NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه نقاش مشكله اجتماعييه استشارة مشكلة هام جدا انا اتمنى بجد من الاعضاء تدخل وتتفاعل مع المشاركه دي

$$$ الحكيم

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا فاهم وعارف أن المنتدى مش مكان لتعارف بس بجد انا اتخنقت من اللي بيحصل فيه بجد الوقتي انت دخلت واتعرفت عليا وخلتلي البحر طحينه و ف الآخر كدبت ف ليه كده ليه معتش ف مصداقيه ف المنتدى من ناحيه الكل سواء كان ايه ميولك أو ايه ميويلك كبنت بصراحه المنتدى التاني كان فيه مصداقيه احسن من الجديد بمليون مره وموضوع النقاط الجديده دي لازم عشان نتفرج ع صور لازم بالنقاط انا فاهم أن إداريين المنتدى بيدور للاحسن بس فكرة النقاط دي مش اد كده وي ليت الاعضاء تبقى اصدق من كده يعني انت سالب وعايز موجب ولقيت واحد وطلع امين ومش بيحور عليك ولا هيفضحك كمل معاه ولو كابل ولقيت كابل وارتحتو لبعض كملو مع بعض والاعضاء الكرام اللي بتدخل للبنات وتبعت صور زبرها كأنهم بقى عناتيل زمانهم بجد ي جدع ي عنتيل زمانك دي حاجه تقرف وبتنزل من عيونها والاعضاء الكرام اللي بتدخل لمتحرر وتدخل تشتمه وتهينه وعامله نفسها انها احسن منه ع فكره كلنا ف الآخر ف منتدى وانت مش احسن منه العكس هو عارف ميوله وبيدور ع المتعه و هو اكيد احسن منك ف الجنس بس هو بيتكيف كده ف اكبرو وبلاش تقل من نفسك عنده والكابل اللي بتدور وتقول عايزه سينجل ولم حد يدخلها ويكون صادق معاها وفجاه تلاقيها اختفت ومش اد كلامهم مع أن السينجل ده اثبت ليهم أنه امان وف الاخير يخلعو ف ياريت لو مش اد الطريق ده متدخلوش ومش اد كلامك ي ريت متوهمش حد وتخلع و للبنات ع فكرة مش كل اللي ف المنتدى بيفكرو بزبرهم لا ف ناس محترمه جدا وعايزه تتعرف عادي وتكون صداقه ونتي من حقك يترفضي ي تتجاوبي والسوالب لو لقيت حد صادق معاك بلاش تخلع فياريت نكبر ونعقل ونفوق بقى ي ريت بجد نفهم الكلام ده لان بجد انا عارف ناس كتير ف المنتدى سابته بسبب الكلام اللي فوق ده

• عجبني
التفاعلات: نصحي
اتفق معاك كلامك صح

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ، Alantel999 و $$$ الحكيم
انا مش عايز لايكات وبس انا عايز الكل يشارك

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و Alantel999
طيب منتا قولت المشكلة وأسبابها
مش كل الناس عقليتهم وتفكيرهم زي بعض
بس تاكد ان المنتدي مش مكان للتعارف ولا للعلاقات الا قليل جدا
كله بيخاف ع نفسه وعلي حياته وبيته لو متجوز وده لازم نحترمه ف بعض

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و $$$ الحكيم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب منتا قولت المشكلة وأسبابها
مش كل الناس عقليتهم وتفكيرهم زي بعض
بس تاكد ان المنتدي مش مكان للتعارف ولا للعلاقات الا قليل جدا
كله بيخاف ع نفسه وعلي حياته وبيته لو متجوز وده لازم نحترمه ف بعض
انا فاهم كلامك كله بس اقصد ليه مفيش جديه وان انت لو صادق تكمل

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ
انا فاهم كلامك كله بس اقصد ليه مفيش جديه وان انت لو صادق تكمل
لان معظمنا مش داخل يتعرف بحد كل واحد داخل يرفه عن نفسه و يتمتع بميوله

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم و ᎻᎯᎠᎬᏚ
كلامك مضبوط

كلام مظبوط

ي ريت حد يفهم

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ
للاسف مفيش حد عن طريق السوشيال بيكون صادق وصريح ونادر جدا لو حصل جديه وصداقه ف الواقع
👌🔥

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و $$$ الحكيم
برافو عليك 👏👏👏👏

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
ياريت نفهم أن المنتدي أساساً مش للتعارف والشقط المنتدي ترفيهي واجتماعي جنسي تستفيد وتفيد الناس لكن الناس فاكره أنها شقه دعاره

يا صاحبي الي بتحكي في الي هو الخداع موجود في كل مكان علي النت والسوشيا ميديا حاول تفكر في الموضوع صح هتفرق معاك كتير

• عجبني
التفاعلات: Life selector و $$$ الحكيم
ياريت نفهم أن المنتدي أساساً مش للتعارف والشقط المنتدي ترفيهي واجتماعي جنسي تستفيد وتفيد الناس لكن الناس فاكره أنها شقه دعاره

يا صاحبي الي بتحكي في الي هو الخداع موجود في كل مكان علي النت والسوشيا ميديا حاول تفكر في الموضوع صح هتفرق معاك كتير
ونظام النقط ده هل ليه فايده

لية مازمها قوي كده اي حاجة مرتبطه بالنت و السوشيالز لازم تفهم انها فيك انا اتفق معاك ان المنتدى التاني كان مكان ارقى في كل حاجة، لاكن لازم تفهم ان الناس هنا مش جاية تبقى حقيقة هي جاية هنا علشان الي متقدرش لا تقوله و لا تعكله في الحقيقية فطبيعي رد فعلهم و نظام النقاط ده انا شايفه شجع ناس كتير على التفاعل و على انها تغذي المنتدى بصور اكتر للا من ساعة ما اتعمل اتنشر حاجات بمعدل اعى من الاول و حاجات اغلبها مميز فعلا و جديد، لاكن حقولك على حاجة عمرك ما ينفع انك تكون علاقة سليمه صحيحة من اي سوشيل دي حاجة لازم تكون فاهمها كويس

• عجبني
ونظام النقط ده هل ليه فايده
اكيد ليها فايده بننتظر لما العضو يبقي عمل تفاعل كتير بالتالي يكون عرف قوانين المنتدي فتعليقاته هتكون احسن لأن انت مبتشوفش كميه التعليقات المخالفه من الاعضاء الجدد إحنا بنعمل كده لمصلحه الكل صدقني وعشان انت وغيرك ترتاح من تعليقات سخيفه
فهمت

• عجبني
عايز كووووس

كلنا هنا بندور على مكا ن نرتاح فيه ونفضفض مع بعض

موضوع النقط ده مش فاهم الهدف منه

• عجبني
انا فاهم وعارف أن المنتدى مش مكان لتعارف بس بجد انا اتخنقت من اللي بيحصل فيه بجد الوقتي انت دخلت واتعرفت عليا وخلتلي البحر طحينه و ف الآخر كدبت ف ليه كده ليه معتش ف مصداقيه ف المنتدى من ناحيه الكل سواء كان ايه ميولك أو ايه ميويلك كبنت بصراحه المنتدى التاني كان فيه مصداقيه احسن من الجديد بمليون مره وموضوع النقاط الجديده دي لازم عشان نتفرج ع صور لازم بالنقاط انا فاهم أن إداريين المنتدى بيدور للاحسن بس فكرة النقاط دي مش اد كده وي ليت الاعضاء تبقى اصدق من كده يعني انت سالب وعايز موجب ولقيت واحد وطلع امين ومش بيحور عليك ولا هيفضحك كمل معاه ولو كابل ولقيت كابل وارتحتو لبعض كملو مع بعض والاعضاء الكرام اللي بتدخل للبنات وتبعت صور زبرها كأنهم بقى عناتيل زمانهم بجد ي جدع ي عنتيل زمانك دي حاجه تقرف وبتنزل من عيونها والاعضاء الكرام اللي بتدخل لمتحرر وتدخل تشتمه وتهينه وعامله نفسها انها احسن منه ع فكره كلنا ف الآخر ف منتدى وانت مش احسن منه العكس هو عارف ميوله وبيدور ع المتعه و هو اكيد احسن منك ف الجنس بس هو بيتكيف كده ف اكبرو وبلاش تقل من نفسك عنده والكابل اللي بتدور وتقول عايزه سينجل ولم حد يدخلها ويكون صادق معاها وفجاه تلاقيها اختفت ومش اد كلامهم مع أن السينجل ده اثبت ليهم أنه امان وف الاخير يخلعو ف ياريت لو مش اد الطريق ده متدخلوش ومش اد كلامك ي ريت متوهمش حد وتخلع و للبنات ع فكرة مش كل اللي ف المنتدى بيفكرو بزبرهم لا ف ناس محترمه جدا وعايزه تتعرف عادي وتكون صداقه ونتي من حقك يترفضي ي تتجاوبي والسوالب لو لقيت حد صادق معاك بلاش تخلع فياريت نكبر ونعقل ونفوق بقى ي ريت بجد نفهم الكلام ده لان بجد انا عارف ناس كتير ف المنتدى سابته بسبب الكلام اللي فوق ده
أحسنت النشر
كلامك حقيقي واكتر حاجه بعاني منها ونفسي يبقى كلامهم صادق
بس اكتر الناس بتبقى خايفه وده حقهم علشان فيه ناس بقت وحشه جدا
تحياتي ليك وللجميع

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%