NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة انا وخطيبي بعد كتب الكتاب

طبعا خيانة امانة .. لو راجل صح هيصبر لما تدخل بيته و ساعتها يبقا يشبع منها ..
بالاضافة ان كده البنت مشافتش رباية لما تسيبه يعمل اللى عايزة بحجو .. انتي بقيتي مراتي يا بت ..
هو زوجها عقدا فقط .. شرعا لا .. لان اصل من اصول الزواج هو الاشهار .. و ده محصلش .. مفيش انسان في الكون يعرف ان فلان دخل بفلانة .. الناس تعرف انه كتب كتاب .. لكن مدخلش .. يبقا الزواج متوقف و ميحلوش انه يجامعها الا باذن ابوها
ياجماعة متدخلوش كلمة شرعا فى الكلام ب**** عليكم وانتو متعرفوش.. انا موافقكم على اى حاجه بتقولوها بس بلاش هبد شرعا دة.. شرعا هى مراته! ياحبيبى الاشهار دة عشان الدخلة.. انما قانونا وشرعا وعرفا واى حاجة هى مراته.. انا موافقكم ان لو حصل حاجة هو خاين آمانة وخلافه وميدخلش عليها والبنت متمكنهوش من نفسها ويمسكو نفسهم.. لكن لو حصل طلاق دة له حقوق وهى ليها حقوق.. الحاجة الوحيدة اللى تسقط من عليها العدة.. عشان(المفروض مفيش دخلة..) لكن خلاف كدة مراااااتووووووو😂

ثم يا غالى ده قاعدة في قلب جروب سكس .. ده اراهنك ان هى اللى هيجته وسخنته لغاية مهاج عليها و ركبها و شبعها لبن
متفترضش سوء الظن فى الناس ياصديقي.. معظم الناس هنا ناس ليها مستويات اجتماعية محترمة.. وخش خدلك لفة فى نقاش بيقولك انت خريج ايه

بصراحهه انا مش عارفهه ابدء منين ولا منين
بس انا اتكتب كتابي من شهرين واتخطبت سنتين
وطول فتره خطوبتي مخلتش خطيبي يلمسني ابدا هو اخرو يمسك ايدي و يبوسني من راسي وبس
ولاكن تاني يوم كتب الكتاب جالي زياره ف البيت وكنت انا واختي بس رنيت ع اهلي ومامتي قالتي ادخلو يقعد وهيا مسافه الطريق وهتيجي
واختي دخلت عليها اقول لها تيجي تقعد معانا لاقيتها نايمه رجعت وانا مكسوفه وجبتلو حاجه يشربها
وقعدت قعدنا نتكلم حبه وانا كنت ع كنبه وهو ع كنبه جه قعد جمبي
وهاتك من كلام الغزل وهو يخربيت لسانو ع الكلام الحلو مش عارفه اكمل واقول الي حصل ولا لا 😂😂😂
طالما كتب كتابه تبقى مراته انه لو انتهى الامر هتبقى مطلقة لكن الافضل واالاصون ليكى ولاسرتك انك تبقى فى بيتك بستر ربك لانك هتندمى على اللحظات الجميلة اللى هتقضيها فى الخفاء ربك يحفظك

ياجماعة متدخلوش كلمة شرعا فى الكلام ب**** عليكم وانتو متعرفوش.. انا موافقكم على اى حاجه بتقولوها بس بلاش هبد شرعا دة.. شرعا هى مراته! ياحبيبى الاشهار دة عشان الدخلة.. انما قانونا وشرعا وعرفا واى حاجة هى مراته.. انا موافقكم ان لو حصل حاجة هو خاين آمانة وخلافه وميدخلش عليها والبنت متمكنهوش من نفسها ويمسكو نفسهم.. لكن لو حصل طلاق دة له حقوق وهى ليها حقوق.. الحاجة الوحيدة اللى تسقط من عليها العدة.. عشان(المفروض مفيش دخلة..) لكن خلاف كدة مراااااتووووووو😂
طيب انت تعرف الفرق بين الحقوق اللى قبل الدخلة و الحقوق بعد الدخلة ...
وتعرف عدتها قبل الدخلة و بعد الدخلة . علشان بس تقول ده زي ده

• بيضحكني
التفاعلات: kingmado0106 و صعيدي راقي
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
طيب انت تعرف الفرق بين الحقوق اللى قبل الدخلة و الحقوق بعد الدخلة ...
وتعرف عدتها قبل الدخلة و بعد الدخلة . علشان بس تقول ده زي ده
اه ياحبيبى و**** اعرف.. قولتلك الناس هنا متعلمة وليهم مستويات اجتماعية محترمة متفترضش الجهل فى اللى بيتكلم معاك.. عموما انا كدة هوقف نقاش هنا انتو بتنقاشو فرد عضلات مش لاجل المعلومة وحل المشكلة..
وبالمناسبة حتو كدة يعنى لو اتطلقت قبل الاسشهار (الدخول) ملهاش عدة.. وليها من حقها نص المهر حتى ولو ملمسش منها شعرة.. لو مضى على كتب الكتاب وطلقها فى ساعتها نص المهر علطول.. 🙂

يعني انتي ع جروب بورن وكله كلام سكس واكيد معظم ال هنا باعتلك كلام زي الزفت وصور ازبارهم وفيديوهات نيك وعادي بالنسبالك.. لكن جوزك -بعد كتب الكتاب- مكسوفه إنه قالك كلمتين غزل ولا حتي كان عمل معاكي علاقه غير كامله
سوري ف اللفظ يعني.. احا
هبه عيب!! البنت لسا ف مراحل نضجها متفتحيش دماغها

بصراحهه انا مش عارفهه ابدء منين ولا منين
بس انا اتكتب كتابي من شهرين واتخطبت سنتين
وطول فتره خطوبتي مخلتش خطيبي يلمسني ابدا هو اخرو يمسك ايدي و يبوسني من راسي وبس
ولاكن تاني يوم كتب الكتاب جالي زياره ف البيت وكنت انا واختي بس رنيت ع اهلي ومامتي قالتي ادخلو يقعد وهيا مسافه الطريق وهتيجي
واختي دخلت عليها اقول لها تيجي تقعد معانا لاقيتها نايمه رجعت وانا مكسوفه وجبتلو حاجه يشربها
وقعدت قعدنا نتكلم حبه وانا كنت ع كنبه وهو ع كنبه جه قعد جمبي
وهاتك من كلام الغزل وهو يخربيت لسانو ع الكلام الحلو مش عارفه اكمل واقول الي حصل ولا لا 😂😂😂
كملي كملي
بس هو من حقه على فكره انا كنت خاربها بعد كتب الكتاب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اه ياحبيبى و**** اعرف.. قولتلك الناس هنا متعلمة وليهم مستويات اجتماعية محترمة متفترضش الجهل فى اللى بيتكلم معاك.. عموما انا كدة هوقف نقاش هنا انتو بتنقاشو فرد عضلات مش لاجل المعلومة وحل المشكلة..
وبالمناسبة حتو كدة يعنى لو اتطلقت قبل الاسشهار (الدخول) ملهاش عدة.. وليها من حقها نص المهر حتى ولو ملمسش منها شعرة.. لو مضى على كتب الكتاب وطلقها فى ساعتها نص المهر علطول.. 🙂
انا مش بفرد عضلاتي .. بالعكس انا بحب اتناقش مع اى حد فاهم ..
وسؤالي لحضرتك علشان اعرف بس مستوى النقاش ..
و حضرتك حر توقف النقاش او تستمر فيه .. تحياتي

• حبيته
التفاعلات: kingmado0106
طبعا خيانة امانة .. لو راجل صح هيصبر لما تدخل بيته و ساعتها يبقا يشبع منها ..
بالاضافة ان كده البنت مشافتش رباية لما تسيبه يعمل اللى عايزة بحجو .. انتي بقيتي مراتي يا بت ..
هو زوجها عقدا فقط .. شرعا لا .. لان اصل من اصول الزواج هو الاشهار .. و ده محصلش .. مفيش انسان في الكون يعرف ان فلان دخل بفلانة .. الناس تعرف انه كتب كتاب .. لكن مدخلش .. يبقا الزواج متوقف و ميحلوش انه يجامعها الا باذن ابوها
شكرا لرايك كتير 😊

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
موصلناش للمرحله دي ابداا
طيب كده تمام .. مش هتسيبينا نستنى الشهور دي كلها ... 😁
بس الاكيد انه شوفتي زبره و اعتقد كمان مصيتيه .. صح 😇

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%