NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: أفنان
ياشباب أنا كنت متردده قبل ما انزل الموضوع دا بس خلاص أنا فهمت كل حاجة أنا فعلا بعد كل الحوارات لي حصلت دي كنت مفكره ان الدكتور ان وحش زي ما الكل بيقول بس بعد لي أمنية عملتو اتأكدت ان الدكتور فعلا مظلوم أنا مش هدخل في تفاصيل أنا فعلا كنت مرتبطه بادكتور والكل عارف بس بعد لي أنا عرفتو سواء كان الدكتور مظلوم أو ظالم أنا بنسحب من حياتك مش علشان وحشه لا أنا بجد تعبت من كتر الحوارت وزهقت أنت انسان مش شوفت منك حاجة وحشه بس خلاص كفاياا كده أنا اسفه وبعتذر منك بس لي بيني وبينك انتهي الأبد وبعترف قدام الناس كلها ان مليش اي علاقة بدكتور النفسي تاني وبتمنالك حياه احسن
محدش يعرف الخير فين **** يوفقكو انتو الاتنين في حياتكم

• بيضحكني
كداب ي ابو صلاح وانت عارف😂😂😂
😂😂😂😂 ماهو انا لو عارف مكنتش قلت اخرك كلام 😂😂
قلتلك نتقابل هربت مني ماتحورش بقي

ياشباب أنا كنت متردده قبل ما انزل الموضوع دا بس خلاص أنا فهمت كل حاجة أنا فعلا بعد كل الحوارات لي حصلت دي كنت مفكره ان الدكتور ان وحش زي ما الكل بيقول بس بعد لي أمنية عملتو اتأكدت ان الدكتور فعلا مظلوم أنا مش هدخل في تفاصيل أنا فعلا كنت مرتبطه بادكتور والكل عارف بس بعد لي أنا عرفتو سواء كان الدكتور مظلوم أو ظالم أنا بنسحب من حياتك مش علشان وحشه لا أنا بجد تعبت من كتر الحوارت وزهقت أنت انسان مش شوفت منك حاجة وحشه بس خلاص كفاياا كده أنا اسفه وبعتذر منك بس لي بيني وبينك انتهي الأبد وبعترف قدام الناس كلها ان مليش اي علاقة بدكتور النفسي تاني وبتمنالك حياه احسن
**** يوفقك في حياتك الجاية ويكتبلك الخير
ايوة معاكي حق ف ال عملتيه

• أتفق
التفاعلات: كارما كوكي
لم يعد هناك شيئاً مُضيئاً ، لقد أنطفأ كُل شيء .

• أتفق
التفاعلات: عُمَرُ اَلْجِيْزَاْوِي👑❤️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%