NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

العنتيل.25

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
1 يونيو 2022
المشاركات
7
مستوى التفاعل
3
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا وبنت خالتي الجزء الاول
انا اسمي محمد عايش حياه طبيعيه زي اي واحد ف سنه اعرفكو بنفسي الاول
انا محمد 16 سنه عندي شويه عضلات بحكمه اني كنت بلعب جيم و كده المهم اعرفكو علي بطله القصه
مريم
مريم دي بقا م محتاجه وصف عندها 18 سنه
جسمها ابيض نيك و بزها متوسط لكن طيزها اوففف اي ده طيزها حكايه بجد خلينا ف المهم
انا ومريم كنا عايشين حياه عاديه زي اولاد خاله بس هيا بدأت من هنا
كنا فيوم خميس و مريم قالت ل امي هبات معاكو عشان زهقانه من البيت و لان امي بتحب بنت خالتي وافقت المهم روحنا البيت امي قالتلي انزل هات عشا نزات اجيب العشا و طلعت و كلنا و ظبطنا الدنيا المهم دخلت لبست شورت و فنله حاملات ولاني كنت حران ملبستش بوكسر ابمهم مريم دخلت تلبس هيا كمان و كانت المفاجأه

الجزء التاني
وقفنا ف الجزء الاول لما لبست و هيا طلعتلي و هيا لابيه المهم خرجتلي و هيا لابسه حته قميص نوم هو م قميص نوم بس شكله حلو اووي و كان هيفرتكها و كان حاجه قصيره كانت حاجه ف قمه الهيجان المهم بصتلها و فضلت مبحلق قالتلي: في اي تنحت كده ليه
انا: اي ف اي
مريم: لا مفيش حاجه خالص
انا بصتلها وضحكت
المهم قعدنا نتفرج و قاعد ببص عليها و كنت نفسي اقوم اركب عليها مقومش بس كنت متردد
المهم كملنا سهرتنا عادي جدا و دخلت تنام انا من قمه هيجاني قعدت افكر اعمل اي اعمل اعمل اي جاتلي فكره حلوه اووي اني اقوم احسس علي كسها
وفعلا قومت و كنت متردد بس مفيش غير كده عشان كنت مولع دخلت وكنت قولت لو اتقفت اقواها اني كنت بدور ع الفون بتاعها اقعد عليه شويه دخلت و اتسحبت و اي قمه الفجر بجد قعدت احسس ع كسها من فوق الاندر حاجه متعه اوووي
المهم دخلت الحمام ضربتها مرتين و بتخيل لو كانت معايا
بعدين بعد **** الجمعه نزلنا نجيب بطيخ و انا نازل روحت عملت نفسي ايدي خبطت ف طيزها لانها كانت قدامي و بتقولي حاسب يبغل قولتلها مكنش قصدي يبت قالتلي ماشي
و احنا بنجيب البطيخه بقيت احك ايدي ف بزها و اكني م قاصد المهم طلعنا و اتغدينا عادي و امي قالت انا رايحه عند ستك حد هيجي قولت لا انا زهقان م عايز اخرج و مريم قالت ونا بقالي كتير م بقعد مع محمد هقعد معاه
المهم امي خرجت و مريم قالتلي هستحماه
قولتلها ملشي دخلت وجابت الاندر و البرا و البيجامه و دخلت و انا اتسحبت و هنا كانت المفاجاه
الجزء التالت
وصلنا الجزءء الي فات انها دخلت تستحمي و انا اتسحبت
المهم لقيتها قاعدها بتلعب ف كيها و بتقول بصوت براحه اووي و بتقول براحه يمحمد براحهه يمحمد و اكنها بتتخيل
المهم خبطت لقيتها بتقول نعم قولتلها خلصي بتعملي اي ده كله ضحكت ضحكه خبيثه و بتقولي هكون لعمل اي اكيد بستحمي قولتلها تب يالا المهم خلصت و قعدنا ع الاب بتاعي و شغلنا فيلم رومانسي و البطل ف الفيلم باس البطله و ق يقفشلها من طيزها المهم زبي وقف و افتكرت اني من امبارح لما استحميت ملبستش بردو بوكسر المهم هيا خدت بالها ز فضلت مبحلقه قولتلها ايي قالتلي لا مفيش و خدت بالي ان كسها منفوخ و كده معناه ان مولعه قولت فرصتي عملت ان الفيلم ضاع و دخلت ع الهيستوري بتاع حوجل و كان فيها كميه بحث ف نسوانجي غربيه نيك المهم خدت بالها
بتقزلي: اي القرف ده يعم
انا: قرف اسكتي انتي م فاهمه حاجه
قالتلي: م فاهمه اي انا عارفه كل حاجه
انا: انتي بتتفرجي
قالتلي: اه مفيش بنت مبتتفرجش علفكره
انا: تب اشغل ولا لا
قالتلي: شغل يعم
المهم الفيلم اشتغل و كان جميل المهم مديت ايدي و حطيتها ع فخدتها ومقاومتش خالص ولا اي حاجه روحت راكن الاب وروحت مقرب عليها و قعدت ابوس فيه براحه و اهمس عند ودنها و بعدين لقيتها قلعت البيجامه و البرا اول ما شوفتهم تنحت من بايضهم قالتلي انت لسه هتنح يالا روحت مقرب عليهم ومسكتهم براحه كده وقفشتهم براحه اوي و كاني مايك جيلي بعدين نزلت امصهم و ارضعهم و كان احساس جميل اووي روحت نازل بعديها ع الكس و قعدت اشمو من فوق الاندر و العب فيه من فوق الاندر و بعدين روحت قاطع الاندر من كتر السخونيه الي انا فيها و روحت قعدت الحس و العب ف الزنبور بتاع تلات دقايق لقيت شلال ضرب ف وشي قعدت تلحس وشي و بعديها روحت لفتها وقعدت الحس ف طيزها و هيا قاعده تقفل و تفتح وروحت داخل جايب زيت دابر امله من التسريحه و روحت داهن ع زبي و فتحت طيزي
وجاي ادخلو لقيتو ضيق اوي قعدت ادخلو براحه براحه قعدت بتاع خمس دقايق كده لحد ما دهل كله قعدت اعوده و ادخل و اخرج وتحده واحده لحد ما بقي واسع و اقعدت ادخل و اخرج بسرعه و اضربها ع طيزها جامده لحد ما طيزها احمرت اووي و كانت حلوه اويي و انا ممكمل نيك و طيزها قعدها بتسقف لحد ما حسيت اني هجبهم قولتلها عايزاهم فين قالتلي ف بوقي راحت قعدت تمصي بوقي بنت المتناكه ب احتراف لحد ماجبتهم وبلعتهم و نامت جمبي و كان لسعد يوم ليا
اكمل؟
 
  • عجبني
التفاعلات: falwkss، Sir Jimmy و LeDo0
يوضع الجزء الجديد هنا كتعليق ثم اطلب دمج الجزء الجديد في موضوع التواصل لطلبات الدمج مرفق معك برابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و الحاوي ١
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و الحاوي ١
(y) (y) :D :D :giggle: :giggle: 😍 😍 o_O 👏 o_O 🤪 🤪 :unsure: :unsure: :coffee: :coffee: :love: :love: 😘 😘
RIRvDWlwp443wdpDz8EmqisskbPcSG3VSyqeV8T3jns5oq6WKu1ZpijwH1MkY67P6ZqhI8rNZ28mgU6dedXxdNtl
 

المرفقات

  • photo_2022-05-16_00-08-04.jpg
    photo_2022-05-16_00-08-04.jpg
    588.4 KB · المشاهدات: 232
  • عجبني
التفاعلات: Sex6, Maguko, الحاوي ١ و 3 آخرين
قصه جميله قوي ومثيره فين بقيه القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و الحاوي ١

جامده​

 
  • عجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و الحاوي ١
القصص حلوة وكل حاجة

بس فيه تعليق صغير ياريت الكل ياخد باله منه

ليه اغلب القصص مش بتستخدم غير اسم محمد أو أحمد معلش مهما كنا في منتدى جنسي والكلام ده بس اسم محمد له َمكانته عندنا خصوصا لو مسلمين اختيار الاسم بيكون نتيجة ان الكاتب ذاكرته ضعيفه وخايف ينسى او بيكسل يبدع ويجيب اسم تقريبا ٧٠٪ من القصص البطل اسمه محمد هو مينفعش يكون اسامي تاني مالحياة مليانه اسامي
 
  • عجبني
التفاعلات: mohamed ramadan2001
اكمل جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: الحاوي ١
كمل بس راعى الغلطات الاملائية
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة جميلة بس حضرتك اقرأها تانى وراجعها حتلاقى فيها غلطات املائية فيه حروف مش فى مكانها وفيه حروف ناقصة وفيه حروف مكان حروف بس فى المجمل القصة حلوة
تحياتى
 
  • عجبني
التفاعلات: العنتيل.25
حلوة بس اجزاء صغيرة
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%