NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل دا مبرر
و لما بينقلوا ليه بتظهر علي هيئة شباب تحت ال١٨ و شخصيات مسلمة او بشرتها داكنة
هل مبرر اني انقل افكار سامة بحجة انها كانت موجودة في زمن معين ؟
ده كلام مش موجود اشهر مسلسل في الكون got كانو الاتنين شقر شعور صفراء و وجهه اوروبيه بحته و في elite كانو اغنيه و اه ١٨ بس عشان ده في الوقت الحاضر و بيناقش التحرر مش الدياثه و كانو بردو شقر و اسبان و مش مسلمين فا فين الي بتقوله ده يعني

ده كلام مش موجود اشهر مسلسل في الكون got كانو الاتنين شقر شعور صفراء و وجهه اوروبيه بحته و في elite كانو اغنيه و اه ١٨ بس عشان ده في الوقت الحاضر و بيناقش التحرر مش الدياثه و كانو بردو شقر و اسبان و مش مسلمين فا فين الي بتقوله ده يعني
في جوت مكنش بينيك اخته و مخلف منها ؟
و الراجل الي كان بينيك بناته و بيخلف منهم
مش القصد انهم بيوصوا الدياثة القصد انهم بيوصلوا افكار زي دي بتضر

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22 و ماستر احمد
انتشار الدياثه جديد فعلا يعني انا بقالي ١٠ سنين بكلم ناس وكده كان الاول سوالب ودياثه قليله وخصوصا كان من بره مصر دلوقتي مع اختلاف الميول والانفتاح الجامد في الميديا وان الجيل الحالي هيجان وعنده ميوله حقيقه تجاه محارمه مع لبسهم واوضاعهم في البيت زادت نسبه الدياثه وعلي فكره مهما كانت ميول الشخص لا تقلل منه اطلاقا لكن ده للشخص الجاد مش مجرد خيال واسف ع الاطاله

• عجبني
التفاعلات: ماستر احمد
مش شرط في ناس بتحب تشوفهم بيتناكو و متجوزين و ليهم علاقات فا مش شرط عشان الاقرب و الاسهل ده كيف
مش فاهمك ؟ يعنى أنتا شايف أنه لو فيه فرصة تنيك مثلا بنت خالتك و لأ مرات أخوك و من غير مشاكل هتبقا أصعب من أنك تروح تتعرف على واحدة بره و تنيكها ؟

• عجبني
التفاعلات: ماستر احمد
السبب الرئيسي لانتشار الدياثه في المجتمع العربي خصوصا والإسلامي عمومآ هو الكبت الجنسي اولآ وكذلك الانترنت ومواقع الدياثه ثم لبس النسوان في البيوت الذي أصبح شبه عاري ثم السبب المهم الذي هو الطيازه الكبيره في البيوت الي بتترج قدامك طول اليوم ثم إن الدياثه هيه ميول غريزيه عندما يشعر الشخص أنو مرتاح ومستلذ بالشعور ده ببكمل بي... تحياتي 🌹

• عجبني
التفاعلات: mak8kek و ماستر احمد
تكاليف الجواز بقت صعبه فالكل بيدور على حاجه سهله

في جوت مكنش بينيك اخته و مخلف منها ؟
و الراجل الي كان بينيك بناته و بيخلف منهم
مش القصد انهم بيوصوا الدياثة القصد انهم بيوصلوا افكار زي دي بتضر
انا معترض انك بتقول بيخلوهم شخصيات مسلمه او بشره داكنه انما هما بيصلو دايما انهم اشخاص اوروبيين لان ده كان عادي في الثقافيه الاوروبيه الي هي روما قديما

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22 و HazemElmasry
مش فاهمك ؟ يعنى أنتا شايف أنه لو فيه فرصة تنيك مثلا بنت خالتك و لأ مرات أخوك و من غير مشاكل هتبقا أصعب من أنك تروح تتعرف على واحدة بره و تنيكها ؟
طبعا اصعب بنسبالي غير اني بره بنيك براحتي و محدش من اهلي يعرف الا اني بتاع بنات ايه الي يخليني اصلا افكر ثانيا الدياثه ده شهوه للبعض مش للكل انا دي حاجه مش في مخي اصلا انا احب انيك و بنيك باحساس اعلي لو راجلها عارف او هو الي جايبني امتع او حتي لو مش عارف كفايه تكون متجوزه و علي سرير جوزها ده بيديني احساس اني كاني بقوله انا خدت شرفك علي سريرة لذه الالفا

انتشار الدياثه جديد فعلا يعني انا بقالي ١٠ سنين بكلم ناس وكده كان الاول سوالب ودياثه قليله وخصوصا كان من بره مصر دلوقتي مع اختلاف الميول والانفتاح الجامد في الميديا وان الجيل الحالي هيجان وعنده ميوله حقيقه تجاه محارمه مع لبسهم واوضاعهم في البيت زادت نسبه الدياثه وعلي فكره مهما كانت ميول الشخص لا تقلل منه اطلاقا لكن ده للشخص الجاد مش مجرد خيال واسف ع الاطاله
حتي لو خيال ممتع فاهمني ؟! و اتفق مع كل كلمه بتقولها

السبب الرئيسي لانتشار الدياثه في المجتمع العربي خصوصا والإسلامي عمومآ هو الكبت الجنسي اولآ وكذلك الانترنت ومواقع الدياثه ثم لبس النسوان في البيوت الذي أصبح شبه عاري ثم السبب المهم الذي هو الطيازه الكبيره في البيوت الي بتترج قدامك طول اليوم ثم إن الدياثه هيه ميول غريزيه عندما يشعر الشخص أنو مرتاح ومستلذ بالشعور ده ببكمل بي... تحياتي 🌹
صح طبعا بس حتي لو لابسه **** قدامه هو زي ما قولت كده ميول غريزيه

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22
  • عجبني
التفاعلات: ماستر احمد و Ahmed medo 22
معظمهم اى كلام لتسالى فقط

في فرق بين الدياثة والتحرر انتشر التحرر لان الناس تتطورت ونحن ب٢٠٢٢ وعرفوا انهم كانو في جهل العادات المقرفة فلهذا عادي اعطوا محارمهم الحرية ورفضو الفكر المتطرف و المقرف اما الدياثة فقليل منهم وهو استمتاع الشخص واحد من محارمه تنتاك امامه وهي حرية شخصية طالما جميع الاطراف موافقة فلازم تفرقوا بين الدياثة والتحرر والقادم اجمل بالتحرر
تسلم اخي حبيبي علي تفكيرك الرقي

الدياثه ادمان ماتخيلت اصير هيك صارلي ٤سنين ديوث ماما

• عجبني
التفاعلات: قحبة اخويا
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%