NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صيدلي اربعيني

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا الموضوع امتي انا راجل ٤٣ سنه مطلق وعايش بره مصر حاليا في اجازه في القاهره وحرفيا الوحده هتقتلني محتاج اصدقاء يا جماعه انا مش بتكلم عن جنس انا بتكلم عن صحاب راقيين نقعد نتكلم ونحكي لو حد يحب نتعرف يبعتلي رساله

• عجبني
التفاعلات: AndyCat، أحمد السويسي و زوج الملكه
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا الموضوع امتي انا راجل ٤٣ سنه مطلق وعايش بره مصر حاليا في اجازه في القاهره وحرفيا الوحده هتقتلني محتاج اصدقاء يا جماعه انا مش بتكلم عن جنس انا بتكلم عن صحاب راقيين نقعد نتكلم ونحكي لو حد يحب نتعرف يبعتلي رساله ع الخاص
صباح النور
طب ملكش اصدقاء قرايب بتتكلم معاهم و بيكلموك و كدا

صباح النور
طب ملكش اصدقاء قرايب بتتكلم معاهم و بيكلموك و كدا
للاسف الحياة بتاخد الناس وانا عايش بره بقالي فتره طويله

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا الموضوع امتي انا راجل ٤٣ سنه مطلق وعايش بره مصر حاليا في اجازه في القاهره وحرفيا الوحده هتقتلني محتاج اصدقاء يا جماعه انا مش بتكلم عن جنس انا بتكلم عن صحاب راقيين نقعد نتكلم ونحكي لو حد يحب نتعرف يبعتلي رساله ع الخاص
انت كت بعت ليا هاي بس انل من ظور عيالك

فكر انك ترتبط

فكر انك ترتبط
فكره الارتباط لو مش عن حب حقيقي هتبقي ازمه كل ما بنكبر في السن تفكيرنا في الارتباط بيكون مختلف وانا قلبي لسه مع طليقتي

فكره الارتباط لو مش عن حب حقيقي هتبقي ازمه كل ما بنكبر في السن تفكيرنا في الارتباط بيكون مختلف وانا قلبي لسه مع طليقتي
وايه المانع ترجعلها

لو حابب تحكي اتفضل
بصراحه موضوع المشاكل اللي مع طليقتي مش حابب اتكلم فيها لان بغض النظر عن مين صح ومين غلط الموضوع نفسه مرهق نفسيا لي
انا مشكلتي اني مش عندي صديق حقيقي او حتي اصحاب عاديين احكي معاهم والقصه مش موضوع معين لا انا اقصد التفاصيل العاديه قعده القهوه والخروج انت فهمني

صباح الخير او مساء الخير علي حسب بتقرا الموضوع امتي انا راجل ٤٣ سنه مطلق وعايش بره مصر حاليا في اجازه في القاهره وحرفيا الوحده هتقتلني محتاج اصدقاء يا جماعه انا مش بتكلم عن جنس انا بتكلم عن صحاب راقيين نقعد نتكلم ونحكي لو حد يحب نتعرف يبعتلي رساله
انا بعيد عن القاهرة للاسف لو كنت قريب كنت اتشرفت بمعرفتك

• عجبني
التفاعلات: صيدلي اربعيني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%