NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عااااااااااش فشخ يا غالي

• حبيته
التفاعلات: ki1inG
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahlawy77 و Le loup
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahlawy77 و العنتير
اسلوب مميز و تفصيل و تفسير لكل موقف وكل احساس
و واضح انها هتكون قصة جميلة
لكن احنا ماعرفناش سبب الانتقام من هيثم
هل هيثم ليه علاقة باخت ادم و حالتها النفسية؟
منتظرين تفسير فى الاجزاء الجاية
ناقدنا المدبع اخبارك ايه و انا قاصد اني معرفش الناس سبب الانتقام من الاول عشان المتبعين تكتر 😂❤

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ahlawy77، sekoseko87 و العنتير
سلمت الأنامل التي خطت هذه الأحرف الجميلة ..
وسلمت لنا أفكارك الراقية ..
وإبداعاتك التي تدهشنا بها كل مرة ..
وإن ما يخرج من القلب يدخل الى القلب مباشرة ..
وما كتبته يلامس قلوبنا فور قرأتنا له ..
وأنت حقاً كاتب متفرد في الإبداع والتميز ..
و لطالما كانت مواضيعك متميزة ..
ولا عدمنا التميز و روعة الاختيار ..
ودمت لنا ودام تألقك الدائم
وشكرا لك بـ انتظار الجديد القادم ..
دمت بكل خير
👌 ;)
مبروووك الإشراف يا غالي، و بجد انت اللي مبدع و ملهم، و نفسي اتعلم اكتب قصص غير جنسية بروعة قصصك الجميلة،

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahlawy77 و mor2010
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahlawy77 و Elgeneral1511
مبروووك الإشراف يا غالي، و بجد انت اللي مبدع و ملهم، و نفسي اتعلم اكتب قصص غير جنسية بروعة قصصك الجميلة،
ولو يا طيب أنتم الاصل والاساس ..
وما أجمل طريقتك في الكتابة ..
وما أكثر المبدعين الا أنك تفوقت على الجميع بأسلوبك السهل الممتنع ..
واحنا منكم نتعلم الكتابة فى الاساس ..
وأنتم من يتعلم منكم الإبداع والتميز ..
أنت إنسان رائع وهذا ما أظهره تعليقك الذي يحمل الكلمات الراقية ..
دمت بود 💐

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahlawy77 و ki1inG
جامده جدا كمل

• عجبني
  • حبيته
ولو يا طيب أنتم الاصل والاساس ..
وما أجمل طريقتك في الكتابة ..
وما أكثر المبدعين الا أنك تفوقت على الجميع بأسلوبك السهل الممتنع ..
واحنا منكم نتعلم الكتابة فى الاساس ..
وأنتم من يتعلم منكم الإبداع والتميز ..
أنت إنسان رائع وهذا ما أظهره تعليقك الذي يحمل الكلمات الراقية ..
دمت بود 💐
كان نفسي ارد عليك بكلام جميل زي دا بس بصراحة ملقيتش اجمل من كلامك و هنا سأصمت قليلآ 🖤✨

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كان نفسي ارد عليك بكلام جميل زي دا بس بصراحة ملقيتش اجمل من كلامك و هنا سأصمت قليلآ 🖤✨
:love: 👑 👌

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي عليكم يا اخواتي.. رجعتلكم بقصة يا ريت تعجبكم، وعايزكم قبل ما أبدأ القصة تدخلو تصوته لقصتي في المسابقة، اسم القصة
(
كالخيال ) هسبلكم رابط التصويت في أول تعليق، عشان بعد ما انهي القصة دي،
هنزل السلسلة التالتة من قصة
(
اختي المطلقة تستغل هيجاني )
اللي هيكون فيها احداث كتير، بس عايزكم تدخله علي الرابط اول تعليق و تصوته لقصتي
( كالخيال) دلوقتي حالآ،
كفاية رغي بقي و يلا نبدأ القصة دي

معكم كاتبكم (Ki1inG)

(مقدمة)

•‌ انا عايز اعرف انت ليه بتعمل كده معايا ؟
•‌ بنتقم منك و باخود حقي منك
•‌ حقك؟! ... ليه انا عملت ايه عشان تدمرني بالطريقة دي؟
•‌ انا هفكرك انت عملت ايه.......

(الجزء الاول)

كنت واقف جمب خالي هيثم معايا شنطة سفر فيها كل هدومي، مستنين حد يفتحلنا باب الشقة، و بالفعل مرات خالي تفتح الباب
خالي:: ادخل يا آدم ما تتكسفش
مرات خالي:: ازيك يا آدم اخبارك ايه... ادخل انت مكسوف ولا ايه؟

خطيت برجلي اول خطوة جوا بيت خالي و ابتسمت

انا في بالي :: ههههه مسكين يا هيثم... بتدخلني بنفسك.... حد برضه يدخل نهايته في بيته بنفسه... دانا كنت مستني اليوم دا من بدري... انتقامي منك هيكون مميت يا هثيم.... عشان تعرف انك غلطت في حق الشخص الغلط،

(اعرفكم بنفسي انا اسمي آدم، 19 سنة، قمحاوي البشرة، 182 سم، اول سنه ليا في الجامعه بعد ما خلصت ثانوي طبعآ اتأخرت سنة بسبب مدرس سقطني عند عشان كنت مشاغب معاه شوية، و سفرت اقعد عند خالي بدل ما اقعد في سكن الجامعة، اهتميت بجسمي وخليته يتقسم عشان انتقم من خالي هيثم في العيلة بتاعته، خليني اعرفكم عليها

خالي هيثم:: 44 سنة، ابيض البشرة، 175 سم، جسمه مليان سنه صغيرة، موظف في شركة عقارات،
داليا مراته:: 42 سنة، بيضة، 169 سم، مرة على حق، جسمها لسه ماسك نفسه ، بزاز كبيرة بس مترهلة سنه صغيرة، طيزها كبيرة بس مشدودة و مدورة، وطبعآ هي جميلة من الجمال اللي يهيج الواحد عليها اللي هو، احا انا هنيكها من وشها، شغالة مدرسه رياضيات في مدرسة ثانوية بنات
منار البنت الكبيرة:: 22 سنة، بيضه، 169 سم، اخر سنة كلية حقوق، جسمها كيرڤي، بزاز وسط مشدودة، طيزها اكبر مالوسط بشوية، طبعآ جميلة زي امها
ياسمين البنت الوسط:: 19 سنة، بيضة، 171 سم، اول سنة زيي في الجامعة،اتأخرت سنة زمان في المدرسة بسبب انها كانت بتخاف تروحها في الأبتدائي ، عندها بزاز سارة جاي، صدر مش ماشي مع سنها، طيزها وسط، وطبعآ كلهم نفس جمال الأم
اخر اتنين ودول توأم، 17 سنة،
البنت سما:: بيضة، 169 سم، جسمها مش مغري اوي، بزازها لسه يدوب قد اللمون الكبير اوي، و طيزها اصغر من الوسط بشوية بس مشدودة و ملبن، في تانية ثانوي
الولد سليم:: ابيض 173 سم، تانية ثانوي، حاجه كدا شبه اخواته البنات، أمور شعره كرلي نازل علي قورته،
.......................................................................................................................................

انا:: مكسوف دا ايه بس... ازيك يا مرات خالي، ايه الحلاوة دي
داليا مرات خالي ابتسمت بكسوف:: من أولها كدا عايز تضحك عليا،
انا بأبتسمه:: واضحك عليكي ليه ما دي الحقيقه،
ياسمين الوسط جات تسلم عليا
ياسمين بأبتسمه:: ازيك يا آدم، فكرني ولا لاء
انا مبتسم:: طبعآ.. ياسمين القمر..وهو انا اقدر انسه... اخبارك ايه؟
ياسمين بكسوف:: كويسة، انت اخبارك ايه؟
انا:: كويس اوي اوي.. طالعة حلوة كدا اكيد لي مرات خالي
داليا:: يوه... ياود بطل معاكسة بقي... وقولي ليه مكنتش بتسأل علينا
انا:: انتي عندك اتنين في ثانوي و عارفة الثانوي عايز مذاكرة قد ايه، واهو انا جاي هقيم معاكو بس ياريت ما تزهقوش بقي
داليا م خالي:: دا انت تنورنا يا حبيبي
انا:: تسلميلي يا مرات خالي... بقولك ايه انا كلمة مرات خالي دي مش عجباني انا هقولك اي داليا علطول ولا ايه رائيك في دودو؟
داليا بتضحك:: اللي يريحك يا سيدي،
انا:: خلاص هقولك يا دودو
ياسمين الوسط:: انت معايا في الجامعه صح
انا:: دا بس من حظي الحلو
ياسمين بأبتسمه:: هنبقي ندردش عن الجامعه مع بعض بعدين،
واحنا بنتكلم طلعت منار الأخت الكبيرة، و دي فعلآ حاجه خرافة، كانت لابسة بجامة بيت ربع كم ولحم دراعها الأبيض يزغلل العين من جماله، و البيجامة ديقة اوي لدرجة ان البنطلون محدد اشفار كسها و حجم طيزها من ورا، و طبعآ بزازها
منار:: ازيك يا آدم، سوري كنت بتكلم في الفون و لسه مخلصة المكالمة وجيت اسلم عليك
انا:: ولا يهمك... عادي يعني هو انا غريب عشان تعتذري
منار:: لا طبعآ ما غريب إلا الشيطان،
انا:: فين باقي الناس.. فين سما و فين سليم
داليا م خالي:: اصل معاهم درس و هيرجعو كمان نص ساعه او ساعه بالكتير
انا:: طيب *** معاهم.
داليا:: بوص انا فضتلك رف مع سليم في الدولاب، ومعلش انت هتنام في الصالة، عشان الولاد كل اتنين في أوضة، و الكنبة دي بتتقلب سرير يعني مش هتتعبك في النوم
انا:: مش مشكله انا اصلآ مش من النوع اللي بنام كتير، كلها سواد الليل و تلاقيني صحيت لوحدي، و كافية عليا اللمة الحلوة دي
داليا:: تسلميلي يا روحي.. طيب غير هدومك و لو كنت هتاخود دوش يلا بسرعة عشان الاكل في الفرن قرب يستوي
انا:: اوك يا دودو يا قمر..

اخدت طقم من شنطتي و روحت الحمام اخدت دوش و طلعت لاقيت التوأم رجعه، سلمت علي سليم و سما، لاحظت ان سما انطوائية شوية و مش بتتكلم كتير... قعدت معاهم علي السفرة، خالي هيثم علي راس السفرة و انا علي اليمين و داليا مراته علي الشمال قدام مني و باقي الولاد علي باقي الكراسي سواء يمين او شمال
كنت بابوص لداليا بنظارات اعجاب وهي كانت واخدة بالها و متوترة شوية، و كمان لاحظت ان ياسمين ( الوسط) بتبصلي بأعجاب و شكل الخطة بدأت بدري شوية، كنت اغيب و اخبط رجلي في رجل داليا من تحت السفرة كأني مش قاصد، كانت تبصلي اقوم مبتسم، بعدين مديت رجلي حسست علي رجلها، قامت هي سحبت رجلها لورا وبصتلي اللي هو كفاية ارجوك

انا:: اممم تسلم ايدك يا دودو الأكل تحفة
داليا:: بالهنا يا حبيبي..
انا:: بجد الاكل بتاعك مختلف عن اكل امي
داليا:: يا حبيبي تسلميلي بجد... صحيح اخبار مامتك ايه و اختك ريم عامله ايه دلوقتي طمني عليها... حالتها اتحسنت شوية
اتنهدت بديق:: شوية.. اتحسنت شوية.. بس مفيش تغير
داليا:: بصراحه صعبانة عليا... معرفتوش ليه عملت كدا.. يعني ايه اللي يخليها تفكر في الانتحار
ياسمين الوسط لاحظت اني ادايقت شوية
ياسمين:: مش وقت الكلام دا يا ماما، خلينا ناكل
داليا:: معلش يا آدم... انا اسفة لو دايقتك
انا:: لا عادي ولا يهمك... انا خلاص شبعت
داليا:: يا آدم معلش انا اسفة متزعلش يا حبيبي
انا:: لا مش زعلان صدقني انا فعلآ شبعت.. اكلي خفيف عشان الچيم وكدا

سبتهم و غسلت ايدي و روحت طلعت البلكونة، دقيقتين و لاقيت داليا مرات خالي جات ورايا
داليا:: متزعليش يا آدم انا مكنتش اعرف انك حاسس في الموضوع ده انا بجد اسفه
انا:: محصلش حاجه.. بعد أذنك هروح اعمل كباية قهوة
دخلت من البلكونة خطوتين و لاقيت داليا مسكتني من دراعي
داليا:: يا واد خلاص بقي متوجعش قلبي.. كان ينقطع لساني قبل ما افتح بوقي
انا:: متقوليش كدا بعد الشر عليكي
داليا:: طيب خلاص فك بقي ليه زعلت
انا بحزن:: انا بس زعلت علي اختي... صعبانة عليا اوي.. نفسي اعمل اي حاجه عشان ترجع تتعامل مع النااس تاني،
(ونزلت دمعة تماسيح من عيني)
داليا بلا شعور شدتني في حضنها توسيني
داليا:: يا واد متقطعش قلبي عليك... عشان خاطري كفايه....انا اسفه
حضنتها جامد وبقيت احسس علي ضهرها كله، و بتنفس تحت ودنها بنفس سخن
انا بحزن:: اصلها صعبانة عليا اوي يا داليا
داليا بتتنهد:: عشان خاطري كفايه متزعلش صدقني مكنتش اعرف
انا بحضنها:: خلاص مش زعلان... انا الحضن الملبن دا ينسيني اختي و امي و اهلي كلهم
داليا بضحك:: شوفو الحيوان... بقي انا جاية اواسيك وانت تفكر في السفالة دي
انا:: ما انتي اللي بطل بصراحه اعملك ايه يعني
داليا:: طيب يلا تعال كمل اكلك
انا:: لا صدقيني شبعت و انا اكلي خفيف مش عشان زعلت... وبعدين يعني ايه اقوم و ارجع اكل تاني ايه شغل العيال ده... حضنك شبعني خلاص
داليا طلعت من حضني مبتسمة:: يا سافل... بجد شبعت
انا:: ايوة بجد و بعد كدا لما اكون جعان هاجي احضنك عشان اشبع
داليا ضربتني علي كتفي:: سافل بجد.. تعال يلا طيب انا هعملك القهوة بأيدي
داليا مشيت قدامي و انا وراها قمت مسفر بأعجاب
انا:: براحة علي الأرض يا دودو
داليا بصتلي وأبتسمت بكسوف و طلعنا من الاوضة،
قعدنا نتفرج علي التلفزيون طبعآ مش كلنا، و لقيت منار (الكبيرة) طالعة من الأوضة لابسة طقم فاجر موت... بنطلون جينز ديق ومفصل طيزها و تشرت ديق و مباين الجزء اللي تحت رقبتها كله اللي هو فوق البزاز، و ميكاب خفيف، استغربت ازاي خالي هيثم يسبها تنزل بالمنظر دا بس متكلمتش
منار:: بابا ممكن تديني $$$ جنيه
داليا امها:: ليه دا كله؟
منار:: معلش اصلي محتاجة مصاريف شوية.. انتي عارفة اخر سنة في الكلية
هيثم بيديها الفلوس:: ماشي و متتأخريش برا.. و مش لازم تباتي عند صحبتك كل شوية
انا في بالي:: اوبا... تبات عند صحبتها و كل شوية... انت لو واخد حبوب عدم الفهم.. كنت عرفت انها شرموطة
منار:: حاضر يا بابا... يلا باي.. باي آدم
انا:: باي
نزلت منار وعشر دقايق لقيت فون سليم ابن خالي بيرن، اخده و دخل أوضته يرد، و انا و الباقي بقينا نتابع الفلم، عشر دقايق و سليم كان لبس و خرج من الأوضة
داليا:: انت كمان نازل؟
سليم:: اه هروح اذاكر مع يوسف شوية عشان ماذكرتش خالص النهارده
ابوه:: طيب و انت كمان ما تتأخرش بالليل
سليم:: حاضر
داليا:: عايز فلوس ولا حاجه؟
سليم:: لا معايا... باي
نزل سليم هو كمان، و لقيت ياسمين بتقولي
ياسمين:: بقولك ايه يا آدم تعال نقعد في البلكونة ندردش عن الجامعة
انا:: اوك بس نعمل فنجانين قهوة بالمرة

قمنا و سبت هيثم و داليا و سما يكمله الفلم، قعدنا في البلكونة و كانت نظام فرندا
ياسمين:: قولي لكن انت مرتبط؟
انا:: وايه علاقة دا بالجامعه
ياسمين:: مش قصدي يعني، انا بس بدردش معاك و لو مش حابب تتكلم ع..
انا بقطعها:: كنت... كنت مرتبط
ياسمين:: ومين اللي ساب التاني؟
انا:: مش حكاية مين اللي ساب التاني.. انا وهي مكناش مبسوطين مع بعض و اتفقنا ننهي العلاقة علي كدا
ياسمين:: قعدو قد ايه؟
انا:: كنا داخلين في السنة
ياسمين:: انا برضه كنت بحب واحد
انا:: كنتي؟
ياسمين:: اه.. كنت
انا:: وايه اللي حصل؟
ياسمين:: كان سافل... كان داخل العلاقة عشان كدا اصلآ
انا:: كويس انك سبتيه... طولته؟
ياسمين:: 5 شهور
انا:: كويس... مين هيوصلنا الجامعه بكرا في طريقه؟
ياسمين:: ماما طريقها ناحية الجامعة هخليها تخدنا معاها
انا:: كويس،
فضلنا ندردش انا و ياسمين شوية كتار، و طلعنا نتفرج علي التلفزيون مع داليا و هيثم و سما.... بعد كام ساعه رجعت منار و كان باين عليها التعب شوية بسيطة، و دخلت علي أوضتها علي طول.. بعد نص ساعة رجع سليم و هو كمان دخل الاوضة علي طول،

(داليا)

من لما هيثم قالي ان ابن اخته هياجي يقعد معانا عشان الجامعة بتاعته قريب مننا وانا متوترة شوية، بصراحة هيثم بقاله كام سنة مهتم اوي بأخته و أولاده و خصوصآ من بعد ما بنت اخته حاولت تنتحر و دلوقتي عندها صدمة عصبية مخليها رافضة الكلام او التعامل مع اي حد و مش حابة الخروج من البيت، كنت عارفة ان وجود شاب معانا في البيت هيخلي واحدة من بناتي تعجب بيه او حتي ابني... ايوة للأسف اكتشفت ان سليم شاذ و سالب كمان... كنت دايمآ وانا بغسل هدومه اشوف البوقع علي البوكسر بتاعه من ورا، وكان لما يرجع من برا يكون تعبان وعايز ينام، كان نفسي اكلمه في الموضوع دا و اخده اكشفله عند دكتور نفسي يخصله من المشكلة دي، بس هو حساس اوي اكتر من اخواته البنات، ولو عرف اني عرفت عنه حاجه زي دي، معرفش ممكن يعمل ايه و انا بصراحة خايفة عليه مهما كان دا برضه ابني، و علي رأي المثل ( القرد في عين امه غزال) واللي مهون عليا انه بيعمل كدا مع واحد بس، عرفت لما رقبت الواتس بتاعه من فوني فترة، اول ما فتحت الباب لهيثم و شفت آدم ابن اخته معاه و انا اللي اعجبت بيه ... كان قمحاوي البشرة و وسيم طويل و عريض و كان مهتم بجسمه و لبسه، حتي البرفان بتاعه كانت رحته تهبل... ولما سلم عليا شفت عينه بتفحص جسمي، مسكت ايده ليا خلت جسمي يتكهرب، بس اتمالكت اعصابي، وحصل اللي كنت متوقعه.. شفت لمعة في عين ياسمين لما شافته.. حسيتها بتفحص آدم من فوق لتحت، اعجبت بيه، احنا الجنس الناعم بنعرف بعضنا لما واحدة مننا تعجب بالجنس الأخر، وخصوصآ ان دي بنتي... بس نظرة آدم ليها كانت عادية.. مجرد بنت خاله... و كنت خايفة و فرحانة في نفس الوقت لما شفته مركز معايا، عينه بتاكل جسمي اللي هيثم جوزي اهمله، اكيد شاب في العشرين عنده حاجة مميزة بين رجله، ولما كنا علي السفرة نظرته ليا كانت توتر بس محدش من الباقي اخد باله و لما فضل يلمس رجلي تحت السفرة كنت بتنفض و ابعد رجلي و ابصله علي أمل يبطل اللي بيعمله بس كان يبتسملي و برضه يكمل، ولما حبيت اتكلم في اي حاجه عشان يبطل اللي بيعمله وجبت سيرة اخته حسيته زعل و فعلآ ساب الأكل ودخل الأوضة وسمعت ياسمين بتقولي
ياسمين:: كان لازم يا ماما تفتحي الموضوع دا
انا:: انا كنت بسأل علي احوالهم عادي مكنتش اعرف انه هيزعل
ياسمين:: انا هروح اتكلم معاه شويه عشان يفك
انا:: لا خليكي انتي انا اللي هدخل افهمه اني مكنتش اعرف ان الموضوع دا هيزعله

دخلت وراه الأوضة كان في البلكونة وشفته باصص علي الشارع، دخلت اتكلم معاه حسيته بيتهرب و قالي انه هيدخل يعمل قهوة، لاقيت نفسي مسكت دراعه اللي العروق بارزة منه، فضلت اعتذر عن كلامي لاقيته بيعيط... معقول موضوع اخته مزعله للدرجتي، محستش بنفسي غير و انا بخده فحضني، لاقيته بيعصرني في حضنه و عضلات جسمه كانت صلبة اوي عليا، كنت بواسيه و انا عايزة اللي يواسيني، معرفش إذا كان يعرف ان نفسه في رقبتي بيسيب اعصابي، ولا عمل كدا بشكل عفوي، سمعته بيتغزل فيا و بيعكسني، طلعت من حضنه اللي كنت نفسي اوقف الزمن وافضل فيه، بس دا من دور ولادي، اكبر واحدة منهم اكبر منه، قدرت اواسيه بس كنت عايزة دوري، معرفش ليه و انا خارجه من الأوضه لاقيت نفسي بهز أردافي عشان يشفها، وسمعته بيعكسني، حسيت نفسي مبسوطة، احساس اني لسه مرغوبة وانا ام، كان بسطني، وخصوصآ من شاب زي آدم بنات كتير تعجب بيه،
اخدته يتفرج معانا علي التلفزيون و كان متعمد يلمسني كل شوية، بصراحة كنت مبسوطة، ولما جات منار تطلب من ابوها فلوس، شفت نظرة استغراب علي وش آدم من لبس منار، بصراحة اتحرجت شوية من الموقف، ابن خالها غار عليها و ابوها كان مش ممانع انها تنزل كدا، علي اد ما اتحرجت علي اد ما كنت مبسوطة ان آدم رجال و بيغير حتي علي بنات خاله، لو كان اتعرض علي لبس منار كنت هاجي في صفه و اعترض معاه و اقوله اني كلمت ابوها اكتر من مرة علي اللبس دا، بس هو سكت اللي هو طلاما ابوها ساكت انا ازاي هتكلم، حسيت بغيرة كبيرة من بنتي ياسمين، لما اخدته البلكونة، اصلآ هي كانت طول الوقت مركزة معاه، محظوظة ياسمين، هيكون طول اليوم معاها في الجامعة، حسيته مش مديها اهتمام اوي زيي، معرفش ليه بس فرحت، فات شوية وقت و لقيتهم رجعه يتفرجه معانا تاني، وبرضه ياسمين مش شايلة عنيها من علي آدم،
بالليل كنا هنام، و طبعآ آدم هينام في الصالة، دخلت السرير مع هيثم و كنت محتاجة اهدي
انا:: هيثم انت هتعمل ايه؟
هيثم بأستغراب:: هكون هعمل ايه يعني... هنزل الشوط التاني، هنام
انا:: لا انا تعبانة اوي
هيثم:: مش هينفع يا داليا ابن اختي برا و النهاردة مش الخميس
انا:: يعني ايه هتسبني كدا؟
هيثم:: مالك يا داليا... وبعدين انا مش عامل حسابي علي فياجرا، انتي متفقتيش معايا ولا النهارده الخميس حتى
انا:: مش مهم.. ألحس كسي لغاية ما ارتاح
هيثم كان مستغرب بس لما لاقيني مسرة، فعلآ بقي يبوسني و يمسك بزازي و انا كنت في حالة هياج كبيرة، نيمته علي ضهرو و ركبت فوق منه و بقيت امص شفايفه و احك بطيزي فوق زبه، اللي من لما جبت التوأم، مبقيش يشتغل كويس غير بفياجرا، و اغلب العلاقة بقيت لحس عشان اشبع جنسيآ،
هيثم بقي يرضع بزازي و انا هياجة و بتلوي من المحنة، لدرجة استعجلته ينزل يلحس، و بالفعل نزل بين فخادي، حرك الكلوت علي جمب و بقي يلحس اشفار كسي و بظري، وانا بتلوي و لدرجة بقيت اشد شعر راسه و ادفنها في كسي،
انا:: اااااه... اكتر الحس جامد يا هيثم.... اممممم. اح اح... اه.... مش قادره يا هيثم تعبانة عايزة ارتاح قوم دخله فيا انا مش.. امممم اه... مش قادره
كان نفسي اعمل وضع 69 معاه و اخود زوبه في بوقي.. بس مش هيستحمل و هيجيب بسرعة و انا محتاجه في كسي اكتر من بوقي، هيثم نزل البنطلون و البوكسر عند ركبه و كان زبه قايم، بله من ريقه و بالراحة بقي يدفنه في كسي، كان نفسي يدخله فيا جامد اوي ويخليني اصرخ و يطفي نار كسي اللي مش مبطل تنزيل افرزات كل ما افكر في آدم و حضنه، كنت بتخيل ان آدم اللي بين رجلي، بس عقلي رافض الفكرة، بيقولي ان اللي بين رجل آدم احلا من كدا، وخصوصآ لما كنت في حضنه من شوية وحسيت بزبه كبير وهو نايم اومال لو وقف هيبقي ازاي،
هيثم مستحملش هيجاني و لقيته جاب جوا كسي وانا لسه هيجانة، شديته و دفنت راسه يلحس كسي، كان معترض عشان جاب لبنه فيه و كان قرفان، بس انا صوتي كان عالي شوية وانا بقوله ينزل يلحس، نزل غصب عنه و بقي يلحس كسي بلبنه و فضلت شوية و جبت شهوتي و هيثم بطل لحس و اترمي جمبي، انا ارتحت شوية اه بس حاسه اني لسه هايجة انا مش عايزة لحس انا عايزة اتناك من زوب يخليني اعيط من الوجع، كان نفسي اتطلق من هيثم في بدايت جوازي بس للأسف اكتشفت اني حامل في منار،
لبست قميص النوم علي اللحم و فوق منه روب خفيف لغاية الركبة، و كنت طالعة برا الأوضة وسمعت هيثم بيقولي
هيثم:: انتي رايحة الحمام اللي برا ليه ما تدخلي اللي هنا
انا:: علبة الشور اللي هنا خلصت هروح اخود دوش في الحمام اللي برا بدل ما اروح اجيب علبة الشور من برا و ارجع تاني
هيثم:: طيب
سبت هيثم بينهج من التعب اللي مش عارفة هو تعب من ايه دا حتي معرفش يريحني، و طلعت شفت آدم كان نايم في الصالة، عضلات دراعه لوحدها كانت مهيجاني.. اتعدمت اعمل دوشة و ادندن عشان يصحي يشوفني وانا بالروب و تحته قميص النوم، بس ما صحيش، سبته و دخلت اخدت دوش و فضلت افرك في كسي اريح نفسي من الهيجان الفظيع دا و بعد ما خلصت الدوش، لبست قميص النوم و حطيت الروب في سبت الغسيل و طلعت، كدا كدا آدم نايم، بس اول ما طلعت شوفته قاعد في مكانه، واول ما شافني قام و اتقدم عليا و شفت عينه و هي بتكلني وانا بقميص النوم و شعري مبلول، بصراحة اتكسفت شوية اول مرة حد غريب يشوفني كدا،
آدم:: امتي بقي استحمي في نص الليل زي كدا، قوليلي يا دودو.. ايه سبب الدوش المفاجأ دا في الليل
انا بكسوف:: بس يا سافل.. حاجات خاصة متحشرش نفسك
آدم:: ماشي يعم... كل واحد أولا بخصوصياته، حكم انا نفسي في نفس الخصية دي
انا:: بتقول ايه؟
آدم:: بقولك نعيمآ يا دودو
انا:: ماشي يا قذر.. شكلك عايز تتلم
آدم:: اوي.. اوي عايز اتلم يا دودو اوي، بقولك ايه ما تجيبي حضن انا جعان اوي
انا:: انت جرالك ايه يا واد انته؟
آدم:: مش انا اتفقت معاكي لما اكون جعان اجي احضنك
انا:: دا بعينك، ابعد كدا
زقيت آدم من صدره المعضل عشان يبعد عني شوية و بقيت امشي للأوضة وانا عارفة انه باصص عليا من ورا وخصوصآ وانا لابسه قميص النوم علي اللحم و جسمي مبلول مكان الأستحمام والقميص ديق فيا، نومت و انا مرهقة اوي
فضلت تلات ايام علي الحال دا و آدم بيتحرش بيا و انا شوية اتجاوب و شوية ضميري يوجعني اني بخون جوزي و بتكسف اني سايبة نفسي لمراهق زي آدم يعدي حدوده معايا للدرجة دي،
وفي يوم كنت تعبانة و مرحتش الشغل و كنت لوحدي في البيت، هيثم في الشغل و الولاد في المدارس و الجامعة، و كنت في المطبخ بحضر الغدا، وبعد ساعتين سمعت الباب بيخبط وخبطه انا حفظاها... آدم

وفتحتله الباب و رجعت للمطبخ اشوف الأكل، دقيقه و لقيته معايا في المطبخ
انا:: رجعت بدري يعني؟!
آدم:: خلصت محضراتي و اتصلت بـ ياسمين قالتلي انها معاها محضرات لسه و مش هتقدر تسيبها عشان مهمة
انا:: ماشي
حسيته وقف ورا مني و حضني من ورا
آدم:: بتعملي ايه يا دودو
انا:: بطبخ.. آدم ابعد عني شوية عيب كدا
آدم:: عيب ايه... عيب اني حاسس بيكي... عيب اني مستخسر الجمال دا كله يروح علي الفاضي، انا عارف انك تعبانة و محتاجة ترتاحي... ورغم ان هيثم خالي بس بقولك انه مش قادر يريحك مش عارف يبسطك، انتي محتاجة تتقدري صح، من المدرسة وشرح و تحضير و زعيق، للبيت و تنضيف و غسيل وطبيخ، دا حتي الحاجه اللي المفروض تبسطك شوية خالي مش بيعرف يعملها..

كلامك صح يا آدم انا تعبانة خالك مش قادر يريحني، حاسة اني عمري ضاع في الشغل و تربية الولاد و نسيت امبسط نسيت نفسي.. اهملت نفسي لغاية ما جمالي بدأ يتخلي عني، انا داليا اللي كنت اشور لاي شنب ألاقيه تحت رجلي.. اتجوز واحد زي هيثم.. مفهوش اي ميزة غير انه كان الأول علي الدفعة بتاعته في الجامعة.... يخسارة عمري معاه
انا:: آدم عيب اللي بتعمله دا... ابعد عني
ولفيت و بقي وشي لوشه، لقيته بدون مقدمات بياخود شفايفي بين شفايفه و ايده علي خصري بيضمني لصدره، حاولت اقوم بس كل حاجه فيا مستسلمة و عايزاني اسيب نفسي لآدم الشخص اللي حس بيا و مهتم بيا... اصلآ دي فرصة تعويضي، عن اللي شفته، ولو سبته ابقي هبلة، كفاية انه ساب بناتي التلاتة و اهتم بيا
لقيته بيبوسني و بيمص شفايفي بكل حب ايده بتمسك طيزي وتعصرها كأنه بيقولي كل حتة فيكي عجباني انا اللي هقدرك بس سبيلي نفسك...
لاقيتني سبتي نفسي فعلآ، انا اللي بمص شفايفه مش هوا، حسيت بـ اللي بين رجله بيصحه مديت ايدي امسكه حسيت بشئ صلب.. مستحيل دا يكون زب... دي حتة حديدة و مش اي حديدة دي فولاذ، هي دي اللي انا محتاجها.. هو دا اللي هيطفي ناري... هو دا اللي هيعوضني
كنت لسه بفكر انزل استكشف الرجل التالتة لآدم بس سمعت الباب بيخبط... فوقت من اللي انا بعمله و كنت متوترة، بس آدم ولا كان هنا لدرجة خطف بوسة مني قبل ما يورح يفتح الباب، كان سليم علي الباب و كالعادة دخل علي اوضته علي طول وشفت آدم بيبصله بأستغراب و بعدها أبتسم... يا خوفي ليكون عرف ميول سليم...

(ياسمين)

بصراحة وجود آدم معانا في البيت مخليني مبسوطة اوي... لمحتله كتير اني معجبة بيه بس هو يا بيتقل يا مش مهتم... بس لما بيعكسني بعد ساعات بعرف انه بيتقل... و بصراحة هو يجنن... خصوصآ لما بيلبس تشرتات تبرز عضلاته، واه من اللي بين رجله... اول يوم ليه معانا صحيت بدري عشان اروح الحمام شوفت المارد بتاعه مرسوم في بنطلون الترنج.. اه منه كان حاجه تخوف بصراحة... كان نفسي امشي صوابعي عليه... بس خوفت لما افتكرت انه قال نومه خفيف، وبصراحة اتجرأت و كنت رايحة اعمل كدا بس لقيته صحي و فتح عينه، ولما سألني عن سبب وقوفي عنده قلتله اني كنت هصحيه عشان يجهز نفسه للجامعة،
وفضلت طول التلات ايام اللي قعدهم معانا بلمحله... وهو بيتقل... لغاية ما في يوم رجعت من الجامعه، خبطت فتحلي هو أبتسمت اول ما شفته لاقيته هو أبتسم برضه، سألته عن ماما عرفت انها في المطبخ بتحضر الغدا، دخلت الأوضة اغير هدومي، وبعد ما خلصت كنت هخرج من الأوضة شفته كان بيفتح الباب لمنار اللي كانت بتخبط و سمعته بيقولها
آدم:: شكلي هشتغلكم بواب انا هنا افتح واقفل
منار بهزار:: يلا انجر حضرلي الحمام يا بواب
ولقيتهم بيضحكه سوا و لحظت نظرة آدم لطيز منار وهي دخلة الأوضة عندي عشان تغير، بصراحة حسيت بغيرة و اديقت و لما اكتشفت ان البنطلون اللي لابسه منار بتاعي اديقت اكتر و حبيت اعمل معاها مشكلة عشان البنطلون... او عشان خاطر آدم، وفضلت ازعق لمنار انها اخدت البنطلون بدون ما تستأذن و هي كانت مستغربة طرقتي بس برضه كانت بترد عليا و صوتنا بقي عالي و لقيت ماما دخلة تهدي و تحجز ما بنا، و اليوم دا كنت متدايقه من اللي حصل معرفش ليه رغم ان آدم بيتعامل معايا رسمي و مفيش اي حاجه بنا بس انا غرت عليه، و بالليل بعد ما اتعشينا سمعت منار بتقولي
منار:: انا مش هبات معاكي في اوضة واحدة
انا:: احسن برضه...
منار:: سليم ممكن تبات في سريري وانا في سريرك؟
سليم:: سوري يا منار مش بحب انام مكان حد
منار:: سما... تنامي مكاني؟!
سما:: معلش يا منار انا اتعودت علي سريري
بصراحة اول مرة اسمع سما بترفض طلب لحد... ديمآ بتنفذ طلب اي حد، رغم انها انطوائية بس معرفش بتاجي علي نفسها ليه، يمكن مش بتحب تزعل حد منها... بس مش للدرجة دي.. سمعت منار بتقول
منار:: آدم.. سوري يعني ينفع تبات مكاني و انا انام في الصالة؟
بصراحة لاحظت ان كلهم مستنين آدم يرد.. هيتصرف ازاي... هو ضيف عندنا هل يقدر يعتذر و يرفض بس طبعآ لاء سمعته بيقول
آدم:: مفيش مشكله.. دا بيتكم وانا ضيف في النهايه
ماما:: ايه اللي بتقوله دا يا آدم دا بيتك برضه انت مش ضيف، عيب يا بنات كدا احترمو بعض شوية و اعقله
منار:: انا اسفة طبعآ يا آدم اني بطلب منك كدا.. بس انا مش بحب ابات مع حد مدايقه منه
انا طلعت زفير بصوت عالي و كنت مدايقة بس مرديتش وسمعت آدم بيقول
آدم:: خلاص مفيش مشكله.. انا اصلآ مش بتفرق معايا وقلتلكم قبل كدا انا مش بحب النوم كلها سواد الليل، و ممكن انام و انا واقف عادي زي الفلامنكو
وضحك عشان يضحكنا معاه، معرفش ليه امبسط لما عرفت ان آدم هيبات معايا في نفس الأوضة، وكمان بكرا أجازة يعني هقدر اشبع منه طول الليل و هو نايم... طبعآ زي سهرة كل خميس بنتفرج علي فلم كلنا، بس انا كان نفسي الوقت يجري عشان ننام بسرعة، و عدي الوقت بطئ عليا، و اخيرآ جيه وقت النوم، كل واحد راح مكانه و انا و آدم دخلنا ننام، معرفش ليه بس لقيت نفسي لبست عباية نوم خفيفة و ديقة اوي عليا و يدوب عند ركبتي يعني لو تنيت ركبتي انا و نايمة كل رجلي هتتكشف،
فضلت متصنعة النوم لغاية وقت متأخر و اغيب و ابص علي آدم في السرير اللي جمبي أتأكد انه راح في النوم، ناديت عليه مرة مردش ناديت بصوت اعلي شوية برضه مردش، عرفت انه راح في النوم، اتعدلت و نزلت من سريري و بقيت اقرب من آدم وهو نايم علي ضهرو علي السرير، شفت زوبه متحدد قدامي في البنطلون، لقيت نفسي بعض شفايفي غصب عني، و مديت صوابعي احسس علي زوبه بالراحة علي الأخر، اخف من الريشة، مكانش في ردة فعل، اتمديت شوية و مسكت زوبه بالراحة لاقيته اتنفس بصوت عالي، بعدت و رجعت لسريري... قعدت ربع ساعه و بعد كدا لقيت نفسي مشبعتش من اللمسات دي، رجعت عنده تاني و رفعت التشرت من علي بطنه شفت علاضت بطنه زي الصخرة بقيت احسس عليها و انا بعض علي شفايفي غصب عني و رجعت امسك زوبه تاني لغاية ما لاقيته بيتقلب جريت علي سريري و عملت نفسي نايمه، حسيت بيه قام وقف و دقيقه و حسيت المرتبة بتاعتي بتتحرك تحت مني عرفت انه قعد علي السرير و بيبص علي جسمي، حسيت بنار بين رجلي و كسي بقي يجيب مياه، دقيقه و حسيته بيرفع العباية بتاعتي عن نصي التحتاني و كان عكسي خالص مكانش خايف اني اصحي و دا كان واضح لما بقي يحسس جامد علي رجلي و فخادي، خوفت ياخود باله من الكلوت و هو مبلول و يعرف اني صاحيه معرفتش اعمل ايه غير اني اواجه، اتعدلت وقعدت علي حيلي و بصتله لاقيته مطلع زوبه الضخم اللي طوله قد نص دراعي او اقصر سنه، اتخضيت بس كنت لازم ابينله اني مش سهلة
انا:: آدم انت اتجننت بتتحرش بيا انا ونايمة
آدم:: بصراحة انتي بطل اوي و بزازك دول جنوني خالص
انا:: ابعد عني يا قذر وخبي.. ال.. اللي انته عامله دا
آدم:: بذمتك مش نفسك فيه.. انا بديكي فرصة تعالي مصي

علي قد ما كان نفسي فعلآ اعمل كدا بس طريقته فيها إذلال ليا، حسيته بيهيني مش عايز يستمتع اكتر ما يذلني
انا:: يعني مش خايف اني اقول لبابا و ماما علي قذرتك
آدم:: صدقيني دي فرصة مش هتتعوض.. تعالي مصي زوبي و خليني ادفنه بين بزازك اللي زي الجبلين دي،
انا:: قوم من جمبي ولا اقولك انا هسيب الأوضة و امشي، بدل ما اقعد مع انسان سافل زيك، و اعمل حسابك بكرا كله هيعرف باللي حصل
سبته و طلعت برا الأوضة كانت منار نايمة في الصالة دخلت الأوضة التانية و نمت جمب سما علي السرير ،
تاني يوم الصبح كلهم قامو من النوم و طبعآ النهارده أجازة، شفت آدم ومكانش خايف نهائي اني افضحه بل كان بيهزر اكتر مع منار قدامي عشان يدايقني، قعدنا علي السفرة عشان نفطر، و كنت باصه لآدم عشان اشوف ردة فعله.. مكانش خايف بالمرة و كأنه بيقولي اعلي ما في خيلك اركبيه، اديقت جدآ و خصوصآ وهو بيفطر عادي
انا:: بابا كنت عاوزه اقولك حاجه
بابا:: ايوة ياسمين في ايه
بصيت لآدم مكنش مهتم برضه
انا:: آدم امبارح كان بيتحرش بيا انا و نايمة و كشفلي جسمي
كلهم اتصدمه من اللي قلته إلا آدم مكانش برضه خايف بل كان بيشرب مياه عادي
بابا:: نعممم؟! (قام وقف) الكلام دا صح يا أستاذ آدم؟
آدم ببرود:: ايوة يا خالي
معرفش آدم دا بيفكر ازاي، دا قاعد و كأنه معملش اي حاجه
بابا:: يعني ايه ايوة... انت مش حاسس انك عملت مصيبة و انت واعي ولا فاكر نفسك بتحلم؟
آدم بنفس البرود:: اسف يا خالي غصب عني، مقدرتش امسك نفسي و خصوصآ احنا في الأوضة لوحدنا
انا:: ودا مبرر حضرتك يعني للقرف اللي عملته امبارح
آدم:: لا مش مبرر.. خلاص انا مستعد اعمل اللي عيزينه.. حتي لو كان اللي هيريحكم هو اني امشي..
بابا:: طبعآ لازم تمشي... انت مش هينفع تقعد في بيتي تاني
انا:: حاضر يا خالي.. انا هقوم حالآ احط هدومي في الشنطة و ارجع سكن الجامعة

ندمت اني وصلت الموضوع لبابا و باقي البيت، فكرة ان آدم يسيب البيت مكنتش ضمن حسباتي، طبعآ بابا كان هيبعد آدم عن البيت، انا عملت ايه... كنت نفذت اللي هو عايزة ما انا قبله كنت هموت عليه و كنت بتحرش بيه، بس هو السبب هو كان عايز يزلني عايزني ابقي شرموطة مش حبيبة، وانا مش عايزة ارخص نفسي كدا، فوجأت بماما بتدافع عنه، علي قد ما استغربت علي قد ما فرحت ان في حد بيدافع عنه و خصوصآ ماما، بتقدر تغير رأي بابا في كتير من الأحيان
ماما:: لا لا يا هيثم... آدم غلط و غلطه كبيره بس مهما كان دا ابن اختك.. ازاي تطرده برا البيت!!
بابا:: يعني ايه يا داليا؟!... اعرف انه اتحرش بواحدة من بناتي و اسكت؟!
ماما:: يا هيثم هو غلط و احنا كمان غلطنا لما وفقنا انه ينام في الأوضه مع ياسمين.. آدم شب و لسه عاذب معلش اعذره مقدرش يتحكم في نفسه... انت عارف شباب اليومين دول متهور و خصوصآ بعد مواقع الأباحية اللي زي الرز علي النت، وهو خلاص عرف غلطه و من نفسه كان عايز يمشي، عشان خاطري اديله فرصه واحدة بس و هو مش هيكررها تاني... مش كدا يا آدم
آدم:: ايوة كدا... اوعدك يا خالي مش هكررها و هنام في الصالة زي ما كنت و لو عيزين تقفله الأوض بالمفاتيح انا موافق، انا فعلآ مكنتش حاسس بنفسي.. حاسس ان كان جوايا شخص تاني هو اللي اتحكم فيا..
ماما:: عشان خاطري انا يا هيثم فرصة واحدة بس علي ضمانتي
بابا بصلها بأستغراب بس فكر شوية و اتكلم
بابا:: اعتذر لياسمين دلوقتي حالآ
آدم بصلي ببرود وحسيته شبه مبتسم وقالي (انا اسف)
بابا:: ياسمين قابلة اعتذاره؟
بصراحه دا مش اعتذار دا أستفزاز واضح اوي، بس انا لو قولت لأ آدم هيسيب البيت ودا انا مش عايزة يحصل انا اصلآ ما صدقت ان بابا ادله فرصه
هزيت راسي بأيوة:: خلاص يا بابا قابله أعتذاره
بابا:: عايزك تعرف ان لو حصل اي حاجه تاني من القبيل دا انا مش بس هتكفي بأنك تسيب البيت انا هسلمك للشرطة
آدم ببرود:: حاضر يا خالي انا اسف ليكم كلكم،
و سابنه و نزل من البيت

(انا آدم)

سبتهم و نزلت من البيت قال يعني حسيت بغلطي بس الحقيقه انا نزلت اجري شوية، عشان بقالي تلات ايام مهمل جسمي و بالمرة ادور علي چيم اشترك فيه، وبعد ساعة جري دورت علي جوجل ماب علي اقرب چيم من بيت خالي، و رحت هناك اتفقت مع الكوتش اني عايز اشترك في الچيم و ابدأ تمريني بعد موعد رجوعي من الجامعة، و بدأت من النهارده اكمل تمريني، و بعد ما خلصت سألت الكوتش لو يعرف سمسار عشان ناوي اسيب سكن الجامعه وكدا، اداني رقم سمسار اتصلت بيه و قلتله اني عايز شقة مفروشة أجار، طبعآ وافق و قالي ان بكرا هيقبلني يوريني شقة،
رجعت بيت خالي خبطت و فتحتلي داليا مرات خالي واول ما شفتني خدتني بالحضن حتي من غير ما تقفل باب الشقة، فضلنا دقيقة و بعدت عني و انا قفلت الباب و رحت قعدت قدام التليفزيون و هي جات ورايا
داليا:: كدا يا آدم... تعمل كدا في البنت برضه؟!
انا بحزن متصنع:: عشان خاطري يا مرات خالي... متفتحيش الموضوع دا... انا بحس نفسي زبالة لما افتكر
داليا حطت ايدها علي فخدي:: خلاص متزعلش عشان خاطري انا عارفه انك عملت كدا غصب عنك... طيش شباب.. انا فاهمه... خلاص بقي فك كدا....
انا:: خلاص يا مرات خالي... شوية وقت كدا و هفك لوحدي
داليا بأبتسمه:: مرات خالي... انت مش اتفقت انك هتقولي يا داليا...او.. دودو.... تحب اوسيك بحضن برضه
بصتلها و هزيت راسي بأيوة... شفتها أبتسمت اكتر و كانت هتدخل في حضني بس انا و قفت و مدتلها ايدي، هي بصتلي بأستغراب بس بعد كدا وقفت و كانت مكسوفة شوية، و دخلت في حضني، حضتنها جامد و بقيت احسس علي ضهرها و همست
انا:: في حد في البيت؟
داليا:: لا مفيش غير سما بس في أوضتها
بصتلها في وشها لقيتها ابتسمت وبصت في الأرض، رفعت وشها بايدي و دخلت معاها في بوسة رمنسيه بقيت امص شفايفها بالراحة واخود لسانها في بوقي امصه و طبعآ ايدي ما اتوصتش وبقيت امسك لحم طيزها المربرب و اعصره بايدي، فضلنا كدا خمس دقايق و بعدين قعدنا علي الكنبة تاني
داليا بأبتسمه:: انا هروح أسخنلك الأكل
انا:: لا لا مليش نفس
داليا:: ازاي بس انت من لما قمت الصبح علي الفطار اكيد مأكلتش حاجه بعدها.. عشان خاطري
انا:: طيب خليها شوية هتعشي معاكو
داليا:: لسه بدري علي العشا.
انا:: مهو انا بصراحه مليش نفس دلوقتي صدقيني... هتعشي معاكم بالليل، صحيح هما فين دلوقتي
داليا:: هيثم نزل مقابلة مهمة و ياسمين و منار كل واحده بتذاكر عند صحبتها و سليم برضه عند صاحبه

لما داليا قالت سليم عند صاحبه، افتكرت المرة اللي فتحتله فيها الباب لما كنت بابوس داليا في المطبخ و شوفت فيه بقعة علي بنطلونه من ورا اكيد يعني مشخش علي روحه في الطريق... سليم دبلة و بياخود فيها برا... هههه اه و*** الحظ مسعدني انتقم منك يا هيثم الكلب... بناتك شمال و ابنك بسكلته، هي بس سما اللي محتار فيها
انا:: بقولك يا داليا.. هي سما ليه كدا؟
داليا بنفس عميق:: للأسف سما من صغرها هادية اوي و بتسمع كلامي ديمآ واقل واحدة بتعترض علي اي حاجه، دا لو اعترضت اصلآ، ونادر ما تعمل كدا، أخر مرة لما رفضت تبدل مع منار مكان النوم،
انا:: طيب كشفتلها؟
داليا:: مفيش فايده، اخدتها عند دكتور و اتنين و تلاتة مفيش اي تحسن... رضيت بالأمر الواقع وخلاص...
انا:: اممم... طيب... مش يمكن حصلها حاجه هي و صغيرة او شافت حاجه سببتلها صدمة،
داليا:: لا سما من لما اتولدت و هي كدا
انا:: ماشي... هروح اخود دوش

سبت داليا قدام التلفزيون و روحت طلعت هدوم اخدت دوش و بالليل قعدنا نتعشي، طبعآ من بعد موقفي مع ياسمين مبقناش زي الأول، ياسمين اللي باين الحزن والندم عليها، انا كنت قاصد اعملها كا شرموطة، تكون كلبة عندي، تعشق زوبي مش تعشقني، بالليل نمت مكاني في الصالة، كنت بفكر كتير في خطوتي الجاية، لغاية ما روحت في النوم

تاني يوم الصبح حسيت بداليا بتصحيني،
داليا:: آدم قوم يلا عشان خاطر تروح الجامعه
انا:: خلاص يا داليا صحيت...
قومت كان البيت كله لسه صاحي، كل واحد وراه مشوار، اللي رايح الجامعة واللي رايح الثانوية و اللي رايح الشغل محدش هيفضل في البيت، فطرنا و لاقيت داليا بتقولي
داليا:: يلا يا آدم عشان اوصلك معايا انت و ياسمين في سكتي
انا:: لا أصل انا النهارده مش ورايا محضرات،
داليا:: يعني هتفضل في البيت؟
انا:: اه... بس هروح الچيم ساعتين كدا اتمرن وارجع
داليا:: طيب استني هديك المفتاح الأحتياطي عشان محدش هيكون قاعد لما ترجع من التمرين بتاعك
انا:: ماشي تمام
خلصنا فطار و داليا ادتني المفتاح بتاع الشقة، و نزلو كلهم وانا الوحيد اللي فضلت، قعدت نص ساعة كمان و لبست ترنج رياضي اسود كامل و نزلت الچيم اتمرنت شوية، و اتصلت بالسمسار وقبلني ورحنا شفت الشقة و اتفقت اني هأجرها شهر بشهر عشان احتمال اسيبها في اي وقت و اقعد مع اهلي لما يرجعه من برا مصر، دفعتله حق الشهر مقدم و حق السمسرة، طبعآ كان معايا الڤيزا اللي ابويا سبهالي عشان مصاريف الجامعه، و بعد كدا رجعت بيت خالي فتحت بالمفتاح ودخلت...
عملت كباية قهوة و قعدت في الصالة اقلب شوية علي الفيس شوية تيك توك شوية انستا، نص ساعة والباب خبط و انا عارف مين من قبل ما افتح،
روحت فتحت الباب و كانت ياسمين، سبتها و رجعت مكاني و زي ما كنت عادي ماسك الفون، ياسمين كانت بصالي جامد و حسيتها عايزة تتكلم بس سكتت و غيرت هدومها و طعلت قعدت جمبي علي الكنبة و شغلت التلفزيون، بس مش علي بعضها، لغاية ما نادت عليا
ياسمين:: آدم...
انا من غير ما ارفع عيني من علي الفون:: نعم
ياسمين:: بوص... انا مكنتش عايزة الموضوع يوصل لكدا بس انت اللي استفزتني...
انا:: طيب انا اسف حاجه تاني؟
ياسمين:: يا آدم عشان خاطري.. انا عارفة اني كبرت الموضوع لما اشتكيت لبابا.. بس عشان خاطري انا اسفة...
انا:: طيب
ياسمين بدموع:: عشان خاطري بوصلي و اتكلم معايا.. صدقني انا ندمت و عرفت اني انا اللي خسرتك مش انت، عشان خاطري سامحني (بقيت تعيط)
انا ببرود:: عيزاني اسمحك؟
ياسمين:: ارجوك..
انا:: مصي زوبي
ياسمين بصتلي بحزن وعنيها بتدمع:: انت ليه عايز تزلني، انت عارف اني كنت هعمل معاك كدا بس لو سايستني، مش مرة واحده كدا، انت قاصد تهيني
انا:: انا قلتلك اللي عندي عيزاني اسمحك... انزلي مصي... وخودي بالك لو رفضتي المرة دي.. انسي اديكي فرصة تاني
ياسمين فكرت دقيقة، وقالت:: انا موافقة
انا:: طيب يلا طلعيه و مصيه
ياسمين:: طيب.. مش هندخل الأوضة عشان لو حد جيه
انا:: انتي هتمصي بس.. مش هنعمل اكتر من كدا، لو حد خبط انتي هتروحي تفتحي وانا هرفع البنطلون مش فيزيا هي
طبعآ انا كنت بتكلم مع ياسمين من غير ما ابصلها و بقلب في الفون عادي، لقيتها نزلت بين رجلي و كانت مكسوفة مدت اديها علي فخادي و سبتت دقيقه بتفكر، فاقت علي صوتي وانا بقولها
انا:: خليكي فاكرة مفيش فرص تاني
ياسمين شدتلي البنطلون و البوكسر طبعآ انا سعدتها في القلع بس برضه لسه ماسك الفون حسيت بيها بتمسك زوبي وهو نايم و بقيت تلحس الراس و بصتلي وانا مش مهتم، خمس دقايق و اندمجت و كانت عارفة المص فعلآ، انا فتحت كاميرا الفون و بقيت اصورها من غير ما تعرف وفكراني بلعب فيه، فضلت اصورها وهي اندمجت اوي وبقيت تمص زوبي بالبضان، اكتر من ربع ساعة و حسيت اني هجيب، وقفت تسجيل و مسكت زوبي و بقيت انيك بوقها جامد لغاية ما جبت لبني كله في بوقها و زورها و قعدت تكح و تاخود نفسها
ياسمين:: كدا انت سمحتني؟!
انا:: ايه دا ياسمين حبيبتي، تعالي هاتي حضن
ياسمين مبتسمة:: يعني خلاص نسيت و هنبدأ صفحة جديدة
انا:: ليه هو حصل حاجه دا انتي قلبي
انا في بالي:: دي بس البداية يا ياسمين، انا هوري ابوكي الويل..

يتبع.......................................................................................................................................
كمل يا نجم

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77 و العنتير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%