NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اسمى خالد و عمرى ٢٤ سنة و امى اسمها نوال و عمرها حوالى ٤٤ سنة و شكل جسمها متناسق وبشرتها بيضة و عندها طيز بارزة مدورة و بزاز متوسطة الحجم و هى ديمآ بتلبس عبايات سمرة محزقة و كانا فى السوق بنشترى ملابس و امى نوال دخلتنا محل هى بتحب تشترى منه ديمآ المحل كان فية ولد شاب شكلو يدى على ٢٠ سنة و امى قالت روح انتا اقعد على اى كافية لحد منا اخلص و انا ماصدقة فعلا عشان كنت خلاص زهقت و كنت عايز اشرب اقهوة و رحت القهوة و اقعدت نص ساعة و رجعت تانى دخلت المحل و كان فاضى دخلت جوه محل كان فية سلم بيطلع للمخزن بتاع المحل طلعت واحدة واحدة و انا بدور عليها او على الشاب إلى كان هنا عشان أسالة اذا كانت امى مشيت و انا على السلم سمعت صوت اهات و ضحك و اتسحبت لحد ماشفت المصيبة امى نوال المحترمة كانت موطية على الارض فى وضعية الكلب بتناك من اتنين شباب واحد مدخل زبة كسها و شغال ينكيك فيها و يضربها على طيزها البيضة و التانى كان بيخليها تمص زبه الاسود العريض و انا فى حالت صدمة مش مصدق عنيا و هى بتتناك من اتنين اصغر منى و راحو عدلو وضعيتهم و خليو امى بينهم فى النص و احد من تحت بينكها فى كصها الوردى المبطرخ و التانى دخل زبة خرم طيزها و شغال رزع و يقلها خدى ياقحبة عشان تتكيفى و ماما نوال مبسوطة و بتقولهم اه نكونيى اكتر انا يا ولاد الوسخة
انا زبى وقف و طلعته جبت شهوتى اكتر من مرة و انا واقف على السلم بتفرج من زوية صغيرة فى الباب إلى كان مفتوح
و الشباب كانو خلاص جابو لبنهم فى كصها و طيزها و هى وقفت تمسح لبنهم بمنديل و تلبس هدومها و انا اتسحبت و خرجة برة المحل و استنتها برة لحد ما خرجت و قالت انتا رجعت امتى فقلتلها انى لسة راجع دلوقتى من القهوه و خدتها و روحنا و انا مصدوم ان ماما نوال طعلت شرموط بجد بتتناك من شوية عيال اصغر من ابنها
يا ريت تكتبلي قصة عندي افكار حلوة

• عجبني
التفاعلات: ولفرين
بتمنى تكتبلي قصة عن ام صديقي عندي افكار حقيقية

• عجبني
التفاعلات: ولفرين و غاوى
مع أنه صغير وتفاصيله قليله بس كفكره بداية حلو كمل وحاول تطول

• عجبني
التفاعلات: ولفرين و غاوى
بتمنى تكتبلي قصة عن ام صديقي عندي افكار حقيقية
ماشى ابعت افكار و انا هحاول اعمل منها قصص بس بالهجة المصرية

• عجبني
كمل قصتك واستمتع زانت بتشوف أمك بتنتاك.

• عجبني
شكلك بتحكي موقف حصل مش قصة وكمان فين المحارم كنت تنشرها في المحارم لو انت كمان نكتها

• عجبني
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

• عجبني
التفاعلات: غاوى
ماشى ابعت افكار و انا هحاول اعمل منها قصص بس بالهجة المصرية
ام صديقي ارملة عمرها 42 اسمها سوسن عندها ولدين يزن 22 سنة
زين 15 سنة
بتلحق ابنها للعيش بتركيا بسبب اوضاع سوريا وتحب واحد تركي وتتزوجو ويكون فحل وابنها يتفرج عليها تنتاك يوميا وتحبل بتمنى قصة من 4 اجزاء اقل شي

• عجبني
التفاعلات: Hima Elhlw
القصة حلوة وانا فاهم شعورك اتجاها لان في تجربة زاي دي بالظبط حصلت مع واحد اعرفه بس كانت افظع من دي بكتير وخليته بقا ينزل من غير ميلمس زبره حتي
راسلتك في الخاص

القصة حلوة وانا فاهم شعورك اتجاها لان في تجربة زاي دي بالظبط حصلت مع واحد اعرفه بس كانت افظع من دي بكتير وخليته بقا ينزل من غير ميلمس زبره حتي
مين هو و ليش ما فعل شيى و امه تتناك 🤣

• عجبني
التفاعلات: Mohamedadel123
كمل القصة يا قلبي حاول تخلي فيها دياثة اكتر القصة جميلة وحاول تدخل نفسك معاها
هو ادخل نفسك كيف يدخله اكثر ... الولد شاف امه تتناك من 3 شبان أصغر منه ايش اسؤوء من هيك 😂

لو القصه حقيقيه بجد ، نيكها واستغل اللي حصل لمصحلحتك
معك حق عوض مايستغل الوضع لصالحه يضرب عشرة في الحمام مثل الديوث ... اه نسيت هو اصلا عرص 🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكله كده ، الخول سايب امه تتناك بدل ما يدخل يفشخ العيال ويكسف امه وبعدين يستغلها هو عبيط
معك حق هو كان عليه على الأقل يصور امه و يستغل الوضع لصالحه او يفضخ العيال فشخ بس هو ديوث خول درجة جنرال

امك لبوه من زمان خلي بالك
هذا ما تقوله ايخلي بالك هذا عرص ديوث درجة قاضي هههه ... الزلمة شاف أمه تتناك و بقا ساكت هذا ايش تنتضر منو 😂

هو كيفها بيجي مع الاصغر
سبها تنبسط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%