NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياعم امال أنا أقول اي الي امي كذا مره تبقا قاعده عريانه وتقولي افتح الباب للباب هليه يخش ياخد الزباله وهوا خارج تقوله اظن البقشيش كدا وصلك
وانا امي كل شويه بتاع الايجار يجي ياخد الايجار وامي تقول افتحلو وانا نازل الشغل

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الجنتل حوده
بتاع الايجار بيدفع لي امك مش بياخد
امك هي اللي بتاخد

انا امى هى اللى بتحاسب الزبال ز البواب و بتاع المايه و الكهربا

• انا سخنت كده ليه
امى من كتر الحر بقت قاعده كدا و بتفتح الباب كدا و البواب و الزبال و بتوع الدليفرى كل ما يشوفونى يقولولى يبن الشرموطه معرفش ليه حد يعرفنى و لو فتحتلك كدا هتعمل ايه
يارتني كنت جاركم

امى من كتر الحر بقت قاعده كدا و بتفتح الباب كدا و البواب و الزبال و بتوع الدليفرى كل ما يشوفونى يقولولى يبن الشرموطه معرفش ليه حد يعرفنى و لو فتحتلك كدا هتعمل ايه
هشرمط وافشخ لحم كسمك الهايج

• انا سخنت كده ليه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اجي اعالجهالك

اولا هاكل كسها المبطرخ و بزازها اللي عايزين يتفجرو دول و بعديها هنيكها نيكة اخليها تسمع كل اللي في البيت صوتها و صوت ضرب زبي في طيازها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: دودى المنيوك
اولا هاكل كسها المبطرخ و بزازها اللي عايزين يتفجرو دول و بعديها هنيكها نيكة اخليها تسمع كل اللي في البيت صوتها و صوت ضرب زبي في طيازها
احفر كسها و طيزها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: دودى المنيوك
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%