NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مع انتشار الافلام الاباحيه و مواقع السكس و تعدد الميول الجنسيه و اختلاف انواع و اشكال الافلام و مع صعوبة الممارسه الحقيقيه اتجه معظم الشباب و البنات لمشاهدة الافلام الاباحيه و التأثر بالانواع المختلفه لدرجة قد تصل الى الادمان

لكن بعض الافلام ممكن تبان مثيره و شيقه و شهوانيه لكن واقعيا على العكس تماما و غير ممكنه و مقرفه فى بعض الاحيان و اصبح هناك فاصل بين ما يشتهييه الشخص فى الافلام و الخيال و بين ما يمكن فعله فى الواقع

لو هتكلم عن نفسى انا شايفه ان افلام الجماعى و الجانج بانج بتهيج و مجرد تخيلها مثير جدا جدا لكن واقعيا انا شايفه انه مينفعش يحصل و ممكن يقون مقرف كمان

و حاجه تانيه السحاق فى الافلام شكله ممتع و مثير لكن فى الواقع ممل جدا و غير ممتع و غير كافى للوصول للنشوه الجنسيه

السؤال لاى راجل او بنت ايه هى الميول او الافلام اللى بتثيرك و بتهيج عليها لكن واقعيا انت عارف انها مش هتبقى حلوه و مينفعش تتعمل؟
اكثر حاجة بتهيجني لما اي راجل يسمح لمراتو تتناك قدامو وهو بيتفرج او ماسك زبو من بعيد.. ودي حاجات بتحصل كثير في الواقع وعندها محبين مخلصين.. انا اعرف ست جوزها ميحبش ينام معاها الا بعد ما تنتاك قدامو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك صح ،،، كتير من افلام تبادل الزوجات مثيرة جدا وممتعة وتخيلها فيه اثارة ومتعة، ولكن واقعيا صعب تنفيذها الا في حدود ضيقة
صعوبة تنفيذها هي ما يجعلها محبوبة ومثبرة.. ولانها قليلة فان من يطبقها يحس بالفخر والغرور والعظمة

مش لدرجة غرور وعظمه ده ديوث ف الاخر
كونه ديوث لا ينبغي ان ينقص ذلك تو يحط من شخصه.. لانه اختار نمط حياة وهو ومراتو.. ولا تنس ان نسبة هذا النوع من الاسر يزداد في مجتمعات عديدة.. اصحاب هذا النمط يفضلونه بدلا من الطلاق وتشتيت الاسرة.. هو نمط يحدث لفترة قصيرة في الحياة وليس دائما

بتدافع عن ايه لا يدخل الجنه ديوث وبعدين حتي الاجانب مش كدا الا قليل
وايه اللي جاب الجنة هنا؟ مش الحج والتوبة محو كل الاخطاء

مع انتشار الافلام الاباحيه و مواقع السكس و تعدد الميول الجنسيه و اختلاف انواع و اشكال الافلام و مع صعوبة الممارسه الحقيقيه اتجه معظم الشباب و البنات لمشاهدة الافلام الاباحيه و التأثر بالانواع المختلفه لدرجة قد تصل الى الادمان

لكن بعض الافلام ممكن تبان مثيره و شيقه و شهوانيه لكن واقعيا على العكس تماما و غير ممكنه و مقرفه فى بعض الاحيان و اصبح هناك فاصل بين ما يشتهييه الشخص فى الافلام و الخيال و بين ما يمكن فعله فى الواقع

لو هتكلم عن نفسى انا شايفه ان افلام الجماعى و الجانج بانج بتهيج و مجرد تخيلها مثير جدا جدا لكن واقعيا انا شايفه انه مينفعش يحصل و ممكن يقون مقرف كمان

و حاجه تانيه السحاق فى الافلام شكله ممتع و مثير لكن فى الواقع ممل جدا و غير ممتع و غير كافى للوصول للنشوه الجنسيه

السؤال لاى راجل او بنت ايه هى الميول او الافلام اللى بتثيرك و بتهيج عليها لكن واقعيا انت عارف انها مش هتبقى حلوه و مينفعش تتعمل؟
بيثرني بنتين مع راجل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%