NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

غاوى

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا فريد و القصة إلى هحكيها النهاردة حلصت لما كان عمرى ٩ سنين .
كنت عايش مع امى منزل متواضع فى منطقة من العشوائيات و ابويا كان راجل عامل بأجر اقل من المتوسط و كنت حياتنا بسيطة و متواضع بس كنا مبسوطين و راضين
و فى يوم ابويا جتله فرصة شغل فى بلد اجنبى و هو طبعا وافق فورآ و سافر و بقا يبعتلنا الفلوس من هناك.

المهم المنطقة بتعتنا كانت معروفة انها فى الليل بيتجمع فيا الشباب و يقعدو يشربوا مخدرات و حشيش على الارصفة و فى الحارات
و طبعا امى كانت بتمنعنى اخرج بره البيت بعد الساعة ٨ بليل
و فى يوم كنت نايم فى اؤضتى بس صحيت على صوت حد بيتكلم جنب الشباك من الشارع و احنا كان بيتنا دورين بس و كان واطى عن الارض نسبيآ و انا كانت اؤضتى فى الدور الارضى جنب الشارع
المهم انا قربت من الشباك عشان اسمع هما بيقولو اية .
واحد منهم قال : هو احمد المغفل دة لسة مسافر مرجعش ، هو ازاى يسب مراته الفرسة كدة لوحدها ، دى لو مراتى انا كنت هفضل معها انيكها ليل و نهار دية ست بطل متسبش ابدآ
رد علية صاحبة و كان باين علية انه بيشرب حشيش لان الرايحة كانت دخلت جوه الاؤضة من الشباك .
طب متيجى ياسطا نعمل احنا معها الواجب و نعوض غياب جوزها و الشارع فاضى و المنطقة هادية و محدش هياخد باله مننا لو طلعنا على البيت دة و هجمنا على مراتة
صاحبة : ماشى بس هندخل البيت ازاى
صاحبة التانى : سهلة هنطلع على السطوح كدا كدا البيت قصير مش عالى و ننزل من السلم او المنور عليها.
و فعلا واحد منهم بداء يطلع على الحايطة لحد لما وصل للبلكونة و مد ايده لصحبة عشان يطلعة .

و انا بسرعة رحت طالع لغرفة امى عشان اصحيها و اقلها على إلى بيحصل بس كان فات الاوان لانهم كانو خلاص دخلو على امى فى اوضتها و هى صحيت مغضوضة على لمسات ايديهم و هما بيحسسو على جسمها و هى كانت نايمة بشورت قصير و فلنة خفيفة
امى : انتو مين يا ولاد الكلب و بتعملو اي هنا فى بيتى
الشاب الاول : احنا عرفين يا مزة ان جوزك مش هنا و انتى عايشة لوحدك معكيش راجل يكفيكى و احنا عرفين انك حيحانة و بتمشى فى الشارع و انتى لابسة العباية السمرة المحزقة و تخلى الرجالة ازبرهم توقف عليكى .
امى : اطلعو بره حالآ و ألا هصوت و الم الناس عليكم
الشاب التانى راح مطلع مطوه من جابة و قال : لو فكرتى تعملى حاجة هيبقا اخر يوم فى عمرك يا لبوة
و على الفور بداء الشابين يمسكو درعاتها و يكتفوها

* و انا نايم على بطنى و مستخبى تحت الكنبة و كنت طبعا مرعوب و خايف و مش عارف اعمل اية
الشاب الاول راح مقطع التيشيرت بتعها و كانت لبساه على اللحم من غير هدوم تحتية و نزل يعض و يلحس و يمص فى حلمات امى و كانت بززها بيضة و مدوره و الشاب التانى كان مكتفها و حاطط ايدة على بوقها عشان متسرخ و التانى شغال دعك و فرك فى بزاز امى و راح مطلع زبة و مقرب من وش امى و زميلة التانى ساب ايديها و نزل يقلعها الشروت اما الاول راح مسكها من رقبتها جامد و قلها يلا مصى يا شرموطة جامد عشان انا لو متكيفتش هخلى ليلتك سودة و راح مدخل زبة فى بقوها لحد اخره و امى وشها احمر اوى و بدأ ينكها فى بقوها و يدخل و يطلع زبة بسرعة و رايلت امى بتنقط من بوقها
اما الشاب التانى فكان بيلعب فى كصها بصوابع و يلحسة بلسانة و راح مطلع زبة هو كمان و راح مدخلة فى كصها و ينكها فى كصها جامدة و يشتمها و يلقلها خدى يا متناكة يا قحبة عشان تتكيفى جامد
و امى بتتواه و هى شغاله مص فى زب التانى كان بيان عليها انها بطلت تقاوم و استسلمت للامر الواقع و راحو خلوها فى وضعية الكلب و احد ركب على طيزها و شغال نيك و رزع فى كصها و التانى بينكها فى بوقها جامد لحد لما جاب لبنه جوه زورها و امى بلعته كله و بصت لشاب التانى ألى كان بينكها فى و كصها
و قالت : اوعا تنطر لبنك جوه كصى و إلى هتخلينى حامل منك
و الشاب التانى راح مطلع زبة و نطر لبنه على بزازها و طيزها و الاتنين لبسو هدومهم بسرعة و قالو لامى انهم هيجو كل يوم باليل عشان ينكوها و راحو نطين من البلاكونة و اختفو زى ما يكونا اشباح و امى نامت و هى مبسوطة .
اما انا فمكنتش فاهم كل حاجة عشان كنت لسة صغير فى وقتها
بس لما كبرت عرفت ان امى كانت شرموطة و بتتناك من معظم شباب المنطقة فى الفترة ألى والدى مكنش متوجد فى البيت لما كان بيشتغل فى بلاد الخارج .

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الدكتور السافل, Dr.zb, كازانوفا و 3 آخرين
ايوه يعنى امك فى الاصل كانت متناكه وشرموطه وشغاله يعنى..
وعشان كده اول متناكت استسلمت للزوبرين علطول واللبوه كمان بلعت اللبن كله يعنى خبره قديمه على كده......
واكيد طبعا وانت كمان اما كبرت وفهمت كل حاجه على المتناكه امك...طبعا مارست هوايتك بقى وبقيت معرص لها وديوث لامك رسمى....وبرخصه كمان...صحح؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%