NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلوة جدا منتظرين الجزء التالت
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
أسلوبك شبية اسلوب القصص بتاعت متسلسله ماما من كامل احترام الى العهر وده من قصصي المفضلة وحلو اوى اختيارك للصور ..نايس
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled

حلوة باختيار الصور و تنسيقها...​

.​

 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
أسلوبك شبية اسلوب القصص بتاعت متسلسله ماما من كامل احترام الى العهر وده من قصصي المفضلة وحلو اوى اختيارك للصور ..نايس
فعلاً انا قريتها كلها السلسلة دي وكنت بحبها ممكن اكون متأثر بيها
 
  • عجبني
التفاعلات: tarek007
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
انا صحابي بعملو كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
قصه اكتر من رائعه وجميله
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
نفسي أعمل زيك مع مراتي وامي واحضرها لزبر الفحل بنفسي واموصه وأدخله بادي🥰
 
  • عجبني
التفاعلات: K lion, ابن ايمان, النياااك الصغير و شخص آخر
اهم حاجه ماما تكون مبسوطه يعني انا مامي بتكون مبسوطه لما تتناك قدامي
 
  • عجبني
التفاعلات: AndyCat، ابن ايمان و Youssef khaled
قصه جميله رووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
حلوه نيك ياريتني مكان أم محمود الشرموطه دي
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: الصقر (الصياد) و Youssef khaled
الاول احب اعرفكم بنفسي انا يوسف خالد عندي 18 سنة امي اسمها منال هي عندها 39 سنة بس جسمها حلو وتحسها لسه عندها 20 سنة
بدأت قصتي لما كان صاحبي محمود عندي محمود بيلعب جيم وهو من نفس سني بس طويل اسمر شوية وزبه كان كبير لأن كنا بنتفرج على سكس مع بعض وكنت بشوف زبه اللي كان أكبر من زبي بشكل جامد
في يوم وهو عندي في البيت دخل الحمام وقعد وقت كتير بعدين رجع زبه واقف وباين من البنطلون دخلت بعده الحمام ببص لقيت كلوت من بتوع ماما مرمي علي جمب وفي اثار ضرب عشرة علي الحوض قولت يبقى كان بيشم كلوت ماما وبيضرب عشرة بيه الفكرة خلت زبي يقف جامد حسيت نفسي مستمتع وجبت كلوت ماما مسحت بيه اللبن بس اللي اكتشفته ان الكلوت مخروم من فتحة كده.
خرجت بعدين قعدت اتكلم مع محمود علي فيلم سكس واتعمدت اجيبله فيلم عن واحد بينيك ام صاحبه قعدت اتفرج عليه وهو بيطلع زبه اللي كان فيه اثار لبن عليه اتأكدت انه اللي عمل كده بعدين ماما جت البيت قفلنا الفيديو ولبسنا دخلت الحمام بعدين جت وقالتلي انزل اجيب حاجة من البقال اللي تحت انا فهمت انها عايزة تستفرد بمحمود استخبيت على اساس اني نزلت وفعلاً لقيتها داخله عليه بالكلوت بتقوله انت اللي عملت كده ؟
محمود ':- انا انا ......انا
ماما :- اقلع دلوقتي وريني زبك عليه اثار لبن ولا لا
محمود :- اصل .....
ماما :- اقلع بقولك
محمود نزل البنطلون اول ما شافت زبه مصدقتش طوله وبصت لقت لبن فعلاً في زبه قالتله حسابي معاك بعدين وخرجت من الاوضة انا نزلت جبت الحاجة بسرعة لقيت محمود زبه واقف اوي ولاحظت ان الكلوت ماما سابته علي ترابيزة المطبخ
دخلت وعشر دقائق وانا بكلم محمود وبحاول اهيجه في اي كلام علشان زبه يفضل واقف شوية وماما ندهتلي
ماما :- يا يوسف
خرجت قالتلي روح عند خالتك هاتلي الفلوس بتاعتي
محمود حاول ينزل معايا بس ماما قالتله اني هروح واجي بسرعة كان المشوار بياخد نص ساعة فهمت انها خلاص قررت تنيك محمود
عملت نفسي نزلت وفضلت مستخبي في حتة بحيث ابقى شايفهم
ماما :- تعالي هنا بقي أنت عملت كده ليه
محمود:- انا اسف مش هعمل كده تاني
ماما :- طلع زبك كده تاني
محمود طلع زبه وهو مكسوف كان زبه واقف نص وقفة وبيلمع ماما مسكته اتخض محمود وقالتله
ماما :- انت زبك طويل وحلو متتعبوش في ضرب العشرة اتعلم تنيك بيه بجد عمرك جربت قبل كده ؟
محمود :- لا
ماما :- طب تعالي قبل ما يوسف يجي
دخلوا الاوضة وماما نزلت تمص في زبه وتقوله اكبر من زب جوزي كبير اوي وبعدين بدأ يقلعها السينتيان ويمص حلمات بزازها وبعدين قلعها الكلوت وظهر كسها اللي فوقه شعر خفيف
لكن كان بينزل إفرازات كتيرة بدأ يلحس في كسها وهي تقوله
ماما :- لسانك جامد الحس حلو يا حودا
محمود :- بلحس اهو يا متناكة علشان اعرف انيكك كويس انا هنا نسيت نفسي وبقيت واقف قدام باب الاوضة بلعب في زبي الصغير وانا شايف محمود بيلحس كس امي اللي اول مرة اشوفه انا دلوقتي هو هينيكه كمان شوية طلع زبه وبدأ يمشيه علي كسها بالراحة وبعدين بدأ يدخله بقوة
ماما :- ااااااه دخله جامد دخله كله في كسي زبك كبير فاشخ كسي
محمود :- متخافيش يا حبيبتي هينيكك كويس وهملي كسك لبن
ماما زقت محمود نيمته وركبت هي فوق زبه
ماما :- انت لسه هتنيك براحة الواد قرب يجي
مشاهدة المرفق 168
قعدت تتنطط على زبه بسرعة جداً وتقوله نيك اجمد يا اجمد زب
وهو يقولها هنيكك يا شرموطتي
بعدين الاتنين وقفوا وكان خلاص محمود بيطلق شلال لبن داخل جدران كس امي وراح منيمها وانا في اللحظة دي اما شوفت اللبن نطرت لبني على الارض بعدين بص محمود راح لقاني قالها الحقي ابنك كان بيجيب لبنه علي الارض مش الفلوس من عند خالتهمشاهدة المرفق 169

وراح داخل الحمام جنبي وقالي خد منديل نضف كس امك من اللبن وراحت قالتلي تعالي لبسني الكلوت المخروم ده علشان محمود يعرف يبعبصني طول ما هو قاعد
نضفت كسها وبعدين لبستها الكلوت ومحمود دخلها الحمام غسلها طيزها واخدوا دش سوا وخرجت لبست الكلوت المخروم اللي عليه لبن محمود وقعدنا في الاوضة محمود قالي هاجي انيك امك قدامك كل يوم طول ما ابوك في الشغل
جميل
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled
لا ركز انت
 
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر (الصياد)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ل
ياريت بس ماما بتحب الزب الكبير
و امك فعلا بتحب الزوبر الكبير زى منتا بتقول..شوف زوبرى كده اللى فى الصوره عندى وانا عارف انه هيعجبك ويعجب امك المتناكه الهايجه كمان اووى وحاول نتواصل وانا هنيك امك وافشخها اوةى شكلها مش بتشبع نيك ابدا وعوزاه علطول...وبرضه هتكون انت معانا دايما عشان تغسلها طيزها وكسها وتلبسها برضه اللى هى هتقولك عليه...وانت هتتمتع اووى انت كمان لو حبيت تمص ولا حاجه وانت بتجهزها يعنى.....مستنييكك اووى تيجى وترد ونتواصل،...شوقتنى اوووى انى انيك امك بصراحه...
 
  • عجبني
التفاعلات: Youssef khaled

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%