NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحل_جيزاوي

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقالي فترة مش عارف احس اني بحب حد أو حد بيحبني بقيت بحس اني لا شيء ومجرد خيال أو وهم بلا قيمة قلبي بيتحرق كل يوم بسبب ده والاحتياج الجنسي برضو مأثر عليا ومش عارف احصل على شريك ليا مش جنس بس الموضوع اصعب من كده واعقد مش عارف احل الموضوع ازاي مجرد فضفضة كانت مكبوتة في قلبي

• عجبني
التفاعلات: S̲A̲R̲A̲H̲، Life Arch و غريب عن العالم
للاسف موضوع الاحتياج الجنسي مش هيخايك تعرف ترتبط باي واحدة لأنها دائما هتكون شايفة انك عايزه لكده وبس فهتبعد

للاسف موضوع الاحتياج الجنسي مش هيخايك تعرف ترتبط باي واحدة لأنها دائما هتكون شايفة انك عايزه لكده وبس فهتبعد
كلامي مش في الجنس برضو بس للاسف انا دخلت قصة حب كبيرة وكنت فيها الطرف المضحي يعني لدرجة بطبق لتلت ايام علشانها ومكنتش يكلمها ابدا في جنس وعمرنا ما دخلنا في كنت بخاف عليها منه ومن وقتها مش عارف اتخطاها حقيقي قلبي بيحرقني بيقتلني من جوا ضحت بيا بعد ما ضحيت بالدنيا علشان ها وقفت قصاد اهلي وقصاد صحابي اي حد كان يجيب كلمة عليها وهي ضحت بيا في أول محطة للاسف

بقالي فترة مش عارف احس اني بحب حد أو حد بيحبني بقيت بحس اني لا شيء ومجرد خيال أو وهم بلا قيمة قلبي بيتحرق كل يوم بسبب ده والاحتياج الجنسي برضو مأثر عليا ومش عارف احصل على شريك ليا مش جنس بس الموضوع اصعب من كده واعقد مش عارف احل الموضوع ازاي مجرد فضفضة كانت مكبوتة في قلبي
اتجوز

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دور على شريك حياة يشاركك حياتك
انت محتاج وطن تلجأ الية يا عزيزي بعد كل رحلة و صراع مع الحياة
بس انتقي الي يحب يشاركك حياتك مش مجرد بخشها

• حبيته
التفاعلات: S̲A̲R̲A̲H̲
فكك من الإحساس دا و اضرب الدنيا ميت جزمة و انزل اتعامل و رخم على الرحم ولا يهمك .
و انت ولا محتاج بت ولا واد انت محتاج لنفسك اكتر .
على فكرة الاحساس دا بيجي عادي لكل الناس مافيش حد مبسوط طول الوقت ولا زعلان طول الوقت ..!
أنا كنت زيك كدا لسة من يومين و في ناس هنا جدعة اوي خلوني اندمج و احس ان في لسه في اصحاب.
عيش حياتك و انتعش الدنيا حلوة و زي الفل 👍

دور على شريك حياة يشاركك حياتك
انت محتاج وطن تلجأ الية يا عزيزي بعد كل رحلة و صراع مع الحياة
بس انتقي الي يحب يشاركك حياتك مش مجرد بخشها
و**** يا صاحبي انا مش عارف احب حد بعدها حاولت كتير وفشلت لحد النهاردة ومش بعجب بحد الا لو كان شبهها غير كده ببقى عادي للاسف سايبه اثر فيا وحش وحتى اللي شبهها بعجب بيه مش بحبه

و**** يا صاحبي انا مش عارف احب حد بعدها حاولت كتير وفشلت لحد النهاردة ومش بعجب بحد الا لو كان شبهها غير كده ببقى عادي للاسف سايبه اثر فيا وحش وحتى اللي شبهها بعجب بيه مش بحبه
دي مشكله الاسقاط اللا ارادي
لازم تبعد خالص و لا تحاول تبدأ او تحش في علقات خالص غير لما تشفى يا صديق
حيرا ليك و ل غيرك
او ما تنساها حتعرف تتزن لا تقلق
خد وقتك بس 🙏🏼

فكك من الإحساس دا و اضرب الدنيا ميت جزمة و انزل اتعامل و رخم على الرحم ولا يهمك .
و انت ولا محتاج بت ولا واد انت محتاج لنفسك اكتر .
على فكرة الاحساس دا بيجي عادي لكل الناس مافيش حد مبسوط طول الوقت ولا زعلان طول الوقت ..!
أنا كنت زيك كدا لسة من يومين و في ناس هنا جدعة اوي خلوني اندمج و احس ان في لسه في اصحاب.
عيش حياتك و انتعش الدنيا حلوة و زي الفل 👍
بحاول وا ل ل ه يا صاحبي دعواتك

• عجبني
التفاعلات: sexypump
دي مشكله الاسقاط اللا ارادي
لازم تبعد خالص و لا تحاول تبدأ او تحش في علقات خالص غير لما تشفى يا صديق
حيرا ليك و ل غيرك
او ما تنساها حتعرف تتزن لا تقلق
خد وقتك بس 🙏🏼
متشكر جدا ليك يا صديقي على كلامك ده واهتمامكم 😍❤️

• حبيته
التفاعلات: Life Arch
متدخلش أي علاقة دلوقت وحاول تعيش مع نفسك لغاية لما تستعيد ثقتك بنفسك ووقتها هيجيلك نصيبك

متدخلش أي علاقة دلوقت وحاول تعيش مع نفسك لغاية لما تستعيد ثقتك بنفسك ووقتها هيجيلك نصيبك
تيجي فلوس وكل حاجة هتتحل😂😂😂😂

• حبيته
التفاعلات: فحل_جيزاوي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%