NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش انتا ممكن تتجوز وحدة قبلتها هنا

• عجبني
التفاعلات: AMG.
اه طبعا ونفسي كمان

• عجبني
لا ماعتقدش خالص
مع التأكيد ان جميع الناس هنا محترمين لكن الجواز ليه متطلبات تانيه خالص

• عجبني
بصراحه انا بنت اهه و محبش اتجوز من هنا

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
كل اللي قال اه بيشقط من الاخر انما محدش هيعملها

• عجبني
معرفش بس محبش اني اكون عارفه انه كان هنا او انه يكون عارف اني كنت هنا مثلا
ممكن افهمك حاجه لو تحبي

• عجبني
  • عجبني
ف ناس كتير هنا محترمه جدا جدا جدا وأخلاقهم كويسه هو اه منتدى جنسي بس برده ف الفيس او تويتر برضه ف جنس ممكن تقابلي حد تلاقي نفسك ارتحتي ليه جدا ولقتيه شبهك ف كل حاجه ف قصه أنه جنسي وبتاع مش مربط الفرس لأن اغلب اللي بيكونو هنا وقت شهوتهم بس فهمتي

• عجبني
التفاعلات: madmar000 و AMG.
ممكن تتجوز وحدة شفتها هنا ؟؟؟؟
مش معني اني قبلت حد هنا يبقي هو وحش كل واحد وليه ظروفة المهم انه بعد كدا ميدخلش هنا تاني وكمان في ناس هنا كتير ومحترمه وبتخش مثلا لقصص او مثلا متعه مع نفسها بدون احتكاك مع حد

• عجبني
**** يوفقك بس مش كل راجل او ست هنا وحشين في ناس ساعات ظروف معينه دخل هنا او مثلا حب استطلاع

• عجبني
  • عجبني
مش معني اني قبلت حد هنا يبقي هو وحش كل واحد وليه ظروفة المهم انه بعد كدا ميدخلش هنا تاني وكمان في ناس هنا كتير ومحترمه وبتخش مثلا لقصص او مثلا متعه مع نفسها بدون احتكاك مع حد
فعلا

• عجبني
لو زمن رجع بيا ورا كنت اتجوزت حبيبتى وكل ذنبها أنها سبتنى ابوسها قولت دى مش تمام واتجوزت هم العمر بنت عمى
احا بجد هي سلمتك نفسها و انت تسبها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما في واحدة ممكن يكون بيحب واحدة وضعفوا وكان في علاقة بينهم ويتجوزوا لانهم بيحبوا بعض معنى كدا ان الواحد لو ضعف وغلط مع واحدة يسيبها ميبصلهاش تانى

• عجبني
و إيه المشكلة في إنك قابلتها هنا؟ هو اللي هنا فيهم حاجة وحشة؟ هما كش بيت دعارة ولا مكان موبوء هنا مكان الواحد بينفس فيه عن كبت و قرف أنا عن نفسي لو قابلت واحدة هنا فيها المواصفات اللي بدور عليها أتجوزها عادي
عندك حق بس هي فين

• عجبني
انا عن نفسي مرضاش اتجوز واحد من هنا
اولا عشان انا ليه اتجوز من هنا مش من قلة البشر يعني
ثانيا هيبصلي بقلة ثقه دايما وحتي لو مش هنا الراجل مش بيتجوز واحده كلمها او اشباه الرجال اللي بيعملوا كده

• عجبني
مفيش راجل بيقبل يتجوز بنت كلمتوا دي حقيقة المجتمع 🙂
غلطانه في رايك والللله ممكن يكون ضعف وقت ضعف بس بيحبها ويتجوزوا ويعيشوا اجمل حياه ويبقي اتشال نقطه الكسوف شوية بينهم بدرى شوية بس مش هتاثر في حياتهم ما دام بيحبوا بعض بجد

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%