NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

فاجر 🔥🔥🔥🤤♂️

• عجبني
التفاعلات: Crasco
جميل كمل

• عجبني

بصراحه الجزء ده روعه وهل فيه شاب بهزا الزكاء

اها الشخص ده حقيقي بنسبة 90% و انا اعرفه كويس اووووووووووي

• عجبني
👏👏👏 ايوة يا زعيم 👏👏👏
🧨🧨🧨 ألعب واضرب نار🧨🧨🧨
👍👍👍 أستمر 👍👍👍

• عجبني
👏👏👏ايوة يا نجم👏👏👏
🧨🧨🧨اضرب نار🧨🧨🧨
👍👍👍أستمر 👍👍👍

• عجبني
القصة جامده فشخ +ياريت تخلص القصة بتاعت الالفا الاول

• عجبني
القصة فاجرة يا اسطا فاجرة بمعنى الكلمة حتى افشخ من القصة التانية انا القصة التانية كانت عجبانى بعدين بدأت تدخل فى متاهات بسبب كتر الشخصيات والاسماء بتاعت كل شخصية ولكل شخصية اسم تمويه ومش عارف مين يقرب ايه لمين خلتنى مش عارف انا مين وبعمل ايه بجد فصلتنى منها
ف ياريت وانت بتكمل ديه متعملش نفس الغلطة بتاعت التانية يعنى لو حتزود شخصيات ويبقوا كلهم فى نفس المشهد يبقا تدينا hint صغير و تعمل الاسم الاساسى جنبه بين قوسين اسم التمويه او مين يقرب ايه لمين كده فاهمنى طبعا
اخيرا انا مش بحب اعلق او اتكلم اساسا حتى مش عايز اعمل حساب تانى فى المنتدى الجديد بس القصة جامدة والصراحة قولت الحقك قبل ما تعمل حاجة صغيرة غلط تضيع العظمة
واشكرك على مجهودك مجهود جبار جدا
واحلا مسا عليك 😁
اسم القصه التانيه اي

• عجبني
هلا يا شباب , في البداية عايز اشكر الجميع علي التعليقات الجميلة دي . + انا بس عايز اتأسف علي حوار المواعيد ده لان ده شيء صعب ان انا احققوا الفتره دي بسبب امتحانات الجامعة ادعولي . ف محدش يزعل مني انا ممكن كل يومين انزل جزء جديد ممكن كل اسبوع بس الاكيد ان في جزء جديد هينزل من قصة النهاية لها بداية مختلفة هتنزل بكره الصبح بدري وده عشان ناس كتير عايزة تعرف مين ال قتل اهل مصطفي ف انا قولت خلاص ننزل جزء من القصة دي الاول و هنزل الجزء الجديد من قصة عودة الافا مره اخري بكره بليل . وانا ل يوم 20 الجاي هحاول انزل علي الاقل 5 اجزاء من كل قصة لان من يوم 20 لغاية مثلا يوم 1 في الشهر ال بعده مش هقدر انزل حاجة جديدة بسبب ضغط الامتحانات الصعبة. شكرااااااااااااااا
بص ياعم
انت اذا كان عندك امتحانات اوك سيب القصص والمنتدى نهائيا وانتبة لمستقبلك وسيبك من الهبيدى الموجوديين اللي كل همهم يجيبوا شهوتهم على القصص
وانتبه علشان انا عندى اللي زيك في الجامعة والدراسة وربنا معاكم كلكم

• عجبني
بص ياعم
انت اذا كان عندك امتحانات اوك سيب القصص والمنتدى نهائيا وانتبة لمستقبلك وسيبك من الهبيدى الموجوديين اللي كل همهم يجيبوا شهوتهم على القصص
وانتبه علشان انا عندى اللي زيك في الجامعة والدراسة وربنا معاكم كلكم
ده شيء اكيد انا فعلا في الجامعة حاليا و بالكتير اوي يوم الخميس بليل هنزل الجزء الاخير من السلسلة الاولي . ......... ادعولي

• عجبني
ده شيء اكيد انا فعلا في الجامعة حاليا و بالكتير اوي يوم الخميس بليل هنزل الجزء الاخير من السلسلة الاولي . ......... ادعولي
تعرف انا ل ثانيه كنت هدعي بس افتكرت ان انت قاعد في جامعتي علي البينج الاخير. بتعمل اي هنا يابني, طب احنا عندنا امتحان انت بتعمل اي انت في طب اصحي و مش في الازهر كمان انت جامعة الزقازيق... و بعدين انت بتدخل الجامعة ازاي قولي؟؟:mad::mad::mad::mad:

• عجبني
تعرف انا ل ثانيه كنت هدعي بس افتكرت ان انت قاعد في جامعتي علي البينج الاخير. بتعمل اي هنا يابني, طب احنا عندنا امتحان انت بتعمل اي انت في طب اصحي و مش في الازهر كمان انت جامعة الزقازيق... و بعدين انت بتدخل الجامعة ازاي قولي؟؟:mad::mad::mad::mad:
لازم تسيح لي يعني متكلمني وتس او ارجع قولي مش قدام الناس. وبعدين الامن خلاص عرف ان انا في كليه هندسة ف مش بيسألوا تعرف انا بفكر امتحن معاكم بس مكسل 😅 😅 😅 😅

• عجبني
خخخخخخخخخ مكسل اي , لا ياعم تعالي امتحن مكاني و اقعد 6 ساعات في الامتحان واقف مكانك عشان مفيش كراسي .

• عجبني
خلاص ياعم انا ماشي اصلا عشان عندي معاد

• عجبني
نفسي اعرف واحد في كليه عام رايح يصاحب من جامعة الازهر لي , فيهم اي حلو عشان تقرفنا كل يوم في المدرج ده الدكتور احمد فوده بقا بيسأل عليك لم متكونش موجود

• عجبني
نفسي اعرف واحد في كليه عام رايح يصاحب من جامعة الازهر لي , فيهم اي حلو عشان تقرفنا كل يوم في المدرج ده الدكتور احمد فوده بقا بيسأل عليك لم متكونش موجود
انت مالك يا جدع اصاحب ال اصاحبه و بعدين بنات الازهر دحيحة اوي يا جدع ,باخد منهم الملخصات و شكرا علي كده . بجد تصدق الراجل ده طلع اصيل ده انا واقف معاه وراك دلوقتي بص كده

• عجبني
خخخخخخ بجد . احا يسطا

• عجبني
فين الجزء الجديد
اتاخرت اوي

• عجبني
وفين جزء القصه الثانيه برضوا
انتا قولت انهارده

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصراحه شابوه ليك القصه روعه بجد كمل كمل. بس مشكله انك بتتأخر لما تنزل باقي الاجزاء وكمان اهملت القصه التانيه عوده الالفا نرجو انك تكمل

• عجبني
عاش يا صاحبي ومستنيين علي نار

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%