NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

xx_nour_xx

بقيت نسخه حزينه من انسان كان اصله جميل 💔
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
وانا نويت ااقلد @كارما1 اي الانطباع الي اخدتو عني لحد دلوقتي سواء تعرفني او متعرفنيش
وهقبل بالاراء اي كانت وهسكت همرجحكو بس 😂😂

• عجبني
التفاعلات: off.a7، أحمد السويسي و الــــــعَــــــربــــــى
وانا نويت ااقلد @كارما1 اي الانطباع الي اخدتو عني لحد دلوقتي سواء تعرفني او متعرفنيش
بصي أنت بجد مش هقول غير كلمه وحده أنتي جميلة وقلبك نضيف وتستهالي الشخص لي قدرك **** يسعدك يا قمريه 😘

متكبره بس عندك خبره في الحياه بس برضه انتي حاسه انه كله باعك 😂مش عارف انا فاهم صح ولا لا بس اخدت لفه في بروفايل فهمت كده😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
احلي ميكي ماوس يعم 😂

بصي أنت بجد مش هقول غير كلمه وحده أنتي جميلة وقلبك نضيف وتستهالي الشخص لي قدرك **** يسعدك يا قمريه 😘

• حبيته
التفاعلات: كارما1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متكبره بس عندك خبره في الحياه بس برضه انتي حاسه انه كله باعك 😂مش عارف انا فاهم صح ولا لا بس اخدت لفه في بروفايل فهمت كده😂😂
اوكي بس انا التكبر ابعد ما يكون عني

لا لا هتكلم بجد انتي حد كويس وتستاهلي الخير ررببنا يوفقك ياارب ف اللي جاي

حد كويس ومحترم وبتحبي التفاصيل

• حبيته
التفاعلات: أحمد السويسي و الــــــعَــــــربــــــى
كـمـا قـال احـدهـم

خرطوم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: كارما1
قلبك ابيض محترمه بتحبى الخير للكل حزنانه وكسوله عشان مروحتيش تزاكرى حسابك معايا بعدين 😂😂

أوڤر في حزنك وحاسك صيوحة اوي واللي فهمته من بوستاتك انك اتعرضتي لخذلان وييمكن عشان كده طابع الحزن والكآبه مغلف البوستات
عموما محدش يستاهل انك تزعلي عشانه غير نفسك والتجارب بنتعلم منها لقدام كده كده هي مراحل في حياتنا

• عجبني
شخص زي لا يعرفك ولا اتكلم معاكى ولا فى تعامل بينا باى شكل فمافيش اى انطباع عندى عنك سواء ايجابى او سلبى بس انا متأكد ان اغلب الناس هنا حلوين و*** تبقى منهم

• عجبني
أوڤر في حزنك وحاسك صيوحة اوي واللي فهمته من بوستاتك انك اتعرضتي لخذلان وييمكن عشان كده طابع الحزن والكآبه مغلف البوستات
عموما محدش يستاهل انك تزعلي عشانه غير نفسك والتجارب بنتعلم منها لقدام كده كده هي مراحل في حياتنا
يادي النيله البوست قلب نكد زي بتاع البت افنان 😂😂😂😂😂😂

قلبك ابيض محترمه بتحبى الخير للكل حزنانه وكسوله عشان مروحتيش تزاكرى حسابك معايا بعدين 😂😂
😂😂💅

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%