NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلنا عندنا مشاكل كتير و كمان بنحاول نهرب منها لو مفيش ليها حل كل واحد فينا جواه حاجة بيخاف منها و بيحاول يهرب منها وللاسف ملهاش حل انا واحد من الناس بخاف من الفراق و بخاف اتعلق بحد و يمشي في يوم من الايام علشان كدا بهرب من الناس و دا يعتبر سبب دخولي هنا يمكن الاقي الي بدور عليه و مش لاقيه في الواقع
ياريت الكل يشارك و يقول اي الي بيخاف منه يخليه يهرب من الواقع

الفقد اسوء احساس انا عيشته وخصوصا لو غصب عن الطرفين وعمرك ما هتخلص منه اطلاقا لان اللي جربه مره هيفضل خايف منه طول عمره 😭😭😭😭

• أتفق
التفاعلات: Range Rover
  • بيضحكني
التفاعلات: juba7
الفقد اسوء احساس انا عيشته وخصوصا لو غصب عن الطرفين وعمرك ما هتخلص منه اطلاقا لان اللي جربه مره هيفضل خايف منه طول عمره 😭😭😭😭
مفيش اصبعب من فقد الموت✌✌

• عجبني
التفاعلات: Sara De Ana و بحرر الحياة
  • عجبني
التفاعلات: أفنان
كلنا عندنا مشاكل كتير و كمان بنحاول نهرب منها لو مفيش ليها حل كل واحد فينا جواه حاجة بيخاف منها و بيحاول يهرب منها وللاسف ملهاش حل انا واحد من الناس بخاف من الفراق و بخاف اتعلق بحد و يمشي في يوم من الايام علشان كدا بهرب من الناس و دا يعتبر سبب دخولي هنا يمكن الاقي الي بدور عليه و مش لاقيه في الواقع
ياريت الكل يشارك و يقول اي الي بيخاف منه يخليه يهرب من الواقع

الهروب من مشاكلك وعالمك الواقعي ، ل عالم وهمي وافتراضي هوة فكرة برّاقة ومغرية ببداية الأمر (أنا بسميه الهروب الى الوراء )
بس مع الوقت رح تلاقي حالك متورط ب علاقات ومشاكل رح تاخد كمان من تفكيرك ووقتك (مع انه بتكون مع أشخاص يمكن بحياتك ما تشوفن او تقابلن) وهيك بتكون ضاعفت مشاكلك والأساس والأهم عم تتجاهله والنتيجة بتكون عم تستنزف طاقتك وأعصابك ووقتك بأمور عبثية كان الأولى انك تستثمرها ب حل مشاكلك العالقة ب حياتك

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك صح و اتفق معك بس انا المشكلة عايشة جوايا و مش بقدر انساها غصب عني اما بقيت مشاكل حياتي بقدر اتعامل معاها و كمان بقدر اتخطاها و كله بفضله
@Nay

• لا تعليق
التفاعلات: أفنان
  • عجبني
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%