NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عايزه اتفتح

انا حوليا كتير راغبين فيا
وانا عايزه ومحتاج اشبع احتياجاتي
لكن المشكلة اني لسه متخلصتش من الغشاء برغم مرور العمر ليس برغم انتهاء العشرينات
والان ابحث عن زيجه مؤقته اتخلص بها بتصريح رسمي من العائق بيني وبين الالاف من الفرص اليوميه
هل من اقتراح او طريقه مجربه؟
متوفر جواز لمده قصيره لو تحبي

تعالي برايفت ضروري

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والان ابحث عن زيجه مؤقته اتخلص بها بتصريح رسمي من العائق بيني وبين الالاف من الفرص اليوميه
عند. حل تعالى خاص

البوست ملغم هبل ، وفيه تناحة فى الوعى او انى اعرف استوعبه

كلامك دة انا عايشة فية كل يوم لكن هيجيلك قلب تعملى كدة ؟
حقيقي **** يصبركوا بس لو انت ياسه ممكن تجربوا الخلفي

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
يعني جماع الدبر 😌
شكرا على هذة النظرة المنحظة انا مش حيوانة عشان اعمل كدة او افكر بالاسلوب او الطريقة دي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حاتم المصري، gasser selim و SNIPER89⛓️
شكرا على هذة النظرة المنحظة انا مش حيوانة عشان اعمل كدة او افكر بالاسلوب او الطريقة دي
اتفق معاكي ❤️

لية مفيش حد من الراغبين فيكي يتجوزك وتعيشي برحتك وخلاص

اعتقد حضرتك عندك تردد في الاختيار، إما ثقتك في نفسك وجمالك واما عندك ميول ثانية مش عاوزة تخلصي منها، زي المثلية مثلا يعني. وإنت وحظك

مع اللي تحبي أنه يفتحك اكتبي ورقة عرفي وبعد ما يفتحك يرمي عليكي يمين الطلاق

تعتلي اقتراح عن تجربه مص صديقه

حافظت علي نفسك طول الوقت ده دلوقتى عايزة ضيعي شرفك لاءة طبعا انت احسن من كده بكتيير شوفي مواقع زواج يكون موتوق فيها حد من المعارف غيري استيل لبسك ومظهرك واشتركي في نادي في مكان يكون فيها ناس كويسة وهيرزقك بن الحلال اللي يشبع رغباتك وبعدين مفيش حاجة اسمها كبيرة والصغيرة ياما بنات صغيرين وميعرفوش حاجة وبرطاط وناس في الأربعينات كلهم حيوية ورشاقة الموضوع مش سن ابدا احضري مناسبات في العيلة غيري اسلوبك خليكي دائما ملفتة بالأناقة والشياكة وأسلوب الكلام والصحة الحلوة
عنده حق

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
فى سنك دا قدامك كتير احتمالات وفرص
وصدقينى لو اتفتحتى ومشيتى فى سكة النيك برا الجواز
هيحصلك مطبات وصدمات كتير وغالبا هتبوظ حياتك
ولازم لازم هييجى يوم وتندمى

ده حضرتك كان ردي علي صحبة المشكلة

حافظت علي نفسك طول الوقت ده دلوقتى عايزة ضيعي شرفك لاءة طبعا انت احسن من كده بكتيير شوفي مواقع زواج يكون موتوق فيها حد من المعارف غيري استيل لبسك ومظهرك واشتركي في نادي في مكان يكون فيها ناس كويسة وهيرزقك بن الحلال اللي يشبع رغباتك وبعدين مفيش حاجة اسمها كبيرة والصغيرة ياما بنات صغيرين وميعرفوش حاجة وبرطاط وناس في الأربعينات كلهم حيوية ورشاقة الموضوع مش سن ابدا احضري مناسبات في العيلة غيري اسلوبك خليكي دائما ملفتة بالأناقة والشياكة وأسلوب الكلام والصحبة الحلوة من البنات طبعا

شوفي حد فتح واحده قبل كده يفتحك هتتمتعي جامد لو عايز ابعتيلي تليجرام ssayedhamdy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%