NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑅𝑒𝑒𝑚....

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنت شخص وحيد وحيِداٌ بالمعني الكامل للكلمه لا احد يستمع للاغاني التي تعشقها لا احد قرأ ما قرأت انت من كُتب لا احد يضحك علي النكات التي تجدها انت ظريقه لديك ذكريات لكنها كعمله اهل الكهف لا قيمه لها اليوم ولا احد يريد سماعها برغم انك تجدها ثمينه جداً اصدقاء الماضي رحلوا واحداً تلو الاخر تغيرت الاماكن والاهتمامات.

• عجبني
  • محزن
  • أتفق
التفاعلات: El torky, الباحـــث, Life Arch و 12 آخرين
أنت شخص وحيد وحيِداٌ بالمعني الكامل للكلمه لا احد يستمع للاغاني التي تعشقها لا احد قرأ ما قرأت انت من كُتب لا احد يضحك علي النكات التي تجدها انت ظريقه لديك ذكريات لكنها كعمله اهل الكهف لا قيمه لها اليوم ولا احد يريد سماعها برغم انك تجدها ثمينه جداً اصدقاء الماضي رحلوا واحداً تلو الاخر تغيرت الاماكن والاهتمامات.
كلام علاقته بعيدة قليلا الى حدا ما عن الوحدة

احسنتي الاختيار 👌
انه العراب

المعني الي انا فهمته انه لو ده بيحصل معايا يبقي انا متوحد صح؟🙂

المعني الي انا فهمته انه لو ده بيحصل معايا يبقي انا متوحد صح؟🙂
لا بس بتحاول تظغط علي نفسك عشان تكون شحص اجتماعي انت ممكن من نوع الي بيكون بيحب الوحدة و ديما بيحس بي خناقة مت الإجتماعيات

• عجبني
التفاعلات: T i to
  • ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: مرحب و Life selector
لا بس بتحاول تظغط علي نفسك عشان تكون شحص اجتماعي انت ممكن من نوع الي بيكون بيحب الوحدة و ديما بيحس بي خناقة مت الإجتماعيات
احسن حاجه الوحده لان المجتمع بيء بضااااان اوي الا لو في صاحب طيب وجدع غير كده طظ في المجتمع كله🙂💔

عمو عمو انا مش بحب اسمع اغانى وبقيت التفاصيل موجوده شكرا ع الوحده 😂😂😂

لقد ابدع احمد خالد توفيق في وصف معنى الوحدة
و الذي وضح فية الفرق بين الوحده و التوحد

احسنت فعلا في اختيار اللكلمات
احيك علي هذا المجهود 👏🤝👍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام من ذهب

أنت شخص وحيد وحيِداٌ بالمعني الكامل للكلمه لا احد يستمع للاغاني التي تعشقها لا احد قرأ ما قرأت انت من كُتب لا احد يضحك علي النكات التي تجدها انت ظريقه لديك ذكريات لكنها كعمله اهل الكهف لا قيمه لها اليوم ولا احد يريد سماعها برغم انك تجدها ثمينه جداً اصدقاء الماضي رحلوا واحداً تلو الاخر تغيرت الاماكن والاهتما

❤️العراب روعه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%