NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبود الشامي

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا گوتش جيم قديم فالمجال وخبرة سنين وخبير تغذيه وحبيت افيدكم هنا فالمنتدي بكل احترام لو واحد او واحده محتاج/ة يسال عن اي حاجه فالمجال الرياضي او ف مجال الاكل يتفضل وانا هساعده
الگوتش🖤

• عجبني
التفاعلات: خاضع للملكات فقط، Kokik و qwd1.4
عايز نظام غذائي وتمارين لانقاص الوزن انا وزني 90 وطولي 174

• عجبني
التفاعلات: Kokik
عاوز انزل نسبه الدهون في جسمي و ازيد عضل ممكن تساعدني ؟

اخسر 25كيلو كيف

انا گوتش جيم قديم فالمجال وخبرة سنين وخبير تغذيه وحبيت افيدكم هنا فالمنتدي بكل احترام لو واحد او واحده محتاج/ة يسال عن اي حاجه فالمجال الرياضي او ف مجال الاكل يتفضل وانا هساعده
الگوتش🖤
عاوز تمارين اعملها في بيت عشان مش عارف اروح چيم عشان معنديش وقت

الگوتش🖤
عندى تثدى فى مرحله كبيره ازاى اعالجه رياضيا

عايز احرق منطقة الاجناب

للاسف بقالي فتره متقطع ومش ملتزم بسبب الكليه الوسخه و بخس بشكل بضان لان جينات الحرق عندي عالي وجسمي بيكون ناشف علطول ومش عارف اعمل ايه عشان احافظ علي مستواي علي الاقل

الگوتش🖤
ممكن تشريح لتمارين Stretching لمنطقه الحوض بس ما تكونش معقده ومتعبه جدا

الگوتش🖤
الدعوه للخاص ممنوعه لو هتجاوب ع حد يكون في العام اما طلبه للخاص ممنوع

الگوتش🖤
منور

عاوز اخسس الاجناب

للاسف بقالي فتره متقطع ومش ملتزم بسبب الكليه الوسخه و بخس بشكل بضان لان جينات الحرق عندي عالي وجسمي بيكون ناشف علطول ومش عارف اعمل ايه عشان احافظ علي مستواي علي الاقل
العب ف البيت زود الكارب بصورة عاليه ف اكلك والبروتين طبعاا وبس كدا

ممكن تشريح لتمارين Stretching لمنطقه الحوض بس ما تكونش معقده ومتعبه جدا
ده سهله جدا بس الافضل تتمرن رجلين وتركز علي الاسكواد وتعمل بعده استيرتش

• حبيته
التفاعلات: Cuckold hubby
ده سهله جدا بس الافضل تتمرن رجلين وتركز علي الاسكواد وتعمل بعده استيرتش
جربنا حاجات كتير لو عندك فيديوهات تنصح بيها ابعتها من فضلك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دامبل او بار افضل للصدر؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل