NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Haygan20

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا انا اسمي حسام عمري 20 سنة والقصة التي احكيها حدثت وكنت في بداية معرفتي القليلة بالجنس انا ساكن في حتة شعبية انا وامي اسمها سهام عمرها 48 ست مصرية بلدي مربربة بشرتها قمحوية ، مقبولة في وجهها لكن حتت جسم يجنن امي تقدر تقول طخينة 145 kg استعداد تتناك 24 ساعه فى اليوم وهى ست بيت زى النسوان بتاع زمان متعلمتش ست بيت طويله شعرها اسود بزازها كبار اوى ومدلدلين بطنها كبيره وبارزه سرتها واسعه طيازها عباره عن جبلين طيازها من النوع العريض اللى ليه هانش عريض بارزين جدا لورا بتلبس فى الصيف اغلب الوقات قمصان نوم على اللحم واففففففففف بتجنن لما تلبس كدا تلاقى القميص محشور بين فلقاتها الكبار طول اليوم ومبتلبسش سينتيانات خالص وبتبقا حلامتها ظاهرين اوى امى فى البيت لسانها زفر تشتم وتقول يا خول يا وسخ ومتسلطة هي صاخبة الكلمة الاخيرة في البيت. وابي محمود راجل عندو 54 سنة بس زبرة على قدو واختي هناء 25 سنة متجوزة من هشام 28 سنة بس جسمها حكاية وزنها 90 كلغ زي امها بضبط طيز وبزاز ومن هيئتها وكلامها ومشيتها تحسها شرموطة بنت متناكة وكرش واخي احمد اكبر مني ب6 سنين عمره 20 سنة وساكنين في عمارة كلها نسوان بلدي مربربة وكلنا بنعرف بعض الحكاية بتبدا لما زبري فاق واصبح يقذف اللبن وعرفت انو قطعة اللحمة دي مش للتوبل بس في اكتر بكتير وفي مرة انا كنت في الحمام في الليل وانا راجع على فرشتي سمعت صوت اول مرة انتبهلو من غرفة امي وابي واصوات
امي : جرى ايه يا موكوس ماله مش راضي ياقف ؟؟
ابي: وانا شو دراني يمكن عشان انا تعبان في الشغل كملي مص فيه لعل ياقف
امي : على كدا راح نبقى للصبح ونخنا نوقفو وبعد ميفضلش 5 دقائق ويفضي اللبن كلو يالا انا راح انام وهعرف مين هيريحني من عذاب كسي
ابي : هو انا مش عامل معبي عينيك
امي : زبرك دا ميعبيش كسي دا يدوب يلحق يدخل
ابي : انتي بتعايريني يابنت الكلب ، وراح رافع ايدو مش يديها قلم بس هي مسكت ايدو وزعقت فيه
امي : جرى ايه يا خول هو انتى راح وعمل عليا راجل المرة الحاية راح اكسرهالك واعمل حسابك مجبش اشوف وشك في الصبح وقت العيال في مدارسهم
ابي : ليه !؟؟ في ايه ؟!!
امي : وانتى مالك انتى الرجالة راح تشوف شغلها ههههههههههه
وراحت قايمة رايحة للحمام فرجعت لغرفتي و ضليت افكر و ليش امي بتعامل ابويا بالخشونة كدا ورجالة شو الي راح تشوف شغالها ورحت نايم وقمت الصبح فطرت ونزلت على المدرسة وانا دماغي شغالة على حكي امي البارحة باليل فعملت نفسي عيان ورجعت للبيت اتخبيت في العمارة الي مقابلة لعمارتنا واستنيت لحد ما ابي طلع من البيت وراح وبقيت استنى في الرجالة الي حكت عنهم امي بس استنيت ربع ساعة ومدخل حدا للعمارة فرحت طالع على عمارتنا ووقفت قدام بيتنا و طلع حدا انا بدات استغرب مين الرجالة الي بتحكي عنهم ماما وراح يعملو ايه وقلت راح ادخل للبيت اكتشف ايه الي الصاير خرجت المفتاح ودخلت بشويش مش راضي اعمل اي صوت ودروت في البيت كامل و بقييت غرفة امي وانا بدات اسمع صوت وحوحة وحدى بيتألم رحت وبصيت من الباب من غير مايشوفوني وانصدمت لقيت امي واخي في غرفة النوم وهو راكب طيز امي
احمد : عجبك زبري يا شرموطة !!!!
امي بتزعق فيه بصوت عالي : مو قلتلك متقليش شرموطة يا خول انا بابقى امك والى تحب ارجعك تبوس رجلية عشان اسامحك
احمد: للللا مافي داعي نحنى كدا حلوين بس مفلتيش عاجبك زبري ؟
امي : دا يدوب ملحق يدخل في كسي
احمد: ماطيزك كبيرة اوى ، عندك اطخن جسم في المنطقة و البلد كمان دانتي لما بتمشي يفضولك الشارع هههههههه
أمي: هو انتى بتهزر دا راح خليك تبكي زي الحريمات
وقامت امي غاضبة
احمد : قمتي ليه انا لسه مجبتش لبني
امي : دانا هخليك تجيب ددمم يا خول ، انتى بتتريق علية ماحدى استرجى و عملها قبلك
وراحت قيمة بصعوبة من وزنها الكبير وماشية للدولاب وبزازها و بطنها تتدلدل وكل حتة في جسمها مدلدلة وجابت زي الصوت الي بيضربو بيه الحيوانات و جايبة طوق متع كلاب وزبر اصطناعي ورمتهم على وشو وقلتو حطها في رقبتك
احمد : انا بهزر معاكي يا ماما
ماما : رح تتعلم الهزار لما تشوف طيزك مفشوخة زي الحريم
وراح احمد نازل بوس في رجليها عشان هو مش هيقدر عليها
احمد : ابوس رجلك يا ماما تسامحيني ...
ماما : مصمص في صوابع رجليا
وفضل احمد يمص في رجليها ويعمللها مساج 5 دقائق
ماما : طيب يالا كفاية كدا غور من وشي
احمد : بس ياما انا لسة منزلتش
ماما : تعالى بقى هتتعبني , انا مشكلتي قلبي الحنين
احمد : ماما هو زبري ممتعكيش ؟؟
ماما : لا هو حلو و طولو كويس تقدر تمتع بيه الاكساس بس كسي انا غير شكل مع طيزي الجبارة
احمد : هو فيه زبر يقدر عليكي
ماما : اه في زبر يملى كسي ، الكبير ليه رجالتو مش زبر واد صغير راح يكيفني بس قلبي حن ليك لما شوفتك وانتى بتتلصص عليا من المنور وانا استحم
وفضلت امص في زبرو لحد مجاب اخرة فتسحبت ورجعت منين دخلت
وانا خارج بشويش و شافتني جارتنا سامية اوصفهاكم
عمرها 40 سنة ست مصرية بلدي مربربة 100 كلغ عندها بزاز كبيرة اوي مدلدلة وطياز مليانة لحمة مقمبرة لورا مع كرش متوسطة ارملة بقلها 5 سنين وعندها 2 بنات صغيرين ريم 10 سنوات و مريم 11 سنة
سامية : شو تعمل عندك يا حسام ؟
انا بتردد : كنت نازل
سامية : طب وراك حاجة مستعجل
انا : لا كنت نازل لتفسح شوية
سامية : طب ليش متجيش تبدل معايا العفش عشان انا ست وحدانية وماعندي مين يساعدني
انا : طيب انا جاي
ورحت ماشي وراها وطيازها بتتهز يمين وشمال وانا مركز معاها وهي شافتني وضحكت
ودخلتني للانتريه
انا : طب فين العفش الي راح تنقليه
سامية : اقعد نشرب خاجة ساقعة في الحر دا
وقعدت في التنريه وجابت المشروب وهي بتخطو راحوا بزازها مدلدلين برا القميص الي للبستو وعنيا راحت مقطعة بزازها و زبري وقف ولما شافتني راحت ضحكة زي الشراميط
سامية : دا انت طلعت ماكش سهل خالص
انا بارتباك : سهل في ايه ؟!
سامية : سهل في ايه هههههه وتسال كمان هو انت محستش بزبرك عامل خيمة في البنطلون هههههه والا عنيك الزايغة على بزازي
انا تفاجات من صراحتها وبقيت محروج جدا فروحت قايم على الباب ومسكتني جامد من ايدي
سامية : انت رايح فين مازلنا ناخذ ونعطي بالكلام
انا : انا بعتذر علي شوفتيه وانا مروح
سامية : هو دخول الحمام زي خروجو ومين قلك انك زعلتني عشان تعتذر وهتروح قبل متعرفني على الباشا
ومسكت زبري من فوق الهدوم قدام وجها وراحت منزلة البنطلون والبوكسر ولاقت زبري مرتخي
سامية : هو مرخي كده ليه مش كان واقف قبل كدا
انا : هو انتي بتعملي ايه ؟
سامية : انت باين فيك واد غشيم وملكش في النسوان وانا مبعوثة عشان افهمك دانتا صرت راجل لازم تكون تعرف النسوان
انا : مبعوثة !! من مين ؟؟!
سامية : مو مهم
ومسكت زبري و اول مرة يد مراة تلمس زبري وبقت تجلخ فيه مو راضي يقوم
سامية : ومالو مش راضي يقف
انا : من الصدمة !!
سامية : انا عارفة ايه الي راح يخليه ياقف مغير لمس
قامت سامية تقلع في قميصها وانا مركز مع لحمها فرفعت القميص وبانو فخاذها الكبار وبعديها بطنها المليانة نازلة مدارية على كسها لين وصلت لبزازها الضخمة وكانت لابسة سوتيان ابيض وانا مصدوم من الجاموسة الي قدامي ولفت وشفت طيزها المليانة لحمة وراجعة لورا
سامية : شو عجبك جسمي يا واد
انا : ايوة عاجبني
سامية : ماتفك شوية وتسيب نفسك عشان تتعلم
ومسكت ايدي وحتطها على بزازها بالعب فيهم والتانية بلعب فيها على بطنها
سامية : باين فيك ولد بتحب الستات الكبيرة
انا : ايوة دول ماكنات وجسمهم احلى من البنات الصغيرين و عندهم خبرة
سامية : طلعت بتعرف تحكي
انا : طب تقدري تشيلي السوتيان عايز اشوف بزازك
سامية : انتى بتامر يا باشا هههههه
وقلعت السوتيان والكلوت
وشفت بزاوها كار اوي واصلة لحد بطنها مليانة لحمة وحلمتها بنية
انا : ايه الجمال دا
سامية : عجبوك يا واد ؟
انا : اكيد
سامية : بس بقى لتكسفني
وقعدت بجانب وبدين احسس على بزازها بالعب فيهم فرفعت الحلمة وقالتلي : مص الحلمة زي البيبي الصغير وبقيت العب في بزازها وبعدين وقفتني وبقت تبص على زبي
سامية : سيب بزازي هريتهم مص وتعالى اعطيني زبرك
وقفت قصادها ومسكت زبري وبيضاني
سامية : دانت واد فحل زبرك كبير على عيل زيك
وراحت حطت زبري في بقها وحسيت باحساس جميل بس فضلت مستغرب
انا : هو انتي بتعملي ايه ؟؟
سامية : اول مرة مراة تمصلك زبرك ؟؟! اه نسيت انك عيل خام
وفضلت تمص شوية وانا حاسس اني عايز انزل لبني
فوقفت سامية مص في زبري
سامية فتحت فخاذها وتشاورلي على كسها : تعال الحس ليا كسي زي مامصيت زبرك لازم تجرب كل شئ اليوم
نزلت على ركايبي و قربت على كسها كان كبير ولونو فاتح وشدتلي راسي ودفستو بين فخذيها وفضلت امص عشوائيا
سامية : مص كويس يا واد دانت بتعذبني امسك زنبوري ومصو بلسانك
ومسكت زنبورها وفضلت امص شوية الى ان ارتعشت وجابت شهوتها
انا : مالك ؟؟ فيكي حاجة ؟؟
سامية : ماتخفش يا واد اي مرأة بعد متوصل لنشوة ترتعش وتجيب شهوتها
انا : مفهوم
سامية : يالا تعال حط زبرك في كسي عشان الولاد زمانهم جايين
انا : احطو فين ؟
سامية : يوووه متفتح دماغك معايا حط زبرك في كسي عشان تجيب لبنك
قامت ساحباني ومسكت زبري وراحت حاطاه على شفرات كسها وقالت : يالا يا حط زبرك في الفتحة عشان نخلص . دخلو وطلعو براحة
وروحت دافع زبري في كسها وبقيت ادخل واطلع في كسها الي كان زي المغارة بمتعة لا توصف واحساس سخونة الكس شئ جميل وفضلنا كده دقائق قليلة قبل ما اجيب لبني في كس سامية بكميات كبيرة
سامية : ماتقول انك حتجيب عالعموم الي عملتو رائع بنسبة لمبتدئ بس اوعى حد يعرف احسن نروح فيها
انا : طيب خلاص ماحدى رح يعرف
وروحت خارج من بيتها وروحت للبيت بالكاد اقدر امشي فتحتلي امي الباب وقالت : ليش وشك اصفر وذبلان يابني شو صرلك
نخنا هيك واغمي عليا بين اديها فسندتني لي فرشتي وجابت عطر ونشادر عشان تفوقني
امي : مالك مو حسنان توقف على حيلك
انا : مافيني شئ بس تعبان وجوعان
امي : خلاص راح حطلك تاكل وبعدها نام وراح تقوم زي الثور
انا : حاضر يامي
وحطتلي امي الغداء واكلت لقمتين وروحت على فرشتي وانا في الممر لفرفتي عديت على غرفة وسمعت امي بتتكلم مع وحدة ست : مش قولتلك بالراحة عالواد دا مزال عيل اول مرة يجرب ومش قولتلك تمصيلو زبرو بس ايه الي خلاك تفتحلو رجلاكي ...
وهنا ذهلت هي امي عارفة الي انا نكت سامية جارتنا وبعد ثواني حسيت اني مش قادر اصلب طولي فرحت و اترزعت على الفرش وروحت في نومة مشلهاش اخر
وجت امي تقوقني عشان اتعشى معاهم ثمت بصعوبة
امي : لهدرجة تعبان متشد حيلك الخير مزال لقدام هههههه
انا : خير ايه ؟؟ وقدام ايه ؟؟
امي : كل شئ في وقتو حلو ، يالا عشان تتعشى وتعوض الي راح منك
وانا مع كل لحظة شكي يكبر في انو في ملعوب انا ماني داري بيه
انا : هو اخويا مرجعش من الشغل ؟؟
أمي: هو اتكلم وقال انو مطبق دوريتين اليوم وبكرة
وحطت امي الاكل جمبري واستكوزا
امي : يالا كول يا حبيبي رم بيها عضمك وعوض الب خسرتو مع الولية سامية
انا بخجول : خسرة ايه سامية ايه في حاجة ياما ؟؟
امي : بردو انا الي بتسالني مالحاجات الكل عندك كمل اكل ورح فهمك
وبدات توكل فيا بايدها السمينة وانا قلبي راح يوقف
كمانا فطرنا وراحت امي تغسل الصحون وروحت انا قاعد في الصالة عمال افكر هي امي منين جابت قصتي مع سامية ؟؟ ممكن تكون سامية الي قالتها ؟؟ هو بردو قي خد بيقضح نفسو
وجات امي وقعدت بجنبي : انتى بتفكر في ايه يا امور ، يا عريس ههههههه
انا : ماما هو ايه الي عرفك اني نمنت مع سامية
امي : ياواد انا الكل في الكل هنا وما في حدا بيعمل حاجة الا بموافقتي
انا : مفهمتش حاجة !!!
امي : كل حاجة في وقتها حلو
انا : بس انا عايز اعرف
امي : انا الي قولت لسامية تخليك تنيكها
انا : وليش ؟
امي : قولتلها كده بعد مشوفتك تتلصص عليا واخوك بينكني
انا : هو انتي شوفتني ؟؟!
امي : قولتلك مافيش حاجة بتخفى عليا
انا : انا عايز اسالك سؤال بس خايف منك
امي : خايف مني ليش ؟
انا : بس انتي دايما منرفزة وبتضربيني على اقل حاجة
امي : قول ماتخفش وماراح اضربك من هون ورايح
انا : انا البارح كنت خارج من غرفتي رايح للحمام بنص الليل سمعتك عم تحكي بصدفة انتي و ابي بالغرفة وقلتيلوا الرجالة راح تشوف شغلها ، مين الرجالة وشو الشغل الي راح يشوفوه
امي سكتت شوية : بص انا امك وانتى ابني وسرنا مع بعض ابوك من سنين طويلة ماعد زي زمان كان مكيفلي كسي بس بعد ما مرض بالسكري زبرو ماعاد رضي ياقف
وانا امراة ليا احتياجاتي
انا : بس هوما جايين امتى ؟؟
امي : ههههههه وانتى ليش تسأل ؟
انا : قولت نخش للغرفة النوم ونسلي بعضنا
امي : في ايه ياض حكينا شوية تبقى عايز تنكني ؟!
انا : هو اخي احمد احسن مني والا الي جاي ينيكك ؟!
امي : انسى انك تنيكني
وراحت قايمة وجريت علاها وحاولت ادفعها بالقوة للغرفة بس هي كانت اقوى مني ورمتني بعيد
امي : هو انتى فاكر نفسك هتقدر عليا ! مش علشان قدرت على سامية ونكتها يعني انك تقدر علي انا اتخن زبر ميقدرش عليا جاي انتى عيل صغير عايز تنكني ههههه يالا روح اندفس بغرفتك واعمل حسابك انك تغور من وشي في حتة تانية لبين ما اخلص مع ضيوفي
دخلت لغرفتي باكيا بقيت ساعة زمن وخرجت رايح للحمام فسمعت واحدة قاعدة مع امي في الصالون فخرجت اشوف مين لقيتها جارتنا سعاد الحفافة سمعتها تقول : اهو جاي وصفها هي امراة في 51 سنة وزنها 110 كلغ تخينة بزازها كبيرة منفوخة لحمة ونزلة على بطنها وطيزها ضخمة راجعة لورا فخاذ كبيرة مش فاهم ليه نسوان العمارة الكل اجسامهم طخينة
انا : اهلين يا طنط كيف حالك
سعاد : طنط ايه يا خول انت بتكبرني لما تقولي طنط
انا : مانتي كبيرة اكبر من امي حتى وانا ماني خول
سعاد : ما تدري الجسم دا مازال بخيرو روح اسال الرجالة الي تجري ورايا عايزني
انا : ما اروح اسال جوزك عم ابراهيم
سعاد : ههههههههه ضحكتني يا واد روح اسال المرخوف دا
امي : يالا يا شرموطة ورانا شغل كتير
انا : انتو خارجين ؟
سعاد : لا بس راح ضبطها لدخلتها هههههههه يالا يا عروسة روح حضري حالك لبين مااجي
امي : متتاخريش يا شرموطة
بعد ما امي راحت لقيت ايد سعاد بدات تحسس على جسمي وزبري بدى ياقف من تحسيسها و جسمها الضخم
سعاد : كبرت يا واد وصرت راجل
انا : انا راجل من يوم ماخلقت
سعاد : جدع ياض بس انا بحكي عن الواقف دا في وسط بنطلونك
انا : بتقصدي ايه ؟
سعاد : تعال اقف قدامي
وقفت قدامها ومدت ايدها فكتلي البنطلون ونزلتلي البوكسر ولقت زبري واقف قدام وجها ومسكتو بايديها
سعاد : مانت راجل وسيد الرجالة كمان ايه الزبر دا !!!
انا : عجبك ؟
سعاد : اوي ياض دا كبير على واد بعمرك
ووجرات ومديت ايدي مسكت بزها الضخم وهي فهمتمي وراحت فكت ازرار الجلبية الي لبستها وخرجتلي بزها اليمين واخذتو وبقيت امص فيه واعضعض في حلمتها السودة ونحنا هيك وامي بتمر من غرفتها للحمام وتشوف المشهد
امي : اخليك مع الواد دقيقتين اجي الاقيك مخرجتلو بزك يا شرموطة ارحميه دا مزال عيل صغير
سعاد : عيل ايه دا زبرو ولا اجدعها راجل
امي : يالا انجزي معادش وقت كتير
سعاد : مستجلة كده ليه كسك عم ياكلك
امي: يالا يا وليه شو تحبي اللعي
سعاد : لا تروح لحتة يا واد راجعتلك عشان نفرفش مع بعض
امي : مش قبل متخدي موافقت امو ؟
سعاد : عرفاها مش حترفض
امي : خليني افكر شوية
سيبت بزاز سعاد وراحت قلعت الجلبية وشوفت جسمها كانت لبسة كان البرا مغير اندر اكنها بتسخني بطيزها الكبيرة انا هيك وشوفت امي عريانة حاطة ايدها على كسها والايد على التانية ماسكة بزازها وراحت امي ضربت سعاد على طيزها الي خلى لحمها يترج من الضربة
امي : زي عادتك مبتلبسيش اندر
سعاد : البتاع دا بيعلم على طيزي بتبقى حتت زرقة واصل ما بلقى مقاسي في الاندر
امي : ما اصلها ضخمة اوي يا متناكة
سعاد : ليه ياختي بتشوفي روحك عود فرنساوي ماكي اتخن مني
اامي : ايوه انا اتخن بس دا من مرض وراثي عندي و زيد على كدة فحلي بيحبني بلحمتي
ودخلو للحمام وجابو معاهم حلاوة عشان الشعر بقيت شوية ولحقت عليهم عشان اتجسس فنزلت اشوف من فتحة المفتاح ولقيتهم عريانين ملط مع كمية لحم رهيبة اجسامهم معبية المطرح كلو امي نايمة على ظهرها وفاتحة وراكها وكسها باين فاتح في نفس لون بشرتها و سعاد عمالة تخلط في الحلاوة
امي : يالا يا شرموطة هتبقي تخاطيها كتير
سعاد : ماهي مش مستوية عشان تنظفك يا عروسة
امي : يالا انجزي بالا كلام فاضي هيجتيني
سعاد : ماتشدي حيلك يا لبوة فحلك زمانو جاي شدي حيلك
وبدات سعاد تحط الحلاوة على كس امي وتزيل الشعر والايد التانية على زنبورك
سعاد : كسك الكبير مبلول يا متناكة
امي : اه اه اه سيبيه في مين راح ييجي يطفي نارو
وانا مستغرب وجاني الفضول عشان اعرف مين الي راح ينيك امي في الليلة دي و كملت سعاد نتف شعر كسها وراحت على باطها
سعاد: استعملتي المرهم الي جبتهولك المرة الماضية ايه رايك ؟
امي : دا كويس اوي قدر يفتحلي البقع السودة اللي كانت على كسي وتحت باطي دا اخر مرة فحلي ناكني بالعافية مش طايقني على البقع دي
سعاد : يا بختو على اللحمة الطخينة دي دانا لو كنت ذكر ماكنتش سيبت كسك للحظة لكنت فرمتك فرم
امي : جرى ايه با متناكة مولعة كدة ليه ؟
سعاد : ماهو الواد حسام زبرو هيجني
امي : للدرجة عاجبك دانتي ياما ازبار دخلت في كسك اكبر من زبر ابني دا لسه واد صغير خايفة على صحتو
سعاد : بعد مانخلص هروح اخليه يمتعني اصل زبرو كبير على عمرو
امي : ماشي راح خليه ينيكك بس على السريع عشان فاضل اقل من ساعة عشان الموعد
سعاد : على السريع ليه راح يمشي معايا لشقتي نفضل براحتنا واضبطو وبالمناسبة افضيلك الشقة عشان السهرة
امي : بس بالراحة على الواد ماتخليهش ينزل كتير عشان صحتو
سعاد : راح اوصي المطعم الي تحت على شوية استكوزا وجمبري عشان يقويه
امي : كده ماشي هههههه يا بختو حسام بالشرموطة الي راح ينيكها
وبعد كده خلصو ودخلو تحت المية يستمحو من الشعر و اجسامهم لازقة لبعضهم ورجعت فرحان للصالة عشان راح انيك الشرموطة سعاد والي فرحني اكتر انو شرموطة زيها مستعرفة اني فحل بعد 5 دقائق خرجت امي و سعاد وراحوا على الغرفة عشان يلبسو هدومهم
سعاد : انا راح اروح وبعد شي نصف ساعة راح ابعت وراء حسام مشان ننبسط
امي : ماتاخديه معاكي عشان ابقى براحتي وازبط نفسي
سعاد : رايحة اتزوق انا كمان ومشان احضر القعدة عشان حاسها حيطول ضيفك معاكي و ماتخافيش يا بت راح ناديلو قبل مايجي ضيفك وعملتي ايه في جوزك وابنك التاني احمد دا واحشني اوي
امي : واحشك زبرو يا متناكة اصل هو راح مع صحابو للغردقة جمعة زمان وجوزي راح على البلد مع اختوا عشان تبيعلو حصتها في الورثة وما فضل غير الواد حسام اصل مالاقتلوش تصريفة
سعاد : يالا اقوم عشان ورايا شغل كتير وكسي عم ياكلني سلام يا عروسة ابقي طمنيني
امي : سلام يا لبوة
ورجعت جري على مكاني في الصالة و جيت سعاد قتلي انزلها لما ترن عليا فقولتلها حاضر وجاتني فكرة روحت لمازن صاحبي الي ساكن معانا في نفس الدور واستعرت منو الكاميرا ليلة وحدة وروحت دورت على الكاميرا بتاعي وروحت حطيت وحدة في الصالون مستخبية منيح ولعب الحظ وجاء تليفون على الهاتف القار الي موجود في الصالون وخرجت امي بكامل زينتها اول مرة اشوفها كدة لابسة سوتيان واندر احمر فتلة شادد على لحمها اوي فاتسحبت وروحت لغرفتها وحطيت الكاميرا التانية في مكان كويس كاشف الغرفة كاملة ومستخبي
وشغلتهم ورجعت لمكاني في الصالون لقيت امي تحكي بصوت واطي جدا مع خالتي ولما رجعت انا خلصو الحكي وقفلو التليفون وانا متنح بامي اول مرة اشوفها كدة لابسة سوتيان احمر واندر احمر فتلة
امي : مالك مبلم كدة ليه ؟
انا : اصلوا انا اول مرة اشوفك لابسة ملابس داخلية
امي : ضيفي بيهيج علي وانا كدة وانا اعملوا الي يبسطو
احنا كدة وسعاد رنت عليا رديت عليها قاتلي يالا انا مستنياك
امي : يالا روح للبوة بتاعك تكون مستنياك على نار هههههه
انا : زيك بضبط مستنية ضيفك وكسك بياكلك يا شرموطة
قامت ضربتني بقلم دارت بيا الدنيا وكاد يغمى عليا ومعرفتش اقف على رجليا من الدوخة قامت سانداني
امي : انا ماني شرموطة ياواد ياخول مفيش حدا استرجى و قالهالي ولو سمعتها منك تاني لخليك تندم يالا غور من وشي
وروحت نازل للدور الاول عند سعاد ولما فتحتلي الباب ولاقيتها قمر مصور لابسة قميص نوم ابيض شفاف واندر فتلة محشور في طيزها الكبيرة سوتيان ابيض لامم بزازها بالعافية لقيتني عينيا مليانة دموع
سعاد : مالك يا واد مين ضربك لاخرج كسرلو عضامو
انا : مافيش بس امي ضربتني بقلم على وشي
سعاد : ليه ؟
انا : عشان قولتلها كسك بياكلك يا شرموطة
سعاد : وهي عصبت على كلمت شرموطة ؟؟
انا : ايوة
سعاد : طيب حوريك شو رح اعمل في المتناكة امك
ورفعت التليفون وكلمت امي وفتحت السبي
سعاد : جرى ايه يا متناكة ليه بتضربي الواد
امي : هيك بمزاجي !!!
سعاد : بمزاجك دا قلبت مزاجي ونشفتي كسي
امي : انا بعرف كسك مينشفش خالص
سعاد : ضربتيه لانو قلك شرموطة ؟
امي : هو لحق يقلك العرص دا
انا : انا ماني معرص
امي : خراس جيتك نيلة امال الي يخلي الشقة لامو وهو عارف انها راح تتناك يبقى اسمو ايه سيد الرجالة ؟
انا : هو انا بقدر امنعك عشان متتناكيش !
امي : مافي حدى يقدر يمنعني
انا : والي فاتحة كسها للغريب ومعرية لحمها ومنتظراه يبقى اسمها ايه شريفة ؟؟
امي : ماشي ياض بس بترجت راح فهمك شو معني الكلام ده انا بس مش عايزة ابوز مزاجي والا انزلك وادفنك بارضك
وقفلت الخط وانا قلبي راح يوقع من الخوف عشان اول مرة باحكي معاها هيك بعد ماهديت بدات الاحظ قميص النوم الي لابستو سعاد ولحمها باضض لبرة وهي بتضمني على صدرها الكبير بتواسيني وانا زبري بدا ياقف وبديت اهيج و حطيت ايدي على طيزها الكبيرة اوي من وراء عاملة زي الهضبة
سعاد : لا مش هنعمل حاجة قبل ما تتغذى الاول عشان هتشتغل كتير فلازمك طاقة
و سحبتني وراها للمطبخ فين لقيت طاولة كبيرة عليها اطباق كتير منها الجمبري والاستكوزا و فراخ
انا : امتى لحقتي تعملي هدا كل
سعاد : دا وصيتو من الدليفري يا ناكل انا عايزاك تاكل كل دا عشان صحتك
وجلست جمبي وبدات تاكلني بايديها الجبري و الاستكوزا بعد نصف ساعة كنت خلاص راح انفجر
انا : ماتاكلي معايا عشان انا راح انفجر
سعاد : لا انا ماليش نفس وخصوصي انو مابكلش قبل النيك عشان مرجعش يالا املالي بطنك عشان تملالي كسي باللبن
انا : حاضر يا لبوة
بعد شوية كملت اكل وروحنا للصالة وجابتلي عصير ليمون عشان بهضم كويس واصرت اني اشربو لاخر رشفة وحطت مزيكة شرقي ولفت الحزام على خصرها وبدات ترقص ولحمها بدا طالع نازل وانا اشوف كمية البزاز والبطن الكبيرة مغطية كسها بتترج مع بعض بديت احس بشعور غريب بديت بحس بحرارة وزبري وقف كالعامود لو ضربت بيه حيط لكسرتو لاحضت سعاد اني مولع وطت في المزيك وجات قعدت بجنبي فاتحة رجليها عشان اشوف كسها
سعاد: فيك ايه ياض حاس بايه
انا : حاسس بنار في جسمي كلو وزبري بيوجعني من شدة وقوفو
سعاد : كدة استويت والحباية اخذت مفعولها
ونزلت سعاد بايدها على زبري وبيضاني وبدات تلعب بيهم
انا : حباية ايه الي بتحكي عليها ؟
سعاد : حبابة فياجرا عشان تمتعني ومتنزلش بسرعة
انا : فياجرا !!!!
سعاد : ايوة فياجرا هو صحيح زبرك حلو بس لازم نطول في المتعة
ومن شدة هياجاني هجمت عليها عايز ادخل زبري في كسها بالعافية بس مقدرتش
سعاد : بشويش خليني موصوا قبل لدرجة انتى مولع
انا : الجمبري والاستكوزا والفياجرا منهم راح جن
سعاد : طيب طيب بس بالراحة هدي حالك عشان نعرف نشتغل ، يالا انزع هدومك عشان اشوف الوحش
في لحظة لقيتني عريان ملط وخذت زبري وبدات تمص فيه بالراحة وانا في دميا اخرى من احساس الوجع والمتعة بتاعت لسانها الحنين على زبري
سعاد : طالع للفحل ابوك زبرك كبير
انا : بس امي بتقول انو مالوش في النيك
سعاد : ههههههههه انا بحكي عن ابوك التاني
انا : ليش كم من واحد ؟
سعاد : روح اسال امك
وكملت مص في زبري ورجعت اندمجت معاها ونسيت القصة بعد 5 دقائق
انا : يالا اشلحي القميص خليني اشوف شغلي في اللحم ده
سعاد : من عنيا يا سيدي وتاج راسي
ورفعت القميص وشوفت بزازها المليانة بتنزل بقوة على لحم بطنها المترهل الي ترج من الصدمة
انا : ايوة كدة يا حلوة
سعاد : هو انا حلوة بجد ؟ اول مرة بسمعها من راجل كلهم بيشوفوني وحشة مصلحش للنيك لانو عمري 51 سنة
انا : هو اللي ميشوفكش حلوة لازمو يشوف طبيب عيون
سعاد : ايه ياض كمل كول بعقلي حلاوة مانتو الرجالة زي بعض تيجي تفضي بيضانك من اللبن وتروحو
انا : لا انا مش كده انا بحب النسوان الكبيرة في السن الي تبدى طخينة مع بزاز نازلة على البطن الكبير المشحم والطيز الجبارة الي عاملة زي الجبل
سعاد : هو على حظك نسوان العمارة كلها على الاوصاف دي
انا : يالا يا بت انا زبري مولع عم يوجعني يالا عشان عايز ادخلو في كسك
سعاد : تعال للغرفة على السرير ارتح من كنبت الصالون
دخلنا للغرفة وهي تمشي قدامي وفلقات طيزها واحدة تترفع وواحدة تنزل وتترج من اللحمة المليانة و استلقت على ظهرها وقاتلي الحس كسها فعرفت انها عايزة تعذبني وانا على اخري ونزلت الحس وامص في زنبورها يجي 5 دقائق وفجاة بليت زبري ودخلتو منغير استذان في كسها وبدلت ارزع في لحمها
سعاد : اه اه اه اه اه انت تجننت ياواد وجعتني بدخولك ده
انا : مانا لو كان قولتلك كنتي راح تقوليلي اعملي حاجة تانية وتعذبيني انا وزبري فقلت اقصر الطريق
سعاد : يخيبك يا واد !!!! بس بشويش راح تقصمني نصين
انا : مش قادر
سعاد : يا واد بالراحة هو انت هاربة اه اه اه اه اه اه
وفضلت ارزع في لحمها بقوة وانا زي المجنون عايز اجيب لبني ومش راضي ينزل من فعل الحباية ولقفت بزها اليمين امص فيه وانا انيك في كسك امص واعضعض الحلمة النية الكبيرة
سعاد : مو مكفيك كسي الي فرمتو عايز تقلعلي بزازي
انا : من كتر ماهي عاجباني مش عايز اسيبها ده احسن بز شوفتو
سعاد : احسن من بز سامية انا : ايوة احسن
سعاد : لو تشوف بزاز الطخينة امك راح تبطل تقول بزازي حلوة
انا : ايوه بزازها كبيرة اوي بس ليش مبتلبسوش حمالات صدر واندر ؟؟؟
سعاد : هو ده وقت سؤالاتك دي دانتى فرمت كسي دي المرة الرابعة الي اجيب عسل كسي وانتى مانزلتش
انا : شوية تانية وراح ينزلو اتحملي يا شرموطة
سعاد : بقالك نصف ساعة وانت بتنيك ومش حاسس بنفسك يالا انجز تعبتني
انا : يالا نازلين على الطريق
وبعد دقيقتين نزلت لبني على بطنها و بزازها ووشها وكان كمية كبيرة اول مرة انزل كده وكل ده وزبري منامش لثانية واحدة بعد مانزلت
انا : يالا روحي تشطفي عشان نكمل
سعاد : نكمل ايه ماتتهد يا واد راح تموتني نزلت كل ده ومزلت عايز كمان !!!!
انا : الكمية دي من الجمبري والاستكوزا الي مليت بيهم بطنك وراح املئ كسك
سعاد : طيب انا قايمة انت هديت حيلي بس مرة كمان ومش اكتر امك منبهاني عشان صحتك
وراحت عريانة للحمام وشوفها مفلقسة على البانيو ولحم طيزها مرفوع لفوق وكسها باين بيلمعلي وهي عم تغسل بزازها ووشها من اللبن فروحت زي الثور الهايج وزبري سابقني وروحت ماسكها ومدخل زبري على طول ووليت انيك فيها وهيا مفلقسة وزبري رايح جاي في كسها
سعاد : اه اه اه اه اه مش قادر تسنى شوية حتى ارجعلك
انا : شكل طيزك جنني وهي مرفوعة كدة وكسك ضيق حلو اوة كدة
سعاد : اه اه اه اه اه اه طييب سيبني اه اه اه اه ونرجع على السرير اه اه اه اه اه
انا : انا مش سايبك وراح تمشي وزبري في طيزك
سعاد : ارحمني شوية وارحم نفسك دس امك تقيم قيامتي ازة صارلك شئ
انا : ليه كلكم خايفين منها ؟ انا الراجل هنا وانا الي كلمتي تتنفذ يا شرموطة
سعاد : طالعة من بقك زي العسل يا سيد الشرموطة
وروحنا على الغرفة هيك زبري بين لحم طيزها بيعصر فيه و وصلنا للسرير و خلتها تاخد وضع الكلبة وفضلت انيك فيها وهي تتاوه وانا مستمتع بلحم طيزها الكبيرة اوي وفضلت انيك فيها لمدة كبيرة لحد ما حسيت روحي بنزل في كسها المرة دي الي اتملا علا الاخر والفائض خرج لبرة
سعاد : اخيرا خلصت ياض مكنتش متوقعة انك تكون فحل كدة زي الفحل الي مع امك فوق
انا : مين قلك خلصنا ؟؟ زبري مزال واقف
سعاد : واقف ايه انت نزلت مرتين وانا كسي اتهرى وانا بنزل مش قادرة اكتر
انا : ابوس ايدك شوية بس عايز اجرب معاكي وضع الفارسة
سعاد : فارسة ايه انا وزني كبير عليك وانت واد صغير خايف لاكسر عضمك
انا : ماتخافيش يا ست
سعاد : بس توعدني انو اخر مرة راح تنزل
انا : خللص يا ستي دي آخر مرة
سحبتها على من ايدها وطلعت فوقي و دخلت زبري في كسها ومعادش شوفتو بعد ما بطنها المليانة دارت كسها وفضلت طالعة نازلة على زبري لمدة كبيرة مش عارفها خالص لحد مازهقت ونزلت في كسها كمان وزبري هدى شوية وراحت خذت مكان في السرير جمبي و نظرت في الساعة لقيتها الساعة 9 بليل وانو بقالي اكتر من ساعتين وربع وانا بانيك في المتناكة سعاد
سعاد : يالهوي يالهوي يا فضيحتك يا سعاد عيل صغير قدر يخليكي تجيبي اكتر من سبع مرات يا خرابي كسي تخرب مش قادة اتحرك
ضربتها على طيزها : يالا روحي اعمليلنا حاجة ناكلها انا جوعان موت
سعاد : طيب بس خليني اخش اخذ شاور و احضر العشا
انا : راح نستحمى سوية
وروحنا للحمام واخذنا شاور ماخليش من اى مداعبة ولمس وفضلت امص في بزازها كتير وكملنا الشاور وراحت على المطبخ تحضر العشا وانا جوعان موت جلست على كنبة الصالون افكر هي امي عاملة يا ترى ؟
سعاد : فين شارد ؟
انا : لا مافي شئ
سعاد : شارد في امك مو هيك
انا : ايوة ياتره عاملة ايه ؟
سعاد : طيب راح نعرف
وقامت سعاد وراحت على التليفون واتصلت بامي وفتحت الاسبيكر
امي : اه اه اه في ايه يا شرموطة ؟
سعاد : لا مفيش
امي : امال متصلة ليه يالا اقفلي الخط مشغولة راح كلمك بعدين بعد مانخلص
سعاد : هو لسه ماخلصش ؟
امي : اقفلي يا شرموطة مو وقتك اه اه اه اه اه اه اه
سعاد : يالا بالشفاء والهناء
وقفلت معاها ونظرتلي قاتلي : اهو مشغولة هههههههه
انا : يالا روحي خلصي الاكل انا جعان موت
سعاد : خلاص يا عم راح اطلب دليفري
انا : يالا بسرعة عشان سيدك جعان بعد مافشخك يا لبوة يا شرموطة
وراحت طلبت دليفري ولقيتها طالبة جمبري واستكوزا
انا : هو انتي مبتشبعيش عايزة تاني ؟
سعاد : لا بس عشان تعوض الي نزلتو في كسي وعلى بطني
وطلبت سعاد اكل يكفي ل 3 اشخاص وجلسنا ناكل وهي تامل بشراهة
انا : متخليلي معاكي اكل انتي حتاكلينا والا ايه ؟؟؟
ضربت على بطنها : بش في بطن كبيرة اوي عايزة تتملة
واكلنا وضحكنا وبقينا في الصالون نحسس على بعض ونحنا عريانين ملط فالساعة رايحة على 10 مساء وبديت اقلق امي بقالها كتير متكلمتش
سعاد : قلقان على امك ؟
انا : ايوة
سعاد : ليش هي عم تستمتع وانت قلقان !!!
انا : لا بس قلقان عشان هي وحدها مع راجل غريب
سعاد : خايف عليها يا سيد الرجالة بس اطمنك مش دي اول مرة يجي ينيكها هو ينيك فيها من زمان حتى قبل ماتتولد انت وهي تحبو وتحب التراب الي يدوس عليه وهو بيعاملها على اساس زوجتو وفي الفلوس ده بيعطيها ذهب احمر والشقة الي انتو ساكنين فيها هو الالي كتبها باسم امك عشان ترضى ينيكها اول مرة
انا : انتي قولتيلي طالع لابوك فحل مع انو ابي مانو فحل بتقصدي ايه فالي قولتيه ؟
سعاد : كده انا مابعرفش حاجة روح اسال امك وهي تتصرف معاك

انا : ماشي بس هي ليه لسه متكلمتش
سعاد : اصلو مازال ينيك فيها هو فحل اوي بتفكر مرة نكني فضل يجي ساعتين وهو ينيك منزلش قطرة لبن فرمني بقيت اكثر من اسبوع كسي بيوجعني **** يعينها علي الزبر الي بتاخذو في كسها
وبقينا نتحدث عن اشياء متفرقة و بعد 5 دقائق التلفون رن والمتصل امي
سعاد : اتكيفتي يا متناكة
امي : ليش انتي وابني فضلتو تسبحو ماهو ناكك ايه كيفك الواد
سعاد : ايوة شرمطني وقطعني
امي : حتت عيل صغير عمل فيك هيك امال الثور الي معايا يعمل فيكي ايه
سعاد : تعرفي انو كسي بيهيج من الاولاد الصغار صحيح شو احوال كسك
امي : مقسوم نصين اصلو جاني هايج بقالو اسبوع مناكش يخزن في اللبن ليليلة حمراء زي دي
سعاد : طيب حيروح امتى عشان الواد حسام يطلع ينام
امي : والنبي خليه ينام عندك اليلة عشان حبيبي راح يفضل معاي الليلة دي
سعاد : طيب بس كسي حينفجر من لبن وحيفضل ينيك فيا بشكيكي **** يا ولية يا معطوبة
امي : كويس عشان تعرفي تبطلي شرمطة
صوت خشن : جايلك يا شرموطة راح اموتك تحت زبري
امي : يالا سلام بس ادعولي لاروح فيها
فضلنا نتفرج في التلفزيون وجات لقطة بوس في الفيلم خليت وبري ياقف وحطيت ايدي علي كس سعاد ايدي واصلة بالعافية من بطنها المنتفخة
سعاد : ايه سخنت على المشهد يالا تعال للغرفة
ومشينا للغرفة وبقيت انيك فيها يجي 30 دقيقة ونزلت فيها و عاودت نيكتها بس اقل 15 دقيقة ونزلت على بزها واترمينا في حضن بعض وهي باللبن بتاعي ونمنا من شدة التعب وقومنا الساعة 10 الصبح جسمي مكسر مو قدران اتحرك فطرت وقاتلي سعاد اني اقدر اروح البيت الضيف راح فسلمت عليها وخرجت وانا على السلم شافتني سامية
سامية : ما وحشتكش يا واد ؟
انا : بلى وحشتيني بس انا هلكان من التعب مو قدران اقف خليها بكرة
سامية : سلامتك يا حبيبي
ودخلت للشقة لقيتها مكركبة شوية ولقيت امي نايمة على سريري روحت مصحيها
امي : في ايه يا واد سيبني انام
انا : ليه نايمة على سريري؟
امي : اصلو تكسر البارح من النيك روح لقيلك حتة نام فيها
وجات في بالي الكاميرات الي ركبتهم في الصالون والغرفة فاخذتهم وننزعت الذاكرة و نقلت الالمحتوى على اللاب توب بتاعي وعملت كم نسخة منهم عشان الاحتياط ورجعت الكامير لمازن صاحبي وفتحت الفيديو عشان اشوف مين الضيف من داعي الفضول

بعد مانقلت الداتا على اللاب توب بتاعي وعملت كم نسخة منهم عشان الاحتياط وروحت فاتح الفيديو الاول بتاع الصالون وقدمت الفيديو لين جات اللحظة امي ماشية بتفتح الباب وهي فرحانة حطيت سماعات عشان الصوت وبدى صوت البوس عالي وبعد ضهروا على الصورة امي والراجل وصفو طويل اوي معضل وبشنب جلسوا على كنبت الانتري مقابل مكان الكاميرا وكبرت الصورة عشان اعرف مين وصدمتي كانت لما عرفت انو " المعلم جابر " الي منطقة كاملة بتهابو وبتحسبلو الف حساب و من اكبر التجار بيلعب بالفلوس لعب وكملت الفيديو
امي : وحستني يا جابر يا حبيبي وواحشني الوحش الي بين رجليك
جابر : وحشتيني موت يا حبيبتي وزبري خدام رجليك من وقت كلمتك قولتلك اني جاي مانمش خالص
امي : يخيبك يا راحل لدرجة دي
جابر : تعالي على السرير وهوريكي
امي : لا مو كدة تعالى ناكل انت تعرف ما بقدر اتناك وانا جوعانة
جابر : ايوة بعرف انك ماتشتغلي الي ماتملي الخزانة الكبير
وراحو على المطبخ واكلو وشربو ورجعو على الصالون فقام وحط اغاني رقص شرقي عايزها ترقص لحمها امامو ومارفضتلو طلب ورقصت ولا اجدعها شرموطة 10 دقائق من الرقص
جابر : يالا يا شرموطة زبري حينفجر
امي : هيهيهيهيي يالا يا جدع عايزين نتشقلب على السرير
وراح ماشي وراها وطيازها بتتهز وهو بيضربها جامد صوت الضربة قوية ودخلو الغرفة وروحت بدلت الفيديو للكاميرا بتاعت الغرفة
امي : ايدك ماشفة اوي على طيزي ضرباتك وجعوني
جابر : بقالي اكتر من اسبوع مانكتش
امي : ليه مراتك فين
جابر : اصلها راحت تزور اهلها في البلد بقالها اسبوع
امي : ليه ماجبتلكش شرموطة تنيكها
جابر : انا ماليش في الشراميط اولا لاني مالاقيش مقاسك لاني بحب المربرب السمين تانيا انا ماعطيش زبري الغالي لمين ما كان دا بس للغوالي
امي : انت بتحب المربرب لهيك اتجوزت مرتك النحيلة وسبتني انا اتجوز النيلة الي الي تجوزتو
جابر : دي جواز مصلحة بيني وبين ابوها في شغل وفلوس بس مراتي صحيح نحيفة اما على الفراش شرموطة كبيرة صحيح حاسك طخنتي شوية على المرة الي فاتت
امي : ابوة انا بازن 146 كلغ لاني مالاقيتش الدوا بتاعي
جابر : وماكلمتنيش ليه ده كند اجيبهولك بعينيا وبعدين كدة احلى بموت في الست الطخينة
وبدء امي تنزع في ملابس جابر قطعة قطعة وجات على البوكسر لاحظت انتفاخ غير عادي ونزلت امي البوكسر وشوفت اكبر زبر شوفتو في حياتي يعدي 25 صم وعريض وعروق بارزة وحش باتم معنى الكلمة
امي : من اسبوع لاسبوع يزيد في الحجم دا كسي مش حيتحمل النهارده
جابر : والنبي لافلقك نصين واسمع صوتك الحارة كله زبري هايج على اخرو يالا انلي مصيه
وزنلت امي تمصلو في زبرو و مو قادرة تدخل الا الراس لبوقها وبعد 5 دقايق راح مقومها بقوة ومزق القميص النوم الي لابساه امي ومزق السوتيان والاندر
امي : بالراحة يا جابر فيك ايه اول مرة تعمل كده
جابر : اسكتي يا شرموطة احسن اخلي كسك يجيب ددمم
ولا حظت وهو عريان ملط جسدو الضخم المشعر وامي بالكاد توصل لبطنو دبابة بشرية وزقها على السرير و نزل مصلها زنبورها بقوة ووقف زبري على باب كسها بيهيجها ويفرشها وراح مدخلو مرة وةحد في كسها وسمعت صرخة سمعتها مصر كلها مو بس حتتنا
امي : يالاهوي انقسمت نصين يا ناس كسي انعدم اجرولي يا ناس المفتري ده هيخلص عليا اه اه اه اه اه اه اه اه اه والنبي بالراحة
جابر : مافيش بالراحة انا جاي هنا عشان بنيك بمزاجي يعني اقفلي بقك وخدي زبري في كسك يا متنامة يا لبوة
وفضل برزع فيها كده وهي على ضهرها زي البيلدوزر اكتر من نص ساعة
امي : ارحمني بقا اه اه اه اه ونغير الوضع عشان فرتكتني واريح شوية
فراح قالبها ونيمها على بطنها وضم رجليها لبعضهم وركب على طيزها الكبيرة
جابر : مساكين الرجالة الي في السوق وهوما شايفين كتلة اللحمة دي و مو قدرانين يعملو حاجة
امي : والنبي متنكنيش كدة انت زبرك كبير وبالوضع ده كسي هيبقى ضيق كتير حتموتني
جابر : يالا نامي انيكك زي مانا عاوز يا روح امك ليلتك سودة و**** لخليكي متقدريش تقفلي رجليكي
وراح يزق في زبرو بالعافية بين افخاذ امي مو للقي طريق كسها بس لقاه واول مادخلو فضلت امي تصرخ من الالم الي مسبب زبرو المدمر وهو نازل بكل ثقلو لحد امي مو مبينة تحتو وناكها كتير كدة وبعدو فضل يبدل في الاوضاع الجنسية لحين جات امي واخذو وضع الفارسة وكانت امي مثارة جدا وبديت تتنطط على زبر جابر بكل قوة ووزنها الي خلى السرير يوقع مكسر وفضل ينيك وكانو شي ماصار الى ان حس ان يقذف وخرج زبرو وقذف على جسم امي كلو لبن غرقها
امي : كدة وقعنا السرير على شو بدنا نكمل اليلة ؟؟
جابر : مو مهم راح جيبلك عفش جديد للبيت كلو لانو حسيت انو قديم شوية وراح كسر الموجود وانا انيك فيكي
امي : براحة على طيزي بس لتحسبها من العفش
جابر : راح خليكي تولولي بس قومي حضري الاكل ونظفي حالك للنيكة الجاية
امي : حاضر يا حبيبي
وقامت امي راحت للحمام نظفت نفسها و قعدو اكلو وامي في قمة الرومنسية مع المعلم جابر الي بيعاملها بحنية ودلع مستغرب ده المعلم جابر الي الناس بتحسبلو الف حساب وجسمو زي الجمل وبعد ما كملو اكل راح راجعين للصالون وهنا انا رجعت لكاميرا الصالون لقتهم جالسين بيتفرجو على الفلم والوقت بيشير 10 بليل وبدى يحسس على جسم امي وامي تاوهاتها بدات تكبر و فجاة لقيتو نزع البوكسر ونزلت امي تمص زبرو بكل وحشية وهو هاج من المص ورفعها ونزل نيك فيها بكل الاوضاع لحد ما مليت وانا اتفرج و بديت اقدم في اللقطات لحد ماكملو و فضلو اكثر من ساعتين ينيك فيها وكسها بيبلع زبرو
جابر : كفاية كده يا شرموطة مش عايز انزل اكثر من مرتين عشان صحتي
امي : بتخاف على صحتك وماتخافش على صحتي انا
جابر : بتعرفي غلاوتك عندي
امي : دانت كسرتلي عضامي
جابر : يالا عشان ننام انا ورايا شغل بكرة بس فين حنام بعد ما كسرنا السرير
امي : حنجيب المرتبة ونحطها في الصالون
وجابو المرتبة وحطوها ونامو عريانين ملط وهنا الكاميرا فصلت شحن والفيديو انتهى وروحت عملت مونتاج للقطات النيك و شيلت الزايد وعملت في سي دي و الشمس غربت وامي لسه نايما وفقررت اني اروح اصحيها
انا : ماما ، ماما اصحي يا ماما
امي : في ايه روح غور من وشي حتريح علي نومة
انا : هو انتي لسه حتنامي
امي : اخلص انتى عايز ايه ؟؟
انا : انا جوعان يا ماما
امي : ايوه حتى انا جيعانة موت بس جسمي كلو مكسر ومو عايزة اطبخ روح جيبلنا 3 سندوتشات
انا : طب ليه ثلاثة ونحن اثنين بس
امي : هو انا راح يشبعني سندوتش واحد تلاقي الفلوس في المطبخ على الطاولة
روحت خذيت الفلوس بس لحضت انهم رزمة فلوس كبيرة وروحت اخذت السندويتشات ورجعت لقيت امي رجعت نامت
انا : ماتقومي ياولية الاكل وصل
امي : طيب روح حطهم في المطبخ واخرج حتى البس
انا : مازلت بتتكسفي مني دانا محضرلك مفاجأة
امي : طيب روح هلحقك
وجيت امي وجلسنا ناكل وحي لابسة جلبية على اللحم وانا شامم ريحة
امي : مالك ؟ في ايه ؟
انا : شامم ريحة موش كويسة هو انت استحميتي بعد مانزل ضيفك ؟
امي : لا فضلت نايمة ما لحقت اغتسل راح كمل اكل واغتسل
انا : وشو حكاية رزمة الفلوس الي لقيتها ؟ خليها جابر
وامي شرقت : مين !!!!! جابر مين ؟!
انا : المعلم جابر هو الضيف الي جاء ناكك
امي : ومين قلك ؟ اكيد الشرموطة سعاد واللهي لخليها تندم بنت المتناكة
انا : مو سعاد الي قاتلي انا شوفت بعيني تعالي راح وريكي كيف
وروحت حطيت السي دي وفرجيتها عليه وهي في صدمة
امي : هيك بتصورني !!!! بتصور امك يا حسام وبدات تعيط
وانا صعبت عليا : يا ماما انا صورتك بس لاني حابب اعرف مين الي حينام معاكي
امي : وارتحت !!
انا ؛ لا مازال عندي تساؤولات كتيرة واحتاج اجابات
امي رجعت عادي : حاضر راح جاوبك على اسئلتك بس اتحمم الاول
وراحت تتحمم وكملت وخرجت من الحمام وهي عريانة ملط
ولبسة جلبية على اللحم وجلست جنبي
امي : عايز تسال ايه
انا : من امتى وانتي على علاقة بالمعلم جابر ؟
امي : مالك تقول فيها وانت مكسوف جابر بينكني حتى قبل ماتجوز وهو الي فتحني كان يسكن في معايا في نفس القرية بالبلد كنا بنتلقا بالسر في الشقة الي عايش فيها وكانت امو عارفة انو ابنها بينكني وكانت تقولي انتي البنت المناسبة لابني وكانت بتحبني كتير وانا بحبها زي امي وبموت في جابر ابنها دى كان الهوى الي بتنفسو وهو كان بيعشقني موت لحين في مرة نسيت اني اشرب حبوب منع الحمل وناكني وقتها نيكة مازلت اتذكرها وقذف اللبن في كسي وبعدها بمدة عرفت اني حامل من جابر واهلي عرفو بالموضوع وكان بابا حيروحني من كثرة الضرب وكان حيذبحني ولما جابر جاب امو وابوه ليخطبني رفضو وقلعوه وجوزوني لابوك كان شغيل عنا في المزرعة ليستر عليا وولدت بعد 9 اشهر ولدت اختك هناء وانا عندي 23 سنة وبعدها كمل جابر معاشرتي وجبت اخوك احمد وجبتك انت من لبن جابر
انا : يعني ابويا انا هو جابر
امي : ايوه جابر لانو ابوك واحد خول ميقدرش ينيك كمشتو مرتين ورجالة بتنيك طيزو جوزوني للخول هذا و حرموني من عيشة حلوة مع حبيبي وعشت وانا محرومة وكسي بياكلني
وبعدها بدات تعيط وانا ساخفني حالها لانها عاشت حياتها محرومة من حب من النيك من كل حاجة
انا : لا تبكي يا امي انا مابلومك بس ماكنت بعرف والفضول هو الي خلاني اصور الفيديو
امي : ليش ماسالتنيش ؟
انا : سالتك بس كنتي معصبة ماضيتش تجاوبيني
امي : والحين عرفت مين ارتحت ؟!!
انا : بس عندي سؤال انتي كيف استحملتي زبره الكبير في كسك ؟
امي : هو صحيح زبره كبير وممتع بس انا باقدر عليه لاني تعودت على الكبير
انا : يعني انتي بتتناكي من غير المعلم جابر ؟؟
امي : ايوة
انا : مين هوما ؟
امي : كل حاجة في وقتها حلوة ويالا قوم هاتلي التسجيل بتاعي واكسرو قدامي عشان الفضايح وعندي مفاجاة ليك
انا : حاضر راخ جيب التسجيل بس شو المفاجاة
امي : هو انت عجبك زبر جابر ؟
انا : ايوه ده كبير و اي راجل يتمنى يكون عندو نفس الزبر
امي : انت صحيح زبرك جميل ويوحي انك راح تكون فحل بس انا احب اكبرلك زبرك اكثر فكل ماكان كبير المتعة تزيد
انا : بس كيف ؟؟
امي : جابر وعدني انو يعطيني وصفة قال انها بيتوارثوها في عيلتهم كانو بيستعملوها قديم لتكبير الزبر انت موافق ؟؟
انا : ايوه
امي : ماشي راح اروح السوق بكرة وامر عليه يعطيني المستلزمات بس قبل كل ده كسر قدامي التسجيل
انا : بس انا عندي طلب صغير
امي : اخلص عايز ايه
انا : عايز انيكك
امي : لا انا امك ما تقدر تنام معايا
انا : بس من وقت ما شوفت الفيديو زبري مش قادر ينام
امي : ما تحلم انك تنيكني
انا قومت ونزلت بنطلوني وظهر زبري واقف ووقفت قدام وجها
انا : اوكي مش هنيكك بس مصيه وريحيني وحطيه بين بزازك
امي : حاضر بس لا تطمع اكثر من هيك
واخذت امي زبري وبدات تمص فيه ولا اجدعها شرموطة
امي : مستمتع ياض ؟
انا : كتير احلى واحدة مصتلي زبري
وبقيت تمصلي في زبري حتي لين جبت لبني في بقها
امي : طعمهم كويس زي طعم لبن جابر
انا : ماشابه اباه ما ظلم ، يالا اقلعي القميص الي لبستيه ووريني بزك
امي : بزازي بس ماتحلمش اكثر
ورفعت القميص وشوفت بزازها المليانة بتنزل بقوة على لحم بطنها المترهل الي ترج من الصدمة
انا : ايه المدافع دي وايه الحلمات دول
امي : جابر بيموت في بزازي
وبديت لمص في حلمتها البنية لين زبري رجع وقف و حطيتو بين بزاوها وفضلت ادخل فيه لين جبت لبني على بزازها وجلست جمبها مرهق
امي : ارتاح شوية لبين اقوم اغسل بزازي واجيبلك حاجة تاكلها تغوض الي نزلتهم
وهي قايمة والقميص مرفوع على طيزها الملحمة الكبيرة قمت ضربتها على طيزها ولحمها يترج
امي : ما تبطل شقاوة ياض الطيز دي محجوزة لابوك الفحل ههههههه

انا : بس فين هتنامي دلوقتي بعد ماكسرتو العفش وماليتوش ولا حاجة تناكي علها في غرفتك
امي : ماتخفش جابر قلي بكرا هيجيب عفش جديد واليلة انت هتنام على كنبة الانتريه والا شوفلك مرتبة تنام عليها وانا هنام على سريرك
انا : بس سريري مش هيتحمل وزنك الكبير هتفرتكيه
امي : بتتريق على امك بس **** لا يجازي المرض خير
انا : شو دخل الامراض ؟
امي : ماهو الحاجة الي متعرفهاش انو عندي مرض في الهرمونات هي الي بتخليني اتخن من بق مية لهيك انا بشرب دواء
انا : ماعلى قلبك شر كان في بالي انهم بتاع حساسية لنا آسف ياماما
امي : مو مشكل انا قابلة بنفسي كده اصلو جابر بيحبني كده يالا خش نام انا خقع من التعب
ودخلت امي نامت على السرير وانا نمت على مرتبة في الصالون وفي الصبح على الفطار
امي : الشرموطة سامية اتصلت وقالت تنزلها عايزاك هههههه
انا : هيك على الصبح حاضر هنزلها
امي : لوكان ماليكش نفس قلي هتصل فيها وماتروحش
انا : لا هروح والا هتقول بيتهرب مني وتعرف بحكايتي انا وسعاد
امي : ماهي عارفة انك بتنيك سعاد
انا : كيف ؟ مين قلها ؟
امي : في العمارة دي مايتخباش حاجة اصلها النسوان الي ساكنين هنا كلهم شراميط بياخذو في اكساسهم واي واحدة نفسك فيها قلي و هخليك تنيكها
انا : بجد !!!!
امي : بجد امال بهزر ، استنا اعملك الوصفة الي واعدني بيها جابر وهعملك مفاجاة مش هتخطر ببالك
انا : حاضر
امي : قبل مانسى خالتك وجوزها وجدتك هيجو يقعدو معانا كم يوم عندهم كم ورقة يخلصوها
انا : امتى هيجو ؟
امي : بكرة او الي بعدو يالا روح دلع حالك مع سامية ماتخليهاش تنتظر كثير اصلها على نار
وكملت اكل وروحت لسامية اول ماوقفت على الباب فتحتلي كانت مستنياني على نار و لابسة لانجري احمر شفاف مغطي كان بزازها الكبيرة بالعافية وبطنها بارزة حبة من القميص اصلها مليانة وليست سمينة او طخينة زي امي و سعاد بس جسمها كان ميلف ملبن و لابسة اندر احمر فتلة بالكاد مغطي كسها الكبير الجيعان اول مادخلت قلعتني ملابسي وروحنا على الصالون ونلت على زبري تمص فيه اكنها بلا اكل يومين
انا : براحة يا متناكة حتخليني اجيب لبني بسرعة
سامية : براحة ايييه ؟؟! انا ماصدقت لقيتك
قومتها وروحنا على غرفة النوم
سامية : عايزاك تنكني وتفشخني وتخلي الشارع كلو يعرف اني متناكة واعشق زبرك
انا : هخليكي تصوتي يا شرموطة
واستلقت على ظهرها وفاتحة وراكها وكسها باين فاتح يشهي
سامية : يالا نيكني قبل مايرجعو الولاد من مشوارهم
وبليت زبري وروحت افرش فيها على شفرات كسها رايح جاي وهي في عالم تاني عيونها مفلوبة وبتوحوح اه اه اه اه اه اه اه
وروحت ماسك زبري ودافعو للاخر في كسها وهي صرخت صرخة الحي كامل سمعها
انا : ماتوطي صوتك هتفضحينا
سامية : ماهو زبرك الي عمل كده يالا نيك سيبك من الكلام الفارغ
وروحت ارزع فيها وادخل واخرج في زبري في كسها وهي تتاوه وبزازها بتترج هيجوني زودة في سرعة الرزع وامص واعضعض في حلمة بزازها كبيرة بعد وقت مليت من الوضع وخليتها تركبني وبزازها نزلوا على وشي وهي بتتنطط وكسها مليان مية شهوتها وانا مستمتع ونزلتها و اخذت وضع الكلبة ودخلت زبري في كسها دا احسن وضع بحبو وهي اه اه اه نكني كويس اه اه اه اه اه اه عايزة اخلف منك يادكري اه اه اه اه انا كلي ملكك ودخلت اصباعي في خرم طيزها لقيتها انتفضت من تحتي
سامية : والنبي طيزي لا كمل نيكني من كسي
انا : ليه دي خير حتى من الكس
سامية : لا مش عايزة سمعت عنها انها بتجيب امراض كتير وبتوجع كتير
انا : ماتخلينا نجرب ونعرف
سامية : لا روح جرب مع سعاد المتناكة مو معي
عرفتها راقضة تماما فخليتها على راحتها وفضلت انيك في كسها بوضع الدوغي لحد ما قربت اجيب لبني
انا : عايزاهم فين ؟
سامية : عايزاهم في كسي اتسلى بيهم شوية
ورحت نزلت لبني في كسها وهي حطت مخدة تحت وراكها ورفعت كسها لفوق
انا : ايه ده ؟
سامية : مش عايزة تضيع ولا قطرت لبن منك يا حبيبي
انا : يالا انا رايح عايزة حاجة ؟
سامية : عايزة سلامتك يا حبيبي بس اغلق الباب وراك
ورجعت للبيت ولقيت امي في المطبخ
امي : عملت ايه ؟
انا : ضبطها يا ماما ،
امي : كويس يا سيد الرجالة
انا : انتي عملتي ايه في الوصفة بتاعة جابر
امي : اختشي ياض دا ابوك بتناديه جابر حاف
انا : مازلت ماتعودتش اعذريني
امي : على العموم روحتلو وقت ما انت عند الهانم وعطاني الوصفة بعد الفطور هعماهالك بس في شروط عشان تزبط
انا : شروط ايه كمان
امي : راح تدهن زبرك بالخليط الي هعملهولك وتحط خرزة فتحة زبرك وادخلها لجوة وتفضل ماتجبش لبنك يومين ثلاثة بس قلي انو زبرك هيوجعك في الاول بس بعدها هتولي حكاية في النيك
قعدنا فطرنا وكنت فرحان اوي و متحمس وجيت سعاد عشان تقعد مع امي
امي : جيتي بوقتك يا لبوة
سعاد : ماني جايالك انا جايا لحبيبي حسام
امي : هتساعديني عشان نعمل الوصفة الي قلتلك عليها لزبرو عشان يفشخلك كسك يا متناكة
سعاد : حاضر من عنيا
ومشينا لغرفة النوم وامي جابت معاها الخليط والخرزة فاستلقيت على ظهري وانا ملط وزبري نصف واقف
امي : امسكيه يا شرموطة عشان هيتوجع كثير
سعاد : حاضر يا لبوة
ومسكتني سعاد كويس لدرجة انها كانت هتخلعلي كتفي واخذت امي الخليط وبدات تدهنلي بيه زبري في اللحظات الاولى ماحستش باي حاجة بس بعد دقائق بديت بحس بحرقان والم في زبري وامي مازالت بتظهن فيه كويس بدات تغلف في زبري بطبقة من خليط زي العجينة بس لونها مايل على البني وريحتها وحشة وآخر حاجة جابت امي طرف قماش ولفتلي بيه زبري وانا انتفض راح موت من الوجع
امي : عارفة انها بتوجع بس لازمك تتحمل يا حبيبي
سعاد : قلبي بيتقطع عليك بس كل شئ ليه ثمنه
امي : بس اوعى تفك الربطة
انا : وكيف راح اغك زنقتي
امي : ماتخفش الخلطة حتخليلك زبرك واقف على طول وتخفف الاحساس بالزنقة وانا على كلن خليتلك فتحة تقدر تشخ منها
وخرجت معاهم للصالون عشان يبقو مراقبني وماسكيني لانو الوجع مايحتمل ومر اليوم كامل و زبري هينفجر وامي عمال تهدي فيا وحتى في الليل ماقدرتش انام من الوجع وغفلت ساعتين وعاودتني الاوجاع وفي الصبح قتحت امي اللفة عشان تطمن عليا وهي خايفة من النتيجة الاولية بس لما فتحت كانت فرحانة أوي
امي : اهو في نتيجة كويسة
فنظرت ولقيتو واقف زي امبارح ويوجع والباب خبط راحت امي تفتح الباب فلقيت سعاد
سعاد : ماجاليش نوم ليلة كاملة وانا قلقانة على حبيبي
امي : فيكي الخير يا شرموطة تفضلي
ولما شافت سعاد زبري دهشت
سعاد : ايه ده يا واد وليت زي الحصان ياض
امي : ماتصلي على النبي ياختي هتحسديه على زبرو
سعاد : لا بس دا كتير
امي : المهم روحي عايزك تخليه يجيب لبنو عشان نختبر صحتو
سعاد : من عنيا
وجلست جنبي سعاد
سعاد: عامل ايه يا حودة
انا : تعبان شوية بس بخير
سعاد : امال انا ليه هنا ما عشان اريحك وانت بقيت زي الحصان
ولما سمعتها كدة نطيت عليه وانا هايج كنت هموتها وقلعتها العبابة الي لبساها والطرحة
سعاد : بالراحة ياض انت بتوجعني كدة
انا : اسكتي خالص يا متناكة
ورحت دافشها وحطيت زبري في كسها وهي مرمية على الكنبة وكسها مفتوح
امي : ايه ياض هتنيكها قدامي ادخلو جوة للغرفة
انا : اسكتي انا اعمل الي انا عاوزوا
وسكتت امي وفضلت انيك في سعاد بزبري
سعاد : اه اه اه اه اخ اه اه اه اه اه اه اه ماتمسكيه يا لبوة ميقطع كسي بزبرو الكبير الحقوني يا ناس الحقوني يا عالم حيموتتي
ولما سعاد بدات تصرخ مش مستحملة امي رفعت قميصها على طيزها وراحت جالسة على وش سعاد عشان ماتليهاش تصوت
امي : ده آخر يوم ان نتفضح من متنامة زيك يالا بلا مسخرة والحسي كس ستك يا شرموطة يا لبوة يالي بتاخذي في كسك من ابني الفحل
وضلت سعاد تلحس كس امي وهي بتحاول ترفعها بس مش هتقدر على وزنها وانا شوفت طيز امي الابيض الكبيرة المأمبرة راجين لوراء فمسكتها وانا مزلت افحت في كس سعاد ورجيتهم فشفتلك امواج من الحمة الطازجة الملبن بتمشي وتيجي ومسكتلي امي ايدي ورمتها بعيد كانت مش موافقة
وانا كنت حاسس اني تعبت بس اللبن مش عاوز ينزل فاسرعت في النيك وسعاد كانت بتتنفض تحت مني وامي قامت من عليها وخلتها تتكلم
سعاد : سيبني يالا سيبونننننييي يا مجرمين واللهي هشتكي عليكم للشرطة لو متسبتونيش دا ورملي كسي
امي : كمل نيك يا ولا وقلي قبل ماتجيب لبنك وانتي يا شرموطة هتشتكي للشرطة هههههههههههي هتقوليلهم ايه ، تقوليلهم انك شرموطة وبتتناكي من طوب الارض وبعدين تعرفي انو فضايحك عندي لو تتحركت اي حركة غلط هروحك في ستين داهية
سعاد : حاضر سامحيني يا ستي
امي : كده اهو ، كمل ياض
كملت ربع ساعة نيك بمختلف الاوضاع وامي عمالة تضرب سعاد على طيزها لين احمرت وتضرب فيها على بطنها وبزازها وتهينها
امي : البزاز دي مالهاش لزمة دول بيخصو الستات الي بطنهم حمالة مو زي حالتك ماعرفتيش تجيبي عيل
وهنا سعاد بدات تبكي عشان هي عاقر وانا قربت انزل فخرجت زبري من كس سعاد وكان مغطى بشوية ددمم
امي : مبروك يا شرموطة ابني فتحلك الطابق الرابع من كسك ههههههههييييي
ومسكت زبري وبديت اجلخ فيه لين اللبن خرج من زبري زي المدافع على وش وبزاز وبطن سعاد وهي متغطية باللبن من راسها لرجليها فوقعت على الارض
امي : يالا يا كلبة روحي لبيتك راح نستدعاك لو احتجنالك
وهزت سعاد جلبيتها ولبستها ونزلت
امي : تعالى يا واد اشوف المدفع الي عندك
ومشيت مسكتو امي بين يديها ومتفاجاة بالحجم وجابت قاستلي زبري وطلع 30 صم طول و 6 صم عرض
امي : ياواد ده دبابة انا عرفت ليش الولية سعاد كانت هتموت تحت زبرك اتريك كنت هاريها
انا : يعني كده انا بقيت فحل
امي : ايوه يا حبيب قلبي بس لازم ربطة ثانية عشان المفعول يبقى مايرحشي وراح انزعهالك باليل
انا : حاضر
امي : بس اعمل حسابك بكرة خالتك و بنتها وجدتك هيجو بكرة لازم تمسك حالك شوية
انا : حاضر ياماما
امي : بس قلي مين جاي على بالك تنيك بعد ماشيل الربطة
انا : بتتكلمي زي كانك بتقوليلي شو عايز تفطر
امي : عايزة اعرف هشان اجيبهالك
انا : عايز انيك نواعم مرات البواب
امي : بس دي حجمها كبير اوي انا خايفة عليك لمتقدرش عليها
انا : بزبري الجديد اقدر على ما اتخن منها
امي : ايوه ايوه ايوه .. نسيت انو زبرك اصبح زي الحمار ، راح اتكلم معاها واخليك تنيكها
انا : ايه رايك فيها
امي : دي ست بلدي اوي وطخينة بس متناكة اوي وكسها هايج على طول وجسمها فاجر هتنفجر من اللحمة
انا : انا هدا الي عايزوا اللحمة الوافرة ، انا عايز انيك نسوان العمارة كلها
امي : وانا اجيبهملك لحد زبرك ، هيجتني يا واد كسي بياكلني
انا : ماتكلمي المعلم جابر ييجي يفرفش معاكي
امي : وانت قولتها يا واد حكلمو ييجي
انا : بس انا فين هنيك نواعم لما انتي هتتناكي في الشقة انا فين حنيكها
امي : ماتخفش هتنيكها في غرفة السطوح
وقامت ماما وقلعت جلبيتها وبقت ملط وراحت ناحية الحمام و اخذت دوش وخلتني وزبري مربوط والالم رجعلي وانا مستحمل عشان عارف انها راح تكون نتيجة كويسة وانيك الدبابة نواعم الي حرقتلي قلبي وانا ابصبص عليها لما تجيبها امي عشان تنظف البيت بس الكس ده هيقعد على الزبر ده
امي : اقولك ايه ياواد تعال هنا
انا : نعم
امي : اوعى وخذ بالك من البنت هناء بنت خالك لما تيجي هنا
انا : ليش ؟؟
امي : انا بعرف انك كنت بتتجسس عليها لما كانت تيجي هنا او نرحلهم لبيتهم واعرف انك معب بيها مع انها اكبر منك ب 7 سنين
انا : بس دي كانت طيش صغر وهي متجوزة الان
امي : انا بحذرك انك تعمل معاها حاجة دي شرموطة بتتناك من طوب الارض
انا : شرموطة ؟؟!!
أمي: ايوه شرموطة وتقفشت مرة مع راجل في خرابة لهيك خالتك جوزتها لتنفضح امرها ..... بنعمل ايه الشرمطة راضعتها من بز امها
انا : ليه هي خالتي كمان شرموطة ؟
امي : شرموطة مفيش زيها كسها مابيهداش على طول هايجة وسخة اوي
انا : دانتو عيلة زبالة
امي : اقولك ايه ...... اختك كمان جاية بكرة
انا : ايه هنفتحها اوتيل والا ايه ؟؟
امي : سد نيعك ياض ... دي زهقت من القرف الي عايشة فيه جاية هنا عشان ترتاح شوية من جوزها وعيلتو
اصل اختي متجوزة في المنصورة من راجل فلاح هناك وعايشة هي عيلة جوزها واختي ماجبتش الصبيان خلفتها كلها بنات لهيك عندها مشكل مع جوزها هي عندها 4 بنات صغار
انا : وعملتي ايه مع نواعم ؟
امي : مالك مستعجل كده ليه ؟؟
انا : انا عايز افشخ طيزها بزبري الجديد
امي : كده يا فحل ، و**** لخليلك نسوان المنطقة شراميط تحت زبرك ونواعم حتقابلها في البيت بعد مااشيلك اللفة على زبرك
انا : وانتي حتروحي فين ؟
امي : انا حروح مشوار مع جابر
انا : يالا بالهناء والشفاء ادلعي

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: النسر المحلق، Bhzyman و عزيز عزيزى
استمر افف

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis و امير الجنس العربى
استمر ...جميلة ورائعة .....

• عجبني
الجديد امتاا

• عجبني
رووووووووووعه

• عجبني
مش عارف انت ليه زنقت نفسك و بتحكى على اساس ان القصة مصرية
و أى عيل صغير من لهجتك فى الكتابة هيعرف انها شامى مش مصرى
ايه الهدف انا مش عارف بصراحة!!!!!
و بالتالى انا بعد اول خمس دقايق من قراءة قصتك خرجت منها و ماكملتهاش و مش ناوى اكملها
و نصيحة
حاول ابمرة الجاية تكتب بلهجتك قصة احداثها فى بلدك
وتكون فيها شئ من الواقعية
لك تحياتى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مستنين ع نار متا الجزء الثالث ورابع😉

• عجبني
كمل يا نجم انت برنس

• عجبني
وين الجزء الثالث يعم بجنن اوي

• عجبني
يعم وين اتكمله

• عجبني
في تكمله لو لا يقلبي بليز ممكن نعرف

• عجبني
جميلة ورائعة فى انتظار الجزء الثالث

• عجبني
التفاعلات: qwas
ممكن نعرف اذا فيه تكمله او لا لقصة فاشخه تجنن

• عجبني
احححح كمممممللللل بلييز

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis, امير الجنس العربى, Dvl و شخص آخر
ممكن نعرف لو القصة ليها تكملة ولا لا ويريت تكون ليها تكملة لأنها جمدا جدا

• عجبني
استمر ...جميلة ورائعة o_O o_O :coffee: :coffee: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :love: :love: :unsure: :unsure: 😘 😘 👏 👏 :D :D 🤪 🤪 (y) (y) 😍 😍
Photo 2022 03 26 14 39 49

• عجبني
التفاعلات: Mostafa311 و Minaprencis
لهجتك مش مصرى وعايز تقنعنا بالعكس احداث سريعة جدا ومش منطقية لاب و كاميرات فى منطقة شعبية فيها استاكوزا وجمبرى والبطل على قد حاله وجيرانه زيه ركز شوية فى ربط الحبكة وبلاش تلزق القصة لبلد مبتعرفش لهجتها ده لو هتكمل القصة دى اساسا

• عجبني
التفاعلات: Minaprencis و sekoseko87
بس القصه جامده جدا بس انا قريتها قبل كده بس مش فاكر فين بصراحه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%