NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Jojo45

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مشكلتي عالمنتدى و عالنت ان دايما في دياثة العرب عالامهات ان بيبقوا دايما فاكرين ان الامهات كلها كبار في السن و مربربين و ده مش حقيقي انا مامي مش كده خالص في امهااات جسمهم احلى من البورنستارز زي مامي و ده الديثني اصلا و ديه صور شبهها و اقرب الحاجات اللي لقيتها عرفت تجيب حاجة شبها بدل التخان اللي عالنت

HtHrrN4.jpg HtHr4Dl.jpg HtHrgRf.jpg
upload

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ابن حسناء مراجيح, Cuckold.Gay, Henish و 52 آخرين
مشكلتي عالمنتدى و عالنت ان دايما في دياثة العرب عالامهات ان بيبقوا دايما فاكرين ان الامهات كلها كبار في السن و مربربين و ده مش حقيقي انا مامي مش كده خالص في امهااات جسمهم احلى من البورنستارز زي مامي و ده الديثني اصلا و ديه صور شبهها و اقرب الحاجات اللي لقيتها عرفت تجيب حاجة شبها بدل التخان اللي عالنت

upload
رأي محترم جدا الأم مش هتعرص الا لو كانت فرس🥵🥵

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: عاشق المتعه الغير محدوده, Saadaref, Star55 و 3 آخرين

upload
تعالي خاص

ي حبيبي صعب ام تفكر في ابنهاا

upload

• عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: lifeher
مده اللي بيولعني ان ده مستحيل فبحب ابقى ديوثها
بص ي حبيبي انتا زي ابني طلع امك من دماغك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ابن متحرر، Saadaref و ray33
بص ي حبيبي انتا زي ابني طلع امك من دماغك
اعمل ايه طب لبسها قدامي بيسخني بالذات لما بتغير قدامي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن متحرر و kingoffighter23
  • عجبني
التفاعلات: kingoffighter23
بص هو جسم حلو بصراحه يستاهل

• عجبني
التفاعلات: Jojo45
حصل وامي تاكد كلامي 😅

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و Jojo45
هو ده الكلام مش الى يكلمنى يقولى امه عندها 50 سنه طب لنيك ايه فيها او ههيج على ايه فيها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: as@as و سكون الظهيرة
  • عجبني
التفاعلات: lifeher
جميلة

• عجبني
التفاعلات: ابن متحرر و المعلم بس
ي حبيبي صعب ام تفكر في ابنهاا
للاسف في زمانا ده مبقتش صعبه وبتحصل كتير وبالذات في دول الخليج من حكم معاشرتي ليهم

• عجبني
التفاعلات: ابن متحرر
حلوة و انيقة و متناسقة

upload
طب ليه مفكرتش أنك انت تنيك امك بدل ما تبقى ديوث على امك

• عجبني
التفاعلات: Star55
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%