NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كسها بياكلها زي امي
محتاجين فحول يقوموا بالواجب
موجود تعالى اعمل جروب تيليجرام افشخ امك وامه

ياعم امال أنا أقول اي الي امي كذا مره تبقا قاعده عريانه وتقولي افتح الباب للباب هليه يخش ياخد الزباله وهوا خارج تقوله اظن البقشيش كدا وصلك
امك عاملة اعتبار كلوتها اكتر منك عارفة انك بقرون

امى من كتر الحر بقت قاعده كدا و بتفتح الباب كدا و البواب و الزبال و بتوع الدليفرى كل ما يشوفونى يقولولى يبن الشرموطه معرفش ليه حد يعرفنى و لو فتحتلك كدا هتعمل ايه
هخش اعشرلك كسها و طيزها الملبن دى

كسها بياكلها زي امي
محتاجين فحول يقوموا بالواجب
تعالى اركبهالك و اعشرلك كسها و طيزها الملبن دى

ياعم امال أنا أقول اي الي امي كذا مره تبقا قاعده عريانه وتقولي افتح الباب للباب هليه يخش ياخد الزباله وهوا خارج تقوله اظن البقشيش كدا وصلك
عاوز اجيلها اعشرها و افشخ كسها و طيزها الملبن دى

• عجبني
التفاعلات: فحل عنيف للمتزوجة والديوث و kingoffighter23
امى من كتر الحر بقت قاعده كدا و بتفتح الباب كدا و البواب و الزبال و بتوع الدليفرى كل ما يشوفونى يقولولى يبن الشرموطه معرفش ليه حد يعرفنى و لو فتحتلك كدا هتعمل ايه
كسها بياكلها زي امي

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Young fucker3
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كده هفشخ امك الملبن دى

احا انا طول الوقت في الحر من كتر ما هي بتقعد وتفتح رجلها بشوف كلوتاتها عليها كلهم احححححح

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: فحل موجب للسالب والديوث و Young fucker3
احا انا طول الوقت في الحر من كتر ما هي بتقعد وتفتح رجلها بشوف كلوتاتها عليها كلهم احححححح
شدلي كلوت امك عشان احط زبي فيها خلاص مش قادر

• عجبني
التفاعلات: ibn samia
العشق كسمك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%