NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه انجذاب للميول الغريبة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

PansexualSub

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير على الجميع بكل ميولهم,
أنا اول مرة اشارك بس بتابع من فترة وقررت احاول اكون بشارك اكتر لان المكان هنا حلو وفي ناس كتير متفتحة.

انا بطبعتي مفيش حجات كتيرة في الحياة بتثير اهتمامي بس انا من زمان بتشد جدا للميول الغريبة و معنديش استثنائات تقريبا غير قليل جدا, كل ما كان الموضوع غريب او غلط او مختلف او غير تقليدي بيشدني و يثيرني اكتر بشكل جنوني, بس في نفس الوقت كل لما كنت بجرب حاجة بكون عاوز اكتر يعني الموضوع مش بيروح من عندي حتى لو في الاول مكونتش برتاح فية.
بتكون عندي افكار كتير و خيالات تقريبا بدون حدود خالص و مع اني عارف ان دة مش صحي من الناحية النفسية بس بيكون ممتع فوق الوصف و انا بحاول اكيد اني افصل مابين الحياة العادية و الحياة او الافكار الجنسية و بنجح في دة بشكل كبير خصوصا كل لما بكبر اكتر و بنضج اكتر بس في نفس الوقت مش هنكر انة اوقات تانية بياثر على نفسيتي و افكاري بس على طول الموضوع بيكون تحت السيطرة.

المشكلة عندي ان اكتر الناس مش كدة يعني مهما كان الشخص لية ميول مختلفة لكن بيكون بيحب الميول دي بس مش بيحب الحاجات الغريبة بشكل عام دة طبعا بيخليني مش عارف اكون برحتي مع اكتر الناس لان اكترهم بيكون مش متقبل الحاجات الغريبة علية حتى لو هو نفسة ميولة بتكون غريبة. وطول حياتي كنت مش عارف اني افضفض او اشارك افكاري حتى مع الناس القريبين لان الطبيعي يكون كل انسان لة حدود في افكارة الجنسية ومش طبيعي انة يكون زيي و انا متفهم دة جدا.

بس يعني انا حبيت افضفض معاكم شوية وارجو اني اكون مطولتش.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%