NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش انتا ممكن تتجوز وحدة قبلتها هنا

لو زمن رجع بيا ورا كنت اتجوزت حبيبتى وكل ذنبها أنها سبتنى ابوسها قولت دى مش تمام واتجوزت هم العمر بنت عمى
هي حبيبتك بس شافت (سُك على بناتك) و عملت بالنصيحة، سيبيه يمسكها يا فوزية يمكن كانت تطرى في إيده :D :D :D

• عجبني
التفاعلات: AMG.
بهدوووء لو حكمت عليها انها شخص مش كويس فأكيد انا زيها بس في ناس هنا تحس انهم اوفر خالص دول مش سكتي ولا انا سكتهم

• عجبني
عادي انا ارتبطت بواحدة من هنا بس مكنش في بينا نصيب و افترقنا بكل هدوء واحترام وهي كانت شخصية جميلة جدا

• عجبني
طب ع الهادي خالص الفكرة كلها في الشخص نفسه مينفعش تحكم علي حد من غير متتعامل معاه انا معاك اننا في منتدي جنسي بس ميولنا واهدفنا مش واحدة في الي داخل يشقط وفاكر انو هيلم شراميط وبتاع وينيك كل خمس دقايق ودة مش حقيقي بالعكس انت عندك مشكلة!
وفي الي داخل يفرغ شهوتة ويتناقش في قصص وتجارب زي حالاتي بس من جواه مستحيل يجري ورا واحدة او حتا لو في واحدة قدامة هيلمسها بس كدة …🤝🏻

• عجبني
عادي ويييين المضكله
حتى لولها علاقات بشباب وتطلع معاهم وتناك ومفتوحه من كسها وطييزها ووسيعه خبيره
عادي احلى

• عجبني
لا مش هتجوز مش هقول انها وحشه او اى كلام وحش عليها ما انا مش احسن منها وانا نايم هنا ليل نهار بس الفكره انتى داخل استمتع مش اتجوز ووقت الجواز والحياه المعاير بتختلف
حد بيتكلم بصدق اخيرا

• عجبني
بصراحه لا لعده اسباب واقعيه
اولا ان هنا البنات لا تتعدي ال٢٪ من اجمالي الاعضاء ف دا لا يحدث.
ثانيا انا داخل هنا للتسليه ومش للجواز فلو قولت اه يبقي بضحك عليكم
ثالثا انا لو اتجوزت واحده من هنا احتماليه عدم الثقه بنا هتكون كبيره ودا هيسبب مشاكل كتير
رابعا الجواز واختيار شريكه الحياه مينفعش انه يكون من موقع جنسي
واسباب تانيه كتير واقعيه

• عجبني
طب ع الهادي خالص الفكرة كلها في الشخص نفسه مينفعش تحكم علي حد من غير متتعامل معاه انا معاك اننا في منتدي جنسي بس ميولنا واهدفنا مش واحدة في الي داخل يشقط وفاكر انو هيلم شراميط وبتاع وينيك كل خمس دقايق ودة مش حقيقي بالعكس انت عندك مشكلة!
وفي الي داخل يفرغ شهوتة ويتناقش في قصص وتجارب زي حالاتي بس من جواه مستحيل يجري ورا واحدة او حتا لو في واحدة قدامة هيلمسها بس كدة …🤝🏻
بس في الاول والاخر بكل صراحة لا مقبلش عشان انا مضمنش البنت وغير كدة دة منتدي للتسليا مش للجواز 🤝🏻

• عجبني
مفيش راجل بيقبل يتجوز بنت كلمتوا دي حقيقة المجتمع 🙂

• عجبني
التفاعلات: madmar000 و AMG.
اي ليش لأ. مش شرط البنت الي بتفوت لهون تكون قحبة. بتجوزها اكيد بس بعد ما نبني الثقة فينا احنا الجوز ونكون متفاهمين على كل شي قبل هالخطوة

• عجبني
  • عجبني
مفيش راجل بيقبل يتجوز بنت كلمتوا دي حقيقة المجتمع 🙂
الراجل لم يحب بيفتح حرب لان راجل بيفضل للآخر لكن العيل هو عارف نفسه عايز ايه مش كل واحده كلمتها بتكون وحشه مش كل واحد عرفته يطلع راجل 🙂

• عجبني
  • عجبني
هدلعها بس

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
آه عادي لان اصلا دي هتكون متفهمه معايا ف السكس اكتر من اي واحدة بس للاسف اتجوزت خلاص 😂

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%