NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ms cuckold

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا المرجو التفاعل الانو اساس القصة
القصة من وحى الخيال للمتعه
القصة تبدأ لما امى طلبت منى ننزل السوق و انا كنت رافض عشان عندى معاد مع صحابى لكن هى اصرت عشان اساعدها فى السوق و بعد نقاش وافقت بشرط اننا هنخلص يسرعة عشان معادى
امى ست فى الأربعينات قصيرة شوية طولها ١٦٠سم عندها بزاز بحلمه تجنن تشوفها من تحت البرا و طيزها تهز الرجالة بحجم طيزها و بتترج و هى بتمشى و لبس العبايات الضيقة الى بتنزل بيها امى و بتجنن الرجالة فى الشارع
امى ست أرملة من ٦ سنين و فى رجالة كتير اتقدموا ليها لكن هى رفضت و انا كنت بقنعها بالجواز عشان الوحدة لكن هى رافضة
انا ابنها الوحيد و كل اهتمامتها بيا لكن من حقها تشوف راجل معاها فى الوحدة و انا هكون مبسوط عشان امى
المهم نزلنا السوق و امى كانت لابسه عبايه سوداء و طيزها بارزة من العباية و احنا بنمشى فى السوق طيزها بتتهز و انا ملاحظ ان كل راجل مركز مع طيز امى و بقول فى نفسى لو امى خدت راجل من ده ايه الى ممكن يحصل
المهم كل بياع كان بيعاكس امى طبعا و انا ساكت لغاية لما وصلنا لبياع شاب عنده قرب ٣٠ سنة اعزب و لاحظ ان امى مركزة معاه اوى و لقيته طبعا بيعاكس امى و امى بتضحك بشرمطة و بيتحرش بيها نثلا اكنه بيساعدها تنقى الخضار و الاقى زبه راشق فى فلقات طيز امى و حسيت ان انى ساحت خالص و هو شاب وسيم و بجسم رياضى و اعزب بعد م خلصت امى و فى طريقنا للبيت لقيت الشاب ماشى ورانا و بيعرص على امى المساعدة و هى وافقت يوصلها و احنا فى الطريق سامعه بيكلم انه محترم و رياضى و لسه بيدور على بنت الحلال و امى بتسألة لسه ملقتش بنت الحلال قالها للأسف بنت الحلال مش هتستحملنى عشان ليا طلبات كتيرة و بحب اعمل كل شوية لقيت انى ضحكت و بتبصلة بنظرة معناها فهمتك و انا اكسفت و استأذنت امشى عشان المشوار مع صحابى و سبته يوصل امى و روحت لكن المشوار اتأجل عشان صحابى مشغولين و رجعت البيت تانى مضايق عشان سبت امى معاه و انا رجعت و بفتح للباب سمعت صوت زى صوت واحدة بتتناك و جى من شقتنا بفتح براحه الباب لقيت عبايه امى على الارض و سامع صوت اهاااات و عرفت ان ده صوت اهاااااااات امى و مستغرب مين الى معاها و براحه اتسحبت للباب عشان اعرف مين اتصدمت من المنظر لقيت امى نايمة على بطنها و لقيت الشاب الى انى اتعرفت غليه و وصلها نايم فوق امى و زبه فى كس امى و بيرزع فى فلقات طيزها على السرير و قافش بزاز امى و بينط على امى زى التور الهايج جامد و امى بتقوله اااااااه نيك كمان اااااااه تصدق عندك حق زبرك كبير اوى اااااااه براحه اااااااه و هو بيكمل نيك و بيقولها عجبك زبرى ي لبوه و مرة واحدة طلع زبرة من كس امى غشان اشوف اكبر زبر فى حياتى زبر اسمر طويل اوى و طخين و مليان عروق و بيضانه ولا زى بيضان الحصان مليانه لبن و لقيته بيسحب امى من رقبتها و خلاها زى الفرسه و هى بتتناك و هو مدهل زبرة تانى و فضل يرزع فى طيز امى و طيزها بتتهز من كتر النيك و بزاز امى شايفها مدلدلة ولا زى بزاز ممثلات السكس فضل على هذا الوضع خمس دقايق بعد كدا لقيته بيقف و بيوقف امى و واقف وراها و بيحشر زبرة فى كسها تانى و بيحضنها من ورا و حاطط ايده على بزاز امى و شغال ترزيع فيها من ورا و امى بتقوله اااااه براحه شكلك هايج اوى ي حبيبي ااااااااااااه كسى مش قادر كدا براحه ااااااااااه و هو ورا امى بينيك زى التور و مرة واحده لف امى و بقت باصه و لسه هتكلم راح رافعها على زبه مره واحدة و بقى شغال نيك و تنطيط فى كس امى و انا اتصدمت من ازاى واحد قدر يعمل كدا مع امى و امى وسط كل ده و هو بيفشخ فى كسها مرة واحدة لقيته بيحط امى على السرير و بيحشر زبه فى كسها جامد و بيشخر لامى و بيقولها ايه رايك فى زبرى ي لبوة عجبتك و امى وسط كل الهياج بتقوله انا عمر م حد ناكنى بالشكل ده ابدا و بتضحك بشرمطة و هو ماسك بزاز امى تقفيش و رضاعه و امى بتقوله بقالنا اكتر من نص ساعة كدا و بتضحك و اول لما شال زبه من كس ماما لقيت كميه لبن نازله من كس ماما كتيرة فشخ ولا اكنه كان حصان الى بينكها و انا اتسحبت و مشيت و انا مبسوط ان ماما لقت اخيرا حك فى حياتها و مفيش كام يوم لقيته جى و بيطلب ايد ماما و انا بضحك فى سرى و بقوله عجبك كسها طبعا و من ساعتها كل يوم بسمعه جوة بينيك فى ماما اكتر من ساعة و بقى الفترة الاخيرة بيزود نيك فى امى عشان عايزها تحمل منه فعلا بعد 3 اشهر أمي صارت حامل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MADAM SOSO، الشرقاوى الحزين و ahmedalasiry85
ياعم اكتب قصه خياليه ماشي براحتك
بس تبقي مقنعه ع الاقل مش خيال للدرجه دي يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%