NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

😂😂😂تصدقي ضحكتيني انتي مصدقه نفسك يابنتي و**** انتي لو طفله ٤ سنين ما هتعملي كدا بتستغبيني يا كارما هي دي الصداقه والقرابة اللي بينا بس انا ضميري مرتاح علشان عملت اللي عليا من ناحيتك بس لما تقعي صدقيني وحياة الغالين ما هتلاقي حد جمبك وانا اولهم

• بيضحكني
التفاعلات: الطبيب النفسي
😂😂😂تصدقي ضحكتيني انتي مصدقه نفسك يابنتي و**** انتي لو طفله ٤ سنين ما هتعملي كدا بتستغبيني يا كارما هي دي الصداقه والقرابة اللي بينا بس انا ضميري مرتاح علشان عملت اللي عليا من ناحيتك بس لما تقعي صدقيني وحياة الغالين ما هتلاقي حد جمبك وانا اولهم
و**** من امتي وكان في حد جمبي خلينا ساكته وانبي وكفايه كده وطبعا أنني فاهمه وبلاش وانبي تقلي مني وتفتكري نفسك انك امي ولي حاجه كفايه بقي أنا مش صغيرة ومش مستني حد يقف جمبي ومش محتاجه حد اصلا طول عمري لوحدي ايه الجديد يعني مجتش عليكي أنتي كمان ياصاحبي 😂

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: الطبيب النفسي و SNIPER89⛓️
و**** من امتي وكان في حد جمبي خلينا ساكته وانبي وكفايه كده وطبعا أنني فاهمه وبلاش وانبي تقلي مني وتفتكري نفسك انك امي ولي حاجه كفايه بقي أنا مش صغيرة ومش مستني حد يقف جمبي ومش محتاجه حد اصلا طول عمري لوحدي ايه الجديد يعني مجتش عليكي أنتي كمان ياصاحبي 😂
لا لا لا العتاب موش هنا ياكارما انتوا غير المنتدي ددمم واحد بلاش ساعة الغضب تخسروا كل حاجه يارؤت تمسحوا تعليقاتكوا وتتعاتوا في الواقع

لا لا لا العتاب موش هنا ياكارما انتوا غير المنتدي ددمم واحد بلاش ساعة الغضب تخسروا كل حاجه يارؤت تمسحوا تعليقاتكوا وتتعاتوا في الواقع
يعني هو انت مش شايف بتقول ايه يا احمد هو انت كنت عملت ايه وبعدين أنا أعمل لي أنا عاوزه محديش ليه علاقة بيا هي اصلا مكنيش ينفع تقول كده علي العام بس هي قلبه جبه تعمل كده وأنا مش هشوف كلام زي دا ومش هرد

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كارما كلميني عاوزك في موضوع يخصك

• أتفق
التفاعلات: الطبيب النفسي
يعني هو انت مش شايف بتقول ايه يا احمد هو انت كنت عملت ايه وبعدين أنا أعمل لي أنا عاوزه محديش ليه علاقة بيا هي اصلا مكنيش ينفع تقول كده علي العام بس هي قلبه جبه تعمل كده وأنا مش هشوف كلام زي دا ومش هرد
حتي لو كلمتك بعنف خايفه عليكي وانا بقولها @أفنان
ياريت تمسح الكلام دا وتتعاتبوا موش هنا ياريت بتمسح الكلام دا انتوا ملكوش غير بعض

حتي لو كلمتك بعنف خايفه عليكي وانا بقولها @أفنان
ياريت تمسح الكلام دا وتتعاتبوا موش هنا ياريت بتمسح الكلام دا انتوا ملكوش غير بعض
خلاص يا احمد معتدش فارقه هي قدرت تعمل كده قدام الناس كلها خلت ايه لي الناس الغريبة بقيت منهم خلاص خلاص يا احمد موضوع اتقفل معديش لي لازمه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: أفنان و SNIPER89⛓️
ياشباب أنا كنت متردده قبل ما انزل الموضوع دا بس خلاص أنا فهمت كل حاجة أنا فعلا بعد كل الحوارات لي حصلت دي كنت مفكره ان الدكتور ان وحش زي ما الكل بيقول بس بعد لي أمنية عملتو اتأكدت ان الدكتور فعلا مظلوم أنا مش هدخل في تفاصيل أنا فعلا كنت مرتبطه بادكتور والكل عارف بس بعد لي أنا عرفتو سواء كان الدكتور مظلوم أو ظالم أنا بنسحب من حياتك مش علشان وحشه لا أنا بجد تعبت من كتر الحوارت وزهقت أنت انسان مش شوفت منك حاجة وحشه بس خلاص كفاياا كده أنا اسفه وبعتذر منك بس لي بيني وبينك انتهي الأبد وبعترف قدام الناس كلها ان مليش اي علاقة بدكتور النفسي تاني وبتمنالك حياه احسن
انا معرفش المواضيع اللي بتحصل هنا دي حقيقة ولا احكام ولا هزار
لو الموضوع بجد ف خير اكيد و*** يوفقك في حياتك
لو هزار هكتفي بالمتابعة

• عجبني
التفاعلات: بحرر الحياة
انا معرفش المواضيع اللي بتحصل هنا دي حقيقة ولا احكام ولا هزار
لو الموضوع بجد ف خير اكيد و*** يوفقك في حياتك
لو هزار هكتفي بالمتابعة
ميرسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل