NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A

Anonymous (83d5)

ضيف
سؤال دلوقتي لو هنيك اختي خلفي و هي الفتحه ضيقه و هي طبيعتها حساسه و بتحب كل حاجه براحه ايه احسن طريقه ممارسة خلفي يكون ممتع و نفس الوقت ميعملش معاها الم و ياريت الخطوات بالتفصيل

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: هانى سلامه, Abo zeb ygnn, Koko koke و 4 آخرين
مداعبه اساسي وملين

سؤال دلوقتي لو هنيك اختي خلفي و هي الفتحه ضيقه و هي طبيعتها حساسه و بتحب كل حاجه براحه ايه احسن طريقه ممارسة خلفي يكون ممتع و نفس الوقت ميعملش معاها الم و ياريت الخطوات بالتفصيل
خليك صبور واحده واحده و خليها مراحل ع ايام
اول حاجه تجيب ملين من الصيدليه او زيت جونسون ده شئ اساسي
و تبدأ بالصوابع و لو عرفت تجيب جهاز فيبريشن يبقي افضل
و لما تحس انها بدأت توسع من برا تبدأ تحاول واحده واحده الموضوع ممكن ياخد ايام و ممكن ياخد دقايق ع حسب البنت

🥵 🥵 🥵 🥵 🥵 🥵

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاحسن متعملش دا لانك هتخسرها مدى الحياة وعلاقتكم هتكون مدمرة بسبب شوية هيجان في وقت مكنتش عارف تنيك فيه

• عجبني
التفاعلات: khaled123456789
الاحسن متعملش دا لانك هتخسرها مدى الحياة وعلاقتكم هتكون مدمرة بسبب شوية هيجان في وقت مكنتش عارف تنيك فيه
و لو عرف ينيكها ؟

و لو عرف ينيكها ؟
لا مش عارف تنبك فيه دي اقصد انك مش عارف تنيك واحدة فبصيت على اختك انت فكرت فقدام؟

لا مش عارف تنبك فيه دي اقصد انك مش عارف تنيك واحدة فبصيت على اختك انت فكرت فقدام؟
بس نيك الاخت كمان احلى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%