NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الوحده انا من الشخصيات اللي علاقتي سطحيه مع الناس كلها وحتي صحابي عمري مكنت مفضل عند حد حتي اهلي مبقعدتش معاهم خايف ف فرحي محدش يجيلي خايف اموت وانا لوحدي الوحده وحشه حتي وانت عايش الفكره مرعبه اه الوحده مريحاني من حجات كتير وتكبير دماغ من حجات كتير بس حرفيا انا تليفوني مبيرنش اصلا الا شغل انا بعمل باقه الدقايق مبتكلمش منها طول الشهر كام دقيقه علي بعض واغلبهم شغل برضو الوحده مرعبه ومخيفه

• عجبني
التفاعلات: عٌأّشٍقِ أّلَمَوِتّ, fares07, بشار و 3 آخرين
الوحده انا من الشخصيات اللي علاقتي سطحيه مع الناس كلها وحتي صحابي عمري مكنت مفضل عند حد حتي اهلي مبقعدتش معاهم خايف ف فرحي محدش يجيلي خايف اموت وانا لوحدي الوحده وحشه حتي وانت عايش الفكره مرعبه اه الوحده مريحاني من حجات كتير وتكبير دماغ من حجات كتير بس حرفيا انا تليفوني مبيرنش اصلا الا شغل انا بعمل باقه الدقايق مبتكلمش منها طول الشهر كام دقيقه علي بعض واغلبهم شغل برضو الوحده مرعبه ومخيفه
داانا يسطا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
داانا يسطا
انت اي اتنيل دا انت مصدعنا...دا ف بوستاتي بيدخل يرد ع الناس عادي كدا تقولش البوست بتاعو😂😂😂😂 ويقولك دا انا....يحب اووي..يرشق نفسو ف اي حاجه 😂😂😂😂😎

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
😂لا ياعم أنا مش في الفرقة

انت اي اتنيل دا انت مصدعنا...دا ف بوستاتي بيدخل يرد ع الناس عادي كدا تقولش البوست بتاعو😂😂😂😂 ويقولك دا انا....يحب اووي..يرشق نفسو ف اي حاجه 😂😂😂😂😎
بيكون صداقات طب يعمل ايه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو و أنثى لا مثيل لها
كل دول بيحبو الوحده 😂
بس عندي حبيبي بالدنيا ومافيها اصلا لكن مش وحيده للدرجه اللي بيتكلم بيها

• حبيته
  • بيضحكني
انا يابنتى داانا غلبان

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو و أنثى لا مثيل لها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%