NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

majiddda

نسوانجى مخضرم
العضوية الذهبيه
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
كلنا عندنا هياج جنسي بدرجات متفاوتة وقوة جنسية ف الاداء باختلاف شهواتنا لكن بيعدي لحظات كدا تحس انك لازم تعيش شوية لحظات هايجة دلوقتي او تقرر انك تجيبهم دلوقتي ، امتا بقا حسيتوا انكم لازم تجيب دلوقتي شهوتك كراجل او ست ، وانك لازم تخرجهم عشام ترجع تركز وهل لو عندكم شريك بتصبروا ولا بتجيبوا؟

• عجبني
  • ايه ده
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥, Adam Afndena, فارس عوض عالي و 8 آخرين
فى وقته على أخرى وعاوز اجيبهم ناو

كلنا عندنا هياج جنسي بدرجات متفاوتة وقوة جنسية ف الاداء باختلاف شهواتنا لكن بيعدي لحظات كدا تحس انك لازم تعيش شوية لحظات هايجة دلوقتي او تقرر انك تجيبهم دلوقتي ، امتا بقا حسيتوا انكم لازم تجيب دلوقتي شهوتك كراجل او ست ، وانك لازم تخرجهم عشام ترجع تركز وهل لو عندكم شريك بتصبروا ولا بتجيبوا؟

ممكن من خلال الشات ولكمن الاجمل مع اللى بتحبها بكون خيالك اجمل لانك بتتخيلها قدام عينك

اوقات كتير ومعنديش شريك
بس بيكون وقت مذاكره وقت حاجه عايز اركز فيها وساعات بتوه نفسي ومش بطاوع رغبتي ف اني اعمل كدا لان الحوار ده لازم ميتحكمش فينا احنا اللي نتحكم فيه

انا سنجل معنديش شريك بس انا كشخص بحب تجيب لما اكون خلاص اكتفيت جنسيا مش بحب من الاول وخلاص كده

انا معنديش شريك
اوقات كتير بيبقى لازم اجيبهم عشان اعرف اركز وابطل تفكير واهدى

الصبر أفضل لإن العلاقة بين إتنين بتكون أمتع لما الطرفين يحصلوا على متعتهم كاملة
ده رأى شخصى طبعا

• أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو
حكلنا عندنا هياج جنسي بدرجات متفاوتة وقوة جنسية ف الاداء باختلاف شهواتنا لكن بيعدي لحظات كدا تحس انك لازم تعيش شوية لحظات هايجة دلوقتي او تقرر انك تجيبهم دلوقتي ، امتا بقا حسيتوا انكم لازم تجيب دلوقتي شهوتك كراجل او ست ، وانك لازم تخرجهم عشام ترجع تركز وهل لو عندكم شريك بتصبروا ولا بتجيبوا؟

حصل مره كنت بمول وواحده هيجيتنى عليها جدااااااااا بكل الطرق وحسيت بضاني وجعنا حتى بعد ما مشيت من المول كانو محجرين وكان لازم اتصرف حالا وللاسف يدوى 🙈

سواء عندك شريك او مفيش

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
  • عجبني
التفاعلات: CESAR
انا مثلا احيانا لما بقلع هدومي وانا لوحدي او ببقا جاية من برا بقلع هدومي ساعات احسس ع صدري كدا تجيبيلي لحظات ابقا عايزة العب او اعمل سكس شات كدا حجات غريبة شوية 😂

• حبيته
التفاعلات: Emad Hawary
بصبر لحد مقدر امتعها عشان هي كمان تمتعني يعني المتعه لازم تكون متبادله

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt و غريب عن العالم
انا زبرتجى عظيم جدا
بس صدقينى مش فاهم حاجة من سؤالك

فيه ناس بتهيج ع لحظات ف اليوم عادي
إحتمال
لكن أعتقد إن الراجل الناضج مش هيهيج على أى حاجة معدية قدامه
إحتمال المراهقين أو المحرومين جنسيا ممكن تعدى عليهم لحظات زى دى

اوقات كنت بحس بارهاق من كدة التفكير وكنت بعمل كدة عشان بس اطلع ماللي انا فيه او مثلا قصة حلوة قرايتها هنا يعني باختصار اما اكون عايز اهدي اعصابي او في موود حلو

لو في شريك يبقي هي اولي بيهم
لو مافيش أخري مرة في الشهر وخلاص 🤣

فى مرة هى هيجتنى فى الشات بكلام مش مباشر كانت امتع مرة جبت فيها

دا يرجع لطبيه حياه كل شخص ف اللي حياته ف غربه فديما محتاج ومش مستكفي وف اللي ادامه حد ف البيت وشغال وقت ما يحب فالعبره من وجهت نظري بتتوقف ع الظروف وتظبيط الوقت ودا بالنسبه ليا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%