NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mms_156

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
دلوقتي في واحدة اعرفها وعاوز أنام معاها لكن ارملة بس مش عاوز اخسرها وف نفس الوقت عاوزها ترضى وتوافق وطبعاً انا كل فترة بكلمها ومش مدلوق عليها يا ريت مساعدة لأنها طلبت نتقابل في العربية لوحدنا وده معناه ايه

• عجبني
التفاعلات: العنتيل الاصلي، المغامر بزياده و سكون الظهيرة
لو حابب اسعادك وبسرية تامة

شوف هي تريد شنو و تحب شنو و اريد زواج او علاقة بس
و حدد بعد المقابلة

هي راح تحسسك بالكلام وممكن انها تقولك مباشرة

تمام دي خطوة حلوة أنها موافقة علي مكان خاص وهو العربية معني كدة أنها اول حاجة حاسة بالامان معاك ثاني حاجة مظنش انها ممكن ترفض عشان هي الي طلبت بس حاول معاها بحاجات خفيفة الاول سي مثلا امسك ايديها بطريقة شهوانية لو مرفضيتش اوكي كمل حلال عليك بس تحافظ عليها لنفسك فقط عشان دي أرملة لازم وقت متحتاجك تكون موجود عشان متفكرش في غيرك تحياتي لك

• عجبني
التفاعلات: mms_156
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تكون بتحبه عادي
مش محتاجه منه علاقه

• عجبني
بلاش الشهوة تسيطر عليك ومش معنى انها ارمله يبقى هيجانه 24 ساعه .. متستغلش ظروفها .. اتأكد الاول من رغبتها وسيب الموضوع يجي من عندها عشان متخسرش كل حاجة

• عجبني
بلاش الشهوة تسيطر عليك ومش معنى انها ارمله يبقى هيجانه 24 ساعه .. متستغلش ظروفها .. اتأكد الاول من رغبتها وسيب الموضوع يجي من عندها عشان متخسرش كل حاجة
مش استغلال ولا حاجة المهم يبقى برضاها ولو كدة هي ممكن تطلب ده

• عجبني
التفاعلات: leo_salzar
دلوقتي في واحدة اعرفها وعاوز أنام معاها لكن ارملة بس مش عاوز اخسرها وف نفس الوقت عاوزها ترضى وتوافق وطبعاً انا كل فترة بكلمها ومش مدلوق عليها يا ريت مساعدة لأنها طلبت نتقابل في العربية لوحدنا وده معناه ايه
طلبت تتقابلو فالعربية !!!! اكيد معناها عايزة تعلمك سواقة

استعيذ ب**** من الشيطان وادخل استحمى با مايه ساقعه تلج وطلع هتبقى فله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%