NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

امى من كتر الحر بقت قاعده كدا و بتفتح الباب كدا و البواب و الزبال و بتوع الدليفرى كل ما يشوفونى يقولولى يبن الشرموطه معرفش ليه حد يعرفنى و لو فتحتلك كدا هتعمل ايه
امك كسها بيحرقها عاوزه زبي يطفي كسها 🔥🔥

امى من كتر الحر بقت قاعده كدا و بتفتح الباب كدا و البواب و الزبال و بتوع الدليفرى كل ما يشوفونى يقولولى يبن الشرموطه معرفش ليه حد يعرفنى و لو فتحتلك كدا هتعمل ايه
هفشكو انتو الاتنين ع سرير واحد 😍😘😋

ماما جامده 😂♥️

هنكها 🙂

هروح باعد الكلوت عن كسها و راشق زبي في كسها و انا فاشخ رجلها عشان تتفرج على زبي بيعشرها و هفضل انيك فيها لحد ما اجيب لبني في كسها يعشرها و ينسيها الحر

هروح باعد الكلوت عن كسها و راشق زبي في كسها و انا فاشخ رجلها عشان تتفرج على زبي بيعشرها و هفضل انيك فيها لحد ما اجيب لبني في كسها يعشرها و ينسيها الحر
اروى كسها بزبك

هزنقها

كسها بياكلها زي امي
محتاجين فحول يقوموا بالواجب
وانا روحت فين يا ابن المومس اظاهر عشان بقالي كتير منكتش امك الشرموطة ف انت نسيت نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هغرق كسها لبن و اعشرها عشان تجيب لك اخت شرموطه تتناك معاها و تريح كس و طيز امك من النيك شويه
ي يت و اهى قرونى تزيد

الشرموطة امك نستك معنى كلمة الشرف و مش مهم تعرف معناها كفاية تشوف امك بتتشرمط على زبي قدامك
و حياة زبك مسمعتش الكلمه قبل كدا

هتسمعها فين و الشرموطة امك فاتحه كسها لكل اللي يعدي قدام البيت عشان ينيكها
بتسعد الناس و تفرحهم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%