NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي علي ايه ده انت معروف بقصص امك اللي مبهدله الدنيا علي الاخر دي بتهيجني انا شخصا
مش عارف اقلك ايه انا مبسوط اوي بكلامك. شكرن ليك ❤️❤️

مش عارف اقلك ايه انا مبسوط اوي بكلامك. شكرن ليك ❤️❤️
متقولش حاجه كل اللي انا عوزك تعمل كمل و غير من القصص اكتر علشان تشهر امك اكتر و اكتر و تخليه شرموطت المنتدي كله بسببك

متقولش حاجه كل اللي انا عوزك تعمل كمل و غير من القصص اكتر علشان تشهر امك اكتر و اكتر و تخليه شرموطت المنتدي كله بسببك
مش عارف. انتا كدا. بتشكرني وبتحبني ولا. بتشتمني

• بيضحكني
التفاعلات: Ebn el labwa
طيب بأمان ان انا شايف ان في إقبال علي امي الملبن فأنا بقا عاوز اسمع اوسخ كلام عليه عاوز الفحول تهتك شرفه و لحمه في التعليقات يعني في العلن كده

HPo47uR.md.jpg HPo4xG1.md.jpg HPo4z6F.md.jpg

امي لعيون الفحول
اووووف يخربيت كسمك فاجره اووووي امك جسمها كله مفيهوش غلطه جامده اوووي تجنن كسها وبزازها يجننوا

• عجبني
التفاعلات: المايستروو
طيب بأمان ان انا شايف ان في إقبال علي امي الملبن فأنا بقا عاوز اسمع اوسخ كلام عليه عاوز الفحول تهتك شرفه و لحمه في التعليقات يعني في العلن كده

امي لعيون الفحول
واضح انك بطلت

امي لعيون الفحول
امك ملبن اوي

امي لعيون الفحول
ماتيجى اما انكها قدامك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%