NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية ام احمد صحبة البيت جيا تاخد الايجار وكانت تعبانة

دكتور صيدلي

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
18 يونيو 2022
المشاركات
1,367
مستوى التفاعل
425
نقاط
2,672
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الاول هعرفكو على نفسي وعلى بطلة القصة انا دكتور احمد 28سنة صيدلي شاب طويل وشكلي مقبول وجسمي متناسق
بطلة القصة ام احمد ست ملفاية بطايا جسمها مليان سيكا كرفي زي ما الكتاب بيقول سنها في الاربعينات بس الي يشوفها يقول 30
في يوم دفع الايجار الصبح والجو هادي جتلي ام احمد تاخد الايجار وهي لابسة عباية سمرا مجسما عليها وبتاكل لبانة وهي ديما بتجنني بحركت اللبانة دي وميصتها وهزرها معايا المهم ادتها الايجار وخرجت وهي خرجا الاندر كان بارز اوي وعمالة تتأصع انا اول مشوفتها صفرت هي بصت وضحكت بعدها بشوية دخلت تاني ملحوظة هي جوزها مسافر والبيت فوق الصيدليه فتحت رف الكريمات فضلت تتمايع وهي بتشوف حجات في الرف وتطوطي وتبصلي وهي بتاكل اللبانة وجتلي وقلتلي عوزا حاجة لشعري بيقع الجو الصبح هادي جدا قلتلها ورهولي قلتلي لا اتكسف الشارع قولتلها خشي مكان الحقن قلتلي والناس قلتلها عادي ويا ستي عشان خطرك هقفل واحط يفطت الصلاة شوية لحد مكشف على شعرك اترددت وبعدها قالت ماشي يلا بينا ودا اول جزء مع ام احمد
.
.
.
الجزء التاني
الجزء الي فاات مكنش فيه حاجة بس الجزء دة اون فاير بعد مدخلت جوه دخلت وراها كانت بتبصلي ومكسوفة وبتضحك قلتلها اقلعي الطرحة قلعتها ظهر اودامي حرير اسود مسكت شعرها حسيت جسمها اتنفض عملت مش واخد بالي فضلت ادعك في شعرها ورقبتها هي غمضت عنيها وحستها نفسها بيعلا وانا بتكلم معاها ورقبتها ظهرا اودامي روحت نازل على رقبتها بوس اممم هنا حستها اتكهربت وجسمها كلو اتشنج وفضلت ابوس في رقبتها وهي مسكت في هدومي وبتقلي بلاش يا دكتور بصوت مبحوح وايدي على بززها بعصرها وشفيفي وشفيفها راحو في بوسة معرفش وقتها لدرجة ان هي كانت هتقع ومش قدرا تقف سندت على الرخامة روحت رفعها عليها وفضلت ايوس فيها وفاشخ كل حتا في جسمها بايدي رفعت العباية وهنا ظهرلي احلا فخاد مليانة وكس قابب واللبوة لبسا اندر لبني شفاف مقدرتش منزلش عليه واكلو نزلت على كسها ابوسو واشم رحتو الي كانت فيحا في المكان فضلت ابوس فيه وهي تشد في شعري روحت جايب الاندر على جمب ونازل على زمبورها امممم لحس واشفط فيه هي اتنفضت جامد واتشنجت فضلت اعض والحس وهي بتموت مني وادخل صباعي تقلي لا براحة يا دكتور تعبتني جابت مرتين وطلعت على بززها اللبوة مكنتش لبسا براة طلعتهم ونزلت على حلمتها الوقفا وقطعتهم مص وعض وعملتلها احلا لاف بايت عليهم وخرجت زوبري وفضلت افرش في كسها وهي تقلي حرام عليك دخلو بقى دخلو قلتلها ادخل اي عضت شفيفها وقالت زوبرك مكملتش الكلمة وروحت حاشر زوبري كلو في كسها روحها اتسحب وقالت اه مصر كلها سمعتها وفضلت ارزع في كسها واللبوة على اخرها لحدد محسيت اني خلاص هجيب قلتلها عوزاهم فين قلتلي في بوقي اشربو كلو طلعت زوبي نزلت على ركبها شفطت كل حتا من لبن زوبري شدتها من شعرها ادتها بوسة قلتلها كل مشعرك يقع تعالي اديكي فيتمين 🔥❤
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • بيضحكني
التفاعلات: Mario Cr7, ahmedalasiry85, مصراوى زباوى و 31 آخرين
تحياتنا ليك و لفيتاميناتك 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
مفيش تشجيع
 
  • عجبني
التفاعلات: Aboduwie
هوا كدا قصه معلش بس افهم
 
  • عجبني
التفاعلات: ر↑ـــــحــــ←يــــم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%