NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mazin69

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
نزلت الصبح ان ماما هيجانه وعماله تتلبون قدام العمال اللي شغالين فالعماره اللي فوشنا رجعت النهارده البيت لقيتها ناشره كل الاندر قدامهم عالحبل يعني لو شافوني فالشارع ممكن يقوليلي الاندر الاحمر الفتله بتاع امك يجنن وحاسس انها مسأله وقت ع ما ارجع البيت واشوف المنظر دا ف اوضتها
20220612 231922

Images 26

Images 29

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sandro و العنتيل 007
متورينا طيب

• عجبني
التفاعلات: متحرر جدا
شعورك كان ايه

• عجبني
التفاعلات: متحرر جدا و هانى سلامه
اصبر بس ومش هنزل الاندر بس هنزل طيزها ولحمها اخد رأيكم
ايه مش لاقي صورة حلوة من النت ولا ايه

شعورك كان ايه
الصراحه حسيت بهيجان الاندر بتاع ماما مش هي اللي بتلبسه بس انا كمان بلبسه لما يكون متعلق فالحمام

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه
  • عجبني
التفاعلات: جورج السوهاجي
الصراحه حسيت بهيجان الاندر بتاع ماما مش هي اللي بتلبسه بس انا كمان بلبسه لما يكون متعلق فالحمام
طب م تيجي خاص وتحكيلي بدايه الحكايه عاوز اعرف بدات تلبسه ازاي

مفيش مرة اشتغل في عمارة زي كدا و الاقي واحدة هايجة

طب متورينا صور اندرات امك

ههههه طب مش احسن تدخل تدوق الاذبار دي معاها

نزلت الصبح ان ماما هيجانه وعماله تتلبون قدام العمال اللي شغالين فالعماره اللي فوشنا رجعت النهارده البيت لقيتها ناشره كل الاندر قدامهم عالحبل يعني لو شافوني فالشارع ممكن يقوليلي الاندر الاحمر الفتله بتاع امك يجنن وحاسس انها مسأله وقت ع ما ارجع البيت واشوف المنظر دا ف اوضتها
مشاهدة المرفق 221183
مشاهدة المرفق 221185
مشاهدة المرفق 221186
امك هايجة و بتدور ع اليكيفها

مشاهدة المرفق 221183
مشاهدة المرفق 221185
مشاهدة المرفق 221186
يعنى انت نفسك ترجع تلاقيها كدة ؟

نفسي اخش عالبيت الاقي مامي كده 🥰🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: هانى سلامه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشاهدة المرفق 221183
مشاهدة المرفق 221185
مشاهدة المرفق 221186
تعاله افشخلك كسمها واعشرها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%