NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جربت
فالبحر سوفت كذا مرة و هارد بالليل
فسيارة سوفت
في حديقة سوفت
في عمارة 😂 ايام شقاوة

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy
جربت
فالبحر سوفت كذا مرة و هارد بالليل
فسيارة سوفت
في حديقة سوفت
في عمارة 😂 ايام شقاوة
باين عليك خبرة

باين عليك خبرة
خبرة؟ 😂😂😂😂لا مش لدرجة خبرة
لكن اعتقد كل الناس عملت حاجات سوفت مثل هيك!
بوس تقفيش لمس و همز

بمكان عام جنان رسمي
الامان اهم شي عندنا

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy
هى مرة واحدة وانا صغير فى خرابة ومكملتش

نكت في عربيه و علي سطوح عماره و البحر كان تفريش و دعك و نكت في حمام القطار

الاتوبيس
الشارع
الملاهي ودول كانو لمس
على البحر وفي عربيه دول كانت نيك حقيقي

نفسي اوي اتناك في حمام عمومي بس نفسي اعرف مكان حمام عمومي بيحصل فيه كده عشان اروحه واعمل مع حد كده

• عجبني
التفاعلات: فيمبوى
جربت تنيك او تتناك في مكان عام قبل كده؟ ايه كان شعورك وقتها؟ و لو ماجربتش نفسك تجرب تنيك او تتناك فين؟
حد اتحرش بيا وفرشلي لي في عام جبتهم علي نفسي وشخيت علي نفسي واعصاب رجلي سابت لحد ما هو حرفيا كان شايلني.....اول واخر مره احس الشعور ده،،،، زعلانه اوي ان عمره ما اتكرر تاني

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: fares_100
حد اتحرش بيا وفرشلي لي في عام جبتهم علي نفسي وشخيت علي نفسي واعصاب رجلي سابت لحد ما هو حرفيا كان شايلني.....اول واخر مره احس الشعور ده،،،، زعلانه اوي ان عمره ما اتكرر تاني
ازاي طيب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جربت تنيك او تتناك في مكان عام قبل كده؟ ايه كان شعورك وقتها؟ و لو ماجربتش نفسك تجرب تنيك او تتناك فين؟
انا اتنكت مره واحده جنينه عامه يمكن حد من الإسماعيلية يكون موجود معانا يعرفها جنينه الملاحات انما لما بطلت اتناك بقيت بمص في حته

انا اتنكت مره واحده جنينه عامه يمكن حد من الإسماعيلية يكون موجود معانا يعرفها جنينه الملاحات انما لما بطلت اتناك بقيت بمص في حته
خسارة خرمك الجميل ده بطل يتناك

لا بس بتمنى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%