NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحرر قصيرة دياثة واقعية حكايه ديوث حكالي عن امه واخته وبقينا صحاب

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
352
مستوى التفاعل
6,235
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,534
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال**** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال**** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نفسي بجددد, ليليان, سادي للديوثين و الكلبات و 51 آخرين
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
القصة دي حقيقه !!
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023 و صاحب نفسي
ياريت تكمل باقي القصص بتاعتك كلها كلها قصص جامده جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023 و صاحب نفسي
:unsure: :unsure: :censored: :censored: :coffee: :coffee: (y) (y) 🤪 🤪 🥱 🥱 :devilish: :devilish: :whistle: :whistle: :sleep: :sleep: :) :) 😎 😎
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023، A_0 و صاحب نفسي
الجديد امته 🤔
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023 و صاحب نفسي
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
روعة كملها ياريت
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
كمل بقيت قصصك الاول وبعدين اعمل جزء تاني

بس بجد عاااش
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
،😍🤩😍🤩
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
ياريت تكمل
جامده جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
قصه حلوه ياريت تكملها وماتطولش
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
نزل ياسطى باقي القصه دي جامده فشخ
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
قصة جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
روووووعة
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: sexyboy2023
فين الجزء التاني..كداا شهر ولسه منزلش
 
جامده القصه استمر ونيك شراميط البلد
 
رووووووعه يا معلم
 
خيالية ام واقعية ؟ فى كل الاحوال هى رائعة والصور التوضيحية جميلة . شكرا
 
واحد من هنا كلمني وقالي قصصك حلوه عايزك تكتب قصه ع امي واختي
اتعرفت عليه وحكالي ع امه واخته وابوه مسافر وهو بيتناك بتبادل
هو من مدينه ناصر
اتعرفت عليه اكتر وصحبتو وبقينا نتكلم واتس
وبقي يبعتلي صور امه واخته بلبس البيت
وكان بيورويني طيزو البيضه ويقولي عايزك تنكني وانا كنت بضرب عشره ع امه واخته
هو اسمه مازن عندو 22 سنه
واخته رحاب 25 سنه مح*به وتحس انها محترمه
وامه نجوي 51 سنه ست ***** ومحترمه بره البيت اووي بس لما تكون في بيتها لبوه
وابوه محمد 60 سنه مسافر ف دوله خليجيه
عندهم بيت 4 ادوار بتاعهم
انا صحبت مازن وحكالي ان هو شاف امه بتتناك من صنايعي المحاره طلع يشوف الصنايعي سمع صوت امه بتتناك نزل الشقه وبعد 10 دقايق امه نزلت بكوبايات الشاي وكان وشها باين عليه اثر البوس والعض طلع للصنايعي الي فوق سمعو بيتكلم مع العامل الي معاه وبيقولو مره شرموطه وحاميه ف النيك
وهو عرف انه امه بتتناك وقالي ان اخته كمان بتتناك وهيا مفتوحه
انا قولتلو امك واختك شراميط عايزين يتفشخو
قالي تعرف ياعبدو انا ف يوم كان موجود عندنا 2 صعايده بينضفو الشقه الي فوق بعد مابتاع الجبس والاتنين نكوني وزبرهم كان كبير وواحد نزل ف خرم طيزي والتاني ف بوقي
وامي كانت بتخرج بليل وترجع متاخر واختي طول النهار بتكلم شباب وهما عرفين ان انا بتناك وكل واحد ليه حريه شخصيه
قولتلو وقفت زوبري ياخربيتك قالي ماتوريني زوبرك كده صورتو ليه كان قمحي وطخين شويه وطوله 18 سنتي
قالي كبير وطخين اوي قولتلو عايز تمصو قالي ياريت افضل امص في ودخلو كلو ف طيزي
قولتلو لا ده هيدخل ف امك واختك بس
قالي طب وطيزي مش هتنكها
قولتلو لما اشبع من امك واختك
قالي عشان خطري عايز زوبرك يدخل ف طيزي
قولتلو انت مانكتش امك قبل كده قالي لا بس شوفتها بتتناك من البواب وهيا عرفه ان انا شوفتها كانت بتنزلو تحت وتفضل تحت ب20 دقيقه
والبواب قاعد لوحدو تحت
وايام لما كنت بشوفها طالعه من تحت بتكون لبسه ال** بتتاخر اوي ف الطلوع ولما تطلع بتكون رافعه ال** وال**** بيكون عليه لبن
بصراحه كلامو تعبني اووي عن امه وكان خايف يبعتلي صورته بقي بيبعتلي صور جسمها بس
وقالي الصور دي اخدتها من تلفونها وهو كان ع الشاحن قولتلو ابعت

HvrINQn.md.jpg

HvrIUYl.md.jpg
قولتلو كس امك يجنن قالي تاجي تنيكها قولتلو ياربت لو كان ينفع اجي
قالي تعالي اقعد معايا ف البيت وهما هيتعرفو عليك وانت وجدعنتك بقي
قولتلها ياعم انا من المنصوره هاجي عندك اعمل ايه قالي طب شوف بابا نازل كمان اسبوع زياره شهر وهيرجع تاني وهياخدنا للمصيف تعالي هناك وبكده هتتعرف علينا كلنا وبسهوله
قولتلو هتصيفو فين قالي ف راس البر
قولتلو مش رخيصه عليكم دي قالي احنا بنحب نروح هناك بس مش بننزل الميه غير بعد العصر لما اكتر الناس تمشي
قولتلو خلاص مفيش مشكله وقت ماتسافرو كلمني وبقيت اتكلم معاها ساعات وساعات
وقالي انه شاف اختو بتكلم حد ف الاوضه وبتنيك كسها بخياره وصوتها كان عالي وامي سمعتها
وانا قاعد وامي قالت ل اختي وطي صوتك ياشرموطه وقالي ف نفس اليوم بليل كنت بره ولما رجعت باب ماما كان مفتوح واختي وامي كانو بيلحسو اكساس بعض 69 وانا ببص عليهم
وامي نزلت مرتين ع وش اختي وانا كنت بلعب ف زوبري ولما امي خلصت خرجت تتشطف وشافتني قاعد بره قالتلي وصلت امته قولتلها من شويه المشكله امي كانت اودامي ملط من غير اي حاجه
واثر عسل اختي كان ع وشها وصدرها
ودخلت الحمام وانا روحت اتفرج عليها وهيا مش قفله الباب وانا بلعب ف زوبري وهيا شافتني بس ماتكلمتش وقالتلي تعالي يامازن ادخل
دخلت وزوبري ف البنطلون وقف قالتلي وريني زوبرك كده ولنا وريتها زوبري قالت زوبرك زي زوبر ابوك مش كبير اووي وراحت مسكتو وقالتلي انت تعبان وانا مغمض عيني وهيا فضلت تلعب ف زوبري وهيا قربت مني ودخلت صباعها ف خرم طيزي وانا بصتلها وهيا بتقولي بتحب تتناك من طيزك زي امك واختك وانا بقولها اااه
ونزلت ع ركبتها وفضلت تلعب ف زوبري ودخلت صباعين ف طيزي وانا نزلت ع وشها وبزازها وهيا بقت تبلع لبني وقالت يلا اخرج وروح نام
وانا بسمع كلامو قولتلو حمستني اشوف البوه امك وبعد مرور اسبوع كلمني وقالي انهم مسافرين بكره هيقعدو اسبوع قولتلو خلاص يومين وهتلاقيني عندك قفلت معاها وتاني يوم كلمتو قولتلو انا ف العربيه دلوقتي كنا الساعه 4 العصر
هو استناني ع الموقف بالعربيه بتاعت ابوه
لما وصلت سلمت عليه كان شب عسل وابيض
وجسمو حلو ملظلظ كده فضلنا نتكلم
ووقفنا العربيه وقالي تعالي نتمشي شوي روحنا ع البحر فضلنا نمشي ومش عايز افتحو ف موضوع امو واختو بس بعد شوي قالي امي واختي هناك وشورلي ببص لايت ست زي القمر وجسمعا ملبن واختو بيضه وجسمها رفيع بس بزازها كبيره وطيزها ف البنطلون تجنن وكانو خرجين من الميه انا زوبري وقف عليهم ف البنطلون الجينز
وكنت عايز افوق الجو معاها شويه قولتلو امك تجنن قالي زوبرك وقف ف البنطلون وبيضحك
قولتلو طب ده اخبيه ازاي قالي سيبو كده شكلو حلو اووي قولتلو انا دلوقتي عايز انيك اي حد
قالي تعالي نطلع فوق ف الشقه ودخلو كلو ف طيزي ونزل ف طيزي قولتلو اصبر بس واحنا بنتكلم ابوه شافنا وقفين راح منادي ع ابنو وهو قالي تعالي وانا بقرب وزوبري وقف وكل ماتخيل كس امو ف الصوره الي بعتها زوبري يشد اكتر
كانو قاعدين مازن قال ل ابوه ده صحبي عبدو من المنصوره وجاي هنا يومين
سلمت ع ابوه وسلمت ع امه واخته من بعيد
وابوه قالي انت معاك حد قولتلو لا لوحدي
قالي مش معاك حد ليه قولتلو ابويا وامي متوفين واخويا مسافر وانا قاعد لوحدي
قالي انت شغال ايه قولتلو ف السيراميك
قالي كويس تاجي انت بقي تعمل شقه مازن
انا ببص ل مازن وكنت عايز اقولو ازاي الموضوع ده ماكنش ف بالنا قولتلو عنيا وانا زوبري بيشد اكتر كل ماحس اني بقرب من نجوي ام مازن
وانا كل كلمها ابصلها وهيا بتبص وبتتكلم معايا ولايتها بتبص ع زوبري وترجع تبص ل بنتها
وتكلمها وانا كنت عايز اخرج زوبري وقولهم مصو ياشراميط واستاذنت منهم امشي ومشيت مع مازن وقالي تعالي انا عملت عملت حسابك ف شقه قريبه مننا اجار يومين مشيت معاه لما وصلنا وشورلي ع العماره الي واخدين شقه فيها بعيده حوالي 12 عماره وطلعنا فوق
وقالي ايه رايك قولتلو ف ايه
ضحك وقالي ف الاتنين قولتلو يتاكلو اكل
قالي شوفت امي وهيا بتبص ع زوبرك ازاي
قولتلو اااه كنت عايز اخرج زوبري وقولها مصي ياشرموطه اودام عيالك وجوزك
قالي طلعو وانا همصو ليك قولتلو بتعرف تمص
لايتو نزل ع ركبو وح ايدو ع زوبري بيحسس عليه وقالي كبير اووي وفتح البنطلون وخرج زوبري ومسكو وفضل باصص عليه وايديه نعمه اوووي
لايتو من غير مقدمات راح مدخل زوبري ف بوقو
دخلو لنصو وفضل يمص وانا مغمض عيني وبتخيل امو وهيا يمص ف زوبري جامد
وانا مسكت دماغو ودخلت زوبري لاخرو لما وشو احمر وخرجتو وهو خرج زوبري وقالي هتخنقني
قولتلو دخل الراس بس ودعك زوبري
هو سمع الكلم بقي مدخل راس زوبري بس
وفضل يدعك ف زوبري لحد منزلت لبني ف بوقو وهو بلعو وقالي لبنك كتير اوووي
قولتلو وانت ابن كلب شرموط زي امك
لايتو قالي انت فعلا صنايعي بلاط قولتلو ايوه
قالي ليه ماقولتش من الاول خلاص اعمل حسابك بقي انت الي هتاجي تشتغل قولتلو ماشي
قالي ماتجبش حد معاك انا هشتغل معاك وبرحتك خالص ف الشقه مش مستعجلين يعني
قولتلو انا لو نكت امك مش هخلص الشقه دي خالص قالي وامي لو شافت زوبرك ده ودخل فيها هيا مش هتسيبك اصلا
واليل دخل علينا وهو كان عايزني انيكو وقالي انه بيتناك تبادل يعني ينيك ويتناك بس هو عايز يتناك مني وخلاص كنت انا قاعد ع الكرسي وقولتلو تعالي اقعد ع زوبري هو قام وراح قاعد ع زوبري وفضل يحكو طيزو ع زوبري وكانت ملبن قولتلو لما انيك امك الاول بعدين هنيكك
قالي زوبرك لسه وقف قولتلو وقف ع طيزك الملبن دي قالي طلعو وانا هقعد عليه وفضل انط عليه لما تنزل ف طيزي قولتلو لا روحت ضربو ع طيزو ووقفتو ووقفت ورا وقعدت اضربو ع طيزو وهو اااااه كمان لما ابوه رن عليه وقالو انت فين قالو مع عبدو قالو طب تعالي يلا عشان نتعشا
وقالي تعالي معانا قولتلوو لا روح انت انا هنام وانا نمت ع السرير ومش عارف ايه الي جبني هنا نمت وصحيت ع رنت مازن الساعه 2 بليل قالي انت نايم قولتلو ايوه قالي تعالي احنا قاعدين وبابا قالي كلمو يقعد معانا قولتلو حاضر هلبس واجي غيرت ولبست شورت لركبه وتشيرت
انا لوني قمحي وطولي 170 وجسمي ناشف من الشغل روحت المكان كانو ع الاستراحه قاعدين كان ابوه وامه واخته مش موجوده سلمت عليهم
وقعدو يتعرفو عليه واتعرفت عليهم اكتر ولما ركزت مع امو كان كسها شافط البنطلون جينز وتشيرت والبنطلون داخل ف كسها وبقيت ابص ع كسها كتير لما هيا لحظت كده وبقت تبصلي
وانا ابصلها اكتر ونزل بعيني ع كسها ورجع ابصلها
وزوبري وقف وفضلت اتكلم مع جوزها
واتفقت معاها ان انا اعملو الشقه قولتلو خلاص واحنا نزلين هروح اشوفها عشان مرجعش تاني من المنصوره تبقي مره واحده
وهيا قالت لجوزها تعالو نتمشي شويه
ومشينا كلنا ع البحر وانا كنت ماشي ورا مع مازن وهيا اودامي هيا وجوزها وانا ببص ع طيزها
وهيا كل ماتبص لورا تشوفني ببص ع طيزها
راحو وقفين وقعدو يستريحو من المشي ع الرمل وهيا نامت ع ضهرها وايديها تحت دماغها وباصه ع السما وانا ببص ع جسمها وعايز اقوم افتح سوست بنطلونها ودخل زوبري ف كسها وانا نايم فوقها بس مش عارف وانا زوبري مش عارف ينام انا اخري كنت بقراء قصص اسمع سكس
بس عمري ماشوفت المنظر ده اودامي
انا قاعد جنب مازن وابوه نايم جنب مراتو
ولايت مازن حط ايدو ع زوبري بيضغط عليه وهو بيتكلم مع ابوه وامه وايدو بتحسس ع زوبري
لما زوبري رفع الشورت لفوق وعمل خيمه
تلفون جوزها رن وقف ومشي يتكلم بعيد
وقولت ل مازن يمشي ورا ابوه وهو قام وقال ل امه هقول ل بابا حاجه وانا فردت رجلي الاتنين وزوبري وقف وهيا شافتو
وبصتلي وقالتلي انت تعرف مازن منين
قولتلها من النت واتعرفت عليه وكده
قالتلي بينك وبينو حاجه قولتلها زي ايه يعني
قالتلي ياوله اتكلم انت فكرني عبيطه
قولتلها لا مفيش بينا حاجه
قالتلي يعني هو دلوقتي مكنش بيلعب ف بتاعك
بصتلها وقولتلها كان بيلعب
قالتلي انتو بتنيكو بعض
قولتلها لا انا راجل ومش بحب نيك الرجاله لبعض
قالتلي امال هو بيلعب ف بتاعك ليه
قولتلها هو لما شافو وقف واحنا ماشيين مفكر انه وقف عليه ولما قعدنا فضل يلعب في
قالتلي مدام مش وقف عليه وقف علي مين
قولتلها بصراحه انا بعشق اي حاجه حلوه وانتي جميله اووي وجسمك حلو عشان كده بتاعي وقف
قالتلي ده انا قد امك قولتلها انا امي لو شبهك كده وف حلوتك وهيا مكانك دلوقتي كنت ركبت فوقها
قالتلي ياخربيت كلامك
قولتلها اعتبريني ابنك وخليني انام فوق وانتي نايمه كده رتحت باصت ع جوزها كان جاي مع ابنها قالتلي وبعد ماتنام فوقي قولتلها هلحس جسمك حته حته وزوبري هدخلو في كل حته ف جسمك راحت اتنهدت ورفعت دماغها وسندت ع كوعها قولتلها منظر كسك وهو كده يجنن عايز انام عليك ودخلو ف كسك وانتي كده بصتلي وجوزها وابنها وصلو وهيا قالتلو يلا نمشي
وقومنا كلنا وهيا بقت تبصلي وانا ايدي ف جيبي وماسك زوبري وهيا بقت بتمشي بدلع
قولتلو مش انت قولت ان امك ***** قالي ياعم هناك مش هنا احنا جايين نتفسح ونصيف
بقيت ماشي وبص ع طيزها راحو قعدو ع استراحه والجو كان هوا شويه وانا وقف وساند ع سور خشب كده وفي وشهم وباصص عليها وهيا فاتحه رجليها وانا باصص ع كسها وكنت ببص ع جوزها وكل ماشوفو مش مركز معانا اطلع لساني كاني بلحس كسها وهيا بصالي لما قربنا ع الفجر
مشينا وعزمو عليه بكوبايه شاي وبعدين انزل
طلعت معاهم وهيا قالت هدخل اغير وعملكم الشاي ودخلت تغير وانا بكلم ابو مازن
ونجوي طلعت لبسه عبايه بيتي ملزقه ع جسمها وبزازها مدلدله شويه عرفت انها من غير ستيان
وكانت كل ماتحرك بزازها تروح يمين وشمال
وطيزها الي مجسمه ع العبايه
وانا ببصلها وعايز اقوم انط عليها
دخلت عملت الشاي وطلعت حطت الشاي اودامنا وشوفت بزازها بيضه قشطه
قعدت قصادي وانا بشرب الشاي بقولها تسلم ايدك زي العسل قالتلي عايز سكر
قولتلها لا ده مسكر اووي
قالتلي هجيبلك واحده تانيه قولتلها لا لا انا بحبو مسكر اصلا وانا ببصلها كل لحظه
وزوبري واضح من الشورت
جوزها دخل يغير هدومو بعد ماشرب الشاي
لايتها قربت مني اودام ابنها وقالتلي انت ياوله بطل لعب كتير انا مش صغيره
قولتلها هو انا لعبت ولا عملت حاجه لسه
قالتلي هتتعب ف الاخر
قولتلها عايز اتعب معاك اووي
ضحكت وقالت انت حر وابنها باصص لينا
قولتلها ممكن سؤال قالت ايه
قولتلها هو الشاي مسكر ليه كده قالت انا حطيت معلقتين سكر بس قولتلها اصل فكرتك
حطيت عسل من عندك مش سكر
قالت من عندي منين قولتلو من العسل الي تحت
ضحكت وقالت انت مش سهل
قولتلها وجعني اووي قالت ايه ده
قولتلها بتاعي وعو وقف قولتلها مش قادر قالتلي ادخل مع مازن ريح نفسك معاه
قولتلها لا هستناك انتي تريحيني تاجي تنام ف وسطنا انا وجوزي قولتلها ياريت
قالت سافل ووضحكت ومشت وانا بااصص ع طيزهاا قالي مازن يااخربيتك انت جرئ اوي
قولتلو امك بتحب الي يدللعها بالكلام
قالي هيا بتتكلم جد ف موضوع تنام مع ابويا وامي قولتلو لا طبعا بتهزر بس هيا. بتحب تسسمع كلام وسخ ومستنيه مني كلام من ده
دخلت اوضتها هيا وجووزها وبعد ربع ساعه خرجت وقالت ل ابنها يقووم يعمل حاجه نشربها
هو قام بسرعه وبعدت جنبي وقالتلي االواد ده. حكالك ايه عني قولتلها كل حاجه

قالتلي قولي حااجه منهم قولتلها البواب لما بتنزلي تتناكي منو ولما بيشوفك وانتي طالعه وبتتاخري ف الطلوع ولما بتدخلي الشقه بيكون نقابك عليه لبن قالت ايوه اصل انا بحب البن اووووي
انا ززوبري بقي ع اخرو وعامل خيمه
قولتلها ابو مازن نام قالت ايووووه
قولتلها معملش حاجه ولا ايه
قالت وحياتك لسه بمصلو دقيقه واحده ونزل ف بوقي ونام بعدها
قولتلها بتحبي تمصي قالت اوووي
لايتها حطت ايديها ع زوبري وقالت ااااه ده كبير اووي قولتلها مصيه قالت مازن ف المطبخ
قولتلها ماهو عارف انك شرموطه قالت بس مش عايزاه يشوفني انا طلعت زوبري من الشورت وكان وقف زي الصاروخ قولتلها سيبك منو
مصي زوبري هيا مسكتو وبتحسس عليه وقالتلي طخين وجامد اووي قولتلها مصيه بقي راحت نزلت ع راس زوبري حركت لسانها عليه وبلعت راس زوبري وانا ساند بدماغي لورا وف دنيا تانيه من مصها وهيا بتدخل زوبري للاخر وطلعو وكانت بتخنق نفسها بزوبري
وزوبري بقي مليان لعاب من بوقها
وبقت تتوف ع زوبري وانا مش مستوعب الي بيحصل وهيا طلعت زوبري ويقت تمص ف راس زوبري وتبصلي وتفضل تمص

HvrLrBf.md.jpg
وهيا بتمص زوبري ابنها دخل علينا وراح مطلع زوبرو وهو وقف وفضل يلعب ف زوبرو
وامه فضلت تمص ف زوبري زي المحرومه وانا من هيجاني روحت منزل في بوقها وهيا منزلتش ولا نقطه من بوقها بلعتو كلو ونفضت زوبري وقامت شافت ابنها وقف بيلعب ف زوبرو
قربت منو ومسكت زوبرو وقالتلو انت كمان تعبان عايز تشوف ماما بتتناك من صحبك
وهيا وقفه قصادو وبتدعك ف زوبرو لحد ماهو نزل علي قميص النوم بتاعها وهيا دخلت جوه
مازن قعد جنبي وقالي اول مره امي تمسك زوبري كده احساس حلو اوي قولتلو امك متناكه
انا زوبري كان لسه وقف ولايتو نزل علي زوبري يكمل مص في وانا كنت هيجان خليتو يكمل وهو كان قاعد مابين رجلي يمص زوبري
وانا زوبري وقف جامد وهو بيبلعو كلو واتا كنت ماسك راسو ومدخل زوبري ف بوقو
فجاءه لايت اختو وقفه ع اول الصاله وبتبص علينا وانا ماسك راس اخوها وزوبري ف بقو وانا بصتلها ومابقيتش عارف اعمل ايه فضلت زي منا ومازن بيمصلي وانا نزلت ف بوق مازن وهيا راحت ماشيه ومازن بلع لبني وانا ماقولتش ان اختو شافتنا انا كنت هلكان قومت روحت ع الشقه
دخلت نمت مهدود صحيت ع الساعه 2 العصر
مازن قالي صحيت امته قولتلو من شوي قالي امي كلمتني اكلمك تاجي البحر معانا
قولتلو هتغدا وكلمك
طلبت دليفري واتغديت كنا بعد العصر
كلمت مازن قالي احنا ع البحر تعالي ف نفس المكان بتاع انبارح كنت لابس شورت للركبه وتحتو بوكسر وتشيرت كانو قاعدين ف حته هاديه شويه كانو بتوع الارياف بيروحو العصر علطول والدنيا بتبقي رايقه وانت داخل ع المغرب كده
قعدت معاهم ورحاب كانت بتبصلي بقرف
وبعد شويه رحاب قالت انها هتنزل الميه
وابوها قالها خوديني معاك وقولت ل مازن انزل معاهم وانا بقول ل امها اقولك ايه قالت ايه
قولتلها لما انتي دخلتي انبارح ابنك نزل يمص زوبري وانا كنت لسه بتاعي وقف لما مازن مصو مقدرتش امنعو وبنتك شافتنا
ضحكت وقالت هيا قالتلي كل حاجه
وهيا قرفانه منك بسبب انها شافتك مع اخوها يعني ليك ف الرجاله وكده
بس لو كانت شافتني انا كانت نزلت تمص زوبرك معايا قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها عايز ادوق عسلك بقي
قالت لو هتعرف دلوقتي يلا انزل اودام الناس ولحسني ونزل عسلي
قولتلها كلامك حلو اووي
قولتلها ليه انبارح دخلتي كنت عايز اكمل معاك لسه قالتلي كنت هتعمل ايه لسه
قولتلها كنت هنيمك ع ضهرك ولحس كسك ومص بزازك وبعد ماشبع منهم ادخلو ف طيزك وكسك
قالت ااااه هتنزلهم فين قولتلها ف كسك وطيزك
قالت تعرف تنكني ف البحر
قولتلها ازاي وجوزك وبنتك قالت ملكش دعوه بيهم اعتبرني لوحدي قولتلها خلاص
قالت بليل اعمل حسابك ننزل الميه
قالتلي عايزني بكلوت ولا من غير
قولتلها هتلبسي ايه قالت زي منا كده كانت لبسه عبايه ضيقه عليها وبنطلون اسود لازق ع جسمها وبضي مغطي صدرها
قولتلها لبسه كلوت وستيان قالت ايوه
قولتلها بليل ماتلبسيش كلوت ولا ستيان
قالت ماشي عايزاك تشبعني عشان لو شبعتني هخليك تنيك رحاب قولتلها بجد قالت ايووه
قولتلها ماشي ياقمر
قالتلي اقعد تعالي قعدت جنبها وقالتلي
عجبتك انبارح قولتلها اوووي انا كنت حاسس اني بحلم او غي خيال
قالت وانت لبنك كان كتير اووي انا دخلت الاوضه نزلتهم ونمت قولتلها المره الجايه عايزك تنزليهم وانتي رركبه ع زوبري قالت اححح سخنتني
بقيت ابص ع جوزها وبنتها وقولتتلها انتي ااتناكتي من صنايعي المحاره بصتلي وقاالت عرفت ازاي قولتلها ابنك قالي ككنت طالع سمعت صوت امي جووه عرفت انها بتتناك
قالتلي ايوه قولتلها واحد ناكك ولا الاتنين
قالت الاتتنين مع بعض قولتلها ناكوك ازاي
قالت االكبير اخدني ف حضنو واحنا وقفين وحط رجلي اليمين ع جردل ورفع العبايه وقطع. البنطلون خالص ومكنتش لابسه حاجه تحت منو
هو ددخل زوبرو ف كسي من اودام والعامل الي كان معاه دخل. زوبرو ف طيزي

وانا ف النص عملوني سنددوتش وبتضحك
قولتلها تعررفي الاتنين الصعايده الي كانو بينضفو الشقه قالت اايووه قولتتلها دول ناكو مازن وفشخوو طيزو قالت بجد قولتلها ايوه قالت لو كنت اعرف كنت خليتهم ينكوني معاه ده وقتها كنت تعبانه اوووي وعايزه حد ينكني البواب كان ف اجازه قولتلها يابخت البواب بيك
قالت كل ماكون تعبانه بنزلو قولتلها بيطول معاك قالت 5 دقايق بوس ولحس و5 نيك كفيله انهم يهدو حيلي خالص قولتلها بتحبي العنف ولا الرومانسيه قالت الاتنين من ده شوي ومن ده شوي لما يكون في اتنين بينكوني بحب العنف انما واحد بحب اتناك بمزاج
قولتلها لما ابنك قال عليك شرموطه مصدقتش
قالتلي طب ودلوقتي صدقت
قولتلها لا لسه بليل هتاكد وقولك
قالتلي وانا هخليك تتاكد مظبوط
قولتلها انا زوبري مش عارف اخبيه ضحكت وقالت تعالي خبيه ف كسي وبتضحك
وانا ضحكت روحت نازل البحر لما زوبري نام خالص روحت طالع كانو كلهم بره ونزلنا كلنا الميه المغرب اذن مكنش في حد موجود الا قليل خالص
وقعدنا فيها شويه لحد العشا ف الميه ومكنتش عايز اقرب من نجوي عشان جوزها
بس هيا مكنتش بتسكت لازم تقرب مني وتمسك زوبري جامد وتبعد تمسك وتبعد لحد ماخرجنا وطلعنا قالتلي تعالي اتعشا معانا واحنا ماشيين الشورت لازق ف زوبري الهايج وقف نص وقفه
وكل شويه نجوي تبص لل بنتها رحاب ويضحكو
اانا قولتلها طلع اغير وجيلكم
اتشطفت ولبست بنطلون وتشيرت وخبطت عليهم فتحت رحاب وقالت بصوت واطي اتفضل ياعريس وبتضحك كانت لبسه ترنج خفيف كنت شايف الكلوت والستيان لونهم اسود ولحمها ابيض انا دخلت مكنش حد قاعد
قولتلها فين الجماعه قالت بابا وماما جوه
قعدت وهيا دخلت جوه وسمعت صوت اهاات جوه وانا مستغرب لايت رحاب جيبالي شاي
بقولها هو في ايه جووه ضحكت وقالت اصل بابا اخد حبايه وبيعمل الواجب دلوقتي وبتضحك قولتلها طب ادخل اسلم عليهم وبضحك
وقولتلها اليوم الي شوفتيني فيه مع اخوك كان غصب عني ده امك كانت بتمص زوبري ولما خلصت دخلت وخوك كمل مكانها وانا معرفتش ابعدو قالتلي وانت عجبك الموضوع صح
قولتلها تعرفي اخوك حكالي عنك كتير بس مكنتش اعرف انك بالحلاوه دي عايز ادوق طعم العسل بتاعك هيا ضحكت ودخلت اوضتها وانا قعدت وبعد شويه طلعت تاني وقولتلها فين مازن قالت لسه خارج من شوي
وقالتلي وبعدين ازاي تقولي امك كانت بتمصلي اختار الفاظك قولتلها امك قالتلي انك عرفه كل حاجه وقالتلي عليك حاجات كتير
وقالتلي كمان ان انا هعمل معاك علاقه
قالت هيا قالتلك كده قولتلها ايووه
قالت هيا شرموطه هتصدقها قولتلها ياريت كلمها يبقي صح انتي زي القمر وهتبقي احلي ليله ف حياتي معاكي ضحكت والجرس ضرب قالتلي ده بتاع الدليفري خود الفلوس دي اعطيهالو وجيب منو الاكل عشان ماينفعش يشوفني بلبسي ده قومت وحسبتو واخدت الاكل وهيا وقفت اخدت مني الاكل ودخلت ع المطبخ
وانا دخلت معاها بقيت الاكل ووقفت وهيا بتحضر الاكل بقولها انتي مش مرتبطه
قالت بتسال ليه قولتلها عادي سؤال
قالتلي لا مرتبطه وهنتجوز كمان سنتين
قولتلها يابختو بيكي قالت شكرا
قولتلها امك قالتلي انك مفتوحه بصتلي وقالتلي ملكش دعوه قولتلها مش قصدي
انا بس عايز اعرف هو الي فتحك قالت ايوه
قولتلها وانتي ضمنه انه يتجوزك
قالت ايووه معانا ضمان
قولتلها هو نام معاك كتير بصتلي وقالتلي عايز توصل ل ايه قولتلها بصراحه قالت ايوه بصراحه
قولتلها عايز اوصلك قالت بس انا مش شرموطه
اي حد يعوز ينام معايا انام معاه
قولتلها لا انا مش شايفك شرموطه خالص
انتي جميله اووي وبصراحه جسمك يجنن
قالتلي بلاش الكلام ده
قولتلها اخوك قالي انه شافك وانتي بتدخلي ف كسك خياره وبتكلمي حد
بصتلي وقالت ايووه بكلمك حبيبي وبينكني فون عندك مانع قولتلها لا ماعنديش انتي حره
قالتلي اخرج بقي عشان اعرف اجهز الاكل
قولتلو ماشي وانا بخرج قولتلها
كنت عايز مكان الخياره دي يبقي زوبري وتنزلي عسلك ع زوبري وصدقيني عمري ماهقول لحد خالص حتي امك وطلعت قعدت وسمعت صوت اهات انا نزلت تحت وبعد شوي مازن قالي وقف تحت ليه تعالي طلعت معاه وقعدت كان نجوي وجوزها خلصو ورحاب عماله تبصلي من تحت لتحت واكلنا وكلو تمام الساعه بقت 11 لبسو ونزلنا كلنا وقعدنا بعيد عن البحر ب20 متر كده مكنش في حد كنا ف حته لوحدنا البحر يدوب في نور بسيط من العموايد الي بره
قعدنا ونجوي قالت ل جوزها انا نزله البحر شوي قالها جاي معاك قام معاها قعد معانا وانا فضلت ماشي شويه وبلعب ف التلفون
وبص ع نجوي وبعد شويه طلعو وقعدنا ناكل ف لب وهبا قالت عايزه انزل تاني قالت ل جوزها قالها لا انا تعبت ومازن قالها يلا ياماما وقالتلي تعالي ياعبدو معانا قولتلها ماشي قلعت البنطلون وكنت بالبوكسر بس وقلعت التشيرت وفضلت بالفانله ونزلت معاهم الميه وانا قربت منها ومسكت وسطها من تحت الميه قالتلي عايزاك
تمتعني قولتلها مازن قالت مازن قالها نعم ياماما
قالتلو اخرج عند بابا كانك بتجيب حاجه وبص علينا ورجع تاني وقول شايفنا ولا لا قالها حاضر
طلع مازن وبص علينا ومسك تلفونو كانو بيعمل حاجه وفضل يبص علينا وانا ماسك بزاز امه وبقرص حلماتها وهيا ايديها ع زوبري تدعك في من ع البوكسر ومازن نزل عندنا وقال لا ياماما مش شايفكو اووي المكان ضالمه
قالتلو مازن ياحبيبي قالها نعم
قالتلو ماما عايز تتناك تعبانه اوووي بص ع بابا عشان اتناك برحتي قالها ماشي لايت نجوي بقت بتبوسني من شفايفي وايديها دخلت ع زوبري خرجتو وانا ايدي ع كسها من ع العبايه ودرفعت عبايتها شويه وكانت لبسه بنطلون اسود لازق ع جسمها انا حطيت ايدي ع كسها احسس عليه ومسكتو بايدي التانيه وقطعتو حته 20 سنتي تقريبا وانا بحسس علي كسها قولتلها اخيرا وانا بدعك كسها جامد وهيا مغمضه عنيها روحت مدخل صباعي ف كسها طلعت ااااه بسيطه
مسكت بزها افعص في وايد ع كسها ودخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها جامد
ولايت مازن وقف ورا امو وشكلو بيحك زوبرو ف طيزها وهيا ولا هنا ومازن فضل يحك زوبرو وانا مسكت زوبري وحضنتها وماسك زوبري زي السمكه لحد كسها وهيا حضناني وبتقولي دخلو بقي
قولتلها ادخل ايه قالت دخل زوبرك ف كسي
انا دخلت راس زوبري ف كسها ومسكت طيزها بايدي الاتنين وروحت مدخل زوبري جامد هيا طلعت ااااه بس مكتومه وقالت امممممم كمان كمان وانا بقيت افتح طيزها جامد ولايت مازن بيقول ل امه عايز انيك طيزك ياماما
انا فتحت طيزها جامد وقولتلو دخلو ف طيز امك ياخول هو راح مدخل زوبرو ف طيز امه وهيا ااااه نكوني اووي كمان وانا زووبري ف كسها ولايتها بتحضني جامدد عرفت انها هتنزل ولايت كسها بيقفل ويفتح ع ززوبريعرفت انها نزلت كنت حاسس بسخونيه شوي ع زوبري بس اختفت بسرعه بسبب الميه وهيا اااااه كسي نكني اوووي قولتلها نزلتي قالت ايوووه عايزه انزل كمان وانا بنيكها وابنها بينيك طيزها ولايت مازن قفش ف بزاز امه وكان بينيكها جامد وهيا ااااااه كمان كمان ياحبيبي نيك امك الشرموطه
قعدنا ننيك فيها زي السندوتش وهيا اااااااه اااااه هنزل هنزل هيا قالت كده ومازن نزل لبنو ف طيزها وانا حضنتها جامد ولما حسيت بعسلها السخن زوبري راح منزل لبنو ف كسها ومكنتش عايز اخرج زوبري وهيا اااااااااه قولتلها كسك ناااار قالت مش قدره اوقف روحت مسكتها من طيزها وبشدها ع زوبري الي لسه ف كسها
وهيا قالت اااااه براحه قولتلها عايز انيك طيزك
خرجت زوبري مش كسها وراحت من وراها وخليتها تفتح طيزها روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا بدات تطلع منها اصوات ومازن قال ل امه صوتك عالي قالتلو امك بتتناك ياحبيبي ف طيزها مش قدره لقيت مازن قرب منها ومسك بايدو بزازها وهيا بصالو وتقولو عجباك بزاز امك ياحبيبي وهو بيقولها ااااه حلوه اووي
انا بنيك ف طيزها ومسكت بزازها وخرجتهم من صدرها وطلعتهم بره وفضلت افعص فيهم
لقيت مازن ابنها نزل يمص ف بزها وهيا اااه ااااااه كمان يامازن نزلت بايدي ع كسها ادعك في زنبورها جامد وهيا ااااااه روحت مدخل صباعين ف كسها وبقيت انيكها بزوبري ف طيزها وصباعين ف كسها وهيا كانت عمله زي التعبان قعده تتلوي وزوبري ف طيزها لما كنت خلاص زوبري بيعافر ف طيزها بقيت اقرص زنبورها جامد
ولقيت نجوي بتقول هنزل هنزل انا حطيت ايدي ع بقها وايد ع كسها وزوبري ف طيزها وابنها عمال يمص بزازها وانا بنيك طيزها وكنت خلاص مش قادر وحسيت بعسل نجوي ع ايدي وانا بدخل صباعين لاخرهم ف كسها وزوبري خلاص اعلن استسلامو ولقيت نفسي بنزل ف طيزها
وكنت خلاص زوبري خرج من طيزها ونزلت وهيا عدلت هدومها ودخلت بزازها وقالت يلا نطلع طلعنا واحنا بنضحك وتعبانين اووي ورحاب بتبصلي وبتبص لزوبري كان نام
نجوي قالت لجوزها الميه دي بتهبط انا مش قدره خلاص جسمي تعب منها وهو بيقولها ايوه انا تعبت منها ومازن قرب مني وقالي ايه رايك
قولتلو امك فرسه قالي انا اول مره المسها كده
انا نكت طيزها قولتلو المره الجايه هخليك تنيك كسها قالي كان نفسي تنكني ف طيزي ف الميه
قولتلو هنيكك بس لما اجي اشتغل عندك ف الشقه قالي طيزي بتاكلني اووي
قولتلو خلاص بقي انا مش قادر ومشيت بعيد عشان انشف البوكسر بعدت ونشفتو ورجعت ولبست البنطلون تاني يوم كنت سافرت من غير ماعرف حد ومازن كلمني قولتلو حصل ظروف بس وكنت لازم امشي وامه كلمتني وقولتلها هبقي اجي اشوف الشقه لما تنزلو
وبعد 3 ايام هو كلمني وقالي تعالي يلا عشان تشوف الشغل قولتلو خلاص بكره الصبح هنزل مدينه نصر وكلمك تاجي تاخدني بالعربيه
قالي ماشي وتاني يوم الساعه كانت 11 الصبح كلمتو وهو كان مستنيني وصلت للبيت وكان بيت جميل 4 ادوار بقول ل مازن فين البواب قالي ف اجازه طلعنا ف الشقه ابوه كان قاعد سلمت عليه
واتكلمت معاه وامه طلعت من الاوضه لبسه ترنج بيتي خفيف سلمت عليه وقعدت وانا بكلمها وباصص ليها وع جسمها ورحاب كانت ف الاوضه بصتلي وقالتلي ازيك ياعبدو قولتلها بخير اخبارك قالتلي تمام بعد اذنكو ودخلت الاوضه وقفلت ع نفسها الباب وقولت ل مازن تعالي وريني الشقه يلا بس جيب ورقه وقلم قالي ماشي
طلعت فوق مع مازن قولتلو واخدت مقاس الشقه وكتبتلو قد ايه حيطان وارضيه و3 عربيات رمل والاسمنت واحنا بنتكلم لقيت امه طلعت قالتلي بقي تمشي وتسيبنا كده قولتلها كنت مستعجل بقي قربت مني وقالتلي ودلوقتي مستعجل
قولتلها لا مش مستعجل راحت قالت ل مازن خليك عند السلم عشان ابوك قالي انه جاي ورايا
مازن طلع عند السلم وهيا قالتلي انت عملت فيا ايه يوم البحر مكنتش قدره اتحرك قولتلها البسه ده يجنن عليك ومسكت بزازها
وبحسس عليها وهيا مسكت زوبري من البنطلون وقعدت تحسس عليه وتمسكو جامد
وانا دخلت ايدي تحت بنطلونها وكانت لبسه كلوت تحتو بس انا ايدي بقت ع كسها فضلت ادعك ف كسها وانا ببوسها لقيته بتفك حزامي وفتحت الزرار وفتحت السوسته وطلعت زوبري من البوكسر وفضلت تدعك في وقالتلي دخلو ف كسي قولتلها مستعجله ليه قالت بسرعه جوزي هيطلع ف اي وقت روحت زنقها ف الحيطه ونزلت بنطلونها بالكلوت ودخلت زوبري ف كسها هيا اااااااه وانا وقف وعمال انيك فيها وهيا بتقولي اااااه زوبرك ناشف وجامد اووي وانا بنيكها وهيا اااااه كمان كمان ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري مكنش كتير بس خفيف وسخن هيا وانا بنيكها براحه لقيت مازن بيقول ماما بابا طالع
علطول طلعت زوبري ودخلتو ف البنطلون ولبست بسرعه وهيا لبست وعملت نفسي بكتب ف الورقه وقولتلهم هتعملو شغل ف المطبخ او الحمام نجوي قالتلي ايوه عايزين هنا كذا وكذا وانا كنت بكتب الطلبات واول ماجوزها راح البلكونه روحت زنقها ف الحيطه وقولتلها مش عايزه زوبري قالت عايزها ف كسي وانا بايدي قفشت كسها جامد قولتلها زوبري هيفرقع وبعدت عنها وكنا خلصنا ونزلو تحت وانا ومازن كنا فوق
قولتلو تعالي يامتناك مص زوبري هو نزل يمص زوبري طلعو من السوسته ونزل مص في
ومكنتش قادر عايز انيك بس مش عايز انيك راجل قولتلو قوم يامتناك وقفتو وخليتو يقلع البنطلون والبوكسر وقولتلو افتح طيزك هو مصدق وروحت مدخل زوبري ف طيزو هو كان كاتم بوقو
ودخلت زوبري كلو ف طيزو وكانت طيزو واسعه فضلت انيك في طيزو وكنت بنيكو وطيزو سخنه اووي من جوه وقولو يابن الشرموطه طيزك ناااار فضلت انيك في وطيزو بيضه شمعه وملبن
فضلت انيك في حوالي 8 دقايق وطيزو بصراحه جامده فضلت انيك فيه وزوبرو كان وقف وهو بيتناك وعمال يضرب عشره هو نزل مرتين وانا بنيكو لحد مانزلت ف طيزو وزوبري ارتاح مسحت زوبري بقميصو ولبست وهو دخل صباعو ف طيزو
ولبس البوكسر والبنطلون وقالي هقفل طيزي ع لبنك قولتلو طلعت متناك وطيزك واسعه قالي انا اتنكت امبارح هنا من اتنين صحابي
قولتلو ابوك هيمشي امتي قالي كمان اسبوع
قولتلو خلاص هجيلك كمان اسبوع تكون جيبت كل حاجه ونزلنا تحت وقعدت معاهم واستاذنتهم امشي وحلفو ان لازم اتغدا معاهم
وانا عيني علي رحاب الي لبسه ترنج زي امها
ومنظر طيزها وبزازها يجننو جسم امها احلي بكتير بس رحاب قدي ف السن وزي القمر وجسمها حلو بس ناشف يعني بزاز وقفه وطيزها مليانه بس مش ملبن زي امها الي كل حته ف جسمها توقف زوبرك جتلي مكالمه طلعت ف البلكونه اتكلم كان زبون عايزني ف شغل قعدت اتكلم معاه قولتلو انا ف مصر وعندي شغل قولتلو خلاص هشوفلك واحد صحبي ياجي يخلصلك الشغل
قفلت معاه وكلمت صحبي وقولتلو روح المكان كذا وشوف الزبون عايز ايه وخلصني منو
وانا بتكلم لقيت رحاب وقفت جنبي
وقالتلي هو انت كده عندكم
قولتلها مش فاهم قالتلي يعني تعرف حريم وبتنام معاهم وكده قولتلها لا ابدا اول مره ليه كانت ف البحر قالتلي انت مش متجوز ليه
قولتلها لسه مش لاقي بنت الحلال اتجوزها
وكمان مستني اخويا عشان نتجوز مع بعض هو ف السعوديه شغال اها قولتلها عريسك بيكلمك قالت ايوه قولتلها يابختو بيكي ياريت كنت عرفتك من زمان كنت هتجوزك انا قالتلي هتتجوز واحده مفتوحه قولتلها منا قولت لو عرفتك من زمان
كنت هفتحك بردو عشان اضمن انك تبقي ليه لوحدي اتنهدت وقولتلها مش حرام جسم زيك كده يدخل في خياره وانا هموت ع جسمك ده
قالتلي احترم نفسك وبلاش الكلام ده
قولتلها انا بصراحه نفسي فيكي اووي
وزي ماقولتلك عمري ماهقول لحد ع اي حاجه تحصل بينا انا هتغدا وهمشي وهاجي بعد اسبوع يكون ابوك سافر ومش هكلمك ف اي حاجه اودام امك او اخوك بس بجد نفسي انام معاك الفتره الي هقعدها هنا معاكو وانا ببص ع صدرها وكنت لامح حلمت بزها واضحه ع خفيف
قولتلها حلمت بزازك وقفه وهيا بتبص عليها قولتلها الاسبوع الجاي عايز امصمص فيهم وشبع منهم وسيبتها وخرجت كانت نجوي حضرت الغدا فراخ واتغديت معاهم واستاذنت منهم ومازن وصلني للموقف ورجعت البلد والاسبوع عده سنه
وكلمت مازن قالي كل حاجه جهزه
سافرت لوحدي وخدت لبس وعدت الشغل ف عربيه ماجرها ووصلت لقيت البواب بيقولي اهلا اتفضل يامعلم قولتلو نزل بقي العده معايا نزلهم كان راجل ف الخمسين اسمه عم سعد
طلع العده معايا فوق وقالي استاذ مازن ف الدرس ومحدش هنا بس عندي خبر انك جاي
نزلت معاه تحت عمل شاي وفضلنا نتكلم وتعرف عليه كان راجل طيب وعرفت انه بيقعد شهر هنا واسبوع ف البلد مع عيالو ومراتو
وعندو عيل وبنت كبار ومتجوزين واحنا قاعدين
دخلت رحاب وسلمت عليه وطلعت وجات نجوي وسعد طلع يفتح ليها البوابه عشان العربيه ودخلت وسلمت عليه وقالتلي تعالي استاذنت عم سعد
وطلعت معاها ع السلم بقولها عم سعد ده بيقدر عليك وبضحك قالتلي اهو اي حاجه تسد
وطلعت قالتلي اقعد ادخل اغير وجيلك قولتلها انا هطلع فوق اشوف الحاجه كده قالتلي ماشي
طلعت فوق فرزت البلاط ونجوي طلعت قالتلي هتشتغل دلوقتي قولتلها لا الصبح بدري كده هظبط بس الدنيا قالتلي برحتك
قالتلي انا تعبانه اووي تحب دلوقتي ولا انزل ل سعد قولتلها مش دلوقتي انزلي ل سعد قالتلي ماشي اهو حاجه تصبرني ولقيتها نزلت تحت وطلعت بعد 10 دقايق وبنطلونها من عند كسها كلو لبن وقالتلي الراجل مات تحت وبتضحك قولتلها لازم يموت ياقمر هو محدش يقدرلك لازم يكون شباب قالتلي هنزل اتشطف
نزلت وانا بفرز البلاط سمعت صوت كانت رحاب سلمت عليها قالتلي براحه ع صحتك شوي هتتعب ضحكت وقولتلها بس مش انا ده البواب اتحرجت وقولتلها مالك قالتلي مفيش
قولتلها هو بيكلمك قالت ايوه قولتلها مش بيجيلك ليه يقعد معاك شوي قالتلي مش ف مصر دلوقتي هما اصلا من اسكندريه قولتلها اهااا
قولتلها وايه الي ماخر جوازك قالتلي هو خلاص بيخلص ف الشقه وكدا
قولتلها سيبك منو وهتجوزك انا
ضحكت وقالتلي عشان تبقي متجوز اتنين ف واحد انا وامي قولتلها انتي هتبقي المهمه بقي وليل ونهار معايا قالتلي ملكش اخوات قولتلها واحد ومسافر قالتلي اه نسيت انت قولتلي من اسبوع قولتلها تحبي تاجي تقعدي معايا يومين تغيري جو ضحكت وقالت مش انت عايش لوحدك قولتلها ايوه هتعيشي معايا يومين ولا حاجه
قالتلي طب والناس قولتلها كسم الناس
قالت وهتحافظ عليه وانا عندك
قولتلها اااه اووي بس انتي كمان تحافظي عليه
عشان تعبان اووي قالتلي ومدام تعبان اوي كده ماريحتش نفسك ليه مع ماما
قولتلها شوفتك وبصراحه حسيت بقبول من نحيتك ولما امك طلعتلي حسيت انك هتطلعي بعدها قالتلي وايه عرفك اني هطلع قولتلها اصل انتي عرفه امك هتطلع ليه ولما هيا نزلت انتي طلعتي قالتلي ماشي عايز حاجه
قولتلها مش هتاجي زياره عندي بقي
قالتلي لما اتجوز بقي هجيب جوزي وجيلك وبتضحك قولتلها هتستحملي رجلين
قالتلي دماغك كلها وساخه
قولتلها تتجوزيني العشر تيام الي هقعدهم هنا
قالتلي اتجوزك ازاي قولتلها هتبقي مراتي هنام معاك وتعمليلي فطار ونام ف اوضتك
ضحكت وقالتلي اموت وعرف دماغك فيها ايه
قولتلها فكري وعرفيني نفسي امصمص من بزازك دي وزوبري يدخل ف كسك وهيا بصالي قولتلها مش عايزاني الحس كسك وانتي وقفه كده
هيا عضت شفايفها وراحت نزله
وبعد العصر مازن جه من الدرس واتغدينا
وطول الوقت نجوي قاعده من غير ستيان وبزازها رايحه جايه وطيزها الملبن وكسها شافط البنطلون
وكانت بتتحرش بيه واحنا قاعدين تمسك زوبري تقعد ع زوبري اودام عيالها
وكان مازن زوبرو وقف وهيا بتمسك زوبر ابنها
لدرجه انها قعدت عليه اودام بنتها
وقالت ل مازن تعالي ياحبيبي عايزاك وانا ببص ل رحاب وبضحك قولتلها امك شايفه مصلحته فين ومشيه ف طريقه مش انتي ماتعرفيش حاجه
ضحكت وقالت ملكش دعوه
قعدت اسمع مفيش صوت طالع من جوه
قولت ل رحاب لو انا كنت معاها كنت هخليها تصوت تحت مني ضحكت
قولتلها تعالي ندخل اوضتك اريحك شويه
قالت انا مرتاحه قولتلها مستحيل تكوني مرتاحه
قولتلها تعالي نريح بعض قالت خلاص بقي انت عايز مني ايه قولتلها خلاص خلاص انتي هتضربيني مش عايز حاجه انا غللطان ياستي بعد اذنك روحت نازل تحت قعدت مع عم سعد شوي نتكلم وعرفت انه هو شغال هنا من زمان
بس مردتش اعرفو اني عارف انه بينيك نجوي
قالي انت هتنام فين قولتلو لسه مش عارف شكلي هنام مكانك وبضحك هو قالي تنور يابني
مازن راح منادي عليه طلعت وهو نزل عشا ل عم سعد واتعشيت معاهم وفضلنا قاعدين وكنت حاسس اني ف بيت دعاره بسبب نجوي والي بتلبسو والي بتعملو مع ابنها كانها اخدت مني الضواء الخضر ف البحر وبقت تنيك ابنها علطول
قولت ل مازن انا عايز انام قالي اوضتي دي ادخل نام فيها وانا هنام عند ماما قولتلو ماشي دخلت الاوضه قلعت هدومي ونمت بالبوكسر بس
وقفلت الباب من جوه ونمت صحيت الساعه 3 كنت عايز ادخل الحمام طلعت وباب رحاب كان مفتوح قولت يمكن صاحيه بفتح الباب كانت نايمه ومتغطيه بحاجه خفيفه عشان النموس

HvP3WJt.md.jpg
قربت منها وبقيت ابص ع رجليها ورفعت عنها البطانيه وككانت لبسه شورت خفيف اووي وكسها واضح من الجنب انا مديت ايدي علي كسها احسس عليه وكان احساس جميل اوووي

HvPfczu.md.jpg
فضلت احسس علي كسها وكنت ف دنيا تانيه
قربت بدماغي عند كسها جيبت الشورت ف جنب وكسها كان بينزل عسل انا حسيت انها صاحيه
حطيت صباعي علي كسها رايح جاي ولقيت كسها بينزل عسل وانا سابت مكاني وهيا مصحتش عرفت انها صاحيه قربت بالساني ع كسها ولحست كسها بالساني وفضلت العب بالساني ع كسها لما نضفتو وروحت مطلع زوبري وقعدت ع طيزها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها
وروحت مدخل راس زوبري ف كسها وكانت مش واسعه اوووي واحساس يجنن لما لقيتها بتتحرك تحتي روحت مدخل زوبري لنص وفضلت خمس ثواني كده وروحت مخرجو وغطيتها وخرجت ولما فتحت باب امها لقيت هيا وابنها قالعين ملط ونايمين ف حضن بعض وانا كنت عايز انزل لبني
دخلت عليهم ونمت ورا نجوي ورفعت فلقت طيزها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيكها في كسها وهيا نايمه وبقيت انيكها براحه ونيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ومسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها رايح جاي

HvPosfa.md.jpg
ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها ونمت عليه امص بزازها لحد مانزلت ف كسها
وبعدين خرجت دخلت الحمام
ودخلت المطبخ اشوف حاجه اكلها
سمعت باب بيتفتح وانا باكل كان دخل الحمام
وانا رايح الاوضه سمعت صوت اهات ف الحمام كانت رحاب دخلت الاوضه وكملت نوم والصبح بدري صحيت وطلعت الشقه وبدات ادوق مسامير الحيطان واخد الوزنه وبعد كده بدات اشتغل
وفضلت شغال كانت الساعه 9 وسمعت صوت ع السلم وكانت رحاب قالتلي يلا عشان تفطر
قولتلها ماشي ونزلت بعدها كانت قاعده لوحدها ع الاكل قولتلها امال فين الناس الي هنا
قالتلي مازن نايم وامي نزلت الشغل
نزل اكل معاها ومش بتكلم قالتلي كنتي صاحي بليل بتعمل ايه قولتلها كنت باكل
قالتلي امممم مش كنت تكمل اكل بصتلها وهيا بصتلي قولتلها كان نفسي اكمل بس....
سكتنا وقالتلي انا عايزاك تكمل اكل انبارح
بصتلها وهيا وشها ف الارض روحت وقفت ومديت ايدي ليها اخدت ايديها وهيا وقفت وحطيت ايدي ع وسطها وقولتلها اخيرا هسمع منك احلي اااااه وانا ببصلها وحطيت ايدي علي طيزها من ع الترنج وحسست عليها وقولتلها طيزك تجنن قعدت افتح طيزها وصباعي ادخل علي خط طيزها وضميتها ف حضني جامد وزوبري ع كسها من فوق الهدوم وروحت رافع راسها واخدت شفايفها ف بوسه طويله ورومانسيه وهيا الي بقت تروح يمين وشمال ع زوبري عشان يحك ف كسها وانا قفش طيزها وبضمها اووي ع زوبري وفعص ف طيزها رجعت بدماغها لورا شوي ومسكت زوبري وتحسس عليه وقالتلي ليه طلعتو انبارح ده كبير اوووي كنت عايزاك تكمل
حطيت ايدي ع كسها جوه البنطلون مكنتش لبسه كلوت قولتلها كنتي حسا ب ايه انبارح قالتلي كنت مبسوطه اوووي وكنت عايزاك تقعد تنيك في وشرب لبنك كلو انا دخلت صباعي ف كسها وهيا اممم قالتلي ددخل زوبرك زي انبارح عاايزه احس بيه وهو ناشف يقطع كسي
هيا نزلت البنطلون بتاعي ومسكت زوبري تدعك في وتقربو من كسها وانا دخلت زوبري مابين كسها ومسكت طيزها جامد وشفايف كسها ع زوبري
وبقيت انيك شفايف كسها واحنا وقفين قالتلي تعالي ندخل اوضتي دخلت معاها وانا حضنها
وهيا قالتلي نام ع السرير انا نمت ع ضهري وزوبري وقف صاروخ هيا نزلت بنطلوني خالص
ومسكت زوبري تدعك فيا وقالتلي عايزاك تدخلو فيا زي انبارح وراحت نامت ع ضهرها

وقلعت بنطلونها وقولتلها فين شورت انبارح البسيه يجنن اووي
قامت بسرعه فتحت الدولاب ولبستو وراحت نامت وانا قلبتها ع بطنها ومسكت طيزها جامد ادعك فيها وروحت نايم ع طيزها وزوبري فوق طيزها ع الشورت وبقيت رايح جاي ع طيزها وهبا اااه انت تقيل اووي رجعت وجيبت الشورت ف جنب ودخلت زوبري مره واحده ف كسها قالت ااااااااه ودخلت زوبري ونمت عليها وبقيت ارفع نفسي ونزل جامد عليها وهيا ااااه اااااه اااااه وانا بنيك اوووي وقولها اااااه كسك سخن اووووي
وهيا اااااااه ااااااه كمان جامد وحشني الزوبر اوووي نيكني جامد ااااااه وانا بنيكها وقولتلها عايز انيك طيزك قالت حاضر بس نيك كسي تعبان اوووي وانا بنيك وهيا نايمه ع بطنها وفضلت انيكها قولتلها تعالي اركبي ع زوبري انا نمت ع ضهري وهيا قلعت الشورت وراحت قعده ع زوبري ومن غير ماتريح فضلت تنزل وتطلع
وصوتها بقي عالي وفضلت انيك فيها لما وهيا نزلت ع زوبري مرتين وهيا بتنط ع زوبري
وانا شايف. بزازها بتنط اودامي وحلماتها الوقفه اووي مسكتهم وفضلت ادعك ف حلماتها ولما قولتلها هنزل نيمت زوبري ع بطني وطلعت بكسها عليه وفضلت روح وتاجي عليه جامد
وزوبري ف قلب شفايف كسها اول ماقولت اااه ااااه كانت نزلت عند زوبري دخلت راسو ف بقها وفضلت تمص راسو وتدعك عشان تنزل لبني كلو
وانا نزلت ف بقها وهيا بلعتو كلو وانا مسكت دماغها ودخلت زوبري لنصو وهيا اممم
وهيا بلعت كل لبني ونامت ف حضني
وقالت انبسط قولتلها اوي قالتلي وانا كمان انبسط اوي قولتلها انتي مفتوحه من طيزك قالت تؤ انا اخري بدخل خياره صغيره فيها لما يكون كسي وجعني من نيك الخياره
قولتلها طب مش عايزه تجربي زوبري ف طيزك قالتلي انا ممكن اجرب اي حاجه عشانك انت وانا بوستها وقولتلها انا هقوم عشان اشتغل قالا ماشي وانا هطلع بالشاي قومت لبست وطلعت وبعد ربع ساعه هيا طلعت وانا شغال وكانت لبسه عبايه
بس حلمات بزازها وقفه اوووي وانا باصص ليه قالتلي بتبص ليه كده قولتلها شكلي مش هشتغل
قالتلي كب وايه يعني هو حد بيجري وراك ولا عايز تهرب مننا قولتلها حد يهرب من القمر ده ومسكت بزها وحلماتها وقفه اووي
قولتلها هيا مالها كده قالتلي عايزه تتاكل قولتلها انا زوبري وقف تاني قولتلها ايه رايك ف البلاط
ضحكت ومسكت زوبري وقالتلي حلو اوووي البلاط ده قولتلها مش عايزه تغيري طعم الخياره الي كانت ف طيزك قالتلي انا طالعه هنا عشان
كده وراحت وقفت اودام ورجعت بطيزها ع زوبري وفضلت تحك طيزها ف زوبري وانا مستمتع بالمنظر اووي قولتلها طيزك تجنن قالتلي مش عايز تدخلو فيها بقي انا نزلت بنطلوني ورفعت عبايتها
وطيزها اودامي تهبل روحت تفيت ع خرم طيزها وحطيت راس زوبري ع خرم طيزها طيزها قالتلي دخلو ماترحمنيش انا دخلت راس زوبري وسمعت منها ااااااه تجنن قولتلها ادخل قالت واحده احده بس انا دخلت زوبري لنصو سمعت منها اهااات ورا بعض وف الاخر دخلت زوبري للاخر ف طيزها وهيا ااااااح ااااااه اصبر ماتحركوش فضلت محركتش زوبري ف طيزها
لحد لما هيا بدات تروح وتاجي بطيزها ع زوبري
وانا شايفها بتنيك نفسها وانا بتفرج ع زوبري وهو داخل ف طيزها هيا بقت بتزود ف النيك وانا كنت هيجان اووي روحت ماسك وسطها ونازل فيها نيك كاني بفحر ف الارض بزوبري وهيا اااه اااااه اااه كنت كل مدخل زوبري الاااه بتاعتها تسمع ف الشقه وانا بنيك اوووي وهيا قالتلي عايزه امص زوبرك قولتلها بليل هنام معاك ف اوضتك نمتع بعض بليل وفضلت انيك ف طيزها
قالتلي تعالي هيا طلعت اودامي ورفعه عبايتها
وانا زوبري صاروخ اودامي
لقيتها طلعت ع البلاط وفنست وبتطلع وترجع كده
انا وقفت وراها مسكت زوبري وخليتو يمشي براسو ع كسعا وطيزها ودخل راسو ف كسها وبعدين ادخلو ف طيزها وهيا اااه حرام عليك
روحت مدخلو ف كسها للاخر وهيا ااااااااه وانا بنيكها وهيا تنيك نفسها معايا يعني بترجع وتطلع اووي ع زوبري وكل خبطه اسمع اااااه منها وزوبري يولع ف كسها لقيتها مدت ايديها ع كسها من تحت بطنها وتدعك اووووي وتصرخ لحد منزلت شلال عسل ع البلاط وانا كنت قربت كمان طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وفضلت انيك بعنف وهيا تصرخ جامد لحد مانزلت ف طيزها ولبني خرج من كترو ف طيزها طلعت زوبري وهيا نزلت تنضفو
ولبستني البنطلون وقالت هنكمل بليل
ونزلت واتا اشتغلت لحد الساعه اتنين
وانا شغال سمعت صوت اهات حد من شباك الحمام الي شغال منو بسمع لقيت صوت جاي من الشقه الي فوق طلعت براحه كانت الشقه ع الطوب الحمر وفيعا فراخ طلعت وشوفت مازن ماسك حد شكلو صحبو طخين شوي ومفنسو وعمال ينيك في ويحسس ع جسمو كانز قلعين خالص
ومازن زوبرو مش كبير اووي والواد عمال يقول ل مازن اااه بيوجع اووي بس حلو ومازن قعد ينيك في لحد لما نزل ف طيزو وبعدين الواد قالو يلا دوري ولقيتو جاب كرتونه وقال ل مازن نام ع بطنك وفتح طيزك مازن سمع كلامو والواد راح نايم عليه ودخل زوبرو ف طيزو ونام عليه بجسمو كلو ومازن الاه بقت بتطلع منو بوجع بس بيقول لصحبو كمل كمان نيكني وصحابو بينيكو اوووي وتلفون مازن رن وهو رد وقالو تعالي انا ف الدور التالت وانا طلعت للرابع وكان واحد صحبو دخل وانا نزلت براحه وببص لقيت صحبو الي لسه داخل نزل بنطلونو وفتح طيز الواد الي فوق مازن ودخل زوبرو في وبقي بينيكو ف بعض
وراحو وقفو وصحبو الي لسه جاي قالهم انا عايز اتناك بقي ومازن نام ع ضهرو وقالو اقعد ع زوبري وراح قعد ع زوبرو وزوبر مازن دخل ف طيزو والتاني الطخين دخل زوبرو ف بوق صحبو
وفضلو كده ومازن نزل ف طيز صحبو
وصحبو قالو خليك كمان لما سمير يخلص والطخين اسمه سمير وفضل يمصلو وسمير قالهم عايز انيك راح مازن نام ع بطنو والطخين ركب فوقو تاني وقعد ينيك ف طيزو
وراح التالت دخل زوبرو ف الطخين
وفضلو ينيكو ف بعض وصوتهم كان كلو هياج
لحد ما التلاته نزلو حتي مازن نزل وهو بيتناك اتا نزلت كملت شغل وبعد شوي مازن جالي وقولتلو فين صحابك الي كانو معاك فوق قالي نزلو قزلتلو انتم فشختو بعض يابني قالي كل اسبوع مره كده
لو كنت دخلت كنا احنا التلاته فنسنا ليك وانت تنكنا كلنا قولتلوو ماشي يامتناك وهو نازل ورحاب جبتلي الغدا فوق وفضلت تاكل معايا
وكل ما اجي احسس ع بزها تقولي بليل مستعجل ليه خلصنا اكل وهيا شالت الصنيه واتا حضنتها من ورا وزوبري علي طيزها قالتلي سيبني خلاص
قولتلها عايز اتمتع بجسمك قالتلي بليل ننام ف حضن بعض وانا هعملك حسابي عشان تنزل ف كسي يعني همتعك بس انت استحمل بليل
وراحت نازله وانا كملت شغل لحد بعد العصر وامهم جاتلي فوق وقالت ايه الحلاوه دي
وقالتلي الجو حر موت قولتلها زمانو سخن دلوقتي ضحكت وقالت اااه سخن ناااار عايز تشوف
قولتلها اوووي قالتلي ياخربيتك انتي بتهيجني بكلامك روحت حطيت ايدي ع كسها من فوق العبايه السوده ونقابها كانت رفعاه
قولتلها مصي وعطيتلها صباعي تمصو وايدي التانيه كنت رفعت عبايتها ودخلت ايدي جوه البنطلون وحسست ع كسها من فوق الكلوت وكتن كلو ميه دخلت ايدي تحت الكلوت وكانت ع كسها ودخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااه وفضلت احركهم ف كسها بترتعش فضلت كده 5 دقايق وراحت نزلت ع ايدي كتير اوووي وبنطلونها اتغرق من عسلها وهيا مسكت صوبعي تنضفهم وقالت كفايه شغل تعالي ننزل تحت يلا
قولتلها عايزه تتناكي قالت اوووي تعبانه
قولتلها فين سعد قالتلي انت وحشتني عايزه زوبرك قولتلها انا فشختك انبارح وانتي نايمه قالت كان انت قولتلها اايوه قالتلي بحسبو مازن بس كان زوبر كبير لما صحيت شوفت كسي كلو لبن
قولتلها انزلي ل سعد ينيكك وانا هنزل اتفرج عليكم قالتلي ماشي ونزلت تحت وانا نزلت بعدها بشوي وبص ع عم سعد كان مش قاعد ع الكرسي
ببص ع الاوضه كان منيم نجوي ع السرير
ومقلعها البنطلون ونايم فوقها وعمال ينيك فيها
وهيا اااااه كمان ياسعد تبقي جيب مراتك معاك تنضف البيت وانا هبسطها
قالها عشان تغتصبيها فوق انا جيبها من تحت منك والخياره ف كسها يامتناكه
وهيا اااااه انا متناكه لزوبرك
مراتك حلوه اوووي وجسمها حلو وصغيره
انت هنا وهيا بتتناك ف البلد من الرجاله
وهو بيقولها ااااه ياشرموطه متجوز اتنين ياراجل يعجوز لسه فيك حيل تتجوز المره الكبيره بقت وححشه متجوز واحده اصغر منك بعشر سنين عشان تنيكها انت بتنكني هنا زهيا بتتناك هناك جيبها معاك هنا تنكنا مع بعض وهيا تنضفلي البيت وبالمره تاخد فلوس وهو بينيك فيها وقالها ااااااه ااااه وراح منزل ف كسها وقالها اااه ياشرموطه
قومي هديتي حيلي وهيا بتضحك ونضفت كسها وقالتلو احسن ماتسيبها هناك جيبها هنا تحت عينك واليوم وخليها معايا يوم وانت يوم ع الاقل هتسليني وهتاخد فلوس
انت قاعد هنا دلوقتي ومش عارف هيا مع مين هناك وماتعرفش بتتناك دلوقتي ولا لا
قالها بس اوعي ابنك يلمسها لو جات
قالتلو لا دي بتاعتي لوحدي ده انا جوزي جيبلي زوبر صناعي وهو جاي عشان انيك نفسي بيه مايعرفش ان انت بتنكني قالها اجبهالك امتي قالتلو لو عايز تنزل بكره انزل بس جيبها وحشتني اوي قالها ايووه مانتم كنتم بتنيكو بعض من ورايا
قالتلو وانت بقيت بتنكني اهو وانا مبسوطه خليني ارجع انيكها تاني بقي عسلها وحشني اوووي
قالها انا هجيبها عشان انيكك اودامها قالتلو ماشي لبست وقالتلو خود ال1000 جنيه دول سافر وجيبها قالها ماشي وقالتلو اطلع بكره جيبها قالها حاضر هيا طلعت وانا كنت مستنيه فوق
قولتلها ايه الحوار ده قالتلي هغير هدومي وقولك دخلت معاها الاوضه وقولتلها احكي وانا همسعك
بدات تقلع وتحكيلي تقولي سعد ده متجوز اتنين واحده عندها 50 سنه وعندو عيال منها وعيالو متجوزين والتانيه 40 سنه متجوزها من 5 سنين مش بتخلف بس من النوع الحامي يعني ف يوم لبسه ضيق اووي وف يوم وهيا بتنضف تشوف ميه مكان كسها لحد مافي يوم قولتلها تعمل تنضف البيت معايا وهيا بتنضف انا كان لبسي قميص نوم وبزازي عريانه ولحد فخادي وكلوتي فتله داخل ف كسي انا كان قصدي اشوف رده فعلها ووانا ببص عليها اشوفها بتبص لبزازي
روحت حطيت ايدي ف الميه وعملت نفسي وقعت وايدي بقت كلها تراب وميه وقبلها كنت خرجت بزازي الاتنين قولتلها ياسماح قالت نعم يامدام
جتلي وشافتني قولتلها تعالي وقعت وايدي باظت من التراب دخلي بزازي
هيا قربت مني وبصه لبزازي واول مامسكتهم قولتلها اح ياخربيتك ايدك سقعه قالتلي اسفه يامدام ونشفت ايديها ومسكت القميص شدتو لفوق وانا حلماتي كانت وقفه من هيجاني عليها
وهيا رجعت تنضف وانا غسلت ايدي وقولتلها تعالي نغسل السجاده دي ف الحمام دخلت معايا الحمام وانا بقميص نوم بس ولبسه كلوت فاتله
هيا لبسه عبايه قولتلها اقلعيه عشان هتتغرق ميه وهيا علطول قلعت وكانت لبسه قميص نوم لحد ركبتها ونص بزازها واضحه قولتلها ده طويل اووي اقلعيه كمان قالتلها مش لبسه حاجه تحتيه ياست هانم قالتلها وايه يعني احسن يتغرق وهو كمان عشان نبقي زي بعض وراحت قالعه اودامها وبزازها الكبيره والكلوت ف كسها
قالتلها يلا محدش هنا من العيال وراحت قلعت وبزازها كانت وقفه وجميله وكسها الي مليان شعر
قولتلها يلا وقعدنا وكل واحده مسكه فرشه وبزازها تتهز اودامي وهيا بتلف شوفت كسها بينزل عسل بسيط وبيلمع
قولتلها انتي كنتي متجوزه قبل كده ياسماح قالت ايوه ياستي بس اطلقنا بسبب ان مش بخلف
قالتلها مين الحيوان الي يطلق واحده زيك
واتجوزتي العجوز ده ليه قالتلي نصيبي ياستي صاحب ابويا وابويا موافق عليه قالي ضل راجل ولا ضل حيطه واتجوزنا ودينا عايشين
قولتلها وانتي مش لبسه كلوت ليه ياسماح اتحرجت مني وانا قولتلها محروجه ليه
قالتلي عندي اتنين مغسولين تحت
قالتلها الاتنين مغسولين قالتلي ايوه
قولتلها هو الراجل نزل عليهم الاتنين اتحرجت مني تاني وقولتلها ياعبيطه احنا حريم زي بعض
يابختك اهو راجل معاك انا حوزي مسافر مش بياجي خالص ويوم مابياجي اخرو خمس دقايق انا هجيبلك كلوتين من عندي تلبسيهم وهيا قالتلي متشكره يامدام قالتلها متشكره ايه ياعبيطه هجبلك اتنين من دول لو جوزك العجوز ده شافك بيهم مش هيسيبك وانا قعدت ع طيزي وفتحت رجلي وهيا بتبص ع كسي والكلوت ف كسي وقولتلها حلو الكلوت ياسماح والكلوت ف كسي
قالتلي اه حلو يامدام قولتلها امسكيه وشوفي كده هيا بصالي وانا بصالها وقولتلها امسكيه ماتخفيش هيا مسكت الكلوت وبقت تحسس عليه وانا مديت ايدي وطلعت الكللوت من كسي وكسي مفتوح قصدها وهيا بصالو وقلعت الكلوت
وقولتلها تعالي البسهولك هيا سكته انا لبستها الكلوت وانا ملط وهيا مش لبسه غير كلوتي قولتلها وريني اشوفو عليكي كده والكلوت لزق ف كسها من عسلها الي بينزل وانا قولتلها ده ايه وحطيت صباعي ع كسها وهيا بصالي اخدت حته ع لساني وقولتلها طعمو يجنن ياسماح
وهيا ساكته وانا نزلت مابين رجليها وطلعت لساني ع كسها وحطيت لساني عليه وهيا ساكته وانا بدات الحس جامد وصوته طلع وبقيت ابوسها من كسها ومصيت بزازها ونكتها بالصناعي وهيا نكتني بالصناعي وبقينا كل يوم ننيك بعض لحد ماجوزخا الخول ده عرف قولتلها عرف ازاي
قالتلي سماح مكنتش مفتوحه من طيزها وانا فتحتها من طيزها بالصناعي وجوزها لما ضغط عليها وقالها بتخونيني ياشرموطه وكان هيطلقها هيا قالتلو وهو وجهني وانا صرحتو ووقتها قولتلو خود حاق مني انا ووقتها نكني اودام مراتو ف طيزي وسفر مراتو للبلد وبقي بينكني كل ماكون انا عايزه اتناك بنزلو وانت سمعت الباقي بقي
قولتلها هيا حلوه قالتلي جميله ادمنا مستغربه ازاي تتجوز ده وشها حلو وجسمها زي جسم
( رحاب الجمل) بالظبط

HvmJqFa.md.jpg
قولتلها هيجتيني عليها قالتلي لو جاتلي هخليك تشبع منها وانا طلعت اشطب الشغل الي خلصتو ونزلت اتشطف ونزلت اقعد مع سعد شوي
وقعدت ارغي معاه وقالي انه نازل انهارده بليل وهياجي بكره هو والجماعه قولتلو ماشي ياعم سعد وفضلنا نتكلم لبعد العشا
وقالي بعد اذنك بقي يامعلم عبدو همشي انا بقي عشان السواق نص ساعه ويطلع يدوب الحقو
قولتلو ماشي وراح ماشي وانا فضلت قاعد تحت
ع الكرسي وكان الجو في نسمه هوه نمت مكاني
وصحيت ع رنت رحاب قالتلي انت فين قولتلها كنت نايم تحت قالتلي طب يلا عشان تتعشا
قولتلها ماشي طلعت كان نجوي ورحاب فوق مازن مش موجود وقعدنا ناكل وكانت نجوي قاعده بقميص نوم لركبه وبزازها نصها شيفهم
ورحاب قاعده بترنج بيتي وانا قاعد بشورت للركبه وفانله وزوبري وقف وواضح ليهم
نجوي خلصت اكل ولقيتها قعدت جنبي وحطت ايديها ع زوبري وانا ببصلها وببص ل رحاب وحسيتها زعلت ولقيت امها طلعت زوبري ونزل في مص ورحاب سابتنا ودخلت جوه اوضتها
انا قولت ل نجوي تعالي نروح اوضتك دخلت معاها الاوضه وقولتلها فين الصناعي الي عندك جبتهولي وراحت نزلت ع زوبري مص وانا قولتلها خليني انيكك بقي وخليتها تفنس ودخلت زوبري ف كسها والصناعي ف طيزها وفضلت انيها وهيا تصوت بالزوبرين وطلعت زوبري وفضلت انيكها بالصناعي جامد اوووي وهيا تصرخ وفضلت انيك كسها لحد ماهيا نزلت عسلها ونامت ع السرير والباب كان مفتوح مازن قالي بزوبرين قولتلو تعالي اقلع بسرعه هو قلع وقولتلو نيك البوه دي قالي ماشي قولتلو نيكها جامد بالصناعي عايزه تفضل تنزل عسل للصبح نيكها انت بزوبرك ف طيزها والصناعي ف كسها
وانا خرجت ملط لاوضه رحاب ودخلت كانت هيا نايمه ع ضهرها ولبسه ستيان والشورت الي كنت شوفتها بيه وفاتحه رجليها وكسها مجسم من الشورت وزوبري بيلمع من كس امها وطلعت ع السرير قالتلي انت ماشبعتش من امي
مسكت زوبري وحطيتو ع كسها ونمت عليها وزوبري بيدخل ف كسها من فوق الشورت كنت حاسس انه هيتقطم وانا بقولها متاخرتش عليكي
وجيلك زوبري مولع قالتلي انت نزلت لبنك ولا لسه قولتلها لسه ليه بتسالي قالتلي مش انا قولتلك انبارح هاخدلك حبايه عشان تنزل ف كسي
قولتلها اااه يعني انتي اخدتي حبايه قالتلي ايوه
نزلت ع شفايفها في بوسه رومانسيه وزوبري ف كسها وفضلت ابوس فيها وخلعت عنها الستيان وقعدت امصمص ف حلماتها وبدل مابينهم
قالتلي عايزه امص زوبرك قوولتلها تعاالي
انا نمت ع ضهري وعملنا وضع 69 انا كنت بعضعض ف كسها من فوق الشورت بتاعها وبالساني علي كسها رايح جاي ودعك ف كسها جامد لقيتها بتمص اوووي ف زوبري وانا هيجان من مصها وبدون اي مقدمات نزلت عسلها ف الشورت وبقي بينزل من الشورت عسل منها انا بقيت ابلعو وقلعتها الكلوت وهيا اخدتو مني ولفتو حولين زوبري وحسيت بعسل كسها الي كان ف الكلوت بقي ع زوبري وهيا بقت تمص وتدعك ف زوبري وانا نزلت ع كسها لحس جامد وبقيت ادخل لساني ف كسها وهيا بلعه زوبري قالتلي كسي تعب من مصك سيبني اريحو شويه راحت قامت وقولتلها اركبي ع زوبري قالت اصبر مستعجل ليه
وراحت بدماغها ع زوبري ودخلتو ف بوقها وقعدت تمص ف زوبري وانا شايفها روحت قفلت برجلي ع دماغها عشان زوبري تبلعو كلو

وفعلا كل ماضغط برجلي تبلع زوبري وهيا تبصلي وكنت بحب اخنقها بزوبري وهيا كانت بتحب كده اووي وكنت كل ماشيل رجلي تقوم مطلعه زوبري وتمص في براحه وتفصل تمصمص ف الراس



HvmlWsS.md.jpg
وكانت بتبلع بيضاني وانا ف دنيا تانيه خالص من مصها لما حسيت اني لو كملت كده هنزل مش هقدر استحمل كمان دقيقه خرجت زوبري من بوقها وقولتلها كفايه مص بقي
قالتلي زوبرك يجنن خليني اشبع منو وراحت تمسكو وتدعك في وتقولي تتجوزني ياواد انت
قولتلها بس انتي مخطوبه وهتتجوزيه
قالتلي انا حبيتك وحبيت زوبرك ده
انا لو كملت معاك عمري كده هبقي احلي واحده ف الدنيا قولتلها اتجوزي خطيبك وانا هبقي انيكككك عادي قالتلي انا عايزاك تنكني ف اي وقت
انا قعدتها ع زوبري ودخلتو كلو ف كسها وقعدت تنط اووي ع زوبري وبزازها تنط ف الجو
وانا شايف كسها بينزل ع زوبري عسل
فضل انيك وايدي ع كسها ادعكو وهيا ااااااه اااااااااه هيا تنط ع زوبري وايدي ع كسها بددعك في وقالت اااااااه هنزل هنزل وبترفع نفسها لفوق وزوبري خرج منها وراحت قعدت ع زوبري وزبري كان نايم ع بطني وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري لما نزلت علي بطن زوبري وكانت بتهنج
نزلت كتير رفعت نفسها وكسها بيرتعش انا مسككت زوبري ودخلتو ف ككسها
وهيا اااااااااااااااااااه باخرببتك كسي بقيت ارزع ف كسها اوووي وهيا اااااه اااااه اااااه براحه كسي براحه وانا ولا هنا فضلت انيكها
وحضنتها وزوبري ف كسها ونيكها جامد
وبزازها ع صدري وحلمت بزازها وقفه وحاسس بيها قلبتها ع ضهرها وزوبري ف كسها وفضلت انيك ف كسها وكنت بفحر ف كسها بزوبري وهيا لفت رجليها حولبن رجلي وكانها مش عايزاني اخرجو من كسها وفضلت انيك فيها ولما قولتلها انا هجيب قالتلي ف كسي ف كسي وانا بنيك اووي
وهيا ااااااااااه اااااااه ورحاب نزلت عسلها ع زوبري وانا بنيكها قالت خلاص مش قدره ارحمني تعبت انا خرجت زوبري منها واخدت نفسي ورجعت ورا شوي وهيا فتحت كسها وبتطلع عسلها تبلعو
روحت هاجم عليها رفعت رجليها ع كتفي ودخلت زوبري تاني ف كسها وبقيت انيكها اوووي وكنت حاسس اني قربت خلاص نمت عليها ورجليها عند دماغها وزوبري ف كسها مش بيتحرك كنت بقولها اااااااه هنزل هنزل كسك نااااار وهيا ااااه ااااه ااااه كمان كمان نزل ف كسي وانا من كلامها
زوبري فرقع لبن ف كسها حسيت ان زوبري فتح حنفيه لبن وقت مانزلت خالص طلعت زوبري ولبن طلع مع طلعت زوبري من كسها وكسها اتغرق خالص وكسها بيلمع من البن وكتر النيك ف كسها بقي احمر خالص ولبني خرج من كسها

HvmMglS.md.jpg
قالتلي كسي لسه بينزل لبنك قولتلها ايووه احلي نيكه نكتها ف حياتي قالتلي انت تعبتني
منظر كسها ولبني كده مسكت زوبري وبراسو شيلت البن ودخلتو ف كسها تاني وقولتلها لسه ماشبعتش منك وروحت دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وقولتلها زوبري مش عايز ينام قالتلي مش قدره حرام عليك وانا بنيك ف كسها وبعظ خمس دقايق كنت منزل ف كسها ونمنا ف حضن بعض واحنا عريانين خالص مصحتش الا الساعه 9 بالنهار وانا لسه ف حضن رحاب ونايمين قعدت العب ف حلماتها اقرص عليها لما فاقت
قولتلها صباح الخير ياعسل قالتلي صباح النور وبوستها هيا قالتلي ورايا مشوار مع فاطمه صحبتي كمان نص ساعه قولتلها تعالي نعمل واحد ع السريع قالتلي لا مشقدره كفايه الي حصل فيا انبارح انت موتني ونمت فوقها وزوبري ع كسها بس نايم وفصلت ابوس فيها قالتلي سيبني بقي
اقوم البس قولتلها قومي قالتلي طب اوعي
قولتلها استني شويه قالتلي انت دلوقتي زوبرك نايم كمان شويه هيوقف ومش هتقومني خالص غير لما تشبع وانت مش بتشبع وبتضحك وبتزقني وانا بحضنها وزوبري دخل ف كسها قالت ااااح عشان خطري كفايه طلعو من كسي
قولتلها قوليلي بحبك ضحكت وقالتلي بحبك وعايزه اتجوزك وافضل تحت زوبرك علطول
انا ضحكت وطلعت زوبري ونمت ع ضهري وهيا وقفت واخدت هدومها ودخلت تتشطف وانا طلعت ع اوضه امها عشان اجيب الشورت والفانله كان مازن نايم ع بطنو وطيزو مفتوحه اووي وجنب منو الزوبر الصناعي عرفت ان امه نكتو بالصناعي دخلت اخدت هدومي ودخلت اتشطف مع رحاب بس مالمستهاش وبقينا نضحك تحت الدوش ولبسنا وخرجت عشان اطلع اكمل شغل
وطلعت خمرت شكارتين رحاب طلعت ومعاه سندوتشات قالتلي كول قبل ماتشتغل
قولتلها انا لو متجوز مراتي مش هتعملي كده
قالتلي منا دلوقتي مراتك ولا نسيت الي مابينا ضحكت وقولتلها لا مانسيتش طبعا
قالتلي ف حاجه عايزه اقولهالك بس مش دلوقتي قولتلها برحتك وراحت بستني ونزلت
وانا فطرت وشتغلت وقولت انجز نفسي وفضلت شغال ف الحمام لما خلصت الحيطان كلها ودخلت ع المطبخ ركبت المسامير واخدت سطر بلاط من تحت خالص عشان بكره اشتغل علطول ونضفت الشغل ونزلت مكنش في حد تحت نزلت عند البوابه شوي فضلت قاعد شوفت البوابه بتتفتح بشوف مين كان عم سعد قولتلو يامرحب ياعم سعد تعالي دخل وقال ازيك يامعلم بقفل البوابه قالي اصبر المدام جيله الشنطه ورايا قعدت لقيت واحده زي القمر وشها عريض وقمحيه شوي وجسمها عريض ف العبايه السوده دخلت ف اوضه عم سعد وانا عايز افضل ابص عليها من جمالها وعملت لينا شاي وشربتو وقولتلو ضهري اتكسر من نوم البلاط ده قالي نام ع المرتبه قولتلو مافي مرتبه بس البلاط بيتعب بردو
قالي هانت كلها يومين تلاته مش عايز اعرفو ان انا بنام تحت مع الجماعه وبنيكهم كمان
قربنا ع المغرب مازن دخل مع واحد صحبو وسلم علينا وطلع عرفت انه جيبو ينيكو بعض
ودخلت بعد شوي نجوي وقالت ل سعد انت جيب سماح قالها ايوه ياهانم نايمه جوه ولقيت نجوي دخلت علي سماح وانا مش بشوف حاجه بعد كده وبعد دقيقتين طلعت نجوي علطول وسماح قالت لجوزها الست هانم عايزاني قالها اطلعيلها واي حاجه تقولك عليها اعمليها
قالي جيبتها هنا احسن ماتفضل لوحدها ف البلد
قولتلها **** يرزاق ويرزقها
قالي دي المىه التانيه الاولي مع عيالها
قولتلها هطلع ف الشقه انزل ف البرميل واخد دش حلو كده قالي تعالي عندي قولتلو لا البرميل ميه نضيفه كل يوم قبل ماخلص شغل بمله ميه عشان اتشطف قالي ماشي طلعت وفتحت الباب وكنت واخد منهم نسخه عشان ادخل لو محدش موجود وقفلت ورايا الباب وسمعت صوت اهااات ف اوضه نجوي الباب مفتوح ع الاخر والاتنين قلعين ملط ونزلين ف بعض بوس ومص بزاز ويعملو وضع 69 ويلعبو ف اكساس بعض منظر يهبل وجسم سماح الخطير ده بزاز جميله وطيز جامده زي جسم رحاب الجمل بالظبط كل حته فيها حلوه

HvmSH7f.md.jpg
هما عملو مقص ع اكساس بعض وبقو ينيكو بعض بكساسهم لحد مانزلو وانا طلعت براحه لفوق الدور التالت كان مازن بينيك صحبو وصحبو بينيكو تبادل مع بعض كل واحد ينيك شوي
انا نزات تحت وشغلت الخرطوم وستحميت ونشفت جسمي وكنت وقف ع كرتونه بلاط وقالع خالص وسمعت صوت داخل عندي جاي عليه وبتنادي عبدو كانت رحاب قولتلها تعالي ف الاوضه دخلت عليه وقالتلي وقف ليه كده قولتلها كنت بتشطف قالتلي وليه منزلتش تحت
قولتلها مفيش قولت اغير هنا وخلاص
قالتلي محتاجاك ضروري قولتلها ف ايه قالتلي ثواني لقيتها بتقلع البنطلون بقولها بتعملي ايه قالتلي هعرفك بس اصبر وقلعتو خالص
وقالتلي تعالي قرب قربت منها كانت لبسه الكلوت بس كان مخروم من عند كسها والغريب ان كسها في اثر لبن انا ماتكلمتش هيا قالت هبقي اعرفك هيا مسكت زوبري وقالتلي نيكني ف كسي
قولتلها في ايه قالت عشان خطري
انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها عشان يوقف قولالها اقلعي الكلوت قالت لا دخلو من الفاتحه دي انا فتحت رجليها شوي ودخلت راس زوبري ف كسها وببصلها وقالتلي دخلو كلو وانا بدات ادخل واحده واحده وكان دخل كلو هيا مسكت ف رقبتي وقالت يلا نيك جامد انا مسكت طيزها من ورا وبقيت انيك كسها جامد وهيا اااه اااه اااااه ااااه كمان كمان اوووي ااااه زوبرك يجنن كبير اوووي وانا بنيك قالت اااااه ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري حسيت ان زوبري اتلسع من عسلها السخن روحت شيلها ع ايدي الاتنين وزنقتها ف الحيطه وبقيت انيك فيها رايح جاي
وجسمي ارتعش قولتلها هنزل قالت جوووه ف كسي ااااه كمان كمان وانا نزلت لبني ف كسها لاخر نقطه وهيا نزلت ولبست البنطلون ولبني ف كسها
هيا اخدت مني بوسه وراحت نازله
ولما لبست ونزلت تحت ل عم سعد وماشوفتش سماح عرفت انها لسه فوق مع نجوي
وبعد ربع ساعه نزلت سماح ووشها احمر وقالتلو كان في شغل كتير اووي فوق
قالها خلصتي قالتلو ايوه قالها خلاص ادخل جوه بقي بعد شوي طلعت فوق كانت نجوي ومازن قاعدين قعدت جنب نجوي وقولتلها سماح نازله وشها احمر ددمم من ايه ضحكت وقالت اصل كنت بحك كسي ف وشها ونزلت ع وشها مرتين
قولتلها انتي بهدلتيها قالت كنت نفسي فيها اوووي بس لسه بقي عايزه اتناك منها ومن حوزها زي اخر مره ناكني قصدها قولتلها اضربي ع الحديد وهو سخن انزلي هو كان عايز ينيكها لولا انا كنت قاعد بس قالتلي طب هنزل اشوف وهيا نزلت وانا قعدت اتكلم مع مازن وصحابو وقالي انه مبسوط كده وكل يومين بيجيب واحد ويطلعو فوق ينيكو بعض وكل واحد بينزل مرتين
انيك الاول ولما انزل لبني اتناك وهو ينزل يكون زوبري وقف تاني ورجع انيكو
قولتلو مخطط لكل حاجه انت
وبعد ربع ساعه نجوي طلعت وفي لبن ع شعرها وقعدت جنب مازن قولت ل مازن الحس بالسانك البن الي ع شعر امك ده وهو بيشوف طلع بالسانو يبلعو وبزازها بتنط مع اي حركه ليها
دخلت عند رحاب كانت بتتكلم ف التلفون واول ماشفتني قالت هوووس تعالي قربت منها وطلعت ع السرير وكانت بتكلم حبيبها وانا نمت بدماغي ع بطنها وفضلت احسس ع بطنها وع كسها من ع البنطلون وانا بحسس وهيا طلعت اااه براحه
قالتلو ايووه بلعب ف كسي قالتلو انت ماشبعتش ده انت نزلت مرتين انهارده ااااه كده هخلف منك انا ببصلها وهيا بتشورلي هووس
ونزلت تاني عند كسها احسس عليه وسمعتها بتقولو ايوه شقه حلوه ياحبيبي هههههه انت كده نجستها اااه ايوه حلو طبعا بس بقي عشان ابنك بيلعب ف بطني وانا سامع الكلام ومستني لما تخلص خالص ومديت ايدي ع كسها من تحت البنطلون احسس علي كسها وكان ناشف اووي
دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااخ
قالتلو اااه دخلتو صباعي ف كسي غصب عني ااااه ياحبيبي كنت عايز تنكني ف المطبخ طب تخيل انك بتنكني وانا هسمععك احلي اهات
انا بصتلها وهيا بصتلي كانها بتقولي نيكني يلا
انا طلعت زوبري وعلطول دخلتو كلو ف كسها وهيا ااااااه كبير اوووي وانا بنيكها وصوتها يطلع عالي ف التلفون وهو بقي بينيكها ف التلفون وانا انيكها ف كسها فضلنا كدا ع ربع ساعه نيك بكل وضع ونزلت ف كسها لبني ونمت ف حضنها وهيا قفلت معاه وقامت غسلت كسها ورجعت تاني قلعت البنطلون ولبست الشورت بتاعها
وقعدت جنبي ع السرير قالتلي طبعا عايز تفهم الي حصل ده قولتلها ايووه
قالتلي شوف انا اول حاجه كده مكتوب كتابي
لما بابا كان هنا كتبنا الكتاب ووقتها هو اخدني ع اساس نتفسح ونكني ف العربيه وكان عايز ينزل ف كسي بس انا رفضت وقولتلو قبل ماندخل بشهر هخليك تنزل ف كسي
فاكر انبارح لما نزلت ف كسي وقولتلك واخده حبايه مكنتش واخده حاجه كنت عايزه زوبرك ف كسي وتنزل لبنك ف كسي انهارده قبلتو ف الشقه كان جاب العفش وكل حاجه واتفرجنا عليها وبعدين هو نكني وقطع الكلوت زي مانت شوفت ونزل ف كسي وكان برضايا ولما جيتلك قولتلك نزل انت ف كسي من نفسك المكان الي نكني منو انت نكتني مبقتش افكر في بس لو خلفت ابنك هو الي هيكون ف بطني كلها شهر وهتجوز عايزاك تاجي قبل الفرح بيومين تفضل معايا ليوم الفرح وتفضل تنكني وتنزل ف كسي وانا بسمع ومستغرب قالتلي شوف عملت ف كسي ايه

HvmyEXt.md.jpg
قالتلي زوبرك الطخين كان هيفضحني
قالي انتي كسك وسع اوووي قولتلو بريح نفسي ع مانتجوز ومايعرفش ان انا عرفت راجل بزوبر كبير فشخني وفشخ امي روحت ع شفايفها قعدت ابوس فيها وايدي حطيتها ع كسها ادعك فيه لحد ماهيا نزلت عسلها قالتلي هتاجي زي ماقولتلك قولتلها ايوووه هجيلك طبعا وتلبسيلي الفستان وهدخل عليك زي العرسان فرحت اوووي وقالت ايووووه وتفتحي من كسي وتنزل ف كسي قولتلها ايووه ونزلت فيها بوس لما شبعنا من بعض كان الوقت ااتاخر لسه بخرج من الاوضه كنت سامع صوت سعد كان باب نجوي مقفول وصوت سعد جووه وصوت اهااات انا وقف ع الباب وقعدو حوالي 10 دقايق وانا خلعت دخلت اوضه مازن وسعد خرج وقال ياسماح خلصي ونزلي
راح طلع وقفل الباب وراه وانا قربت من الباب وسمعت صوت اهات ع خفيف ببص كانت سماح نايمه ع بطنها ونجوي فوقها وبتحك كسها علي طيز سماح وبتبوس رقبتها انا دخلت ولمست نجوي بصتلي وشورتلها عايز انيكها هيا طلعت بوسطها وقعدت ع ضهر سماح وقالتلها تعبتي ياسماح ده لسه همتعك كمان الي هياجي بقي هيتعبك اكتر وسماح مش بترد
انا طلعت ع السرير ونجوي بصتلي وقالتلي دخلو ع طول ف كسها شوي وطيزها شوي
وحطيت زوبري ع كسها من ورا ودخلتو مره واحده وهيا رقعت صوت فضيحه وانا زوبري كلو ف كسها وبدات انيك جامد وهيا تقوول اااه مين ده وانا اخبط ف كسها جامد وزوبري بيفحر ف كسها وطلعتو ودخلتو ف طيزها كانت ضيقه شوي وزوبري دخل بالعافيه فضلت انيكها لما نزلت ف كسها لبني وخرجت علطول ع الحمام اتشطفت ودخلت ع اوضه مازن نمت فيها للصبح
وصحيت بدري خلت اوضه رحاب كانت نايمه ادت منها بوسه وطلعت غيرت ولبست هدوم الشغل واشتغلت ف المطبخ ونزلت اشتري سندوتشات فول وطعميه الساعه 7 وانا نازل كانت سماح بتمسح السلم سلمت عليه وطلعت اشتريت الحاجه واستاذنتها تعملي كوبايه شاي تنادي علي وهنزل اخدها قالتلي حاضر وكانت لبسه عبايه فاتحه ضيقه ع جسمها اووي وصدرها وقف زي الصاروخ
فطرت وسمعتها بتنادي عليه مردتش عليه وبعد دقيقه هيا طلعت قالتلي بقالي ساعه بنادي عليك قولتلها معلش مسمعتش هو عم سعد نايم قالت ايوه اصلو كان سهران
قولتلها **** يكون ف عونو بيتعب
قالتلي عايز حاجه تاني قولتلها فطرتي قالت لسه قولتلها طب تعالي الاكل زياده ونزلت تاكل معايا عندها 40 سنه واتعرفت عليها
قولتلها لو عوزتي اي حاجه تحت امرك انا هنا طول النهار قالتلي متشكره وهيا قامت ومنظر جسمها اودامي هيموتني لو موقفتش عشان انيكها دلوقتي هيا بتمسح طيزها من الرمل قولتلها العبايه مقطوعه هيا بتبص ع طيزها وبتقولي فين روحت وقف وحضنتها وهيا بتعمل ايه ابعد عني انت اتجننت وانا حضنها ولما بدات تززعق روحت حضنتها من ورا وزبري ع طيزها
وكتمت بوقه وقولتلها بيني اتمتع بجسمك زي انبارح كسك يجنن انا نزلت في انبارح وايدي الشمال ع بزها افعص فيه وزوبري وقف وبيدخل ف طيزها وبقيت اسيح فيها وقوولتلها مش هسيبك غير لما انيكك وبسرعه قبل ماسعد يقوم
وشيلتها ع زوبري ع الاوضه الي بغير فيها نيمتها ع الارض ع وشها وزوبري ع طيزها بحكو فيها
وقولتلها انا عارف ان جوزك بينيك نجوي وعارف كلل حاجه حصلت بينك وبين نجوي ف الحمام والكللوت وكل حاجه ولما جوزك ناك نجوي ااودامك اخر مره
وانا لمماا جوزك خرج انبارح دخلت وكانت نجوي فوق منك شافتني وراحت قعدت ع وسطك عشان ماتتحركيش وانا دخلت زوبري ف كسك وفضلت انيك لحد مانزلت ف كسك سبيني اتمتع بجسمك كلها اسبوع ومسافر وانا زوبري مابين طيزها فصلت انيك ف طيزها من ع الهدوم وقولتلها مش عايزه تمصي الزوبر الي دخل فيك انبارح وفشخ كسك وهيا عايزه تقوم بردو
قعدت اقولها جسمك حلووو اوووي وكسك ناااار انا نكت نجوي كنت بنيكها بالنص ساعه
انتي ازل مدخلت زوبري ف كسك خمس دقايق كنت منزل في كسك مديت ايدي وطلعت زوبري ونزلت البنطلون وزوبري بقي ع طيزها ع االعبايه
بتاعتها وكان دخل مابين فخادها ف العبايه وقولتلها سبيني اتمتع بجسمك ومتعك معايا
فضلت انيكها من فوق الهدوم ومسكت بايدي بزازها الاتنين وهيا مبقتش بتتكلم ولا بتزعق
فضلت اقفش ف بزازها وهيا اامممم امممم ااااه
روحت رفعت عبايتها من ع طيزها وكانت لبسه بنطلون ولما هيا حست ان عبايتها اترفعت حولت تقوم انا نمت عليها تاني وزوبري دخل علي كسها من فوق الهدوم وفضلت انيكها من فوق البنطلون وزوبري فوق كسها بالظبط ونمت عليه عشان ماتقومش وقعدت انيك فيها وهيا اااااه ااااه خلاص سيبني ولما حسيت انها هاجت مديت ايدي ع بنطلونها ونزلتو لتحت طيزها وزوبري بقي ع طيزها وعلطول وقفت ع ركبي وكانت لبسه كلوت فاتله انا روحت مدخل زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا ااااااه اااه بقيت انيكها وهيا اااااخ ااااه قولتلها ده كلوت نجوي الشرموطه
وفضلت انيك فيها وهيا اااااه براحه براحه وانا بنيك فيها وبقولها ليه عايزه تحرميني منك ومن جسمك ده كسك ناااااار وهيا ساكته قالتلي هنزل قولتلها نزلي قالت هغرق هدومي قوم بسرعه
قومت من عليها هيا وقفت علطول وفتحت وبسرعه البرق قلعت البنطلون للاخر وفتحت رجليها وبقت تنزل عسل زي الخرطوم كان كتير اوي بطريقه فظيعه ولما هيا خلصت كانت وقفه رجليها بترتعش روحت حضنها من ورا وقولتلها نكمل قالتلي مش قدره وجوزي هيصحا دلوقتي سيبني امشي قولتلها هسيبك بس هتعوضيني قالت حاضر هعوضك بس سيبني قولتلها البسي قلعت التشيرت بتاعي وقولتلها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وشوفت كسها ومسحتو ومسحت فخادها وهيا لبست الكلوت والبنطلون
ونزلت عبايتها ولسه بتمشي قولتلها اصبري كلك رمل من ورا وقفت وراها نضفت ضهرها ونضفت طيزها وقولتلها خلاص لسه بتمشي وانا ماشي وراها وقبل ماتطلع من الباب
قولتلها سماح بصتلي قربت منها وقولتلها لفي كده في حاجه ع ضهرك ومنظر طيزها العريضه تجنن روحت ضربها قلم ع طيزها جامد قالت اااااااه
قولتلها اسمع منك الاه دي وانتي ركبه ع زوبري وهيا نزلت وانا اشتغلت وبعد ساعه لقيت عم سعد طلعلي سلم عليه ووقف معايا شويه وقولتلو بعد اذنك ياعم سعد نفسي ف كوبايه شاي والناس الي فوق محدش بيعبر قالي حاضر يابني هبعتلك سماح بالشاي ده الي كنت عايزو فضلت شغال وسمعت حد داخل الشقه كانت سماح قالتلي اتفضل الشاي قولتلها تسلمي ياقمر
اخدتو منها وحطيتو ع الارض وهيا لسه بتمشي شديتها ف حضني قالتلي بلاش سعد تحت قولتلها مش قادر قالتلي عشان خطري قولتلها عايز انيكك انهارده وهيا تقولي سيبني روحت وخدها ف بوسه وهيا مش متجاوبه معايا قولتلها انزلي عشان جوزك مايشكش ف حاجه وهيا نزلت
وانا شربت الشاي وشتغلت وبعد ساعه لقيتها طالعه قالتلي فين الكوبايه انا بصتلها وقولتلها فين جوزك قالتلي راح مشوار قولتلها تعالي هعطيك الكوبايه روحت شديتها ف حضني وقالتلي هتعمل ايه قولتلها انا عارف انك بتحبي النيك اووي
انا مش هنيكك تاني الا بمزاجك بس سبيني اتمتع بكسك ده وحسست عليه وهيا ساكته رفعت عبايتها لفوق ونزلت البنطلون بالكلوت
وكسها المنتوف مفهوش شعرايه واحده
بالساني عليه وفضلت امص في وهيا ااااااه اااح وبالساني بدخلو ف كسها وهيا فتحت رجليها ع الارض وانا بنيكها بالساني قالتلي مش قدره اوقف وقفت وجيبت ليها كرتونتين بلاط ونيمتها ع ضهرها عليهم وفتحت رجليها ونزلت لحس ف كسها ودخلت صباعي ف كسها وبلحس وهيا ااااااه اااه اااه كمان كمان وانا بلحس وبنيكها بصوابعي لقيتها بتنزل عسل جامد ع وشي والتشيرت اتغرق
قولتلها انتي حاميه اوووي ليه كده ونمت ف حضنها وزوبري بقي بيخبط ف كسها
وانا ببوسها وهيا حضناني وانا ببوس في شفايفها وهيا بتبوسني جامد ولقيتها حضنتني وقالت دخلو انا بصتلها وقولتلها ادخل ايه قالتلي دخلو عضان خطري قولتله ماشي بس ايه هو الي ادخلو قالت دخل زوبرك ف كسي انا علطول دخلت زوبري ف كسها وبنيكها اوووي وهيا حضناني اااااه اااااه
كمان زوبرك كبير اووووي هتموتني اااااااه اااااااه وانا بنيكها وقولتلها هنزل وهيا صوتها مبحوح ف كسي وانا فضلت انيكها لحد مانزلت ف كسها هيا بقت تاخدو من كسها تبلعو ونضفت نفسها ولبست ونزلت علطزل وانا فضلت قاعد والنهار راح ف الشغل وف النيك قفلت الشغل ونزلت ل عم سعد قعدت معاها وسماح رايحه جاي تنضف وطيزها تلعب اودامي وبزازها الي زي الجيلي نجوي رجعت من الشغل وسلمت علينا وقالت ل سماح شوي وطلعي عايزاك وطلعت وانا قاعد واحد بيقول ياعم سعد عم سعد طلعلو وقالو يلا نروح السوار الرجل مستنينا قالو خلاص بت ياسماح انا خارج خلي بالك لو طلعتي للهانم اقفلي البوابه
قولتلو يلا هطلع انام بقي مدام خارج قالي مشوار بس ضروري قولتلو ولا يهمك هو خلع سماح قفلت البوابه انا علطول اخدت ع المدخل وقولتلها هنيكك هنا عشان نبقي ف امان وفعلا نزلتلها البنطلون وفضلت انيكها وهيا وقفه ع الحيطه ولما زاد الهياج اكتر قلعتها العبايه كانت لبسه قميص نوم لحد طيزها وانا فصلت انيكها واحنا وقفين

HvphLHN.md.jpg
ونكتها ف طيزها ونزلت في طيزها وكنت لسه عايز اكمل معاها اخدتها ع اوضه جوزها كان سرير ضغير قعدت عليه وقعدت ع زوبري وانا اقفش ف طيزها وهيا تنك ع زوبري جامد ونزلت ف كسها مره كمان ولبست وهيا كانت مبسوطه وقالتلي اول مره اتناك كل الوقت ده انا كسي وطيزي مش حسا بيهم ولبست وهيا طلعت وانا طلعت وفضلت انيك فيهم ومره نكت مازن ف طيزو وانا شغال وكانت سماح بتطلع عندي وجوزها مش هنا كنت بنيكها ع البلاط وونزل ف كسها وف طيزها وكذالك رحاب بقيت انيكها ف كل حته ف الشقه الي شغال فيها وبنزل في كسها وخلصت الشقه ونزلت وكنت عايز ابعد عنهم خالص ونساهم تلفوني رن كانت رحاب رديت عليها قالتلي فرحي كمان 3 ايام عايزه اقضي ال3 ايام معاك
معرفتش اقولها لا وفعلا روحتلها وسماح لما شافتني اخدتني بالحضن جوزها مكنش هنا وهيا اخدتني ع اوضتها وقلعت ملط وانا قلعت كانت وحشاني بصراحه وقعدت انيكها بكل الاوضاع

HvpwK2R.md.jpg

HvpwqkN.md.jpg

HvpwxQn.md.jpg
فضلت انيك فيها نص ساعه بالظبط ونزلت ف كسها وخلصت معاها وطلعت فوق عند نجوي سالت ع رحاب قالتلي مع صحابها ومازن كان قاعد ونجوي شدتني ع الاوضه ونزلت فيها نيك مص ولحس وفي طيزها ف كل خرم ف جسمها كنت نايكها فيه وخلصت معاهم ومازن قالتلي انا داخل انيك امي قولتلو ادخل كمل عليها وفعلا دخل ينيكها ودخلت اوضه رحاب نمت فيها ومصحتش غير عليها وهيا ف حضني وتبوسني وقالتلي وحشتني وتبوس في وانا ابوسها وقالتلي انا حامل منك الدوره منزلتش الشهر ده
قولتلها هفضل اكلمك بعد الجواز قالتلي وانا مش هسيبك هتفضل عشيقي وكل ماجوزي يسافر هكلمك تجيلي كده كده الشقه بعيد عن اهلي واهلو لوحدنا يعني هتبقي انت جوزي وابو ابني
وهيا طلعت زوبري تمص في وفين ع ماقام وعلطول قعدت ع زوبري فضلت تنط عليه لحد منزلنا مع بعض ف كسها ونامت جنبي وقالتلي فرحانه اوي انك جيت
قالتلي بعد بكره الفرح بكره هكون عروستك
هلبسلك الفستان ونمنا ف حضن بعض وصحيت علي مص زوبري كانت رحاب بقولها مالك كانت بتعيط وبتمص زوبري وقالتلي انت مش عايز تشوفني تاني صح قولتلها ليه وشديتها عليه وقولتلها مش قولتي ان انا هنيككك لما جوزك يسافر وانا موافق ع الاقل هطمن عليك وع ابني
وقعدت ع زوبري وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا ع زوبري وهيا قالتلي حافظ ع نفسك لبليل بقي عشان دخلتك عليه وقالتلي انها هتروح الكوافير انهارده مع امها والساعه 11 راحو للكوافير وانا ف اوضه رحاب وطلعت للمطبخ لقيت سماح بتنضف البيت اتكلمت معاها وسالتها ع جوزها قالتلي فوق مع مازن مش عرفه بيعملو ايه ضحكت وقولتلها جوزك بينيك مازن فوق هيا استغربت وطلعنا براحه وشوفنا مازن راكب ع زوبر سعد وعمال ينط ع زوبرو ومازن شافنا وكان زوبرو وقف وهو بيتناك اول ماشافنا راح منزل لبنو وسعد نزل ف طيزو وقالو اااااه ياخول طيزك مفشوخه اووووي ونزلت مع سماح
وهبا قالتلي تعالي نكني قولتلها لا بلاش انهارده دخلتي ع رحاب وهيا قالتلي هيا بتعملك انت الكوافير قولتلها ايوه دخلتي عليها انهارده
قالتلي وهتفتحها قولتلها هيا مفتوحه اصلا
واليل جه ورحاب دخلت مع امها الاوضه وبعد ربع ساعه دخلت ع رحاب وهيا لبسه الفستان قولتلها انا هصور الدخله دي قالت ياريت ياعبدو
شغلت الفيديو وصورت وحطيتو ف مكان غالي يظهر السرير كلو ونزلت بوس فيها وقفشت بزازها
وقلعتها الفستان كانت لبسه بضي قلعتها بزاازها كانت وقفه نزلت غليهم مص ونيمتها ع السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت وفضلت انيك فيها اكتر من ساعه كنت عامل خسابي ف حبايه فياجرا فضلت انيك في رحاب بكل الاوضاع ونزلت ف كسها مره ورجعت انيكها تاني وهيا بقت تصرخ والي ف الشقه كلو سمعها وامها كل شويه تدخل تطمن عليها وانا انزل ف طيزها وزوبري مش عايز ينام افضل ابوس فيها ومص شفايفها ونزلت ف كسها وع بزازها وف طيزها غرقت كل حته ف جسمها

Hvp64S9.md.jpg

Hvp6iAu.md.jpg

Hvp6Zox.md.jpg

Hvp6mKB.md.jpg

HvpPYf2.md.jpg
فضلت طول اليل انيك فيها ونتعشا واحنا ع السرير امها تجبلنا الاكل واحنا ملط ناكل ورجع اركب عليها لحد الساعه 7 الصبح نمنا ف حضن بعض امها صحتني وقالتلي قوم يلا زمان قريبنا هياجو اخدت رحاب ودخلنا الحمام وفضلت انيكها ونزلت ف كسها وخرجنا ملط دخلنا لبسنا هدومنا وانا طلعت ف المجلس وبعد شويه قريبها وصلو وانا قاعد والرجاله سلمت عليه ع اساس اني صاحب اخوها وهيا نزلت تروح الكوافير لقيتها بعتالي رساله قالتلي خليك ف البيت ماتمشيش
دخلت اوضتها وامها كانت عرفه ان انا جوه ولقيت الباب بيتفتح كانت هيا دخلت حضنتني وقولتلها ايه الي جابك مش المفرود تكوني ف الكوافير
قالت مش وقت كلام ونزلنا ف بعض بوس وهيا مسكت زوبري قالت بسرعه مفيش وقت رتحت طلعت زوبري ونزلت في مص وقامت بسرعه ونزلت بنطلونها ودخلت زوبري ف كسها فضلت انيكها وهيا بسرعه بسرعه وتلفونها رن ردت عليه وقالتلهت انا نازله اهو وقفلت وانا نيمتها ع بطنها ودخلتو ف طيزها وفصلت انيكها بقيت اطلعو من طيزها ودخلو ف كسها لحد مانزلت ف كسها لبني هيا لبست ولبني ف كسها وباستني وقالتلي هبقي اكلمك علطول ومشت وانا لبست ومكنش في حد ف البيت خالص الا البواب ومراتو وقعدت معاه ومراتو نفسها تقولي تعالي نكني قبل ماتمشي
عملت لينا شاي وشربنا وهيا بصالي ولقيت سعد عايز ينام ودخل ينام فعلا قالتلي تعالي انا تعبانه اوووي ونزلت ع ركبتها وانا قاعد ع الكرسي طلعت زوبري تمصو جامد وقالتلي تعالي نكني جوووه دخلت جوه معاها اول مادخلت هيا قلعت هدومها كلها ونامت ع الارض وطيزها لفوق وفتحت طيزها قالتلي دخلو زي مانت عايز

Hvy2yAJ.md.jpg
رروحت مدخلو ف طيزها وفضلت انيك فيها ونيك ف كسها فصلت نص ساعه نيك وانا نايم ع ضهري وهيا فوقي وزوبري ف كسها وانا بنيك وهيا تنط ع زوبري واحنا الاتنين نطلع اهااات من خلاوه النيك وزوبري مكنتش حاسس بيه

Hvy3EoQ.md.jpg
بقيت ماسك طيزها ونيكها جامد وهيا تنزل بكسها ع زوبري والصوت مالي المكان لحد منزلت ف كسها وهيا نزلت حمام عيل ع زوبري

HvyFdOb.md.jpg
نزلت لبني ف كسها مكنش كتير عشان خلاص شطبت خرجت زوبري من كسها وهيا نامت ع ضهرها ع الارض وانا نمت عليها وفضلت ابوس فيها ودخلت معاها للحمام اتشطفنا وفضلت العب ف كسها وهيا نزلت مرتين ع ايدي وطلعت سلمت عليه ومشيت......


كده القصه خلصت لو عجبتكم وعايزين جزاء تاني قولو وانا هعملها جزاء تاني
وانا بروح ل رحاب البيت وجوزها مسافر وبتجي ل نجوي وسعد البواب بيعرف ان انا بنيك مراتو بس انا بكون مصورو وهو بينيك مازن وهو ببخاف وبنيك مراتو ف اي وقت لو حبين جزاء تاني هنزل ♥♥
يا برنس بليز مافيش الفيديو حق الصوره اللي كانت بتمص
 
جميلة كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%