NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت منزل مواضيع زمان من حسابي القديم بنفس الاسم دا بس من غير رقم 2 بس الحساب اتقفل
دلوقتي انا لسة تعبان اوي علي امي حاولت كتير ابطل تفكير فيها بس بجد مش قادر هموت وانكها والي تابع مواضيع حسابي القديم عارف جسمها وفاهم اكيد انا ليه تعبان
وكمان تعبت اكتر لما عرفت ان ابويا امبارح ليلة العيد يعني ناكها وانا نفسي اكون مكانه بجد وانزل فيها نيك للصبح بجد انا تعبت ومش قادر بقا
هتيجي تقف وراها كل مرة وتحك فيها مره مع مره هتاجي تخليها نايمه مثلا وتلعب ببتاعك عليها وفي مره قوم مدخله ونيك

كنت منزل مواضيع زمان من حسابي القديم بنفس الاسم دا بس من غير رقم 2 بس الحساب اتقفل
دلوقتي انا لسة تعبان اوي علي امي حاولت كتير ابطل تفكير فيها بس بجد مش قادر هموت وانكها والي تابع مواضيع حسابي القديم عارف جسمها وفاهم اكيد انا ليه تعبان
وكمان تعبت اكتر لما عرفت ان ابويا امبارح ليلة العيد يعني ناكها وانا نفسي اكون مكانه بجد وانزل فيها نيك للصبح بجد انا تعبت ومش قادر بقا
طيب انت عطلان فى ايه علشان نقدر نساعدك

منوم ورزعلها بعد ما تنام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
هتيجي تقف وراها كل مرة وتحك فيها مره مع مره هتاجي تخليها نايمه مثلا وتلعب ببتاعك عليها وفي مره قوم مدخله ونيك
وافرض لما دخلته قامت وصوتت وعملت مشكلة مثلا الوضع وقتها ايه

فعلا اوى انا فاكر جسمها من الاكونت القديم خالص بتاعك وعايز انيكها وارزعه فيها زيك
بجد حلم لو حصل ونكتها مش هقوم من عليها

احا دى تتناك مرتين فى السنه دى لازم تتعشر اليوم كله
ايوة انا عايز انيكها علشان افضل طول اليوم زبري جواها وعمال انزل لبن

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ahmed555555
تعال انا عندي طريقة مضمونة ١٠٠٪ خليت كثير من اصدقائي يجربوها ونجحت نجاحا كبيرا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%