NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال انا دكتور !! اللي حابب/ة يسال عن اي حاجة يتفضل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زبري وافق ع اخره وواجعني اوي قايد نار ضربت مرتين النهاردة ونفس الكلام هيفرتك البنطلون و مش قادر خلاص

بص يا دكترة .. دلوقت انا لسة ٢١ سنة و ممكن اضرب كل يوم أو يومين مثلا بس مش دة الموضوع الموضوع لما ببقى باقيلي فترة بيبقى الانتصاب ع الرايئ و جامد نيك .. بس لو كل يوم مش بيبقى انتصاب كبير غير و انا بجيب بس .. ف هل فيه خطر مثلا ان الانتصاب او طوله يقل ولا اية الدنيا ؟
و حوار سرعة القذف هل مش مقياس ف السكس فعلا لأن لما بدخل سكس فون مع واحدة بطول اوي ممكن ساعة براحتي ف اية المشكلة ؟
و آخر حاجة معلش احيانا بحس بوجع جامد ف الخصية و انا عندي دوالي ف الخصية الشمال ف هل ممكن تكون وصلت لليفل خطير ؟
و شكرا جدا 😊

اسالوا عن اي حاجة ♥️♥️
أنا في مشاكل بيني وبين مراتي وممتنعه عن موضوع العلاقه وانا تعبت بصراحه وهي مش مقتنعه عايز حاجه اخليها هي اللي تيجي تطلب مني الموضوع

بص يا دكترة .. دلوقت انا لسة ٢١ سنة و ممكن اضرب كل يوم أو يومين مثلا بس مش دة الموضوع الموضوع لما ببقى باقيلي فترة بيبقى الانتصاب ع الرايئ و جامد نيك .. بس لو كل يوم مش بيبقى انتصاب كبير غير و انا بجيب بس .. ف هل فيه خطر مثلا ان الانتصاب او طوله يقل ولا اية الدنيا ؟
و حوار سرعة القذف هل مش مقياس ف السكس فعلا لأن لما بدخل سكس فون مع واحدة بطول اوي ممكن ساعة براحتي ف اية المشكلة ؟
و آخر حاجة معلش احيانا بحس بوجع جامد ف الخصية و انا عندي دوالي ف الخصية الشمال ف هل ممكن تكون وصلت لليفل خطير ؟
و شكرا جدا 😊
اولا موضوع الانتصاب دا عايز تتابعه كويس !! بس مش و انت بتضرب عشرة !! ثانيا و**** يا جماعة مينفعش تقيس مدة القذف انك بتطول ولا لا و انت بتعمل سكس فون ولا حتى بتضرب عشرة !! العلاقة الامنة هي المقياس الوحيد للموضوع دا

أنا في مشاكل بيني وبين مراتي وممتنعه عن موضوع العلاقه وانا تعبت بصراحه وهي مش مقتنعه عايز حاجه اخليها هي اللي تيجي تطلب مني الموضوع
اقعد اتكلم معاها بالهداوة و حل المشاكل اللي بينك و بينها اول !! طول ما هي شايفة انك عايز تحل اللي بينك و بينها بس عشان تنام معاها عمرها ما هتشوفك اصلا !! و هتعتبر ان دي ورقة ضغط عليك كل ما تزعلها ولا تتخانقوا مترضاش تخليك تلمسها !! طلع الموضوع دا من دماغك و حل مشاكلك اول معاها

• عجبني
التفاعلات: Anas868
دكتور جاي هنا بتعمل اي؟!!
في الجيش ولما بنزل اجازه بحس اول مره أنهم محبوسين وبجيب بسرعه تاني يوم ببقي تمام .. اجي يوم العوده مبعرفش اعمل حاجة بسبب نفسيتي .. جيشي زفت وده نفسيا مأثر عليا وخسيت ومباكلش كويس .. بس هيا النفسيه ال مأثره اكتر .
ليها حل يا دكتره ؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: Anas868
اسالوا عن اي حاجة ♥️♥️
اذكر علاقة العرق و الشرايين داخل الطيظ من جوة عندما يضربها الزوبر مباشرة بالوجع بالشرايين العميقة فى داخل سمانة الرجل و الغنج عند الخول السالب
لو معرفتش تجاوب تعالى انا دكتور حقيقى انيكك واعلمك

اذكر علاقة العرق و الشرايين داخل الطيظ من جوة عندما يضربها الزوبر مباشرة بالوجع بالشرايين العميقة فى داخل سمانة الرجل و الغنج عند الخول السالب
لو معرفتش تجاوب تعالى انا دكتور حقيقى انيكك واعلمك
بس يا عرص

في الجيش ولما بنزل اجازه بحس اول مره أنهم محبوسين وبجيب بسرعه تاني يوم ببقي تمام .. اجي يوم العوده مبعرفش اعمل حاجة بسبب نفسيتي .. جيشي زفت وده نفسيا مأثر عليا وخسيت ومباكلش كويس .. بس هيا النفسيه ال مأثره اكتر .
ليها حل يا دكتره ؟؟؟
ولا اي حلول يا صاحب انت قلت كل دا بسبب النفسية الزفت !! خلص جيشك و كل حاجة هتبقى تمام جدااا

• عجبني
التفاعلات: maridbensf3ql
اولا موضوع الانتصاب دا عايز تتابعه كويس !! بس مش و انت بتضرب عشرة !! ثانيا و**** يا جماعة مينفعش تقيس مدة القذف انك بتطول ولا لا و انت بتعمل سكس فون ولا حتى بتضرب عشرة !! العلاقة الامنة هي المقياس الوحيد للموضوع دا
اتابعة ازاي طيب ؟؟
انا عندي معلومة عن الحوار بتاع القياس دة بس بتأكد

هو تكيس المبايض بيعمل ضعف جنسي ؟
لا خالص ملوش اي علاقة ! بنات مصر كلهم عندهم تكيسات في المبايض بدرجات متفاوتة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%