NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
قصتى قصة حقيقة حصلت مع ست محظوظ محظوظ الراجل ال يبص ف عنيها.او يشم بس ريحتها محظوظ الراجل يسمع منها كلمة.ام كوكو هيا الانثى ال اي راجل يتمنى بس ينام جنبها ف ليلة برد فيلمسها فينسى الدنيا جوا حضنها.بصتها بس كانت بتاخدنى من دوشة الدنيا لمكان هادئ مش شايف غيرها بس.نادرة الست ال تقدر تخطف الواحد من بصتها ال فيها جراءة.حنية.رغبة.ونادرة اكتر الست ال من صوتها بيسجد كل الدوشة تحتها فتظهر زى نجمة عالية ف وسط دنيا مليانة كركبة.ام كوكو مهما اكتب عنها مش هاوفيها حقها لانها محتاجة كتير عشان اوصفها.كانت جارتى وجوزها رغم وجوده مش موجود.شغل ورجوع نص ليل .عدم اهتمام يجبر اي ست او راجل يبص برا عشان يدور ع حد يحتويه.مع انها كانت متجوزة ومخلفة 2 كمان بس ال يشوفها يقول بنت 17 سنة.من طلتها وضحكتها.كنت ديما بتمنى بس اقف اتكلم دقيقة ع قرب منها عشان اشم ريحتها بس ال كانت بالنسبالى اكسجين منعش.وكنت ديما اسأل نفسى ازاى جوزها بيقدر يقوم من جنبها الصبح
ويصحي كدا يسيب دفاها وريحتها ويروح الشغل ويجي كمان متاخر عنها.دا انا لو جوزها ماكنتش هاخرج من حضنها.بجد جمال جسمها وحلاوتها تخلي اي حد يقول كدا.وشوفو بقا ام ست تبقا عندها 28 سنة.كأنها بنت.مخلفة مرتين.تخيلو الجسم الفاير دا مع بياضها وخدودها ال بتحمر ديما من اقل حاجة.تبدأ قصة اول مرة انام مع ام كوكو واحلى ساعة مع احلى ست.رغم كلامى واختلاطى معاها.ورغم امنيتى ان ابقا انا وهيا ف سرير واحد ال كل يوم كانت بتزيد.بس ماتوقعش ان ام كوكو عندها نفس حرمانى.شاب عنده 23 سنة فيه رغبات شاب طايش مع راجل جرئ رومانسى بيعشق كل تفاصيل الست من اول صوتها لحد عرقها ام بتبقا ف حضنه وريقها.معقولة فيه ست بجمالها متجوزة عندها نفس حرمانه دا؟تبدا القصة ف ليلة شتوية ف شهر 2 ام النور قطع ف الشارع. وباعتبار ان انا جار ام كوكو.لقيت الباب بيخبط
_مين؟
_ايوا ازيك ياعمر.اسفة ان ازعجتك.بس النور قطع.ومش عندى شمعة او كشاف.وانا خايفة..وانا مقاطع
_ازيك يام كوكو.وفتحت الباب لاجدها هيا منورة بجد وسط طلمة البسطة. _تعالى اتفضلي هاشوفلك كشاف لحد النور مايجى
_شكرآ بجد.دا انتا عندك نور اهو
_ياستى دا كشاف كدا لحد النور مايجى بس تعالى اقعدى وقعدت ام كوكو وانا دخلت امطبخ ادور ع شمعة او كشاف ولاعة قديمة ولاحاجة.ولاقيت ال عاوزه شمعة قديمة ف دورج امطبخ وجيت
_اي هوا الاستاذ مدحت لسه مجاش؟دا الساعة 9 _لا ياسيدى لسه.تملى بيجى متأخر كدا وسايبنا انا والعيال.شغله واخد وقته
_معلش.بس لو انا منغير زعل لو معايا ست زيك ماكنتش عارف ازاي هاقوم من جنبها واسيبها كل دا
_ههههه مجاملة دى؟ _ههه لا ابدآ انتى عارفة _عارفة اي؟
_عارفة انك ست جميلة (برد الشتاء وحرمان الليل بدأ يطلع ف كلامنا) بدفا صوتها
_بطل بكش.تانى حاجة انتا بتقول كدا عشان لسه مجوزتش.هما الرجالة كدا قبل الجواز حاجة وبعده حاجة تانى
_ازاي؟ يعنى هيا اول سنة وجايز اقل وبعد كدا يزهق ويشبع
_لا بس انا لو معايا ست زيك مش هاشبع.هاشبع من ايه بالظبط؟
من صوتك.عنيكى.ولاضحكتك دى؟
_هههه مش بقولك بكاش.هات بقا الشمعة لحسن العيال يصحو
ويعيضو م الطلمة ادتها الشمعة وبقصد مسكت ايديها واحنا واقفين وهيا مافيش مقاومة مسكت ايدها كتير لحد ماهيا حست برغم النور الواطى بدفا رغبتى من ناحيتها وبردو هيا واقفة ابتديت احط ايدى ع وسطها
_اي ياعمر.انتا بتعمل اي؟عيب
_عيب اي بس.العيب ان ست ف جمالك ماتلاقيش ف البرد دا راجل ف حضنها يلمسها ويديها روحه
_طب سبنى بقا ^_^
_انتى ال سبينى اعبرلك ع ال جوايا من ناحيتك وشايله ف قلبى
_ازاي.انا مجوزة.مايصحش كدا بجد لحسن مدحت يجى
_يجى اي.دا تلاقيه مش فاكر انك ملكه وابتديت اضمها ليا براحة واحسس ع طهرها وطيزها حقآ جسد انثى لايقاوم ومغناطيس شفايفي بدأ يجنذب ف وسط الطلمة لشفايفها وابتديت ابوسها براحة.اي طعم شفايفها دا وفضلت ابوسها وامسك شفايفها ادوق فيهم كأنى بجد عطشان ابتدأت تتجاوب وتحط ايدها ع كتافى وانا اضمها جامد وامسكها من طيزها واضمها عليا وكأنى بسكر ف ريحتها ال دوختى زى ماداخت من لمساتى
_اممم انتى دوختنى
_امم انا اعصابى سابت مش قادرة اقف وقبل ماتكمل جملتها لاقتنى بشيلها وبطنها اكيد حاسة بزبى ال بقا زي العامود وقبل ماحطها ع اكنبة ابتديت ارفع عبايتها البيتى لفوق وانا بلمسها
من اول رجليها لحد مقلعتها.وايدى ع وسطها وبرفع البجامة وانا بحسس ع وسطها وبحس بنار تخرج من داخلها لحد مقلعتها ودا كله وسط اهات هادئة تسيح جبل تلج.ريحة جسمها بس كفيلة تخلى اي حد مايسبهاش وحطيتها ع اكنبة وانا ايدى ع طهرها بفك البرو وانا بحسس ع طهرها وببوس رقبتها وبعضها. اي دا؟صدرها زى صدر فتاة روسية وانا نايم فوقها وببدأ ف استكشاف الصدر دا بشفايفى وايدى
_امم برضعه جامد وبشد حلماته ف بؤي امم وبلحسه بلسانى
_اه ه براحة وانا مش حاسس بوعى الا وانا نايم وسط رجليها وبدعك زبي وسط رجليها نار طالعة مع ريحة كسها من جماله محستش غير وانا بنزلها ابنطلون مع الاندر وانا بقلع من الحر والعرق ومحستش غير وانا فوقها وبدعك زبي ف شفايف كسها وهيا اهاتها تزداد وانا بدعك جامد امم وببوس شفايفها وبدعك جسمى ف جسمها الطرى السخن وسط نار وعرق من الاهات ومنغير ماوجه زبي ف كسها لاقيت زبي ال اتبل من عسل كسها كأنه محتاج يدخل ويدوق نار الكس دا من جوا.راسه محتاجة تدوب ف اعماق كس ام كوكو ودخل لوحده وف اقل من ثانية زبى بقا كله جواها وبدوس اكتر لجوا
_اه اه براحة طيب
_مش قادر حلو اوى من جوا
_دا بتاعك حاسه مالي بطنى اه
وفضلت انيك فيها
وادخل لاخره واخرجه وارجع ازقه مرة واحدة جوا وانا حاسس بنبضات كسها ال بينزل عسل بل زبى باحلى عسل وريحته ال بتجبرنى ازود اهاتها عشان تنزل اكتر واحسه واحس بنبض كسها وحضنه ع زبي امم وانا برضع ف صدرها وبطنى بتدعك بطنها نص ساعة مع اجمل كس لاجمل ست وسط اهات وريحة عرق اتخلطو سوا .لحد مافجاة نزلت جواها من حلاوته وانابدوس بزبى لجوا اكتر بدون توقف واحساسى وكسها بيعصر زبى.وانا نايم فوقها بدون قوة

.يتابع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%