NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

SOSO EL LBWA

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا بصحي من النوم هايجة جدا وكسي مبلول فشخ وساعات وانا بذاكر مرة واحدة بيجيلي هياج لاارادي كدة وكسي بيتبل فشخ رغم اني ببقا مش بفكر في حاجة تهيجني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 17 Ahmed, أحمد السويسي, mezoo2210 و 5 آخرين
دي اجمد حاجه الهياج وانك تجيبي شهوتك كتير وتمتعي كسك

• عجبني
التفاعلات: 5oooootiii، فرح و Hoda23
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده حلو جدا و بيدل علي الانوثه المتفجره

• عجبني
التفاعلات: فرح
مش فاهم دي مشكله ازاي انك هورني جدا دا شعور حلو ليه توقفه ؟

• عجبني
التفاعلات: فرح
انا فاهمك... أنا بردو بعاني من دا، صعب كثير خاصة لما تكون أعزب

انا بصحي من النوم هايجة جدا وكسي مبلول فشخ وساعات وانا بذاكر مرة واحدة بيجيلي هياج لاارادي كدة وكسي بيتبل فشخ رغم اني ببقا مش بفكر في حاجة تهيجني
لو هايجه وكسك تعبك لو عاوزه حدا يمتعك منتظرك

عادي بتحصل لانك ممكن بتفرجي مثلا كتير او كنت بتعملها كتير فهو ممكن يكون اتعود و شوهوتك ذادت

هو لو بتحسى بكده لما تشوفى حاجه سكس ده طبيعى شهوتك عاليا انما تهيجى من غير سبب ده يخاليكى لازم تكشفى علشان مش طبيعى

هو لو بتحسى بكده لما تشوفى حاجه سكس ده طبيعى شهوتك عاليا انما تهيجى من غير سبب ده يخاليكى لازم تكشفى علشان مش طبيعى
انا قولت كدة برضو

انا كمان مرات تحصل معايا واهيج بدون سبب .حكاية هرمونات

• عجبني
التفاعلات: 17 Ahmed
اوووووف
احب البنت الهيوجه على نفسها زييك

انا كمان مرات تحصل معايا واهيج بدون سبب .حكاية هرمونات
اخخخ انتي كمان هيوجه علي نفسك كده
هرموناتك ممحونه

• عجبني
التفاعلات: Meriem fereirro
ممكن يكون عندك high sex drive وهرموناتك مخلياكي كدة
ممكن يكون عقلك الباطن بيفكر في الموضوع، عموما طالما الموضوع مش عامل مشاكل جسدية يبقى عادي

• حبيته
التفاعلات: SOSO EL LBWA
دي حاجه طبيعيه بس ممكن تقليلها لو حابه

حلو و علاجك معروف🤣

اكيد زمبووورك كبير

هو محتاج اعرف شويه معلومات الأول وانا دكتور نسا مش تناسليه فالتناسليه افضل مني لكن لو حابه ممكن اعرف اساعد

هو محتاج اعرف شويه معلومات الأول وانا دكتور نسا مش تناسليه فالتناسليه افضل مني لكن لو حابه ممكن اعرف اساعد
قول و**** !!
ماشي نجرب غايز ايه معلومات لو منفعتش اروح لدكتور تناسلية وانا اصلا لسا في اولي طب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%