NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا وزميلتي في الكليه وجارتها

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Tit

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
22 أغسطس 2022
المشاركات
67
مستوى التفاعل
1,091
نقاط
312
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
وقفنا المره اللي فاتت لما قولت لانجي تروح وانا كمان روحت البيت


الجزء الثالث...............


اول ما روحت دخلت اكلت وكانت الساعة وقتها 6 المغرب بعدين خدت شاور ونمت من التعب وصحيت الساعه 10 على تليفوني وهو بيرن
محمد: الووووووو
انجي : اي يا عم انتا من ساعت ما روحت متصلتش بيا ولا سألت عليا هو انا مش عالبال ولا ايه
محمد : لا و**** ابدا انتي في العقل والبال وعلي سريري كمان 
انجي : هههههه اومال مكلمتنيش ليه طيب
محمد : كنت نايم وليه صاحي على صوت التليفون وانتي بترني ايه مش واخده بالك من صوتي ولا اي ولا مركزه بس اني نسيكي وانك مش فالبال
انجي : اممم لا انا غلطانه معلش يا روحي حقك عليا
محمد : لا يا روحي ده احلي غلط من احلي واجمد بنت ملبن شوفتها ف حياتي ده انتي اجمد من هيفاء وهبي في عز شبابها 
انجي : ههههههههه لا مش للدرجه دي يعني وبعدين انا مش متعوده على الكلام ده كله
محمد : لا يا روحي انتي تستحقي كلام اكتر من كده بكتير كمان
انجي : يالهوي على فكره انت واحشتني جدا
محمد وانتي كمان يا روحي وحشتيني اوي طب اي بقي
انجي : اي
محمد : اي ها
انجي : ايييي
محمد : مش هتيجي 
انجي: هههههه اجي فين
محمد : نعمل واحد على السريع
انجي : هههههه يا ابني حرام عليك مكفكش الفشخه اللي فشختهالي النهارده 
محمد : هههههه بصراحه لاء وهو في حد يبقي معاه الوتك ده ويكفيه
انجي : ههههه طب عاوز تعمل اي دلوقتي
محمد : عاوزك تقلعي ملط وتنامي على السرير وتلعبي في كسك وتتخيليني فوقك وبرضع بزازك
انجي : امممم ااح براحه يا محمد مش قادره
محمد : مش قادر بزازك جامدين جدا انا هحط زبي في كسك اهو
انجي : اااااه افتحني يا حبيبي خلاص مش قادره
محمد : خدي اهو كلو ف كسك
انجي: انا هجيب
محمد : وانا كمان هجيب
انجي : اوووووف احححح
محمد : اي رأيك
انجي : ده سكس الفون ده طلع جامد كان نفسي تبقي فوقي بجد
محمد صحيح مقولتليش مين اللي فتح طيزك
انجي : دي قصه طويله جدا
محمد : طب ما تحكي هو احنا ورانا حاجه
انجي: حاضر بدأت الحكاية السنه اللي فاتت كنت رايحه السوق وقبلت جارتي أميره وعملت نفسها تعبانه عشان اسندها لبيتها وفعلا وصلتها لبيتها ودخلتها اوضتها وحطيتها على السرير وقولتلها هروح انا قعدت تقول ااااه مش قادره تعبانه اه يا ضهري روحت قولتلها طب ثواني هروح ادخل الحاجه البيت واقول ل ماما اني عندك
اميره : ماشي يا انجي بس متتأخريش عشان مش قادره بضهري خدي مفتاح باب الشقه عشان تفتحي لنفسك
انجي بتكمل كلامها : وفعلا روحت الحاجة وقولت ل ماما انا عند اميره واميره على فكره أهلها ميتين ومليش اختلاط بيها ودي اول مره كنت اتعامل معاها
المهم روحت عند اميره وفتحت الباب بالمفتاح ودخلت اوضيتها وهنا لقيتها نايمه ملط وفشخه رجلها على الاخر
محمد : اوباااا هندخل في الغويط 
انجي : هههههه اصبر اكملك الباقي
محمد : كملي طب
انجي : المهم اول ما لقينها نايمه على بطنها ملط روحت لفيت بسرعه
اميره : تعالي يا انجي انتي مكسوفه ولا اي ده احنا بنات زي بعض وعمرنا قريب من بعض ويلا تعالي عشان تعملي ضهري لحسن تعبانه مش قادره خالص
انجي : طب انتي قلعتي ملط ليه
اميره عشان تعمليلي مساج براحتك وكمان في عندك على السراحه ازازة زيت هاتيه وادعكيلي ضهري
انجي بتقول : وفعلا خدت الزيت وبدأت ادعك ضهرها كلو وهيه عمال تقول اه بصوت مبحوح افتكرتو من الوجع بس ده طلع من الهيجانالمهم جت أميرة قالتلي انزلي بأيدك تحت شويه وادعكي طيزي قولتلها ليه مالها بالوجع بتاع ضهرك قالتلي مش عارفه حاسه اني فيها حاجه شوفي كده انجي بصت لقيت في حاجة لونها ابيض بتنزل من كسها قالت ل اميره في حاجة نازله من المهبل اميره لفت ونامت على ضهرها وفتحت رجلها وقالت طب معلش شوفي في حاجة جوا
انجي : طب انا اعرف ازاي طب هو انا دكتور
اميره : حطي صوباعك دخليه جوا وشوفي
انجي: طب ما تروحي لدكتورة احسن
اميره : لا انا مش بحب الدكاترة معلش بس حطي صوباعك
انجي بتكمل كلامها: وبتقول وفعلا دخلت صوباعي ف كسها ومش عارفه في حاجة ولا لاء ف قولتلها انا مش حاسه في حاجة ولا لاء قالتلي بصوت واطي بصي دخلي صوبابع تاني ودخل وطلعي فيهم بسرعه عشان لو في حاجه جو ه تطلع وفعلا بقيت بعمل زي ما قالت بالظبط
اميره : ااااااه اااااااح اوووووف مش قادره هموت من التعب يلا اعملي اسرع انا حاسه انها مقربة تطلع ااااااااه اوووووف احححح وراحت جابت مره وحده ف وشي وعلي هدومي وانا مش فاهمه حاجه
انجي : اي ده يع اي اللي انتي عملتيه ده
اميره معلش يا روحي مكنتش اقصد طب اقلعي هدومك وهجبلك حاجه تانيه تلبسيها وفعلا قلعت ملط وهيه اول ما شافت جسمي جابت تاني لوحدها
انجي : هو انتي في حاجة بتنزل منك تاني
اميره دي حاجه حلوه خالص ومريحه تعالي اعملك مساج
انجي بتقول بصراحه انا كان جسمي كلو متكسر وكنت محتاجه مساج ف وفقت ونمت على بطني وهيه بدأت تحط زيت وتدعك جسمي وواحدة واحدة بدأت تدعك بزازي وانا حسيت بسخونيه رهيبه جدا وبعدين نزلت ب أيدها علي كسي وبقت تدعك فيه وانا سحت حرفيا وقعدتني وقعدت تبوس فيا وانا استجبت وبدأت تمص بزازي وبعدين كسي لحد ما جبنا مع بعض وعجبني الموضوع جدا وتطور الموضوع أنها جابت زب صناعي وبدأت تخطو ف طيزي لحد ما طيزي وسعت دي كل الحكايه
محمد : امممم بقولك ايه طب انا عاوز اوصلها ساعديني في الموضوع ده ويبقي لقينا مكان نبات فيه سوا 
انجي : حاضر يا روحي هرد عليك بس في الجزء اللي جاي
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: دكتورنسوانجى87, Ýòù§§èf, أديب و 9 آخرين
وقفنا المره اللي فاتت لما قولت لانجي تروح وانا كمان روحت البيت


الجزء الثالث...............


اول ما روحت دخلت اكلت وكانت الساعة وقتها 6 المغرب بعدين خدت شاور ونمت من التعب وصحيت الساعه 10 على تليفوني وهو بيرن
محمد: الووووووو
انجي : اي يا عم انتا من ساعت ما روحت متصلتش بيا ولا سألت عليا هو انا مش عالبال ولا ايه
محمد : لا و**** ابدا انتي في العقل والبال وعلي سريري كمان 
انجي : هههههه اومال مكلمتنيش ليه طيب
محمد : كنت نايم وليه صاحي على صوت التليفون وانتي بترني ايه مش واخده بالك من صوتي ولا اي ولا مركزه بس اني نسيكي وانك مش فالبال
انجي : اممم لا انا غلطانه معلش يا روحي حقك عليا
محمد : لا يا روحي ده احلي غلط من احلي واجمد بنت ملبن شوفتها ف حياتي ده انتي اجمد من هيفاء وهبي في عز شبابها 
انجي : ههههههههه لا مش للدرجه دي يعني وبعدين انا مش متعوده على الكلام ده كله
محمد : لا يا روحي انتي تستحقي كلام اكتر من كده بكتير كمان
انجي : يالهوي على فكره انت واحشتني جدا
محمد وانتي كمان يا روحي وحشتيني اوي طب اي بقي
انجي : اي
محمد : اي ها
انجي : ايييي
محمد : مش هتيجي 
انجي: هههههه اجي فين
محمد : نعمل واحد على السريع
انجي : هههههه يا ابني حرام عليك مكفكش الفشخه اللي فشختهالي النهارده 
محمد : هههههه بصراحه لاء وهو في حد يبقي معاه الوتك ده ويكفيه
انجي : ههههه طب عاوز تعمل اي دلوقتي
محمد : عاوزك تقلعي ملط وتنامي على السرير وتلعبي في كسك وتتخيليني فوقك وبرضع بزازك
انجي : امممم ااح براحه يا محمد مش قادره
محمد : مش قادر بزازك جامدين جدا انا هحط زبي في كسك اهو
انجي : اااااه افتحني يا حبيبي خلاص مش قادره
محمد : خدي اهو كلو ف كسك
انجي: انا هجيب
محمد : وانا كمان هجيب
انجي : اوووووف احححح
محمد : اي رأيك
انجي : ده سكس الفون ده طلع جامد كان نفسي تبقي فوقي بجد
محمد صحيح مقولتليش مين اللي فتح طيزك
انجي : دي قصه طويله جدا
محمد : طب ما تحكي هو احنا ورانا حاجه
انجي: حاضر بدأت الحكاية السنه اللي فاتت كنت رايحه السوق وقبلت جارتي أميره وعملت نفسها تعبانه عشان اسندها لبيتها وفعلا وصلتها لبيتها ودخلتها اوضتها وحطيتها على السرير وقولتلها هروح انا قعدت تقول ااااه مش قادره تعبانه اه يا ضهري روحت قولتلها طب ثواني هروح ادخل الحاجه البيت واقول ل ماما اني عندك
اميره : ماشي يا انجي بس متتأخريش عشان مش قادره بضهري خدي مفتاح باب الشقه عشان تفتحي لنفسك
انجي بتكمل كلامها : وفعلا روحت الحاجة وقولت ل ماما انا عند اميره واميره على فكره أهلها ميتين ومليش اختلاط بيها ودي اول مره كنت اتعامل معاها
المهم روحت عند اميره وفتحت الباب بالمفتاح ودخلت اوضيتها وهنا لقيتها نايمه ملط وفشخه رجلها على الاخر
محمد : اوباااا هندخل في الغويط 
انجي : هههههه اصبر اكملك الباقي
محمد : كملي طب
انجي : المهم اول ما لقينها نايمه على بطنها ملط روحت لفيت بسرعه
اميره : تعالي يا انجي انتي مكسوفه ولا اي ده احنا بنات زي بعض وعمرنا قريب من بعض ويلا تعالي عشان تعملي ضهري لحسن تعبانه مش قادره خالص
انجي : طب انتي قلعتي ملط ليه
اميره عشان تعمليلي مساج براحتك وكمان في عندك على السراحه ازازة زيت هاتيه وادعكيلي ضهري
انجي بتقول : وفعلا خدت الزيت وبدأت ادعك ضهرها كلو وهيه عمال تقول اه بصوت مبحوح افتكرتو من الوجع بس ده طلع من الهيجانالمهم جت أميرة قالتلي انزلي بأيدك تحت شويه وادعكي طيزي قولتلها ليه مالها بالوجع بتاع ضهرك قالتلي مش عارفه حاسه اني فيها حاجه شوفي كده انجي بصت لقيت في حاجة لونها ابيض بتنزل من كسها قالت ل اميره في حاجة نازله من المهبل اميره لفت ونامت على ضهرها وفتحت رجلها وقالت طب معلش شوفي في حاجة جوا
انجي : طب انا اعرف ازاي طب هو انا دكتور
اميره : حطي صوباعك دخليه جوا وشوفي
انجي: طب ما تروحي لدكتورة احسن
اميره : لا انا مش بحب الدكاترة معلش بس حطي صوباعك
انجي بتكمل كلامها: وبتقول وفعلا دخلت صوباعي ف كسها ومش عارفه في حاجة ولا لاء ف قولتلها انا مش حاسه في حاجة ولا لاء قالتلي بصوت واطي بصي دخلي صوبابع تاني ودخل وطلعي فيهم بسرعه عشان لو في حاجه جو ه تطلع وفعلا بقيت بعمل زي ما قالت بالظبط
اميره : ااااااه اااااااح اوووووف مش قادره هموت من التعب يلا اعملي اسرع انا حاسه انها مقربة تطلع ااااااااه اوووووف احححح وراحت جابت مره وحده ف وشي وعلي هدومي وانا مش فاهمه حاجه
انجي : اي ده يع اي اللي انتي عملتيه ده
اميره معلش يا روحي مكنتش اقصد طب اقلعي هدومك وهجبلك حاجه تانيه تلبسيها وفعلا قلعت ملط وهيه اول ما شافت جسمي جابت تاني لوحدها
انجي : هو انتي في حاجة بتنزل منك تاني
اميره دي حاجه حلوه خالص ومريحه تعالي اعملك مساج
انجي بتقول بصراحه انا كان جسمي كلو متكسر وكنت محتاجه مساج ف وفقت ونمت على بطني وهيه بدأت تحط زيت وتدعك جسمي وواحدة واحدة بدأت تدعك بزازي وانا حسيت بسخونيه رهيبه جدا وبعدين نزلت ب أيدها علي كسي وبقت تدعك فيه وانا سحت حرفيا وقعدتني وقعدت تبوس فيا وانا استجبت وبدأت تمص بزازي وبعدين كسي لحد ما جبنا مع بعض وعجبني الموضوع جدا وتطور الموضوع أنها جابت زب صناعي وبدأت تخطو ف طيزي لحد ما طيزي وسعت دي كل الحكايه
محمد : امممم بقولك ايه طب انا عاوز اوصلها ساعديني في الموضوع ده ويبقي لقينا مكان نبات فيه سوا 
انجي : حاضر يا روحي هرد عليك بس في الجزء اللي جاي

كمل يا برنس​

 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وقفنا المره اللي فاتت لما قولت لانجي تروح وانا كمان روحت البيت


الجزء الثالث...............


اول ما روحت دخلت اكلت وكانت الساعة وقتها 6 المغرب بعدين خدت شاور ونمت من التعب وصحيت الساعه 10 على تليفوني وهو بيرن
محمد: الووووووو
انجي : اي يا عم انتا من ساعت ما روحت متصلتش بيا ولا سألت عليا هو انا مش عالبال ولا ايه
محمد : لا و**** ابدا انتي في العقل والبال وعلي سريري كمان 
انجي : هههههه اومال مكلمتنيش ليه طيب
محمد : كنت نايم وليه صاحي على صوت التليفون وانتي بترني ايه مش واخده بالك من صوتي ولا اي ولا مركزه بس اني نسيكي وانك مش فالبال
انجي : اممم لا انا غلطانه معلش يا روحي حقك عليا
محمد : لا يا روحي ده احلي غلط من احلي واجمد بنت ملبن شوفتها ف حياتي ده انتي اجمد من هيفاء وهبي في عز شبابها 
انجي : ههههههههه لا مش للدرجه دي يعني وبعدين انا مش متعوده على الكلام ده كله
محمد : لا يا روحي انتي تستحقي كلام اكتر من كده بكتير كمان
انجي : يالهوي على فكره انت واحشتني جدا
محمد وانتي كمان يا روحي وحشتيني اوي طب اي بقي
انجي : اي
محمد : اي ها
انجي : ايييي
محمد : مش هتيجي 
انجي: هههههه اجي فين
محمد : نعمل واحد على السريع
انجي : هههههه يا ابني حرام عليك مكفكش الفشخه اللي فشختهالي النهارده 
محمد : هههههه بصراحه لاء وهو في حد يبقي معاه الوتك ده ويكفيه
انجي : ههههه طب عاوز تعمل اي دلوقتي
محمد : عاوزك تقلعي ملط وتنامي على السرير وتلعبي في كسك وتتخيليني فوقك وبرضع بزازك
انجي : امممم ااح براحه يا محمد مش قادره
محمد : مش قادر بزازك جامدين جدا انا هحط زبي في كسك اهو
انجي : اااااه افتحني يا حبيبي خلاص مش قادره
محمد : خدي اهو كلو ف كسك
انجي: انا هجيب
محمد : وانا كمان هجيب
انجي : اوووووف احححح
محمد : اي رأيك
انجي : ده سكس الفون ده طلع جامد كان نفسي تبقي فوقي بجد
محمد صحيح مقولتليش مين اللي فتح طيزك
انجي : دي قصه طويله جدا
محمد : طب ما تحكي هو احنا ورانا حاجه
انجي: حاضر بدأت الحكاية السنه اللي فاتت كنت رايحه السوق وقبلت جارتي أميره وعملت نفسها تعبانه عشان اسندها لبيتها وفعلا وصلتها لبيتها ودخلتها اوضتها وحطيتها على السرير وقولتلها هروح انا قعدت تقول ااااه مش قادره تعبانه اه يا ضهري روحت قولتلها طب ثواني هروح ادخل الحاجه البيت واقول ل ماما اني عندك
اميره : ماشي يا انجي بس متتأخريش عشان مش قادره بضهري خدي مفتاح باب الشقه عشان تفتحي لنفسك
انجي بتكمل كلامها : وفعلا روحت الحاجة وقولت ل ماما انا عند اميره واميره على فكره أهلها ميتين ومليش اختلاط بيها ودي اول مره كنت اتعامل معاها
المهم روحت عند اميره وفتحت الباب بالمفتاح ودخلت اوضيتها وهنا لقيتها نايمه ملط وفشخه رجلها على الاخر
محمد : اوباااا هندخل في الغويط 
انجي : هههههه اصبر اكملك الباقي
محمد : كملي طب
انجي : المهم اول ما لقينها نايمه على بطنها ملط روحت لفيت بسرعه
اميره : تعالي يا انجي انتي مكسوفه ولا اي ده احنا بنات زي بعض وعمرنا قريب من بعض ويلا تعالي عشان تعملي ضهري لحسن تعبانه مش قادره خالص
انجي : طب انتي قلعتي ملط ليه
اميره عشان تعمليلي مساج براحتك وكمان في عندك على السراحه ازازة زيت هاتيه وادعكيلي ضهري
انجي بتقول : وفعلا خدت الزيت وبدأت ادعك ضهرها كلو وهيه عمال تقول اه بصوت مبحوح افتكرتو من الوجع بس ده طلع من الهيجانالمهم جت أميرة قالتلي انزلي بأيدك تحت شويه وادعكي طيزي قولتلها ليه مالها بالوجع بتاع ضهرك قالتلي مش عارفه حاسه اني فيها حاجه شوفي كده انجي بصت لقيت في حاجة لونها ابيض بتنزل من كسها قالت ل اميره في حاجة نازله من المهبل اميره لفت ونامت على ضهرها وفتحت رجلها وقالت طب معلش شوفي في حاجة جوا
انجي : طب انا اعرف ازاي طب هو انا دكتور
اميره : حطي صوباعك دخليه جوا وشوفي
انجي: طب ما تروحي لدكتورة احسن
اميره : لا انا مش بحب الدكاترة معلش بس حطي صوباعك
انجي بتكمل كلامها: وبتقول وفعلا دخلت صوباعي ف كسها ومش عارفه في حاجة ولا لاء ف قولتلها انا مش حاسه في حاجة ولا لاء قالتلي بصوت واطي بصي دخلي صوبابع تاني ودخل وطلعي فيهم بسرعه عشان لو في حاجه جو ه تطلع وفعلا بقيت بعمل زي ما قالت بالظبط
اميره : ااااااه اااااااح اوووووف مش قادره هموت من التعب يلا اعملي اسرع انا حاسه انها مقربة تطلع ااااااااه اوووووف احححح وراحت جابت مره وحده ف وشي وعلي هدومي وانا مش فاهمه حاجه
انجي : اي ده يع اي اللي انتي عملتيه ده
اميره معلش يا روحي مكنتش اقصد طب اقلعي هدومك وهجبلك حاجه تانيه تلبسيها وفعلا قلعت ملط وهيه اول ما شافت جسمي جابت تاني لوحدها
انجي : هو انتي في حاجة بتنزل منك تاني
اميره دي حاجه حلوه خالص ومريحه تعالي اعملك مساج
انجي بتقول بصراحه انا كان جسمي كلو متكسر وكنت محتاجه مساج ف وفقت ونمت على بطني وهيه بدأت تحط زيت وتدعك جسمي وواحدة واحدة بدأت تدعك بزازي وانا حسيت بسخونيه رهيبه جدا وبعدين نزلت ب أيدها علي كسي وبقت تدعك فيه وانا سحت حرفيا وقعدتني وقعدت تبوس فيا وانا استجبت وبدأت تمص بزازي وبعدين كسي لحد ما جبنا مع بعض وعجبني الموضوع جدا وتطور الموضوع أنها جابت زب صناعي وبدأت تخطو ف طيزي لحد ما طيزي وسعت دي كل الحكايه
محمد : امممم بقولك ايه طب انا عاوز اوصلها ساعديني في الموضوع ده ويبقي لقينا مكان نبات فيه سوا 
انجي : حاضر يا روحي هرد عليك بس في الجزء اللي جاي

كمل يا برنس​

 
وقفنا المره اللي فاتت لما قولت لانجي تروح وانا كمان روحت البيت


الجزء الثالث...............


اول ما روحت دخلت اكلت وكانت الساعة وقتها 6 المغرب بعدين خدت شاور ونمت من التعب وصحيت الساعه 10 على تليفوني وهو بيرن
محمد: الووووووو
انجي : اي يا عم انتا من ساعت ما روحت متصلتش بيا ولا سألت عليا هو انا مش عالبال ولا ايه
محمد : لا و**** ابدا انتي في العقل والبال وعلي سريري كمان 
انجي : هههههه اومال مكلمتنيش ليه طيب
محمد : كنت نايم وليه صاحي على صوت التليفون وانتي بترني ايه مش واخده بالك من صوتي ولا اي ولا مركزه بس اني نسيكي وانك مش فالبال
انجي : اممم لا انا غلطانه معلش يا روحي حقك عليا
محمد : لا يا روحي ده احلي غلط من احلي واجمد بنت ملبن شوفتها ف حياتي ده انتي اجمد من هيفاء وهبي في عز شبابها 
انجي : ههههههههه لا مش للدرجه دي يعني وبعدين انا مش متعوده على الكلام ده كله
محمد : لا يا روحي انتي تستحقي كلام اكتر من كده بكتير كمان
انجي : يالهوي على فكره انت واحشتني جدا
محمد وانتي كمان يا روحي وحشتيني اوي طب اي بقي
انجي : اي
محمد : اي ها
انجي : ايييي
محمد : مش هتيجي 
انجي: هههههه اجي فين
محمد : نعمل واحد على السريع
انجي : هههههه يا ابني حرام عليك مكفكش الفشخه اللي فشختهالي النهارده 
محمد : هههههه بصراحه لاء وهو في حد يبقي معاه الوتك ده ويكفيه
انجي : ههههه طب عاوز تعمل اي دلوقتي
محمد : عاوزك تقلعي ملط وتنامي على السرير وتلعبي في كسك وتتخيليني فوقك وبرضع بزازك
انجي : امممم ااح براحه يا محمد مش قادره
محمد : مش قادر بزازك جامدين جدا انا هحط زبي في كسك اهو
انجي : اااااه افتحني يا حبيبي خلاص مش قادره
محمد : خدي اهو كلو ف كسك
انجي: انا هجيب
محمد : وانا كمان هجيب
انجي : اوووووف احححح
محمد : اي رأيك
انجي : ده سكس الفون ده طلع جامد كان نفسي تبقي فوقي بجد
محمد صحيح مقولتليش مين اللي فتح طيزك
انجي : دي قصه طويله جدا
محمد : طب ما تحكي هو احنا ورانا حاجه
انجي: حاضر بدأت الحكاية السنه اللي فاتت كنت رايحه السوق وقبلت جارتي أميره وعملت نفسها تعبانه عشان اسندها لبيتها وفعلا وصلتها لبيتها ودخلتها اوضتها وحطيتها على السرير وقولتلها هروح انا قعدت تقول ااااه مش قادره تعبانه اه يا ضهري روحت قولتلها طب ثواني هروح ادخل الحاجه البيت واقول ل ماما اني عندك
اميره : ماشي يا انجي بس متتأخريش عشان مش قادره بضهري خدي مفتاح باب الشقه عشان تفتحي لنفسك
انجي بتكمل كلامها : وفعلا روحت الحاجة وقولت ل ماما انا عند اميره واميره على فكره أهلها ميتين ومليش اختلاط بيها ودي اول مره كنت اتعامل معاها
المهم روحت عند اميره وفتحت الباب بالمفتاح ودخلت اوضيتها وهنا لقيتها نايمه ملط وفشخه رجلها على الاخر
محمد : اوباااا هندخل في الغويط 
انجي : هههههه اصبر اكملك الباقي
محمد : كملي طب
انجي : المهم اول ما لقينها نايمه على بطنها ملط روحت لفيت بسرعه
اميره : تعالي يا انجي انتي مكسوفه ولا اي ده احنا بنات زي بعض وعمرنا قريب من بعض ويلا تعالي عشان تعملي ضهري لحسن تعبانه مش قادره خالص
انجي : طب انتي قلعتي ملط ليه
اميره عشان تعمليلي مساج براحتك وكمان في عندك على السراحه ازازة زيت هاتيه وادعكيلي ضهري
انجي بتقول : وفعلا خدت الزيت وبدأت ادعك ضهرها كلو وهيه عمال تقول اه بصوت مبحوح افتكرتو من الوجع بس ده طلع من الهيجانالمهم جت أميرة قالتلي انزلي بأيدك تحت شويه وادعكي طيزي قولتلها ليه مالها بالوجع بتاع ضهرك قالتلي مش عارفه حاسه اني فيها حاجه شوفي كده انجي بصت لقيت في حاجة لونها ابيض بتنزل من كسها قالت ل اميره في حاجة نازله من المهبل اميره لفت ونامت على ضهرها وفتحت رجلها وقالت طب معلش شوفي في حاجة جوا
انجي : طب انا اعرف ازاي طب هو انا دكتور
اميره : حطي صوباعك دخليه جوا وشوفي
انجي: طب ما تروحي لدكتورة احسن
اميره : لا انا مش بحب الدكاترة معلش بس حطي صوباعك
انجي بتكمل كلامها: وبتقول وفعلا دخلت صوباعي ف كسها ومش عارفه في حاجة ولا لاء ف قولتلها انا مش حاسه في حاجة ولا لاء قالتلي بصوت واطي بصي دخلي صوبابع تاني ودخل وطلعي فيهم بسرعه عشان لو في حاجه جو ه تطلع وفعلا بقيت بعمل زي ما قالت بالظبط
اميره : ااااااه اااااااح اوووووف مش قادره هموت من التعب يلا اعملي اسرع انا حاسه انها مقربة تطلع ااااااااه اوووووف احححح وراحت جابت مره وحده ف وشي وعلي هدومي وانا مش فاهمه حاجه
انجي : اي ده يع اي اللي انتي عملتيه ده
اميره معلش يا روحي مكنتش اقصد طب اقلعي هدومك وهجبلك حاجه تانيه تلبسيها وفعلا قلعت ملط وهيه اول ما شافت جسمي جابت تاني لوحدها
انجي : هو انتي في حاجة بتنزل منك تاني
اميره دي حاجه حلوه خالص ومريحه تعالي اعملك مساج
انجي بتقول بصراحه انا كان جسمي كلو متكسر وكنت محتاجه مساج ف وفقت ونمت على بطني وهيه بدأت تحط زيت وتدعك جسمي وواحدة واحدة بدأت تدعك بزازي وانا حسيت بسخونيه رهيبه جدا وبعدين نزلت ب أيدها علي كسي وبقت تدعك فيه وانا سحت حرفيا وقعدتني وقعدت تبوس فيا وانا استجبت وبدأت تمص بزازي وبعدين كسي لحد ما جبنا مع بعض وعجبني الموضوع جدا وتطور الموضوع أنها جابت زب صناعي وبدأت تخطو ف طيزي لحد ما طيزي وسعت دي كل الحكايه
محمد : امممم بقولك ايه طب انا عاوز اوصلها ساعديني في الموضوع ده ويبقي لقينا مكان نبات فيه سوا 
انجي : حاضر يا روحي هرد عليك بس في الجزء اللي جاي
اوووف جامده كملل
 
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
مخالف فهو جزء منفصل
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%