NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
قصه من الخيال
انا علاء من القاهره 35 متزوج من 10 سنين و معايه ولدين انا و مراتي بنحب بعض و ماكنش في تفكير او اتجاه ناحية حماتي و لكن جنون الشهوه و المتعه ليه راي تاني
حماتي ارمله 50 سنه و لكن هيه جسمها و حلو و شكاله شباب
تبدا القصه كنت عند حماتي كم يوم كده انا و مراتي و اولاد
في يوم جرجت مرتي بدري و اولاد قومت من نوم مش لاقي حد لاقت حماتي قعده في صالون و لابسه عبايه بيتي تجنن
بس انا ماكنش في بالي قولته القمر سرحان ليه قالتي انا زهقانه من الوحده من يوم ما عمك ما مات بصرحه انتو بتملو البيت فرحه عليه قولته يخاليكي لينا
قولته نشوفلك عريس يرجع الذي مضي يا حماتي قالتي راحت عليه قولته انتي لسه شباب
يخاليكي ليه يا قمر مراتي رجعت كانت بتشري حاجات قولته خدي بالك من مامتك قالتي في عيوني عدي اليوم اولاد دخلو ينامو مع حماتي و انا و مراتي على سرير عشان الجنس ده اساسي عندي انا و هيه من لحس و مص لكل اوضاع النيك
مراتي قامت من النوم راحت السوق قامت اخدت شاور خرجت من الحمام لقيت حماتي قعده ازيك يا حماتي قالتي كويسه
قالتي احضرلك الفطر قولته ماشي فطرنا سوء و كلام بدا هنا قالتي كلام بتاع امبارح فكرني بجوزي قولته اظن ايامك كانت كله حب معها قالتي احلي ايام حياتي بصرحه صعوبة عليه اوي قولت اهون عليه زي ماما بردوه قولته انا معاكي و بنحبك كلنا يا قلبي دموع نزلت من عنيها قولته متزعليش خدتها في حضني و قولته معلش فجاه صدره كله دخل في صدري قلبي حس بضعف و احساس غريب جدا و هيه في حضني بوسته من خده قولته كلام رومانسي حاسة انه طايره من الفرحه بعض كل دموع دي قولته انا خارج بره عايزه حاجه قالتي سلامتك روحت عند صحابي و رجعت بس قبل ما ارجع قرارت اشتري هديه لي حماتي اشتري عبايه خروج هديه و رجعت البيت كله نام ماعد حماتي قولته عايزه تشوفي الهدايه دي كده قالتي جميله قولته عايزك تاخدي مقاس العبايه مظبوطه ولا لا
دخلت اوضه قعدة خمس دقيقه فجاء دخلت من غير ما تحس كان الباب مفتوح بس مش اوي
كانت مفاجاء شوفته باندر و بر بس جسم يوقف اجدع زب رجعت تاني عشان متخدوش باله و جاءت تاني خبط على باب قالتي ثواني جايه
جاءت قعدة و هيه لابسه العبايه بلدي كانها بنت 30
قولته اللي يشوفك يقول اخت بنتك مش امها قامت ماسك ايده و قولته بوسه لي احلي ايد في دنيا قولته تصبحي علي خير يا احلي حماتي و انت من اهلو قامت وقفه بايسه خدي
دخلت انام و مراتي نايمه و لكن عقلي مش قادر يشل جسم حماتي من بالي حاسس اني قلبي حبها و زبي كدا ينفجر من حلاوة جسمها
و اول مره انام مع مراتي برغم اني هايج بس مش عايز متعه اللي فيه تخلص كاني في عالم تاني
قامت من النوم و اول مره اشوف حماتي بقميص نوم قلبي دق قولته انتي النهارده ملكه جمال الكون ممكن ابوس ايد مولاتي
بوسة ايده و هيه في قمة الكسوف قالتي نفطر باق فطرنا و خلصان اليوم و رجعنا انا و مرتي البيت و اللي القاء في جزء تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%