NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق. النسوان

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
12 يونيو 2022
المشاركات
379
مستوى التفاعل
416
الإقامة
مصر
نقاط
1,832
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الأول

مساء الخير ع الجميع؛ هحكيلكم قصة حقيقية حصلت معايا انا سيف 22سنه دلوقتي وده اسم مستعار طبعا جسمي رياضي مقسم طولي 180سم اسمراني شويه، وحكايتي مع خطيبتي حنان 19سنه وامها انتصار 36سنه القصه بدات لما حبيت اني اخطب وخصوصا. اني من وانا عندي 19سنه مستقل تماما بعيدا عن اهلي بسبب دراستي فا زي اي حد حبيت اني اخطب. وكنت معجب بحنان كده اه نسيت اوصفهالكم هي طولها 165سم بطاية بمعني كلمة بطاية قمحاوية بزازها متوسطه طيظها عريضه وجسمها مظبوط روحت اتقدمتلها بباها متوفي عندها 3اخوات اصغر منها ومامتها انتصار 36سنه دي اللي حقيقي بطل الابطال بمعني الكلمه حاه كده رايقه جسمها مشدود بزازها كبيرة وطيظها جامده فشخ وجسمها حكاية طولها حوالي 170سم مهتمية بنفسها وجسمها جامد فا بعد ما تقدمت ووافقوا جبت شبكه وبعد الخطوبه بشهرين كنت مسئول عنهم كلهم فا جيت مرة اتعاركت مع خطيبتي وقفلت الفون فاروحتلهم البيت وخصوصا ان حمااتي كانت مدياني مفتاح شقتهم رنيت الجرس كام مرة محدش فتح خبطت كتير ورنيت فون ف وانا نازل ع السلم سمعت صوت جاي من الشقه طلعت فتحت بالمفتاح ودخلت لاقيت حماتي معاها عيل صغير في الاوضة وحماتي نايمه ع بطنها ملط لاقيت الولا طالع من الحمام حماتي قامت مخضوضه بتحاول تداري نفسها وهنا كانت اول مرة ليا اشوف جسم بالفجر ده ضربت الواد وخدت محفظته وفونه وكرشته وحماتي قعدت تعيط ومش عارف تتكلم وفي نفس الوقت خايفه اني افضحها وانا خدت بطاقة الولا ونزلت مفتحتش بوقي بكلمه واحده سافرت اسبوع ومكنتش برد ع الممالمات خالص حنان رنت عليا كتييير ومامتها كانت بترن صبح وليل وتبعت واتس وانا مطنش رجعت من شغلي وروحتلهم اول ما خبطت حنان فتحت الباب وخدتني بالحضن وبتقولي وحشتني انا زعلانه منك انت قلقتني عليك وخصوصا ان شغلي في اماكن خطر حماتي جات سلمت عليا سلمت عليها طبيعي بس مديتلهاش وش كنت جايب لهم هدايا
حماتي: يلا ياحنان حضري الاكل علشان خطيبك
حنان: حاضر ياماما
حنان: تعالي معايا المطبخ نحضر سوا
انا: يلا بينا
اول مادخلنا المطبخ حنان نطت في حضني وباستني من رقبتني وبتقولي وحشتني جامد ياروح قلبي
انا: وانتي كمان ياروحي وخدتها في بوسه من بوقها طويييله ساحت فيها وهنا كان وقف زبي احتراما لجسم حنان فخدت بالها وحطت ايدها عليه وقالتلي اي ده هو واقف؛ شبه الحديد كده ليه قولتلها حترامها وضحكنا وهي طالعه فقعتها بعبوص وطلع منها احلي كلمة ااااه تلين الحديد.
الاكل اتحضر وقعدنا كلنا كلنا وبعد الاكل صحبت حنان رنت عليها فحنان استأذنتني. انها تنزل لها قولتلها ماشي وكده كده انا نازل علشان اروح انام لاني جاي تعبان فا حماتي قالتلي متمشيش عيزاك، فحنان قالتلي انا مش هغيب استناني عقبال ما اجي اخوات حنان نزلوا قعدوا في عربيتي. وحماتي جات جنبي
انتصار: انا عارفه انك. زعلان ياسيف وزمانك دلوقتي تفكيرك عني وحش بس. اعذرني ابو حنان متوفي بقاله سنتين وانا وحدانيه وممعيش حد وبصراحه ضعفت والولا ده دي كانت. اول مرة ليا اني اشوفه ويشوفني
انا: بنرفزة تقومي. تجبيه البيت كان هيبقي منظرك اي لو حد من عيال دخل لاقكي كده هيبقي اي العمل لما يعرفوا ان امهم اتناكت، من عيل صغير
انتصار: بعياااط انا اسفه حقيقي دي غلطه ومش هتكرر تاني.
انا: تممم انا مش قايل حاجه واعتبري اني مشوفتش حاجه.
انتصار: قامت خدتني بالحضن بجد ياسيف انا بحبك اوووي.
وقعدت ع رجلي طيظها طرية جامد وبزها كان عند، وشي وهي كانت لابسه عباية استقبال ضيقه فا محدده جسمها جامد نيك وانا عينيمتشالتش من ع جسمها، ولاقيتها باستني من عند خدي بصراحه هجت عليها، جامد وخدتها في بوسه طويله لحد ما نفسها اتكتم، وساحت قامت قلعتني البنطلون ونزلت علي زبي. تلحسه وتمص فيه احساس ممتع روحت شادد شعرها. وضاغط عليها وحاشر زبي لحد ما اتخنقت وفضلنا، كده، لحد ماجبتهم في بوقها وبلعت لبني روحت، مقومها واخدها ع السرير جوا وهي مستسلمه ع اخر، وقلعت العباية وانا قلعت هدومي ولاقيت قدامي جسم، صاروخ حاجه كده مفيش منها اتنين نيمتها ع، هرها ورفعت رجلها ونزات لحس في كسها كان غامق، سنه وجسمها مفيهوش شعره واحده لحست كسها، جامد وهي تتأوه ومشعلله عارف انت الحريم اللي لما، تسمع ال اه بتاعيطها تفضل تكرر وتكرر علشان تسمع، ال اه بتاعتها تاني اهو ده اللي كان بيحصل ضغطت ع، دماغي واما ابتديت اسرع وهي شهقت شهقة وبعدها، جابت قومت بقي ابتديت ابوس فيها وارضع بزينها، واللعب فحلمتها لحد ما خلاص بقت ع اخرها فا قربت، زبي من باب كيها وابتديت افرش فيها وهي راحت؛ بصالي بمسكنه ابوس ايدك دخلوا بقيى كسي مبقاش قادر وانا ااقولها لا😂'
واكمل تفريش غمضت عينها من هنا وانا ت مدخل، زبي؛ كله مرة واحده في كسها راحت مصوته روحت كاتم بوقها بي ايدي وابتديت انيك فيها جامد وهي تصوت فضلنا ع كده حبة وروحت جاي عامل الوضع المشهور اللي كله بيحبة وهو ركوب الطيظ وخصوصا ان طيظها كانت حلوة ومليانه وطالع لها جانبين وقفتها وخليتها توطي اول ماوطت طيظها خدت شكل القلب؛ المقلوب ده وكسها كان بيلمع من اللبن بتقولي بلاش خرم طيظي ضيق جبتلها مرهم وحطيت ع زبي وعلي، خرم طيظها ابتديت ابعبصها بالراحه لحد ما وسعت، خرم طيظها وروحت مدخل زبي سنه سنه لحد ما دخل. للاخر لحد بضاني شهقت وقالتلي افشخني وانا. بنيك متمتع جامد وخصوصا لو معاك واحده كبيرة، بيبقي عندها خبرة وحصل اللي محد يتخيله،
انتظروا الجزء التاني من القصه... 🔥🔥🔥
يتبع مستني تعليقاتكم 💪🏼


الجزء الثاني

مساء الخير علي النسوانجيه المحترمين معلش غيبت عليكوا في الجزء الثاني شويه بس كان في حبة ظروف المهم طبعا نرجع للقصة بتاعتنا اللي واقفنا فيها وانا مع حماتي في اوضة النوم وفجاة لاقينا حد فتح باب الاوضه ووقف مصدوم 😳 طلعت حنان خطيبتي انصدمت من المنظر اللي شافته ودخلت تجري علي اوضتها
انتصار: بعياااط يالهوي اتفضحنا خلاص حنان شافتنا احنا اتفضحنا ياسيف
انا؛ اهدي يا لبوة شويه انا هتصرف
روحت ع اوضه حنان زي مانا خبطت ودخلت عليها
حنان؛ بعياط اطلع بره انا بكرهك ومش عايزاك
انا: اهدي بس هشرحلك
حنان: تشرحلي اي تشرحلي انك كنت بتنيك امي دلوقتي بتنيك ام خطيبتك اللي هتبقي مراتك
بصراحه كلامها هيجني وخلي زبي يوقف زي الحديد لاقيتها بتبصله جامد وفتحت بوقها
حنان: اي ده كل ده زب ده اعرض من دراعي يخرب عقلك انت بتربيه
انا: انتي لسا شوفتي حاجه يلا ياروحي مصيه خدتها في بوسه طوييله الاول لحد ما قطعت النفس وانا ايدي علي فرده بزها اليمين هاتك دعك فيها وقافش طيظها وروحت حاطط ايدي ع كسها لاقيته اتبل من عسلها كده ولاقيت نفسها ابتدي يعلي نزلتها ع الارض ومسكت زبي ابتدت تلحس فيه وتمص فيه بص
راحه كنت متمتع فشخ وخصوصا انك تلاقي ملفاية صغيرة ممتعاك قعدت تمص فيه وتلحس بضاني لحد ماخلاص انا هجبهم ضغطت علي راسها حشرت زبي في زورها وجبتهم في بوقها لدرجه انها شرقت
حنان: يلا دخله في كسي انا تعبانه اوووي وخلاص مش قادرة انا عايزه اتناك
علي دخلة امها
انتصار: اه ياشرموطه ياصغيرة بقي انتي يطلع منك ده كله
انا: خبر اي يامرا طالعه لامها الخبرة يلا يامتناكه علان هنيكم انتوا الاتنين انتصار جرت علي السرير نامت وفتحتلي رجلها راحت حنان رايحه تلحس في كسها وانا استغليت الفرصه وحطيت زبي في طيظ حنان اللي كانت نضيفه جامد اول ما حطيت راس زبي
حنان: اااااه اي ده براحه بيوجع اوووي
انا: استني بس اما تتعودي عليه
ابتديت ادخله سنه بسنه لحد ما دخلته كله وخليتها تاخد وضعية الدوجي وخصوصا ان طيظها مليانة كده خلصت نيك في الطيظ ومسكت حنان من بزينها وهاتك يادعك فيهم وارضع منهم وانيكها في بزينها جيت علشان انيكها خافت وقالتلي م عايزاك تفتحني غير اما نتجوز واكتفت حنان بنيكه الطيظ وابتدت ترضع زبي
انتصار: اخلص بقي انا مولعه وهموت وتنيكني كسي مولع عايزاك تبرد ناري
انا: اهدي يالبوه روحت عليها نمت فوقها حطيت زبي علي باب كسها ودخلت طرفه رفعت وسطها دخلتها كله وسمعت احلي ااااه بشرمطه من احلي لبوة ابتديت انيك فيها وبنتها بترضع من بزها ابتديت اسرع
انتصار: ااااه حاسب براحه زبك بيعور فشختني
وانا ولا معاها في الدنيا فضلت انيك لحد ما خلاص قربت اجبهم قالتلي هاتهم جوا مني جبتهم جواها وقالتلي كفاية انتي هديتني قولتلها لسا مشبعتش وروحت جاي قاليبها ع بطنهل وخليتها تاخد وضع الدوجي استايل وركبت طيظها اول ما دخلته رقعت بالصوت وبقيت اعمل حاجه جامده ادخله في خرم طيظها وانيك فيه شويه واطلعه احطه في كسها كانت هايجه لدرجه انها جابت تلات اربع مراات وفضلنا كده فترة طويله اروح انيكها هي وحنان وامشي لحد ما حنان كلمت واحد من ورايا فسخت الخطوبه وبعدت عن حنان بس امها لا فلنا نتكلم ونتقابل لحد دلوقتي اتمني القصه تكون عجبتكم واستنوني في قصه جديده قريب جدا


الجزء الثالث

نرجع هنا بعد ما كملنا نياكه خدت بعضي ونزلت من عندهم وخصوصا اني شغال شغلانه بنطلب في اي وقت بروح خدت عربيتي ونزلت مشيت بسرعه طلعت ع الشغل كان عندي مامورية خلصتها وروحت انام ومتكلمتش وانهمكت في الشغل تلات ايام فا كنت خارج من البرد ولاقيت حماتي ع الطريق واقف
انا؛ ازيك يا نونو (انتصار يعني راجع الحلقتين اللي فاتوا علشان تستمع اكتر)
انتصار: سيف وحشتني موووت انت رايح فين كده
انا: رايح اسكندرية عندي شغل مهم اووي هناك
انتصار: ده حظي بقي انا كمان رايحه ابص ع الشقه بتاعتي وراجعه
انا: تممم تعالي معايا ونرجع سوا
انتصار: اشطا يلا بينا فتحتلها الباب ركبت العربية

وقفنا في البنزينه نزلت احط بنزين ودخلت اجيب عصير وساندوتشات ورجعت لاقيتها قلعت الطرحه بقولها قلعتي ليه قالتلي الجو حر قولتلها تممم اتحركنا وفتحت التكيف وصلنا اسكندرية طبعا عرببتي مفيمه كلها ومفيهاش نمر بحكم شغلي عادي روحنا وصلتها الشقه وطلعت علي واحد صاحبي هناك جبت منه ورق وبرن عليها اشوفها علشان نرجع مفيش رد
فضلت ارن فوق ال 20مرة قلقت طلعت ع الشقه هناك قعدت اخبط فتحتلي انتصار وكانت متوترة جامد وباين عليها انا عايز اخش وهي مش راضيه تقولي هلبس اهو زقيت الباب ودخلت لاقيت واحده صاحبتها نايمه علي بطنها ع السرير جوا ملط ولاقيت ازبار صناعي وكده بصيت فا صحبتها قامت بكل شرمطه مسكت بتاعي وقالتلها هو ده بقي خطيب بنتك اللي ناكك انتي وهي يا لبوه
انتصار: بصت في الارض
وقولتلها ايوه يالبوة انا خطيب بنتها اللي نيكتها وهنيكك دلوقتي يا شرموطه
هي بكل لبونه وهتقدر عليا
قولتلها هتشوفي دخلنا الاوضه وخدت انتصار من ايدها زي الطفل الصغير دخلت معانا صحبتها قلعتني البنطلون والبوكسر وهوب لاقت في وشها زبري
شهقت شهقة عالية وقالت كل ده زب ونزلت عليه مص ولحس وتبلع ريقها وتلحس بيضاني لحد ما جبتهم في بوقها قومتها ونيمتها ع بطنها وخليتها تاخد وضع الدوجي
فابتقولي دخله في كسي انا متنكتش من طيظي قبل كده ابتديت افرش كسها الاول وبعدين غفلتها وروحت حاشره في طيظها قامت مصوته
وقالتلي احاااااااااا انت فشختني اوووف طيظي بتحرقني جامد زبك هيفرتقها طيظي مش قده روحت نازل فيها نيك وجبت انتصار تلحس في كسها وترضع بزينها وانا هايط فشخ واطلع من طيظه احط في كسها لحد ما جيت اجيبهم
بقولها هجيب بتقولي هات بره روحت ضاغط عليها وجايب جواها وروحت قايم قالبها ع ضهرها وفاشخ رجليها الاتنين ونازل فيها نيك لحد ما جبنا مع بعض يجي تلات اربع مرات انتصار قامت وبتعيط ومردتش تتناك وقامت خدنا شاور ولبسنا علشات نتحرك واحنا راجعين ساكته طول الطريق مبتتكلمش ولما سالتها عيطت وطلعتلي تحليل تفتكروا فيه اي
#صدمة

الجزء الرابع (الصدمة)

ازيكم عاملين ياريت تكونوا بخير رجعتلكم بعد فتره طويله من البعد حقككم عليا بس راجع نستكمل القصه بتاعتنا ونرجع لقصتنا تاني اما انتصار كانت راكبه جنبي ولاقيتها بتعيط ولما سالتها طلعت ورقت تحاليل وهي بتعيط وكانت صدمه اما عرفت انها حامل مني 😳
وقفت العربية بسرعه جدا وانا بقولها ازاي اكون حامل منك واحنا عاملين كل احتياططنا
هي. بعياط انا مش عارفه ده حصل ازاي انا مش متخيله ان ده كان ممكن يحصل انا مش عارفه هعمل اي دلوقتي ولا هقول اي
انا: اهدي اهدي ونحاول نشوف حل بهدوء بس قبل ما نشوف حل هعمل تحليل علشان اعرف هو ابن مين
هي: اي انت مكدبني ومش مصدق كلامي انا محدش بيلمسني غيرك
انا: احا يا شرموطه ده انتي اتناكتي مرتين في الحبة اللي انا بعدت عنكم فيهم يا لبوة
هي: بعياط وبتحاول انها تستعطفني علشان اسكت انا تعبانه اوووي بجد ياسيف ومن يوم ما بعدت عننا واحنا كلنا زعلانين وبجد عرفنا قيمتك اما سيبتنا ومشيت
انا: كلامك مش هيغير حاجه يا شرموطه كون اني ارجع ونعيش سوا دي مش حاصله
اللي ممكن اعمله ان لما يهفني الشوق اجي انيكم وامشي
في نفس الوقت اللي بنتكلم فيه واحنا راجعين بلدنا تاني
تليفون انتصار يرن عليها
والمتحدث ع التليفون راجل طبعا تليفون انتصار في عيب انه لما حد يرد ع الفون الاسبيكر بيتفتح مش بيقفل
انتصار: الو مين....................
الشخص: اي يا نونا بنتك كيفتني اوووووي بصراحه
انتصار: بارتباك وخوف مني وبترد عليه انت بتقول اي ياحيوان
الشخص: حيوان مين يا شرموطه اه هو البيه جنبك طيب اما تخلصي كلميني وانا هستناكي في نفس المكان جهزي كسك يا لبوه سلام...............
انا: واقف ببص لانتصار وعيني كلها شر وفي ااقل من ثانيه وهي لسا بتتكلم ضربتها بالقلم وبدون نقاش طلبت منها تودينا المكان اللي الشخص ده قال عليه
هي بعياط: ابوس ايدك بلاش دول عالم شرانيه وانا خايفه عليك
انا: اخرسي يا لبوة يا اللي بتبيعي بنتك يا شرموطه
هي: انا مبعتهاش انا كل اللي حصل اني عليا فلوس كتييير اوووي للراجل ده ومكنش قدامي طريقه للتسديد غير كده بصراحه
انا: اه فا تقومي باعته بنتك تتناك يالبوة صح
المهم وصلنا المكان ودخلنا لاقيت حنان نايمه ع بطنها وطيظا مرفوعه والشخص ده راكب فيها وشغال نيك وهي تحت منه بتصوت وموجوعه وهو بيقولها لسا امك جايه و
يا لبوه وهحطها جنبك وانزل فيكم نيك سوا وهي بعياط بتترجاه كفايه
وهو مش راضي خالص
دخلت بسرعه وضربته وقع ع ضهره في الارض وهو مش مستوعب الضربه ومش قادر يقوم حنان بصتلي وهي بتعيط وبتحاول تداري نفسها مش عارفه خالص
فا الشخص قام من ورايا بيحاول يهرب مسكته تاني كتفته ونيمته ع الارض ونزلت فيه ضرب وبعد منها مشيت انتصار وحنان
ومسكته هو اساله
انت مين قال انا صاحب البيت اللي هما قاعدين فيه قولتله وعملت معاهم كده ليه قالي قبل انت ما تظهر في حياتهم انا كنت موجود وبنيك انتصار مقابل انها مبتدفعش ايجار الشقه فا جيت انت مسحت كل ده
فا لما مشيت رجعتلي تاني ولما رجعت مصدقت ومسمتش عليهم نيكتهم الاتنين يا كده يا ارميهم فالشارع
فا انا بعصبيه كلمت واحد من رجالتي جيه مع كاميرا ثبت الكاميرا وطلبت منه انه ينيك صاحب البيت ويصوره وهو بيتناك فا لما عمل كده قولت للراجل لو نطقت صورك وفيديوهاتك هيبقوا ع الهوا وسيبته ومشيت وروحت لانتصار وقعدت اتكلم معاهم هي بعياط وعينها مكسورة وبتبص في الارض قولتلها كل اللي بيحصل ده بسببك ياشرموطه ردت عليا قالتلي انا خدامتك زبك وتحت رجلك طول عمر ي بسماتسيبنيش ودخلت حنان خطفتني في بوسه طويله وكان في اللحظه دي انتصار ماسكه زبري بتخرجه من البنطلون وهي بتشوفه وبتشهق وبتقولي ياه ده كل فتره بيكبر عن اللي قبلها ونزلت انتصار مص في زبري وتلحس بيوضي وتتاوه وهي بتعمل كده ونزلت حنان جنب منها استلمت زبري تلحس فيه وابتدت انتصار تقعلع هدومها جسمها مهما حصل فاجر جسمها كيرفي البشره القمحاوي طيظها كبيره وفخادها كبار وبنتها نسخه منها الحلمات البني كسها واسع وبلاعة ازبار بصراحه
ابتدينا نيك مسكت انتصار في بوس وتقفيش وبعدها روحت منيمها ع ضهرها ع السرير ونزلت علي كسها ادعك فيه وهي تتاوه وبعدها قعدت احك زبريع كسها من بره وهي خلاص بتموت وتقولي دخلوا بقي حرام عليك مش قادره روحت رازعه في كسها كله مره واحده راحت شاهقة ورقعه بالصوت حنان جرت حطت ايديها ع بوقها
وانا شغال موقفتش نيك وبرزع في لحم فخادها وهي بتتاوه جامده وانا بنيك بكل قوتي وهي بتبصلي تخيلي عزيزي القاري عينيها وهي خارج منها كل اللبونه اللي ممكن تلاقيها في شرموطه منظرها يهيجكك اكتر ما انت هايج طيظها من نظام لو وطت ولا فلقست تاخد شكل قلب مقلوب زي اللي انا هنزلهلكم فا جيت قلبتها ع بطنها وطيظها مرفوعه لوحده روحت راكب ع طيظها الملبن المدورة وابتدبت انيك فيها وفي كسها وابدل بينهم من ورا لحد ما خلاص قربت اجيبهم روحت جايبهم في طيظها هي كانت اتهدت خالص وتعبت من كتر النيك فيها لاقيت حنان قامت تلحس لبني من ع طيظه امها وجات تنضف طيظي علشان انيكها دخلت عليا وهي بتتلبون ودخلنا في بوسه طويله بمص شفايف دوبنا فيها احنا الاتنين وروحت جاي مركبها ع زبري واحنا واقفين وابتديت انيم فيها براحه وهي موجوعه وشغاله ااااه اووووف حلو اوووي نيك كمان نيك وانا هايج ع صوتها فشخ ومش راضي انزلها وهي بتقول كفايه لحد ما جابت مرتين وهي بتتناك
روحت جاي منيمها في وضعيه الدوجي استايل وحاطك زبري في طيظها راحت مصوته من الوجع وفضلت انيك فيها جامد لحد ما جبتهم في طيظها ولفيت روحت لامها وهي ساهية من كتر النيك فرهدت ورازع زبري كله في كسها راحت مصوته وقالتلي كفايه حرام عليك همووووت عيالي عايزني ونيكتها وجبت لبني في كسها راحت قايله اي اللي انت عملته ده انت جبتهم جوايا
انا مش حامل.................. وهنا كانت صدمتي فيها 😳🙂
يستكمل
ضع البارت الجديد هنا ثم بلغ المشرفين كي يدمجوه مع القصة
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: البرنس احمد, دكتورنسوانجى87, Simon3 و 2 آخرين
لا كده انتا تعبتنا بالصورة والقصة الجامدة دي كمل متتاخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
روووعه منتظرين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
منتظرين التكملة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
انشر الجزء الثاني هنا على هيئة تعليق وسيتم الدمج بواسطة المشرفين
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
كمل بقا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الولاد مش قلقوا من تأخيرك فطلعوا يشوفوا فيه ايه
الافضل كنت تبعتهم مشوار او يكونوا راحوا اي حته
هما مقلقوش هما نزلوا يلعبوا في العربية مكنوش مستنيني اصلا
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميلة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
استمر قصه حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
قصه جامده خصوصا الستات الكبيره دى
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
L9lNw7MRU xyuEbMIZK2L2nPDOdkJM3nNQpfxmPBM4A87B9jfIZ6lN1SAlMzM3mrDkf3AbJ4nM9MoA7Jd3Efa40
Photo 2022 05 24 06 35 00
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
ايه عندها ايدز
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الجزء الأول

مساء الخير ع الجميع؛ هحكيلكم قصة حقيقية حصلت معايا انا سيف 22سنه دلوقتي وده اسم مستعار طبعا جسمي رياضي مقسم طولي 180سم اسمراني شويه، وحكايتي مع خطيبتي حنان 19سنه وامها انتصار 36سنه القصه بدات لما حبيت اني اخطب وخصوصا. اني من وانا عندي 19سنه مستقل تماما بعيدا عن اهلي بسبب دراستي فا زي اي حد حبيت اني اخطب. وكنت معجب بحنان كده اه نسيت اوصفهالكم هي طولها 165سم بطاية بمعني كلمة بطاية قمحاوية بزازها متوسطه طيظها عريضه وجسمها مظبوط روحت اتقدمتلها بباها متوفي عندها 3اخوات اصغر منها ومامتها انتصار 36سنه دي اللي حقيقي بطل الابطال بمعني الكلمه حاه كده رايقه جسمها مشدود بزازها كبيرة وطيظها جامده فشخ وجسمها حكاية طولها حوالي 170سم مهتمية بنفسها وجسمها جامد فا بعد ما تقدمت ووافقوا جبت شبكه وبعد الخطوبه بشهرين كنت مسئول عنهم كلهم فا جيت مرة اتعاركت مع خطيبتي وقفلت الفون فاروحتلهم البيت وخصوصا ان حمااتي كانت مدياني مفتاح شقتهم رنيت الجرس كام مرة محدش فتح خبطت كتير ورنيت فون ف وانا نازل ع السلم سمعت صوت جاي من الشقه طلعت فتحت بالمفتاح ودخلت لاقيت حماتي معاها عيل صغير في الاوضة وحماتي نايمه ع بطنها ملط لاقيت الولا طالع من الحمام حماتي قامت مخضوضه بتحاول تداري نفسها وهنا كانت اول مرة ليا اشوف جسم بالفجر ده ضربت الواد وخدت محفظته وفونه وكرشته وحماتي قعدت تعيط ومش عارف تتكلم وفي نفس الوقت خايفه اني افضحها وانا خدت بطاقة الولا ونزلت مفتحتش بوقي بكلمه واحده سافرت اسبوع ومكنتش برد ع الممالمات خالص حنان رنت عليا كتييير ومامتها كانت بترن صبح وليل وتبعت واتس وانا مطنش رجعت من شغلي وروحتلهم اول ما خبطت حنان فتحت الباب وخدتني بالحضن وبتقولي وحشتني انا زعلانه منك انت قلقتني عليك وخصوصا ان شغلي في اماكن خطر حماتي جات سلمت عليا سلمت عليها طبيعي بس مديتلهاش وش كنت جايب لهم هدايا
حماتي: يلا ياحنان حضري الاكل علشان خطيبك
حنان: حاضر ياماما
حنان: تعالي معايا المطبخ نحضر سوا
انا: يلا بينا
اول مادخلنا المطبخ حنان نطت في حضني وباستني من رقبتني وبتقولي وحشتني جامد ياروح قلبي
انا: وانتي كمان ياروحي وخدتها في بوسه من بوقها طويييله ساحت فيها وهنا كان وقف زبي احتراما لجسم حنان فخدت بالها وحطت ايدها عليه وقالتلي اي ده هو واقف؛ شبه الحديد كده ليه قولتلها حترامها وضحكنا وهي طالعه فقعتها بعبوص وطلع منها احلي كلمة ااااه تلين الحديد.
الاكل اتحضر وقعدنا كلنا كلنا وبعد الاكل صحبت حنان رنت عليها فحنان استأذنتني. انها تنزل لها قولتلها ماشي وكده كده انا نازل علشان اروح انام لاني جاي تعبان فا حماتي قالتلي متمشيش عيزاك، فحنان قالتلي انا مش هغيب استناني عقبال ما اجي اخوات حنان نزلوا قعدوا في عربيتي. وحماتي جات جنبي
انتصار: انا عارفه انك. زعلان ياسيف وزمانك دلوقتي تفكيرك عني وحش بس. اعذرني ابو حنان متوفي بقاله سنتين وانا وحدانيه وممعيش حد وبصراحه ضعفت والولا ده دي كانت. اول مرة ليا اني اشوفه ويشوفني
انا: بنرفزة تقومي. تجبيه البيت كان هيبقي منظرك اي لو حد من عيال دخل لاقكي كده هيبقي اي العمل لما يعرفوا ان امهم اتناكت، من عيل صغير
انتصار: بعياااط انا اسفه حقيقي دي غلطه ومش هتكرر تاني.
انا: تممم انا مش قايل حاجه واعتبري اني مشوفتش حاجه.
انتصار: قامت خدتني بالحضن بجد ياسيف انا بحبك اوووي.
وقعدت ع رجلي طيظها طرية جامد وبزها كان عند، وشي وهي كانت لابسه عباية استقبال ضيقه فا محدده جسمها جامد نيك وانا عينيمتشالتش من ع جسمها، ولاقيتها باستني من عند خدي بصراحه هجت عليها، جامد وخدتها في بوسه طويله لحد ما نفسها اتكتم، وساحت قامت قلعتني البنطلون ونزلت علي زبي. تلحسه وتمص فيه احساس ممتع روحت شادد شعرها. وضاغط عليها وحاشر زبي لحد ما اتخنقت وفضلنا، كده، لحد ماجبتهم في بوقها وبلعت لبني روحت، مقومها واخدها ع السرير جوا وهي مستسلمه ع اخر، وقلعت العباية وانا قلعت هدومي ولاقيت قدامي جسم، صاروخ حاجه كده مفيش منها اتنين نيمتها ع، هرها ورفعت رجلها ونزات لحس في كسها كان غامق، سنه وجسمها مفيهوش شعره واحده لحست كسها، جامد وهي تتأوه ومشعلله عارف انت الحريم اللي لما، تسمع ال اه بتاعيطها تفضل تكرر وتكرر علشان تسمع، ال اه بتاعتها تاني اهو ده اللي كان بيحصل ضغطت ع، دماغي واما ابتديت اسرع وهي شهقت شهقة وبعدها، جابت قومت بقي ابتديت ابوس فيها وارضع بزينها، واللعب فحلمتها لحد ما خلاص بقت ع اخرها فا قربت، زبي من باب كيها وابتديت افرش فيها وهي راحت؛ بصالي بمسكنه ابوس ايدك دخلوا بقيى كسي مبقاش قادر وانا ااقولها لا😂'
واكمل تفريش غمضت عينها من هنا وانا ت مدخل، زبي؛ كله مرة واحده في كسها راحت مصوته روحت كاتم بوقها بي ايدي وابتديت انيك فيها جامد وهي تصوت فضلنا ع كده حبة وروحت جاي عامل الوضع المشهور اللي كله بيحبة وهو ركوب الطيظ وخصوصا ان طيظها كانت حلوة ومليانه وطالع لها جانبين وقفتها وخليتها توطي اول ماوطت طيظها خدت شكل القلب؛ المقلوب ده وكسها كان بيلمع من اللبن بتقولي بلاش خرم طيظي ضيق جبتلها مرهم وحطيت ع زبي وعلي، خرم طيظها ابتديت ابعبصها بالراحه لحد ما وسعت، خرم طيظها وروحت مدخل زبي سنه سنه لحد ما دخل. للاخر لحد بضاني شهقت وقالتلي افشخني وانا. بنيك متمتع جامد وخصوصا لو معاك واحده كبيرة، بيبقي عندها خبرة وحصل اللي محد يتخيله،
انتظروا الجزء التاني من القصه... 🔥🔥🔥
يتبع مستني تعليقاتكم 💪🏼


الجزء الثاني

مساء الخير علي النسوانجيه المحترمين معلش غيبت عليكوا في الجزء الثاني شويه بس كان في حبة ظروف المهم طبعا نرجع للقصة بتاعتنا اللي واقفنا فيها وانا مع حماتي في اوضة النوم وفجاة لاقينا حد فتح باب الاوضه ووقف مصدوم 😳 طلعت حنان خطيبتي انصدمت من المنظر اللي شافته ودخلت تجري علي اوضتها
انتصار: بعياااط يالهوي اتفضحنا خلاص حنان شافتنا احنا اتفضحنا ياسيف
انا؛ اهدي يا لبوة شويه انا هتصرف
روحت ع اوضه حنان زي مانا خبطت ودخلت عليها
حنان؛ بعياط اطلع بره انا بكرهك ومش عايزاك
انا: اهدي بس هشرحلك
حنان: تشرحلي اي تشرحلي انك كنت بتنيك امي دلوقتي بتنيك ام خطيبتك اللي هتبقي مراتك
بصراحه كلامها هيجني وخلي زبي يوقف زي الحديد لاقيتها بتبصله جامد وفتحت بوقها
حنان: اي ده كل ده زب ده اعرض من دراعي يخرب عقلك انت بتربيه
انا: انتي لسا شوفتي حاجه يلا ياروحي مصيه خدتها في بوسه طوييله الاول لحد ما قطعت النفس وانا ايدي علي فرده بزها اليمين هاتك دعك فيها وقافش طيظها وروحت حاطط ايدي ع كسها لاقيته اتبل من عسلها كده ولاقيت نفسها ابتدي يعلي نزلتها ع الارض ومسكت زبي ابتدت تلحس فيه وتمص فيه بص
راحه كنت متمتع فشخ وخصوصا انك تلاقي ملفاية صغيرة ممتعاك قعدت تمص فيه وتلحس بضاني لحد ماخلاص انا هجبهم ضغطت علي راسها حشرت زبي في زورها وجبتهم في بوقها لدرجه انها شرقت
حنان: يلا دخله في كسي انا تعبانه اوووي وخلاص مش قادرة انا عايزه اتناك
علي دخلة امها
انتصار: اه ياشرموطه ياصغيرة بقي انتي يطلع منك ده كله
انا: خبر اي يامرا طالعه لامها الخبرة يلا يامتناكه علان هنيكم انتوا الاتنين انتصار جرت علي السرير نامت وفتحتلي رجلها راحت حنان رايحه تلحس في كسها وانا استغليت الفرصه وحطيت زبي في طيظ حنان اللي كانت نضيفه جامد اول ما حطيت راس زبي
حنان: اااااه اي ده براحه بيوجع اوووي
انا: استني بس اما تتعودي عليه
ابتديت ادخله سنه بسنه لحد ما دخلته كله وخليتها تاخد وضعية الدوجي وخصوصا ان طيظها مليانة كده خلصت نيك في الطيظ ومسكت حنان من بزينها وهاتك يادعك فيهم وارضع منهم وانيكها في بزينها جيت علشان انيكها خافت وقالتلي م عايزاك تفتحني غير اما نتجوز واكتفت حنان بنيكه الطيظ وابتدت ترضع زبي
انتصار: اخلص بقي انا مولعه وهموت وتنيكني كسي مولع عايزاك تبرد ناري
انا: اهدي يالبوه روحت عليها نمت فوقها حطيت زبي علي باب كسها ودخلت طرفه رفعت وسطها دخلتها كله وسمعت احلي ااااه بشرمطه من احلي لبوة ابتديت انيك فيها وبنتها بترضع من بزها ابتديت اسرع
انتصار: ااااه حاسب براحه زبك بيعور فشختني
وانا ولا معاها في الدنيا فضلت انيك لحد ما خلاص قربت اجبهم قالتلي هاتهم جوا مني جبتهم جواها وقالتلي كفاية انتي هديتني قولتلها لسا مشبعتش وروحت جاي قاليبها ع بطنهل وخليتها تاخد وضع الدوجي استايل وركبت طيظها اول ما دخلته رقعت بالصوت وبقيت اعمل حاجه جامده ادخله في خرم طيظها وانيك فيه شويه واطلعه احطه في كسها كانت هايجه لدرجه انها جابت تلات اربع مراات وفضلنا كده فترة طويله اروح انيكها هي وحنان وامشي لحد ما حنان كلمت واحد من ورايا فسخت الخطوبه وبعدت عن حنان بس امها لا فلنا نتكلم ونتقابل لحد دلوقتي اتمني القصه تكون عجبتكم واستنوني في قصه جديده قريب جدا


الجزء الثالث

نرجع هنا بعد ما كملنا نياكه خدت بعضي ونزلت من عندهم وخصوصا اني شغال شغلانه بنطلب في اي وقت بروح خدت عربيتي ونزلت مشيت بسرعه طلعت ع الشغل كان عندي مامورية خلصتها وروحت انام ومتكلمتش وانهمكت في الشغل تلات ايام فا كنت خارج من البرد ولاقيت حماتي ع الطريق واقف
انا؛ ازيك يا نونو (انتصار يعني راجع الحلقتين اللي فاتوا علشان تستمع اكتر)
انتصار: سيف وحشتني موووت انت رايح فين كده
انا: رايح اسكندرية عندي شغل مهم اووي هناك
انتصار: ده حظي بقي انا كمان رايحه ابص ع الشقه بتاعتي وراجعه
انا: تممم تعالي معايا ونرجع سوا
انتصار: اشطا يلا بينا فتحتلها الباب ركبت العربية

وقفنا في البنزينه نزلت احط بنزين ودخلت اجيب عصير وساندوتشات ورجعت لاقيتها قلعت الطرحه بقولها قلعتي ليه قالتلي الجو حر قولتلها تممم اتحركنا وفتحت التكيف وصلنا اسكندرية طبعا عرببتي مفيمه كلها ومفيهاش نمر بحكم شغلي عادي روحنا وصلتها الشقه وطلعت علي واحد صاحبي هناك جبت منه ورق وبرن عليها اشوفها علشان نرجع مفيش رد
فضلت ارن فوق ال 20مرة قلقت طلعت ع الشقه هناك قعدت اخبط فتحتلي انتصار وكانت متوترة جامد وباين عليها انا عايز اخش وهي مش راضيه تقولي هلبس اهو زقيت الباب ودخلت لاقيت واحده صاحبتها نايمه علي بطنها ع السرير جوا ملط ولاقيت ازبار صناعي وكده بصيت فا صحبتها قامت بكل شرمطه مسكت بتاعي وقالتلها هو ده بقي خطيب بنتك اللي ناكك انتي وهي يا لبوه
انتصار: بصت في الارض
وقولتلها ايوه يالبوة انا خطيب بنتها اللي نيكتها وهنيكك دلوقتي يا شرموطه
هي بكل لبونه وهتقدر عليا
قولتلها هتشوفي دخلنا الاوضه وخدت انتصار من ايدها زي الطفل الصغير دخلت معانا صحبتها قلعتني البنطلون والبوكسر وهوب لاقت في وشها زبري
شهقت شهقة عالية وقالت كل ده زب ونزلت عليه مص ولحس وتبلع ريقها وتلحس بيضاني لحد ما جبتهم في بوقها قومتها ونيمتها ع بطنها وخليتها تاخد وضع الدوجي
فابتقولي دخله في كسي انا متنكتش من طيظي قبل كده ابتديت افرش كسها الاول وبعدين غفلتها وروحت حاشره في طيظها قامت مصوته
وقالتلي احاااااااااا انت فشختني اوووف طيظي بتحرقني جامد زبك هيفرتقها طيظي مش قده روحت نازل فيها نيك وجبت انتصار تلحس في كسها وترضع بزينها وانا هايط فشخ واطلع من طيظه احط في كسها لحد ما جيت اجيبهم
بقولها هجيب بتقولي هات بره روحت ضاغط عليها وجايب جواها وروحت قايم قالبها ع ضهرها وفاشخ رجليها الاتنين ونازل فيها نيك لحد ما جبنا مع بعض يجي تلات اربع مرات انتصار قامت وبتعيط ومردتش تتناك وقامت خدنا شاور ولبسنا علشات نتحرك واحنا راجعين ساكته طول الطريق مبتتكلمش ولما سالتها عيطت وطلعتلي تحليل تفتكروا فيه اي
#صدمة
اكيد طلعت حامل
بس قصه مش منطقيه
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%