NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا و زوجى و افلام السكس والدياثه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Asmiaaly

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بعد اما اتساحقه مع البنت الشحاته بكام يوم ف زوجى جاب برشام للجنس و جبلى لبان عشان يهيجنى و اخد البرشام و خلانى اكل البان و انا هجت و هو كمان و فضل ينيك فيه لحد م هو نزل لبن فى كسى و انا لسه هايجه و مش عارف يعمل ايه خليته يجيب الزوبر الصناعى و يدخله فى كسى كله عشان ارتاح عشان زوبره صغير و البرشام إلى خده و فدناش ب شيئ فضل يدخل الزوبر الصناعى و ينكنى لحد ما نزلت و بعدين فتح التلفزيون و جاب فيلم سكس عشان يهيج تانى عشان ينكنى عشان حاسس انى انا لسه هايجه فخلانى اتفرج معاه و هو بيقلب لقا واحد و واحده مشيه معاه و الفلم كان مدبلج و بتقوله هو ده ف انا مفهمتش حاجه ف اما بصيت على التلفزيون لقيت راح لواحد اسمر و شكله ضخم بيقوله ممكن تجي تتعشا عندنا فى البيت قال انت تعرفنى قال لا بس عشان امراتى عايزه تتناك منك امامى عينى فأنا ببص لزوجى لقيته ماسك زوبره الصغير و بيلعب فيه و بدا ينزل لبن من زوبره اول ما سمع من الزوج بيطلب من الرجل الاسود انى ينيك زوجته أمامه فحسبت هو اتقول كده و ادخلى واحد تانى ينكنى ادامه فايد يبص عليه فلفيت و شى إلى التلفزيون لقيت الفحل عمال يحسس على امرأة الراجل و هو قاعد جنبها و قال لها كلما فى ودنها و فجأه لقيتها نزله لبسه قميص نوم و ببص على زوجى لقيتو نايم على الكنبه مرضتش اقومه عشان ينام جوه عشان لو قام ايقفل التلفزيون و انام و انا هجت جدا واعت اتفرج و شوفت زوبر الاسود كبير و البنت كانت رفيعه فقولت فى بالى هى استحمل كل ده و قعت العب فى كسى لحد منزلت كز مره وانا مركزه مع الفلم لقيت زوجى قايم وبيقلى يله اقفلى التلفزيون و تعالى ننام ف قول حاضر و عملت نفسى بقوم ورحت وراه لحد مدخل نام على السرير و خرجت من الاوضه على التلفزيون و لقيت السود عمال ينيك البنت و زوجها مبسوط و بيبوش شفيفها و انا عماله اتخيل نفسى مكنها احححح احححح و بعدين الفحل نزل البن فى كسها و زوجها نزل تحت كسها عشان يشرب المنى من كسها انا شوفت ده لقيت نفسى سخونت جدااا ف بقلب كده تانى لقيت فيل تانى واحده بتقول لزوجها كل سنه وانت طيب و عمل ليك مفاجأه فقال ايه هيه لقيت مطلعه شيئ غريب وم علبه و هو شفها قله واو ايه ده تقفلي زوبرى قاله ده هديه لسه هديه تانيه قال لها اتشوقت فقالت نقفل زوبرك الأول فقفل زوبره و مشت لقيتها دخله عليه بنتين سمر و قلعين و زوبرهم واقفه و هى سحباهم ب ازبرهم و سعتها كانت زوجها قافل عينو فقالت فتح او ما شاف دول كان ايرفع البنطلون قلتله محروج يا خول دول إلى ايمتعونى و ايمتعوك وانت بتتفرج عليه و هم بيفشخونى فكانت لبسه بكيني و تحته اندر قلعت البكيني و قلعت الاندر و حتط فى بق زوجها و انا مش مستحمله عماله العب فى كسى و جيبت الزوبر الصناعى و دخلتو فى كسى وعماله انيك نفسى اتخيل إلى انا مكنها و كانت البنت رفيعه و الازبار ضخمه جداا عملين ينوكو فى كسها و طيزها و انا عماله انيك نفسى ب الصناعى لحد ما خلصو و بدا ينزلو لبنهم على طيزها و زوجها قعد يلحس المنى من على طيزها ف قولت كفايه كنت غرقت الكنبه من كسى من كتر من نزلت و معلش قدره اقوم انام على السرير من كتر إلى انا عملته فى نفسى فنمت على الكنبه والتلفزيون مفتوح
هاى انا اسمى اسماء عمرى ٤٥ متزوجه من نبيل زوجى عمره ٤٨ بنحب بعض جدا
بدأت الحكايه اما اتزوجت نبيل و كنت بحبه جدا و هو بيحبنى جداا بس كان فى عيب واحد انى مكنتش بتمتع معاه فى العلاقه الجنسيه كان قضيب صغير مش زى إلى بشفه معاه من أفلام الجنسيه إلى بيفرجنى عليها ف مر لقيته مشغل فيلم بنتين مع بعض قولت هو ده ينفع قال ايوه تحبي تجربى و نجيب وحده و تتسحقو مع بعض معرفتش ارد فبعد كام يوم مشين فى الشارع قابلنا بنت فى العشرينات بتشحت فقال ايه رايك فى البنت ده قولت لهو بلاش فقال متخفيش فى البنت اجت نحيتنا فقال لها انا عايزك فى موضوع كده فخذها بعيد عنى و كلمها فركبت السياره معانه وروحنا البيت اول ما وصلنا لقيت زوجى بيطلع كيس من شنطه العربيه فبقلو ده ايه قلى لاوازم الشغل لقيت البنت الشحاته دخلت الحمام وزوجى قال ادخلى اعطيها قميص نوم من بتوعك فرحت اجيب فجيبت اندر فتله و روب و بس و دخلتم الحمام لقيت البنت قلع خالص و جسمها ابيض مثل الملبن احست جسمى سخن و وجهى احمر و خرجت بسرعه الشحاته بتقلى مالك ياست هانى ممكن تدعكى ظهرى

الزوبر الاسود افضل من الزوبر الأبيض ١٠٠٠٠ مره

• عجبني
التفاعلات: gimy2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%