NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حياة غريبة مع امي 2

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت منزل مواضيع زمان من حسابي القديم بنفس الاسم دا بس من غير رقم 2 بس الحساب اتقفل
دلوقتي انا لسة تعبان اوي علي امي حاولت كتير ابطل تفكير فيها بس بجد مش قادر هموت وانكها والي تابع مواضيع حسابي القديم عارف جسمها وفاهم اكيد انا ليه تعبان
وكمان تعبت اكتر لما عرفت ان ابويا امبارح ليلة العيد يعني ناكها وانا نفسي اكون مكانه بجد وانزل فيها نيك للصبح بجد انا تعبت ومش قادر بقا

• عجبني
التفاعلات: دكر بجد, kareem900, ياسين الديوث و 7 آخرين
مفيش حد هيقولي حل

• عجبني
التفاعلات: kareem900 و بحب الا
طب ورينا جسمها

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: MostafaDisha, حموده الوحش, ياسين الديوث و 8 آخرين

ان حدث خروج عن سياق الموضوع و تمت دعوة اى عضو الى الخاص سيتم حظر العضو المسبب لذالك

تعال خاص
يعنى أنا لسه بقول بلاش حد يخرج عن سياق الموضوع و دعوة الأعضاء إلى الخاص تقوم انت تحت الكومنت تقوله تعالى خاص ؟؟

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و بحب الا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و حياة غريبة مع امي 2
انا هايج عليها

ان حدث خروج عن سياق الموضوع و تمت دعوة اى عضو الى الخاص سيتم حظر العضو المسبب لذالك

ع فكره انت حظرتني مرتين علشان الموضوع ده بس و**** كل التعليقات دي قديمه قبل القوانين دي

ع فكره انت حظرتني مرتين علشان الموضوع ده بس و**** كل التعليقات دي قديمه قبل القوانين دي
الموضوع دا امبارح قديم فين

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جسمها فاجر اوى

• عجبني
التفاعلات: حياة غريبة مع امي 2
كنت منزل مواضيع زمان من حسابي القديم بنفس الاسم دا بس من غير رقم 2 بس الحساب اتقفل
دلوقتي انا لسة تعبان اوي علي امي حاولت كتير ابطل تفكير فيها بس بجد مش قادر هموت وانكها والي تابع مواضيع حسابي القديم عارف جسمها وفاهم اكيد انا ليه تعبان
وكمان تعبت اكتر لما عرفت ان ابويا امبارح ليلة العيد يعني ناكها وانا نفسي اكون مكانه بجد وانزل فيها نيك للصبح بجد انا تعبت ومش قادر بقا
تعال خاص

عيب يبني الملام دا اي حد الا امك

الموضوع دا امبارح قديم فين
انا مش صاحب الموضوع ده انا ليا مواضيع من اكتر من خمس شهور و اتحظرت بسبب من اسبوع

• حبيته
التفاعلات: سكون الظهيرة
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%