Neswangy

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديوث امهات

  1. B

    نقاش دياثة امهااات مصري و عربي

    لو انت معاك فديوهات دياثة امهااات او معاك فديوهات الولد الي بيدي امه اللبوسة بيدهنلها كسا تعالا ابادل في تلجرام بفديوهات نار مش هينفع اقول نوعها هنا عشان القوانين
  2. ولد سميرة

    صور ماما سميرة اللبوة القحبة هايجة اوي في الصيف

  3. Ms cuckold

    تحرر قصيرة دياثة امي والبياع

    اولا المرجو التفاعل الانو اساس القصة القصة من وحى الخيال للمتعه القصة تبدأ لما امى طلبت منى ننزل السوق و انا كنت رافض عشان عندى معاد مع صحابى لكن هى اصرت عشان اساعدها فى السوق و بعد نقاش وافقت بشرط اننا هنخلص يسرعة عشان معادى امى ست فى الأربعينات قصيرة شوية طولها ١٦٠سم عندها بزاز بحلمه تجنن...
  4. ولد سميرة

    صور أمي سميرة الشرموطة جهزت حالها للفحل حتى ينيكها

  5. dayouth_376

    صور صور أمي المهتوكة الزانية المتعشرة من طوب الارض

  6. إ

    نقاش ماذا لو ...؟

    ماذا لو صاحبك وقع بحب امك او العكس و انت وقع في حب امه شو تفعل ؟
  7. د

    قصتي لما فتحت موبايل امي

    عمري 20 امي عبير 46 بيضاء جسمها سكسي بطنها مشدود و صدرها كبير شوية و طيزها مغرية للحجر تلبس عبيات ضيقة دوما طيزها تتبان ديما مهم بابا يسافر كثير و امي محرومة لينا مهم مرة تلفوني كان يشحن و اخذت تلفون امي عبير ومعرفتش كيف دخلت للواتس وشفت اسم رجل مهند دخلت وانصدمت كانت محادثات الرجل علها غزل ومدح...
  8. Pitcho9

    قصيرة صاحبة محل الحلويات المحرومة

    من كام سنة كدا فى 2012 كان فيه واحدة ست كبيرة ” أم احمد ” متزوجة عندها 55 سنة قصيرة ورفيعة شويه كان جوزها متجوز واحدة غيرها ومش بيسأل فيها وبيصرف فلوسه على المخدرات ومراته الجديدة وكانت الست عندها محل حلويات جنب موقف كبير للسرفيس ابنها كان اكبر منى وكان بيطلب منى خدمات اعملهاله ولما كنت...
  9. إ

    ليش أمي ماتجاوبني على التيلفيون ؟؟

    مرة امي قالت انها مسافرة برا المدينة عند خالتي بس تلك المدينة كان فيها ثاحب بابا ايلي كنت شاك فيه يحب أمي ... بس مرة عيطت ليها نا تحاوب و اتصلت على خالتي و الصدمة قالت لي ان امي الليلة الماضية نامت عند صديقتها ايلي حتى خالتي و انا مابنعرفهاش... يعني ايه ؟؟؟
  10. إ

    نقاش ليش أمي ولدت *** اسود ؟

    امي ولدت *** اسود مابعرفش كيف ... قالت بسبب اني اشرب القهوة كثير ؟
  11. عاشق الأربعينيات

    نقاش تقبل تزوجني أمك؟ (ماهو شرطك)

    اذا قلت ابغى اتزوج من أمك تقبل ... وماهو الشرط (لا احد يغضب احنا نستمتع بس )
  12. د

    سؤال هل ضاجع أمي ؟؟؟

    صديق ابي كان قبل عام يزورنا كثيرا واثناء الزيارات لاحضت انه يحب امي بشكل جنسي اصبح ينضر لها في المؤخرة بس الاحظه ويتكلم معها في الهاتف أمام ابي ويقول لها كيف حالك و كذا امور وابي لايهتم شكيت انه ديوث عليها و عدة امور اخرى منها تقبيل يد امي بطريقة مريبة و الأغرب من هذا كله اخبرت امي بشكوكي تجاهه...
  13. فحل اختي

    جروب 😘♥️

    مين موافق نعمل جروب تلجرام المتحررين و الديوثين بس مش هدخل في حد مش ديوث الي وافق يبعت التلجرام بتاعو خاص
  14. L

    سؤال تجربة فضفضه اختبار دياثة

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfDXIfPi4y7GW5s7JzqK2-JnVPU0PbhSpBjD57gwj2itg6iLA/viewform?usp=pp_url&entry.94055060=%D8%A7%D9%82%D9%84+%D9%85%D9%86+17&entry.2038791613=%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%83&entry.885486657=17+%D8%A7%D9%84%D9%89+24&entry.1204457884=4&entry.241118248=%D9%83%D8%A8%D9%8A...
  15. EgyCock

    متسلسلة قصة انا و مينا و امه و اخته الجزء التاني

    الجزء الثانى بعد ما تكملت معى مشيرة بجراة كبيرة جدا وانا كنت مكسوف اوى منها كنت مكسوف علشان صغير ومراهق وعمرى ما حاولت اكلم بنت ازاى هتكمل مع ست زى مشيرة ست رقيقة وجميلة وبيضة مثل اللبن وجدت نفسى اذهب واجلس مع مينا شوية ولم انام معه فى ذلك اليوم ( ملاحظة : - انا ابات مع مينا كل يوم خميس فقط فى...
  16. Loda616

    انا عارف

    انا عارف انك طول الوقت راحل وشنبك مترين ومفيش ارجل منك لكن هيا مفيش قدامها حل تاني غير انها تقوله انت سيدي وتاج راسي بتتودد لزبه عشان يصنع منها لبوته وانت ورجولتك مفيش في ايديكو حاجه عايزك بعد ما تقرا الكلام ده يا صحابي تبص على زبك الي هتلاقيه منفوض وجايب اخره 🥵😉
  17. M

    .

    .
  18. آلسہوهہآجہي

    منقول ماما ببدلة الرقص في مدرستي

    انا ميرو، عندي 16سنة، طول عمري بخبي عن الدنيا كلها ان مامي رقاصة، لغاية في يوم ماجبت درجات ضعيفة في امتحانات نص السنة وعملولي استدعاء ولي امر، حاولت اطنش عشان مش عايزها تيجي المدرسة، بس ماكانش فيه حل تاني، واضطريت اقولها عشان تيجي تشوف الاستاذ بتاعي، وفعلا جت ماما تاني يوم، وانا اكدت عليها تلبس...
  19. آلسہوهہآجہي

    السواقه فن مش عن عن 😂😂

  20. آلسہوهہآجہي

    والعسل النحل سايح من بين رجليا لتحت

أعلى أسفل