NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متتاخرش عليناا والجديد امتاا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء الخامس

حلوه تسلم ايدك كمل عجبتني البدايات

القصه روعه بس بلاش تتاخر علينا فى الاجزاء و طول فيها شويه .

بلاش تتأخر كتير كملها و نام براحتك

حلوة وفى انتظار الباقى

قصة رائعة ننتظر منك الجزءالقادم

ننتظر منك الجزء القادم شكرا لك على هذه القصة الرائعة

متى ستكمل قصتك هذه

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
الجزء السادس

كس مريم حب حياتي اللي ياما حلمت بيه قدامي و مفتوح مكنش في وقت للتفكير او التسائل انا هيجان عليها اوي و هي زي الشرموطة تحتي .. او هي فعلا شرموطة و لازم اتعامل معاها علي الاساس ده بدات اتعامل معاها علي كده فعلا رحت رافع رجليها الاتنين ولفوق و مريم فتحاتها كلها مفتوحة قدامي و مباحة حتي طيزها باين عليها بلاغة ازبار, سبتها لحظة جبت كوندوم من الدرج و حطيته علي زبي و هي ماسكة رجليها لفوق مجهزالي اخرامها طلعت فوقها الشرموطة دي و ضربت بزبي علي كسها و هي بتتاوه
مريم: اه نيكني بقي اه مش قادره دخل زبك
رحت رازعها قلم علي وشها
انا: اخرسي يا شرموطة
و رحت شاددها من شعرها و قالبها خليتها واخده وضع الكلبة و طيزها البيضة الكبيرة دي قدامي , مسكت زبي و بدات احركه علي كسها من ورا و هي شاطرة اوي بتتاوه و بتوطي جامد و تنحي ضهرها شايف كسها و خرم طيزها من عندي رحت راشف زبي جوا كسها مرا واحدة و سمعت الشهقة الشراميطي بتاعتها دي و بدات تتاوه بصوت اعلي و انا بهيج عليها اكتر و اكتر و جوايا احاسيس كتير بس زبي في عالم تاني في كسها سخن و غرقان هيجان و يجنن فضلت انيك في كسها و بدات اضرب في طيزها كمان و جامد و اشد في شعرها شوية اخليها ترفع جسمها و امسك في بزازها اقفش و اعصر فيهم و في حلماتها بالذات اوي اوي
هي تلفلي و اشوف وشها و هي بتتشرمط و اشوف الاه علي بقها قبل ما اسمعها يهيج زبي اكتر ما اهو هايج و تبصلي في عيني نظرة تحدي و تقرب مني تبوسني
انا استسلمت لشفايفها و انا بنيك فيها و حاضنها اوي اوي و انا سرحان فيها و في جمالها و هيجانها تحس السرير بيولع هيجان فعلا مش عارف هي كمان كانت مستنية لحظة دي من زمان زيي ولا ايه , قطع تفكيري صوتها بعد ما شفايفها سابت شفايفي عشان اسمعها و هي بتتاوه اوي و بتجيبها و علي زبي و تغرق السرير
مريم: اهه يا ادم زبك فشخني افشخ فيا كمان اه
انا حسيت اني بدات افوق شوية ليها رحت ماسك شعرها اخليها توطي تاني الشرموطة دي و رجعت اضرب في طيزها لحد ما علمت و انا مكمل نيك فيها و هي بكل شرمطة بتقولي: كسها اتهري مش قادرة هاتهم بقي اه
انا حاسسني مشغول بتفكير كتير و انا بنيكها اصلا رحت مطلع زبي مش عارف ليه
مريم: ايه مالك كل ده نيك و مش عارف تجيبهم ؟
انا اترميت جمبها و انا بتفرج عليها و هي زي الكلبه موطية و فتحال طيزها بايديها , مريم بصتلي و اتعدلت لقت زبي لسه واقف جمبها و بدات مسكته و تضربلي عشرة و هي عينها علي زبي و انا عيني عليها مش عارف انا كل ده شارد في ايه
مريم بصتلي: مبدهاش بقي هطلعلك اقوي اسلحتي و بتضحك, شالت الكوندوم و لقيتها بتوطي و بتلحس في راس زبي و تلعب في زبي بلسانها بطريقة جامدة نيك و شوية و الاقيها بتبوس في زبي بوس كتير اوي و تلحس و تبوس و فجاة تمسك راس زبي تمص فيه بشرمطة اوي و كل ده و هي بتبصلي و زبي بصراحة كان علي اخره هي حست بزبي بيترعش في بقها
مريم: قلتلك, انا في المص مفيش زيي
رحت ماسك شعرها و مدخل زبي في بقها للاخر و بدات انيك فيها بالشكل ده و انا ماسك شعرها جامد لحد ما جيبت لبني في بقها و مسبتها لحد ما لبني كله ينزل لحد ما خلصت و سبت شعرها و هي بعدت بسرعة عن زبي تاخد نفسها و لبن مغرق وشها و بينقط من شفايفها علي جسمها و بزازها
مريم: اهه يا ابن الكلب ايه ده في ايه كنت هتموتني
رحت ضاربها قلم علي وشها و انا بقولها : اخرسي بقي
راحت قامت من علي السرير و خدت شوية مناديل تندف بيهم نفسها و جابت الكلوت بتاعها و كانت هتطلع برا الاوضة بس وقفت علي الباب شوية و بعدين بصتلي و رجعت جمبي مش عارفه تعمل ايه و لقيتها قعدت علي الارض و سندت راسها علي السرير جمبي
مريم : انا اسفه .....
مريم بعد سكوت طويل: هو انا دايقتك صح انا اسفه
انا لسه ساكت عشان مش عارف اقول ايه انا استمتعت نيك اني نكت مريم بس مكنتش عايز انيكها و انا شايفها شرموطة
هي فضلت زي ما هي كده و لقيتها نامت علي وضعها ده , انا مش عارف ازاي ممكن تنام في كده عادي في الوضع ده و الطريقة دي بس قمت و حاولت انيمها علي السرير كانت فتحت عينها
انا: كملي نوم انا هنزل اجيب اكل ولا حاجة
سيبتها و قفلت النور و نزلت
سبت مريم علي سريري و نزلت اتمشي
و انا بتمشي عديت علي القهوة لقيت اسر و انس قاعدين بيتكلموا
و قربت شوية اسر شافني و شاورلي كده انه ابعد فهمت انه وقت مش مناسب و لفيت و مش في بالي و مروح و بفكر : خخخخ احا اسر اتلاقيه بيطلب ايد مريم من انس هههههه كسم الضحك
طلعت و نمت علي الكنبة برا

صحيت تاني يوم قبل الشغل و رايح استحمي و في دماغي اكيد مريم صحيت قبل و مشيت , بعدي علي الاوضة لقيتها لسه نايمه قلت مبدهاش بقي.. صحيتها
انا:اصحي يا من... يا مريم اصحي انا لازم انزل ديلوقتي
سيبتها تفوق براحتها و رحت اخد دش و بفكر ههربها ازاي طلعت لقيتها ماشي في الصاله عريانة و معاها اكل كانت جيباه من المطبخ و انا عيني علي جسمها و مش فاهم مالها بتعمل ايه
مريم: متقلقش انزل انت و انا خمسه و هخلع مش عايزة اروح ديلوقتي بس عشان ميكنش في حد لسه مانزلش في البيت ولا حاجة
بصيتلها باستغراب بس وثقت في كلامها بطريقة غريبة مني بردو بصراحة بس اهو اللي حصل رحت شغلي و محصلش جديد فضلت اكلم مني و نرغي شوية حاسس اني عايز اعوضها مش عارف اعمل ايه
روحت لقيت بيت فاضي و مفيش حد, كلت و داخل انام متعود مني مش بتتاخر عليا في الكلام في الشات اتصلت بيها لقيتها ردت و نبرت صوتها مش عادية اوي
انا:الو ازيك يا مني مالك بس في ايه ؟
مني: لا مفيش هو بس مريم مجتش من امبارح و مبتردش و صاحبتها بتقول مشافتهاش اصلا امبارح
انا: خير متقلقيش انا هكلم انس اشوف ايه الحوار و هنلاقيها
يا تري راحت فين الشرموطة دي ...
ادمجوا هذه @مشرفين قصص

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%