NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Range Rover

聲望
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كلنا عندنا مشاكل كتير و كمان بنحاول نهرب منها لو مفيش ليها حل كل واحد فينا جواه حاجة بيخاف منها و بيحاول يهرب منها وللاسف ملهاش حل انا واحد من الناس بخاف من الفراق و بخاف اتعلق بحد و يمشي في يوم من الايام علشان كدا بهرب من الناس و دا يعتبر سبب دخولي هنا يمكن الاقي الي بدور عليه و مش لاقيه في الواقع
ياريت الكل يشارك و يقول اي الي بيخاف منه يخليه يهرب من الواقع

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: زبري في كسكوسك, بحرر الحياة, mor2010 و 4 آخرين
كلنا عندنا مشاكل كتير و كمان بنحاول نهرب منها لو مفيش ليها حل كل واحد فينا جواه حاجة بيخاف منها و بيحاول يهرب منها وللاسف ملهاش حل انا واحد من الناس بخاف من الفراق و بخاف اتعلق بحد و يمشي في يوم من الايام علشان كدا بهرب من الناس و دا يعتبر سبب دخولي هنا يمكن الاقي الي بدور عليه و مش لاقيه في الواقع

لا بهرب من شئ ولا بخاف من شئ

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Life selector، السيد ضيف و Range Rover
  • حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو
  • بيضحكني
التفاعلات: Life selector و Range Rover
مش هسمبها بخاف اد م هسميها بكره
بكره النفاق ف الوقع عشان كدا انا صريح هنا واللي ف قلبي ع لساني
بس للاسف في نفاق هنا بردو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mor2010، الـ مجتاو و Range Rover
  • بيضحكني
مش هسمبها بخاف اد م هسميها بكره
بكره النفاق ف الوقع عشان كدا انا صريح هنا واللي ف قلبي ع لساني
بس للاسف في نفاق هنا بردو
دي طبيعة البشر يا صديقي ✌✌

• عجبني

مساء الجمال عليك يا خويا وتسلم ايدك على طبق الفول بتاع الصبح وطبق الهروب
أنا مش بخاف من حاجه ولا بهرب من حاجه
وخليك ديما انتا المتحكم في كل حاجه مشاعر أو اي شهوة من الشهوات ومترميش مشاعرك كدا وخلاص لازم تبقى محتفظ بيها لغايت لما تلاقي الي شبهك لو بتخاف على الناس تبعد عنك خليك ديما حاطط توقعات بس الاسوء بمعنى أنا وانتا صحاب خليك ديما متوقع أن أنا هسيبك وهقطع علاقتي بيك وانا لسه موجود معاك وصحاب عشان انالو جيت في يوم قطعت علاقتي بيك أنتا خلاص اخدت الصدمه في الاول أصبح لما أنا أمشي انتا مش هتتعب ولا تتئذى نفسيا

• حبيته
التفاعلات: Range Rover

طب منا بخاف من الناس وبخاف اختلت بيهم وبخاف ادى ثقتى لى حد او انى أمن لى حد مهما كان مين بس جرب تواجه خوفك زى منا جربت اوجهه ولما انا واجهت خوفى قابلت بجد صحاب جدعان مخذلونيش

• أتفق
مساء الجمال عليك يا خويا وتسلم ايدك على طبق الفول بتاع الصبح وطبق الهروب
أنا مش بخاف من حاجه ولا بهرب من حاجه
وخليك ديما انتا المتحكم في كل حاجه مشاعر أو اي شهوة من الشهوات ومترميش مشاعرك كدا وخلاص لازم تبقى محتفظ بيها لغايت لما تلاقي الي شبهك لو بتخاف على الناس تبعد عنك خليك ديما حاطط توقعات بس الاسوء بمعنى أنا وانتا صحاب خليك ديما متوقع أن أنا هسيبك وهقطع علاقتي بيك وانا لسه موجود معاك وصحاب عشان انالو جيت في يوم قطعت علاقتي بيك أنتا خلاص اخدت الصدمه في الاول أصبح لما أنا أمشي انتا مش هتتعب ولا تتئذى نفسيا
مساء الفل ياخويا المهم ان طبق الفول عجبك اهم حاجة
اما بالنسبة لنصيحتك انا فعلا بقيت اعمل بيها و بقيت اتوقع اي حاجة عادي و الحمد لله بدات اكتسب مناعة كمان من الموضوع دا يعني مبقاش يأثر فيا زي الاول
اما بالنسبة انك مش بتخاف من حاجة دي صعبة كل واحد فينا له نقطة ضعف بيخاف منها او بيخاف عليها

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بخاف من الفشل

• عجبني

انا مش بخاف غير من الوحده يعتبر بس بكره النفاق بتاع البشر والكدب و الحوارات هنا كان كل واحد باين ع حقيقته دايما

• أتفق
طب منا بخاف من الناس وبخاف اختلت بيهم وبخاف ادى ثقتى لى حد او انى أمن لى حد مهما كان مين بس جرب تواجه خوفك زى منا جربت اوجهه ولما انا واجهت خوفى قابلت بجد صحاب جدعان مخذلونيش
جربت اواجه بس كنت ديما بخسر علشان كدا قررت اوقف و احافظ علي الي باقي مني او معايا ممكن تكون ارادتك او طاقتك اقوي مني علشان كدا انتي قدرتي و انا مقدرتش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مساء الفل ياخويا المهم ان طبق الفول عجبك اهم حاجة
اما بالنسبة لنصيحتك انا فعلا بقيت اعمل بيها و بقيت اتوقع اي حاجة عادي و الحمد لله بدات اكتسب مناعة كمان من الموضوع دا يعني مبقاش يأثر فيا زي الاول
اما بالنسبة انك مش بتخاف من حاجة دي صعبة كل واحد فينا له نقطة ضعف بيخاف منها او بيخاف عليها
طبق الفول كان حلو تسلم الايادي
ودا حلو جدا أن انتا تكتسب مناعه احسن من وجع قلب واعصاب على الفاضي
فعلا معنديش حاجة اخاف منها أو عليها لانى برمي كل حمولي عليه وهوة بيدبر كل حاجه

• عجبني
بخاف من الفشل
مش عيب تخاف من الفشل بس مش تستسلم له اقع و اقف تاني و خاول مرة و اتنين و عشرة و محدش هيساعدك غير نفسك حط هدفك قدامك و متركزش غير فيه و بس

• عجبني
التفاعلات: the1255
جربت اواجه بس كنت ديما بخسر علشان كدا قررت اوقف و احافظ علي الي باقي مني او معايا ممكن تكون ارادتك او طاقتك اقوي مني علشان كدا انتي قدرتي و انا مقدرتش
انا قدرت عشان الى وقفو جمبى هما الى خلونى اقدر وياريت تستوعب الكلام

• عجبني
طبق الفول كان حلو تسلم الايادي
ودا حلو جدا أن انتا تكتسب مناعه احسن من وجع قلب واعصاب على الفاضي
فعلا معنديش حاجة اخاف منها أو عليها لانى برمي كل حمولي عليه وهوة بيدبر كل حاجه
كدا متايد عليك في النوتة 20 جنيه 😂😂
الحمد لله اكتسبتها بعد الصدمات الي مريت بيها
كلنا بنقول يارب و بنرمي حمولنا عليه و بجد شكرا علي نصيحتك الغالية. ياخويا🌹🌹❤❤

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى

المواضيع المشابهة