NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال اليتيم ( ذئاب القطيع) | السلسلة الثالثة | ـ حتي الجزء الخامس 1/1/2024

• عجبني
التفاعلات: 𓄂𓆃عم الرجولة𓄂𓆃
انا هرجع أقرأ السلسله التانيه و ارجع تاني عشان نسيت كل الاحداث 😂😂💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا بجد علي كلامك ده
حبيبي انت بجد كاتب كبير تستحق اكتر م كلامي دا بكتير بالتوفيق ليك ي صديقي ♥️

• حبيته
التفاعلات: Le loup و ALNASK8H
عودا حميدا يا ملك الوادى غيبتك طولت علينا وفقدنا الامل برجوعك ولاكن عودك نسيتنا حزننا عاى غيايبك

• حبيته
التفاعلات: Le loup
كنت مبدع كالعاده

• حبيته
عوده حميده

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: كلاون 😂🤡
عودا حميدا يا ملك الوادى غيبتك طولت علينا وفقدنا الامل برجوعك ولاكن عودك نسيتنا حزننا عاى غيايبك
تسلم يا كبير

ولااا ولااا ولااا ها تبدأ غموض من اولها لا اعقل كده و ارسا هو لو معملتش عموض ها يعيروك يعني اتعدل و ادينا خيط و إلا عليا الطلاق ارجع اكتب تاني قصه و البطل اسميه الديب و اطلع عين اهله اتعدل بدل معدلك انا شراني اوي ايوه و مفيش جمس ايام بين الاجزاء انسا اخرك خمس دقايق
و مش ها قول راي في الجزء الانك عرفه

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: omar11، Captian و Le loup
ولااا ولااا ولااا ها تبدأ غموض من اولها لا اعقل كده و ارسا هو لو معملتش عموض ها يعيروك يعني اتعدل و ادينا خيط و إلا عليا الطلاق ارجع اكتب تاني قصه و البطل اسميه الديب و اطلع عين اهله اتعدل بدل معدلك انا شراني اوي ايوه و مفيش جمس ايام بين الاجزاء انسا اخرك خمس دقايق
وحشتنا القصص بتعتك و**** يعم ♥️

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
مقدرش اتكلم يا اخويا اخلص بس مشوار بكره وهعملك ال انت عايزه من عنيا

• حبيته
التفاعلات: حماده فتحي محمود
عوده حميده وحمد**** على سلامتك وكان جزء رائع كبداية السلسله التالته وعاش بجد تسلم ايدك

التانى امتى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%